Jeetje Ieoor, wat ontzettend balen! Wat een onzin, die 6 IUI's pd! Nu is deze poging wellicht bij voorbaat mislukt en heb je die medicijnen voor nix ingenomen; dat kost de maatschappij (verzekering) toch ook geld?! Echt belachelijk hoor... Onthoud wel dat een eitje tot 24 uur na de eisprong vruchtbaar is maar ja, het zou wel ns net te laat kunnen zijn....... Hoe laat heb je de inseminatie vrijdag? Misschien kunnen ze je direct 's ochtends inplannen? Dit gaat nu nl echt om uren/minuten...!
Morgen om 12.00 uur is de IUI pas. De gyn had wel gezegd, volgens de assitente, dat m'n ei nu nog moest springen, maar goed dat zullen we nooit zeker weten. Gisteren rond 10.00 uur smorgens was m'n eerste ovulatie positieve test. Die 24 uur zijn nu voorbij. Gisterenavond om 21.00 uur was de volgende positieve ovulatietest, en die 24 uur zijn vavavond om. Morgen om 12.00 uur lijkt mij echt te laat Ik baal er echt een beetje van
@ Ieoor: als je een positieve ovu hebt kan het nog tot 48u duren voordat je je eisprong hebt, en eitje leeft ook nog 12u he! Ik snap je frustratie echt helemaal, maar mislukt hoeft deze poging niet te zijn hoor meid! Ik duim! Wat trouwens ontzettend stom dat er een max aan het aantal IUI's per dag is en ook dat het ziekenhuis dit niet heeft gezien!
Ieoor, wat ontzettend balen zeg! Zou echt kl*te zijn! Ik hoop voor je dat hij toch nog niet gesprongen is...Vind het ook maar raar dat ze maar 6 UIU's per dag mogen doen, wat maakt dat nou eigenlijks uit? En voor zo'n noodgeval moet er toch altijd plaats zijn?! Esser, dus een beste blauwe plek! Gelukkig is het nog geen bikinie weer Morgen de echo, heel benieuwd hoe veel follikels je hebt! Susan, fijn dat het zo goed met je gaat! En mooi dat je ouders zo trots zijn! Is wel heel bijzonder ja, een eerste kleinkind! Die wordt wel goed verwend straks! En de bruiloft schiet ook al op, allemaal leuke dingen in het verschiet! Veel plezier met je proefkapsel en make-up! Weet nog niet of ik een real life ontmoeting wil....Lijkt mij opzich wel erg leuk...maar ik vind de anonimiteit nu ook nog wel fijn. Maar den Bosch is voor mij dan wel te ver weg, dan moeten we er tussen in gaan zitten. Ik zal er iig even over nadenken... Hier verder alles weer oké. Gelukkig alweer wat bekomen van gister...pfff de schrik zat er toch nog wel beetje in gistermiddag. Nu de hond eerst maar aan de lijn houden tot hij wat beter luistert Wat was het weer een heerlijk weertje vandaag zeg! Ben lekker buiten in het zonnetje aan het leren geweest...heerlijk! Ben zelf al een beetje verkleurd.... Oh ja, 2bb hoeveel eenheden puregon moest jij eigenlijk spuiten? Ik moet 125 eenheden. Was ik wel nieuwsgierig naar... Fijne avond nog!
Jee Ieoor, dat zal toch echt niet het geval zijn, dat de iui nu 'voorbij' is gegaan? Net wat Elke schrijft, in totaal kunnen er wel flink wat uren voorbij gaan met je eisprong en je ei dat nog leeft.... Duim gewoon dat je morgen hier goed nieuws komt brengen! Suus, kan me voorstellen dat jullie agenda's helemaal uit elkaar puilen met de bruiloft zo in het zicht..... Lekker op jezelf en je aanstaande man en de bruiloft richten hoor! Wie weet zijn er idd andere meiden die wel af zouden willen spreken....? Waar in NL dan ook En ach Ieoor, anders dan beppen wij samen wel een end weg met z'n 2en liefs
Even kort... Esser, succes morgen met de 1e FM. Ben errug benieuwd naar de oogst Jewel, ik moest 150 IE Puregon spuiten. Heb dat 10 dgn gedaan... had daarna 8 bruikbare eitjes (en ca. 15 follikels ofzo). Ieoor, succes morgen met de inseminatie. Misschien kan je nog aan de gyn vragen hoe hij/zij jullie kansen nu zien. Wellicht eerst nog een inwendige echo aanvragen om te kijken of de follikels al gesprongen zijn...? 2BB, ook al reken je op nix...hoe gaat het op het wachtbankje?
