Slechte kwaliteit sperma

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by mammma2, Sep 19, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Merel81

Merel81 Bekend lid

Mar 27, 2008
    556
    0
    0
    Rotterdam
    Het is wel een raar idee hoor, ik hoop echt dat het goed komt en dat dit een hele mooie baby mag gaan worden. Door de Utrogestan voel ik me moe, buikpijn, zere borsten etc. Maar goed, als dat de komende 3 maanden blijft dan is het super he! ;)

2. zon1980

zon1980 Bekend lid

Dec 16, 2007
    915
    174
    43
    Ohhh...Merel wat spannend, wat zal de tijd voor jou nu langzaam gaan!

Bijna iedereen is nu aan t wachten tot de volgende afspraak. Ik heb tussendoor gelukkig wel lekker afleiding; volgende week paar dagen naar Berlijn en daarna sollicitatiegesprek. Ook spannend....

3. Goblingglow

Goblingglow Actief lid

Sep 8, 2008
    369
    0
    0
    Achterhoek
    Dat klinkt goed Merel, ik hoop dat je het inderdaad de komende 3 maanden gaat blijven houden ;)

@ zon, Berlijn, daar wil ik ook nog wel een keer naar toe, het schijnt heel erg mooi te zijn. En alvast succes met je sollicitatie.

Ben nu de dagen al wel aan het aftellen tot donderdagm ieh spannend, maar we hebben er hier wel een goed gevoel over.
    We gaan vanavond lekker een filmpje kijken, met lekkere hapjes en wijn dus het word vast een heerlijke avond. Kunnen we ook alvast oefenen voor over een paar dagen, en Suus weet dan wel wat ik bedoel hihihi.

Veel liefs voor allen,

C.G.

4. mammma2

mammma2 VIP lid

Aug 13, 2008
    6,372
    0
    36
    Ja CG ik weet precies wat je bedoelt! Jammer dat wij dat helaas niet mogen doen ivm die waterecho as woensdag. Gelukkig zijn er ook andere manieren ;) maar ja op de gewone manier is natuurlijk ook wel heel erg fijn! :)

Ben erg benieuwd Merel en hoop voor je dat je nog lang last blijft houden van je moeheid en zere borsten, en dat de (ochtend)misselijkheid maar snel mag komen! ;)

En het wachten tja......... op zich gaat de tijd wel lekker snel, merk ik tenminste hoor! Ik heb dan ook wel een vrij actief sociaal (lees: sportief) leven dus dan ben je altijd wel bezig en heb je niet zoveel besef van tijd e.d. Wel heerlijke afleiding dus dat scheelt wel! Gelukkig geen zwangeren om me heen binnen de kennissenkring, maar alleen op mn werk heb ik er wel ns mee te maken en het lijkt alsof zij echt binnen 3 rondes zwanger zijn geworden ofzo! Ik kan dus helaas ook geen tips geven hoe je er het beste mee kan omgaan. Sorry!

Nou wij zijn erg moe hier dus duiken lekker saampjes het bedje in. CG: hoop dat je een fijne avond/nacht hebt gehad met zn 2tjes! ;)

5. Goblingglow

Goblingglow Actief lid

Sep 8, 2008
    369
    0
    0
    Achterhoek
    Wij hebben echt een heerlijke avnond en nacht gehad ;)
    Heb alleen zo raar gedroomd haha.

Ga vandaag lekker relaxen, heb net al in bad gelegen, en mezelf lekker gescrubd, en een chocolademasker op gehad echt heeeeerlijk.

Nou dames geniet nog van het weekend, want het zou vandaag een mooie dag worden :D

Veel liefs voor allen vandaag even voluit,
    Colombine Goblingglow

6. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,299
    1
    0
    Goede morgen meiden!
    Wat gaat het toch snel hier zeg...

Merel, echt spannend hoor. Ik duim voor je dat je de komende maanden last blijft houden van al die kwaaltjes. Wij zijn allemaal aan het wachten, mar deze wee wachtweken van jou lijken me het allerergste. Succes meid!

CG, wat heerlijk zo'n avondje en dan erna een lekker dagje relaxen. Wij gaan vandaag ook niet veel doen. Af en toe moet je zo'n dagje rust nemen he.

Susan, woensdag komt steeds dichterbij. Ik ben benieuwd of het pijnlijk is die waterecho. We hopen natuurlijk van niet. Laat je weten hoe het gegaan is?

Zon, veel plezier alvast in Berlijn! Lijkt me ook een hele leuke stad.

Hier verder weinig nieuws. Aftellen tot vrijdag...

