Hoe kan dat?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door prinses, 4 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Hoi,

mijn vriend en ik gaan vandaag de vierde ronde in. Wat wij ons afvragen is hoe het kan, dat als je op je vruchtbare dagen vrijt, je dan toch niet altijd zwanger hoeft te worden? Heeft iemand hier een uitleg over? Hoeveel procent kans heb je dan per keer?

Wanneer moeten we ons zorgen gaan maken? (ik ben soms nogal een doemdenker )

groetjes

2. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    Belgiƫ
    Ja lijfje zit soms raar in elkaar ! Ik heb al 2 kids , eerste zwanger na 5 maanden, tweede na 3 maanden en nu ben ik al een jaar ad klus vr nummertje 3.. en zeker weten dat ik op de juiste dagen kluste !! Denk dat het ook een kwestie is van beetje geluk hebben, stress en and dingen die je erg bezig houden kunnen er ook veel mee te maken hebben... (humhum zegt iemand wiens gedachten ook steeds weer naar een kleintje dwalen) 'k Zou zeggen probeer je zoveel mogelijk te ontspannen en leuke dingen te doen ; dan lukt het zeker en vast wel ! Succes !
    Meeste artsen gaan uit ve jaar na het stoppen met de pil... pas dan willen ze actie ondernemen om verder te gaan zoeken wat er zou kn ad hand zijn... dus hou nog even de moed erin meid !

3. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik heb wel eens gehoord dat je per keer 20% kans hebt, mits je allebei "gezond" bent.

4. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Een gezond stel dat in principe samen kinderen kan krijgen moet gemiddeld genomen 1 jaar rekenen. Volgens mij heb je inderdaad 20% kans op een zwangerschap. Als je eenmaal weet dat je zwanger bent, lopen nog eens ongeveer 10% van de zwangerschappen uit op een miskraam.

Je moet dus een klein beetje geluk hebben, maar over het algemeen komt het best goed. Paniek is echt niet nodig na een paar maanden oefenen.

Succes!

5. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

je hebt idd iedere maand ongeveer 20% kans om zwanger te raken.
    het si echt geluk hebben dat net dat ene zaadje bij je eitje komt op precies het juiste moment.

veel succes

6. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    pas als je een jaar bezig bent, en het is nog steeds niet gelukt is het aan te raden contact op te nemen met je ha....deze zal je dan waarschijnlijk in 1e instantie adviseren om voor een bepaalde periode je temperatuur op te nemen 's morgens om later dan weer terug te komen,om op die manier je eisprong in kaart te brengen...(dus mooi zou het zijn als je dat dan mee kan brengen al)

en wat betreft klussen tijdens de vruchtbare dagen, dat is gewoon een kwestie van die 1e sterke eicel en zaadcel die elkaar ontmoeten...(lucky shot) de een heeft gelijk de 1e ronde mazzel terwijl een ander er ik weet niet hoelang over doet...

succes in ieder geval

Deel Deze Pagina