Hee meiden, Ieoor wat een enorme muts met die eendenbek! Het is al een onprettig ding en dan ook nog ns elke keer velletjes ertussen! Zou een evt volgende keer vragen of diegene wel voldoende ervaring heeft ermee Ben wel benieuwd of het deze toch gaat lukken! Esser, waar ben je? Ben wel errug benieuwd naar jouw 1e FM... 2BB, testdatum komt dichterbij......... Ook al heb je deze poging zelf al afgeschreven, ben toch wel benieuwd hoor! Blondsteebnbokje, jouw poging mislukt dus? Wat ontzettend sneu. Heb je nog wel cryo's? Begrijp dat het zaad van je man niet zo best was? Hier gaat alles nog wel oke. Gisteravond enorm geschrokken op de wc. Er kwam een enorme prop afscheiding mee na het plassen dus maakte me ernstig zorgen. 's Nachts nauwelijks geslapen, 's ochtends gejankt toen ik mn vader aan de lijn had om het te vertellen. Uiteraard de VU gebeld maar hoefde me geen zorgen te maken aangezien er geen bloed bij zat. Nu heb ik wel volg wk donderdag al de 1e echo ipv nog een week later. Manlief zit dan in Engeland maar ja, ik wil op dit moment eigenlijk gewoon duidelijkheid. 's Is niet anders....... Hij zit trouwens ook op de roze wolk hoor Esser, hoop dat je je snel komt melden hier.
Goedenvond meiden! Ieoor, idd wat een muts zeg! En wat goed van je dat je gevraagd hebt als iemand anders het wel kon! Had ik niet gedurfd.... We hopen op het beste, en normaal is er een kans van 10%...dus zit niet zoveel verschil in Ik duim iig wel voor je! We zijn al met de hond op cursus....hij heeft al 3 diploma's ! Maar hij luister momenteel niet zo erg goed, puberteit noemen ze dat.... Gaat ook wel weer eens over Esser, ben erg benieuwd naar jouw fliekels Hypo, hoe was het bij de haptotherapeut? Ben wel een beetje benieuwd... En het was idd heerlijk terras weer! Zo mag het van mij wel blijven! Kloontje, nog even en dan is het donderdag! 2bb, wanneer mag je eigenlijks testen? Ik snap dat je er momenteel ook helemaal niet mee bezig bent. Ik hoop voor je vriend dat hij zijn baan kan houden! Cinneltje, helaas welkom hier. Ik hoop voor jullie dat de 2e test wat beter is. En idd, het is maar wachten en wachten in de mmm Maar de tijd gaat soms toch best wel snel hoor! Lima, ik heb ook geen idee vwb waterig sperma. En idd is om de dag klussen beter! Blondsteenbokje, echt balen dat jullie eerste ICSI mislukt is. Hebben jullie ook nog cryo's, of gaan jullie voor de 2e poging? Wij beginnen bijna met onze eerste ICSI poging. Dus heel spannend allemaal! Susan, is idd schrikken van die prop! Maar zolang er geen bloed bij zit dan is het niet erg volgens mij. Maar je schrikt wel natuurlijk! Wel mooi dat je de echo nu een week eerder hebt! Zit je ook minder lang in spanning Fijn weekend meiden!
Mootje; bedoel je de berichten van de afgelopen dagen? Die zijn allemaal verdwenen..... foutje van Jan (man van Lotte) die heeft alles van sinds het overzetten per ongeluk verwijderd..... 2bb: vandaag de bloedtest. Succes meid. Ik blijf positief tot het tegendeel bewezen is Esser; hoe voel je je vandaag? Hoe is het met de rest? Iedereen moet zijn avator en onderschrift weer in gaan stellen nu...... lastig he. groetjes,
@ 2bb: spannende dag! Ik duim ook voor je! @ Susan: hoe is je echo gisteren gegaan? @ all: hele fijne paasdagen! Het is/blijft heerlijk weer!
Hey allemaal, ben blij weer geode bercihten te hebben gelezen hier; Esser zet 'm op! laat die kleine embryo zich vasthouden! Susan, fijn een kloppend hartje, nu kun je misschien wat rustiger ademhalen! En las ik iets van een tweeling??? Wat super zeg! Ik ben helaas gister ongi geworden, zoals ik al had verwacht. Ik trek me nu ook terug van ZP. te veel andere dingen aan mijn/ons hoofd we gaan pas weer ergens in juni/juli een poging doen, dus voorlopig even rust. @All heel veel geluk, gezondheid, liefde en babies!!! Wellciht tot een volgende keer Liefs
2BB, erg balen van de mislukte poging, ook al had je het zelf verwacht. Het blijft toch jammer. Hoop dat je dit berichtje nog leest maar anders wens ik je de komende tijd veel sterkte toe met de thuissituatie. Liefs Suus
2bb; ik vind het heel erg voor jullie dat je ongesteld bent geworden. Je verwachtte het al, maar het is toch een teleurstelling. Zeker na alle moeite die je ervoor gedaan hebt. Meid ik denk aan je. Heel veel succes met jullie nieuwe huis. En we zien je graag weer verschijnen op ons topic. Liefs, Ieoor
2bb; nou, het blijft toch een naar bericht hoor meid.... Ook al had je het verwacht.. Hopelijk zien we je over een tijdje hier weer terug meid...met meerdere goede berichten? Ieoor, hoe voel je je meid? Nog gekke dingen? Hier vanochtend weer een reiki behandeling gehad. Had dit nog nooit eerder ondergaan. Ging met een wat zwaar gevoel en flinke hoofdpijn heen....en kwam terug.....Helemaal nergens geen last meer van! Heel bizar....morgen nog een keer. Hij wil me een paar keer achter elkaar zien en en dan eens per week, Baad het niet, schaadt het niet....toch? Daarna de rest van de dag genoten van het geweldige, zonnige weer met manlief! Heerlijk! Wat Ieoor ook al schreef; geniet ze meiden van dit oh zo mooi weer en de komende pasen! liefs
Hey dames, Ik kom even binnenvallen met een vraag. Mijn vriend heeft ook een zaad-onderzoek gehad en heeft de uitslag binnen. De hoeveelheid is goed en ze zijn vruchtbaar maar de bewegelijkheid is (maar) 41%. Is dit erg? Ik gebruik clomid om een eisprong te krijgen, maar zijn we dan nu samen wel vruchtbaar genoeg voor de natuurlijke weg?