Hey allemaal @Ieoor ik heb bij het iui topic ook al gereageerd, maar ik vind deze situatie heel moeilijk voor jullie en zwaar frustrerend. Hopelijk morgen toch een fjne iui met goed resultaat. @Jewel, ik spoot lucrin en gonalf, lucrin 3 streepjes en gonalf 150ie (15 dagen gespoten). Spannend hoor heel veel succes met spuiten @Esser het gaat weer opschieten, lekker hoor ben heel benieuwd naar je eerste meting, ik hoop een mooie eerste score Hoe is het met de rest? Mootje, Kloontje, Merel, Mia en Zon? Ik vergeet vast iemand sorrie Het wachtbankje is relaxed hier. We hebben privé behoorlijk wat aan ons hoofd met die ontslagprocedure bij mijn vriend op kantoor, dus ik ben er niet zo mee bezig. Ik voel ook helemaal niks. Mijn buik is de hele week gevoelig geweest, voelde beurs en opgezwollen van die rotte punctie, dus daar valt ook niks over te zeggen. Pregnyl is nu wel uitgewerkt na 12 dagen, en ik gebruik die heerlijk utrogestan pillen. Ik ga ervan uit dat ik ongi wordt. De kans op een zwangerschap is ong. 6%, dus dat is minimaal. Fijne avond allemaal!
Ieoor: Succes vandaag! Wat vervelend dat je nu t gevoel hebt dat jullie te laat zijn. Ik sluit me aan bij wat Elke zei hoor: Houd moed he, misschien is de timing (iets later dan de vorige keer) wel beter. Na de eisprong blijft het eitje nog wel een poosje vruchtbaar natuurlijk. We duimen voor je! Esser: ook veel succes vandaag! Jewel: wat een toestand met die hond van je. Apart he dat ie dan ineens op je deurmat zit. Susan: wat heb jij een hoop te doen zo met de bruiloft in het vooruitzicht en heerlijk genieten van het zwanger zijn. Hoe is het met je man? Ook op een roze wolk? 2bb: Ook voor jou blijven we duimen hoor! Ookal heb je er zelf niet zoveel vertrouwen in. Wanneer zou je kunnen testen? Ik ga straks naar de haptotherapeut; geen idee wat ik me erbij moet voorstellen. Waar begin je met vertellen? Nou ja, ik laat t allemaal maar over me heen komen en daarna ga ik heerlijk op een terrasje!
Oh ja, en Ieoor; je had 2 eitjes. Kan het niet zijn dat de ene al wel gesprongen is en de ander nog niet? Weet niet of dat kan hoor; zoveel weet ik er ook niet vanaf!
Hoi hoi, Mijn mannetje had ook geen goed nieuws over zijn zwemmers. Het zijn er dan wel 10 miljoen maar er was maar 2% goed. Nou moeten we 23 April opnieuw zaad inleveren. Mocht het dan weer niet goed zijn moet ie naar de uroloog. En dan kom ik pas aan de beurt voor onderzoeken. Ppffft wachten duurd soms wel lang hoor als je graag iets wilt.
@all...is waterig sperma vanzelf sprekend slechter van kwaliteit? mijn vriend moet voor 17 april ook zaad inleveren op het lab en dan wordt het voor een eerste maal onderzocht. Ik ben dus erg benieuwd. Maar we hebben de afgelopen 3 dagen geklust en merk dat zijn sperma waterig wordt/is
hoi hoi, ook hier slechte zwemmers. alles goed gegaan met de eerste icsi tot 2 weken na de terugplaatsing. dachten dus te weten waar het probleem lag, krijg je dit...