Groetjes van Mia

7. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,299
    1
    0
    Oh, nog vergeten:

Esser, morgen is het de 13e!
    Succes alvast.

Liefs Mia

8. zon1980

zon1980 Bekend lid

Dec 16, 2007
    915
    174
    43
    Hi meiden,

Voor ik het vergeet:

@Esser: veel succes met de intake morgen!

@CG en Mrs. Mia (en iedereen die ik vergeet) heel veel succes met de uitslagen deze week. Ik ben benieuwd!

Ik begin steeds benieuwder te worden naar onze afspraak op de 23e. Weet eigenlijk helemaal niet wat we daar te horen krijgen. Krijgen we nog meer onderzoeken? Gaan we starten met de ICSI? Geen idee! Hebben jullie dat ook, dat je er nu al rekening houdt met plannen over een paar maanden? Wij zijn 3e en 4e week van januari vrij en willen dan graag op vakantie. Maar aan de andere kant...als we dan bezig zijn met een poging..... Dus laten wde dat maar afhangen van wat we de 23e horen.

@Merel: hoe is het nu? Nog steeds zo moe en last van je buik?

9. 2bb

2bb Niet meer actief

O ja dat heb ik ook: zowel mijn vriend als ik zitten veel in het buitenland voor werk (en nooit tegelijk ;) ), en dat zijn géén tripjes die je kan afzeggen of verzetten, dus ik zit regelmatig te bedenken heo we alles moeten plannen. Maar idd eerst maar eens afwachten hoe of wat de gyn gaat zeggen

voor iedereen: geniet nog van het restje weekeinde!

10. Goblingglow

Goblingglow Actief lid

Sep 8, 2008
    369
    0
    0
    Achterhoek
    Wij plannen tegenwoordig gewoon in, je moet soms ook aan jezelf denken, ik heb al zoo vaak rekening gehouden met : stel dat....
    Tot nu toe heeft het nog nooit zin gehad.
    We hebben zelfs in januari (hopelijk de maand dat we misschien starten met icsi) een weekend weg gepland, want anders heb je geen leven meer...

11. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,299
    1
    0
    Goede Morgen!

Ja, wij plannen ook gewoon, hoewel ik altijd bezig ben met "stel dat", mijn mannetje, die lekker nuchter is, heeft daar geen last van.
    Wij weten ook nog helemaal niet hoe de toekomst eruit gaat zien, aangezien we vrijdag meer te horen krijgen. We gaan er wel vanuit dat het IUI/IVF of ICSI gaat worden.
    Maar we gaan in de week na de kerst, met oudjaar, ook lekker weg. Dat wilde ik zelf graag aangezien er veel vrienden dit jaar een baby hebben gekregen/ krijgen en onze oudjaarsavond er ineens heel anders uit zou gaan zien. Ik heb nu nl geen zin in een avond waarbij iedereen zijn baby boven op bed heeft liggen... die tijd komt wel als ik er zelf ook een heb ;)

Esser, succes! (en rest ook natuurlijk)

Groetjes Mia

12. Goblingglow

Goblingglow Actief lid

Sep 8, 2008
    369
    0
    0
    Achterhoek
    Ohw spannend he dames,
    de eerste uitslagen komen deze week, ik kan nergens anders meer aan denken :oops:

Ik ben voor iedereen aan het duimen ;)

Wanneer kreeg Esser nou de uitslagen ? oepsie ik lees net dat het de intake was :oops: (ik gooi de laatste tijd wel meer dingen door de war )
    Nou Esser succes vandaag, ik zal aan jullie denken ;)

13. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Het meiden , wordt inderdaad een spannende week. Ik duim met jullie mee.

hier zaterdag helaas ongi geworden en wacht nu tot het ziekenhuis mij terug belt om een afsprak in te plannen voor mijn kijkoperatie. Bah eng.

Liefs Zora

14. Laris

Laris Fanatiek lid

Jun 27, 2008
    1,917
    2
    0
    Hoi meiden!

Balen Zora dat je ongesteld bent geworden, blijft altijd een pijnlijk momentje. Wanneer krijg je bericht van het ziekenhuis?

