Dom als ik ben zit ik op het internet allerlei dingen op te zoeken over onvruchtbaarheid (voornamelijk omdat ik gewoon bang ben dat ik zo'n pechvogel ben waarbij alles niet vanzelf zal gaan). Ik las ook dat de kwaliteit van het sperma sterk wordt verminderd als mannen strak ondergoed en strakke broeken dragen. Nu hoop ik eigenlijk dat dat een beetje overdreven gesteld is? Mijn vriend draagt strakke boxers en altijd spijkerbroeken (zoals bijna alle mannen die ik ken in mijn omgeving?). Zou dit echt betekenen dat alleen al deze kledingkeuze ervoor kan zorgen dat mijn vriend verminderd vruchtbaar is? Hoe zit dat bij jullie mannen? Ook voor de vrouwen die al zwanger zijn (geweest) dragen jullie mannen strakke boxers? Roken ze? Etc. etc. p.s. Ik irriteer me ook echt ontzettend aan mezelf dat ik zo'n doemdenker ben. Ik heb me zo lang verheugd op het moment om eindelijk bewust 'bezig' te zijn om zwanger te worden. Dat leek me zo'n geweldige spannende tijd te worden! En nu zijn we net een maand bezig, zit ik de ene rampscenario na de andere in m'n hoofd te halen
Juist ja, dat soort artikels.. .zit hier bijna te zweten, zo druk maak ik me om al die dingen haha.. ben best wel erg Ook 1 op de 6 paren die vruchtbaarheidsproblemen hebben?? Das nog een grotere kans dan je iedere maand hebt om zwanger te worden!!
het is toch echt zo. Wij zitten in de mmm, en het geen wat wij zijn gaan kopen naar het eerste bezoek aan de gynecoloog, zijn LOSSE boxershorts en een paar degelijke losse broeken. Naakt slapen is ook het beste en mijn man trekt savonds voortaan een trainingsbroek aan. een strakke broek zorgt ervoor dat de zaadcellen te warm worden. Jammer maar helaas succes ermee liefs fredje
Mijn vriend draagt losse boxers met een spijkerbroek. Ik weet niet of dit te strak is, denk dat dat wel meevalt. En 1 op de 6 vond ik ook erg veel!
Probleem is dat mijn vriend een hekel heeft aan die losse boxers, die strakke met pijpjes vindt ie gewoon het lekkerst zitten. Maar er zijn zoveel mannen die strakke boxers dragen.. kan me toch niet voorstellen dat daardoor de zaadproductie zover achteruit gaat dat al die mannen moeite hebben hun vrouw zwanger te 'maken'? Ik hoop het toch van niet Straks toch maar ff weer zeuren of ie losse boxers wil dragen
Mijn hubbie draagt van die ouderwetse onderbroeken (sja, ik kan er ook niks aan doen) en ook altijd spijkerbroeken. Nu heeft hij wel altijd spijkerbroeken met lekker ruimte in de kruis.
mijn vriend draagt spijkerbroeken,strakke boxers,rookt en drink zo nu en dan een biertje en was in een keer zwanger. Hangt denk ook beetje was de persoon af. ZOu me niet al te druk gaan maken en niet al te veel van die sites opzoeken want zo kan je je helemaal naar maken en das ook zonde!! Liefs!
Goeie tip, ga ook zeker proberen me daar aan te houden 8) En berichtjes over de leefgewoonten van jouw vriend geven me ook weer moed
Hihi, mijn man draagt overdags losse broeken, van zijn werk en 's avonds trainingsbroeken en slaap altijd naakt... Alleen draagt hij geen boxertshorts...
Ik ben ook zwanger geworden met een rokende man die spijkerbroeken met strakke boxers draagt....en meteen in de 1e ronde nog wel! Helaas is die zwangerschap misgegaan, maar ik denk niet dat dat hier iets mee te maken heeft gehad. Ik denk dat je je inderdaad niet al te gek moet maken door het lezen van die berichten....op het moment dat zwanger worden na langere tijd niet lukt moet je misschien hier wel iets mee doen. Succes ermee. Groetjes, Anakin. (inmiddels is mijn man wel gestopt met roken, je weet tenslotte maar nooit.... )
wij zijn twee jaar bezig geweest en in het ziekehuis zeiden ze het meteen van de onderbroeken, mijn man heeft er ook een hele hekel aan maar voor het goeie doel he en zie nu ik ben zwanger