all; thanks voor jullie antwoorden. Die beuren me toch een beetje op. Elke; ja je hebt gelijk, wie weet was de timing van de IUI zo slecht niet. We gaan het meemaken. Hoe is het met jou? Ben ik door alle ophef over mezelf helemaal vergeten te vragen. Wanneer is de HSG? Of heb je die al gehad? En natuurlijk wil ik weten; gaan jullie IUI doen deze cyclus? Jewel; afspreken hoeft niet perse in Den Bosch hoor. Bedenk maar eens rustig of je het wat vindt, afspreken. Ik vind het ook wel spannend, maar ook wel heel leuk. Ga je met je hond op cursus nu? Esser; hoe is het gegaan vandaag meid? 2bb; ik hoop dat jullie snel in rustiger vaarwarter komen prive. Ik denk aan je en duim nog steeds voor een goede afloop Kloontje; thankx voor je succes wensen. Hoe is het met jou? Hypo; hoe is het ermee? En natuurlijk; hoe was het bij de haptotherapeut? Lekker op een terrasje gezeten vandaag? vwb die 2 eitjes; ja die theorie zou ook kunnen wellicht, dat de ene al gesprongen was en die ander nog niet. Cinneltje; welkom hier. 23 april voor een nieuw zaadonderzoek. En dan wellicht de uroloog. Tja; ik weet er alles van, iedereen in de MMM waarschijnlijk. Wachten, wachten en wachten. En dat wachten duurt altijd zo lang Heel veel succes. Ik hoop dat de 2e uitslag wat beter zal zijn. Lima; ook welkom hier. Ik heb geen idee vwb waterig sperma. Ik weet wel dat elke dag klussen slecht is voor het zaad. Het beste voor de zaadkwaliteit is om de dag. Wie weet kunnen jullie dat eens proberen. Veel succes alvast voor 17 april. Blondsteenbokje; ook welkomhier. Wat ontzettend balen dat jullie ICSI mislukt is. Gaan jullie weer sne verder met een nieuwe poging? Heel veel succes ermee. Mia; hoe is het met jou? Vandaag de IUI gehad. Manlief had het zaad naar het ZK gebracht, en zou mij daarna op komen halen om weer naar het ZK te gaan. Het duurde en het duurde. Ik heb hem wel 20 keer gebeld om te vragen waar hij was, maar hij nam niet op. Al diverse mensen gebeld of hij daar soms zat. Kreeg al verschrikkelijke visioenen van ongelukken etc.... En toen kwam meneer opeens aanrijden.... heel verhaal, had van alles tegen gezeten, tijd vergeten...... Maar uiteindelijk op tijd in het ZK. De eendebek en het vinden van mijn baarmoedermond was vandaag een klein drama. Deze keer had ik een andere verpleegkundige, en dat was een behoorlijke muts. Ze heeft ik denk wel 10 minuten lang lopen, wrikken, duwen en draaien van het speculum. Steeds deed het wel ergens zeer, of zat er een velletje tussen. Ding weer open, ding weer dicht, ding weer schuiven, ding weer duwen. Ze vroeg nog zo mooi; 'nou dat is ook wat als dat elke keer zo'n drama bij jou is, heb je dat altijd?' Ik zeg nee, alleen nu..... Tot ik op een gegeven moment vroeg of er niet iemand anders was die het wel kon. Die kwam, en direct 1e poging was het gelukt. Ze is nog geen 2 minuten bezig geweest, en de inseminatie was al helemaal klaar. We hadden 5 miljoen zwemmers deze keer waarvan 50% goed. En nu afwachten.... Deze keer was ik helemaal niet zenuwachtig, ik verwacht er niet teveel van. We wachten gewoon rustig af.
Ieoor: succes, ik duim wel hoor. 9 april heb ik een gesprek met de fertiliteitsarts en onderzoekster van deze keer. 21 april hebben wij een gesprek over de volgende TP. We blijven vol goede moed. andere opties hebben we niet namelijk. Ondertussen heb ik volgende week nog mijn ei dus gaan we met de pasen eitjhes leggen
@Ieoor: Tjee wat een drama dus whaha...en wat een muts idd! Deed ze het voor het eerst ofzo? Ben blij dat het uiteindelijk toch nog allemaal is goed gekomen...nu afwachten...op een of ander manier heb ik er een goed gevoel over ...voor zover ik die voor jullie kan hebben, maar toch! Het klinkt allemaal zo goed..dat moet haast een mooie spruit worden toch? Ik ga in ieder geval duimen. Met mij alles goed hoor...in afwachting van onze eerste gesprek in het ZH...donderdag. Dan is het eindelijk zover..tjonge wat duurt dat lang. Wat betreft een ontmoeting...lijkt me van de ene kant wel leuk maar ook wel spannend...namelijk leuk om elkaar eens in het echt te zien..maar van de andere kant ook wel lekker om anoniem te blijven snappie! Ennuh daarbij staan wij nog aan het begin van deze MMM dus ik kan er nog niet goed over meepraten..heb ng niet veel ervaring. Jullie zijn er al veel verder mee! Misschien als ik wat verder in het traject zit lijkt het me wel leuk. Nu laat ik deze kans voorbij gaan. Maar jullie moeten me wel op de hoogte houden van jullie ontmoeting he...hoe het was enzo! @ All: Hoe is het met jullie? Liefs Kloontje