Wij houden toch een beetje rekening met het plannen van onze vakantie. Vooral omdat wij toch wel begin volgend jaar hopen te horen wat voor ons de planning is/zal zijn. Daar willen wij onze vakantie een beetje omheen bouwen, voor zover dat nodig gaat zijn.
    In december/begin januari (kerstvakantie zit er tussen, dus het krijgen van uitslagen kan weleens uitgesteld worden :( ) krijgt mijn man de 2e uitslag en afhankelijk van een verbetering ja/nee, hopen wij te horen wat de behandeling gaat worden en wanneer wij daarmee kunnen starten.
    Dus wij wachten nog even af voor de lange vakantie, maar dat vinden wij ook niks erg hoor. Korte tripjes, als we die doen, plannen we wel gewoon....daar kunnen we afspraken wel omheen sturen ;)

15. mammma2

mammma2 VIP lid

Aug 13, 2008
    6,372
    0
    36
    Ook wij houden er enigszins rekening mee... Hebben al een week vrijgehouden in januari voor een wintersport maar ja, eerst maar eens aan de gyn vragen of het sowieso wel verstandig is op de latten te gaan staan, mocht ik dan toch zwanger zijn. Zomervakantie hebben we nog helemaal niet gepland maar dat zal wel over een paar maanden gebeuren, iig met vrijnemen van werk en dan zien we later wel wat we gaan doen.

Zora, idd balen van je ongi. Ben idd ook wel benieuwd wanneer je naar het zkh mag voor je kijkoperatie! Moet dat in een bepaald deel van de cyclus?

Esser, hoe is de intake gegaan? Heb je antwoord gekregen op al vragen en wanneer gaan jullie nou echt beginnen?

Merel, hoe is het ermee? Merk je al iets? Krijg je evt ook een innestelingsbloeding en wanneer zou die dan moeten zijn?

Ladies, ik ga weer even aan het werk. Loop enorm achter met mijn administratie... :(

16. Merel81

Merel81 Bekend lid

Mar 27, 2008
    556
    0
    0
    Rotterdam
    Hoi allemaal,

Nou Susan, ik voel van alles en toch weer niks, vooral frustratie!
    Heb zere borsten en krampjes in mn buik. Net alsof ik ongesteld moet worden. Van de Utrogestan krijg je ook zwangerschapsverschijnselen. Dus ja, ik moet echt nog geduld hebben, vrees ik. Terwijl ik het liefste iedere dag een test zou willen doen!

@Zora: ik heb ook een kijkoperatie gehad. Het lijkt enger dan dat het is. Ik zag er echt heel erg tegen op, maar het is zo voorbij en je moet daarna gewoon even 2 dagen op bed blijven liggen, ook al voel je je miss goed, je lichaam heeft wel een operatie achter de rug!
    Achteraf ben je blij dat je het gedaan hebt omdat je dan zekerheid hebt.

17. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Thanks voor de bemoedigende woorden Merel.

Ik moet eerder dan verwacht, 23 oktober aanstaande al.

Het moet volgens mij voor je eisprong. Ten minste dat is bij mij zo. 23 oktober is dag 13 van mijn cyclus.

Liefs Zora

18. Goblingglow

Goblingglow Actief lid

Sep 8, 2008
    369
    0
    0
    Achterhoek
    Hallo dames,

@ Zora, blijft elke keer weer balen als je ongi word...
    Maar ik lees dat we de 23ste voor jou moeten duimen, spannend hoor !

@ Merel, wachten is vooral voor jou nu denk ik frustrerend ja, het liefste zou je gelijk een test willen doen, maar ook voor jou blijf ik duimen (net zoals voor iedreen eigenlijk...)

@ Esser, hoe was het vandaag ?

Ik ben weer helemaal aan de hobby geslagen, dus ik ben weer druk kettingen aan het maken van allerlei mooie kraaltjes, dit is voor mij een hele goede afleiding daar gaat de tijd zo snel van en er komt ook nog eens wat moois uit je handen ! (weet alleen niet waar ik ze allemaal moet laten hihi )

Liefs C.G.

19. Merel81

Merel81 Bekend lid

Mar 27, 2008
    556
    0
    0
    Rotterdam
    Het moet idd voor je eisprong, want anders bestaat de mogelijkheid dat je misschien een bevrucht eitje hebt zitten en dan blazen ze dat weg tijdens de kijkoperatie!

20. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,299
    1
    0
    Merel, het lijkt me ook erg frustrerend als je wel wat voelt, maar dat dat ook net zo goed van de medicijnen kan zijn. Het is dus gewoon een hele grote onzekerheid van 2 weken... Sterkte ermee!

Zora, de 23e is al snel! Je moet maar zo denken: dan ben je er ook snel weer van af en zit je er niet langer meer tegenaan te hikken. En net zoals Merel al zei: lekker je rust nemen!

CG, hobby's zijn altijd leuk ;) zo ben ik vandaag maar lekker weze sporten. Gelukkig komen onze afspraken steeds dichterbij!

Groetjes Mia

Share This Page