Slechte kwaliteit sperma

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mammma2, 19 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Hoi Beebie; welkom op ons topic.

Als ze zowel jou als jouw vriend al uitgebreid onderzocht hebben; onder andere; cyclus analyse, HSG foto gemaakt, samenlevingstest, zaadtesten (meerdere) etc. en het ZK vertelde toen dat jullie het nog een half jaar zelf moesten proberen, dan denk ik dat ze hierna gaan starten met het iets.

Het ligt er ook aan hoelang jullie al bezig zijn met jullie kinderwens. In ons ZK gingen ze pas na 1,5 jaar van zelf proberen, over tot IUI. Dit is natuurlijk per 'geval' en per ZK verschillend.

Schrijf alle vragen die je hebt op, en neem je vragenlijstje meer naar het ZK 28 april.
    Succes met wachten.

2. beebie82

beebie82 Bekend lid

27 mei 2008
    521
    0
    0
    we hebben idd al die onderzoeken gehad.. we zijn nu 20 maanden bezig bij ons zeiden ze dat ze pas wat gaan doen als je 2 jaar bezig ben.. maar ik heb in het zieken huis een paar maandjes gelogen.... vond 2 jaar wel heel erg lang..
    goede tip ga idd al mijn vragen opschrijven!! bedankt voor je andwoordt ik denk dat ik hier nog wel vaker terecht kom we zitten allemaal in het zelfde schuitje..

3. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Meiden; ons topic is aan het uitsterven :( Of stel ik me nu aan?
    Ik vind het zo rustig, en wil vandaag allemaal gezellig kletsen, maar alleen beebie en Gaby waren er vandaag.

Als er nog meiden zijn die mee willen kletsen...... :D

Beebie; gejokt.... :) Ik begrijp het wel. Wij hebben 1 maand gejokt tegen het ZK :(
    Begin maar vast aan je vragenlijstje :)

Jewel; hoe gaat ie? Bijna 18 april, dan mag de 1e spuit erin toch?

Esser; waar ben je?

Elke: waar ben je?

Fijne avond meiden. Ik ga lekker TV kijken.

4. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Heyyyy

Hier ben ik!
    Vandaag weer aan het werk gegaan, dus ik had een goed excuus om er niet te zijn hier op ZWP overdag vandaag. ;) ;) Net met manlief lekker buiten gezeten en lekker gegeten...heerlijk....

Ieoor, hoe is 't met jou dan?
    Oh, en over je vraag over reiki:
    Reiki is een vorm van werken met universele energie. In deze vorm wordt de energie doorgegeven via de handen. Handoplegging dus. Degene die de hand oplegt, maakt niet iemand beter, maar fungeert alleen als doorgeefluik. Het is de ontvanger van deze energie die, zij het onbewust, het werk verricht. Dit werk houdt in dat lichaam en geest weer voeding krijgen om zichzelf in balans te brengen. De optredende bijwerkingen hiervan zijn dat de kwalen, ontstaan door disharmonie, verminderen of zelfs verdwijnen. Doordat het lichaam lekker in z’n vel gaat zitten zal het emotionele lichaam zich ook beter gaan voelen. Andersom werkt het ook, als je emotionele lichaam zich goed voelt dan zal je lijfelijke lichaam dat ook doen. En zo zitten we weer in een opwaartse spiraal. Hierdoor treedt er een positieve verandering op niet alleen in jezelf, maar ook bij alles wat je doet. En dit heeft weer zijn uitwerking op je hele omgeving.

Hopelijk meer helder nu?

Maar aan de ene kant klopt het wel.........dit topic is wel rustiger geworden. Een aantal meiden zijn er ook niet meer of heel erg weinig. Nou Ieoor, zit er niks anders op dat wij zwanger raken en bij een ander topic aanschuiven ;)
    liefs

5. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Hey Esser, ik ging net de computer uitzetten.... en toen zag ik ineens dat ik toch nog vrienden had vanavond... :D :D

Reiki klinkt goed. Is misschien ook wel wat voor mij. Ik zal er eens even over denken. Maar het klinkt inderdaad goed.

Weer aan het werk. Had je je ziek gemeld op het werk? Of had je vakantie genomen? Je voelde je natuurlijk rondom de punctie en TP enorm beroerd.
    Hoe is het nu? Ergens last van of jusit niet?
    Ik duim voor je meid dat het helemaal goed gaat komen met jullie :D

En ik vind het ook een goed plan dat wij maar snel zwanger moeten worden. Dan openen we een heel nieuw gezellig topic :D Afgesproken!

(je hoef je trouwens niet te verontschuldigen hoor dat je vandaag overdag niet op het topic was :) ).

Heb je mn PBtje gehad?

Hier niks, helemaal niks. Ik voel nauwelijks iets. Mijn buik heel af en toe een klein beetje. Gister had ik een ongesteld krampje, maar die is weer weg. Verder geen enkele klacht, om misselijkheid na. Maar dat had ik trouwens vandaag weer niet.
    Ik vrees gewoon dat we door moeten voor IUI nummero 3. Ach ja, als dan 3 keer is scheepsrecht opgaat hoor je mij niet meer klagen.
    We wachten samen af, op het wachtbankje in de zon.

Fijne avond,
    liefs,

6. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    sorry, mijn bericht stond er 2x (was weer eens te ongeduldig)

7. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Nou Ieoor, een krampje hier en daar en misselijkheid zo nu en dan....???
    Dat zijn toch wel goede berichten hoor ;)
    En/of hoor ik daar een stukje zelfbescherming?
    Hahaha, ben je aan het plagen......Nou, geen bloed geeft moed en morgen is het alweer woensdag. Wanneer gaan jullie testen?

Met mij gaat het iedere dag steeds beter. gelukkig...;)
    Mag deze week de uren per dag op gaan bouwen. 8 uur werken aan een stuk is toch wel pittig. Vorige week heb ik heel de week betaald verlof gekregen...super fijn dus.
    Morgen nog even naar het ZH bellen om door te geven hoe het met me gaat. Dat wilden ze wel even bijhouden gezien de milde overstimulatie.

8. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Esser; ja zelfbescherming; daar doe ik natuurlijk ook aan; zo van het kan nooit raak zijn bij ons :) :( :oops: Misschien logisch? Of toch een beetje stom?
    Ik ben van plan / we zijn van plan écht niet te gaan testen vóór vrijdag. Manlief is er deze week niet, en ik wil eigenlijk niet alleen testen. Ik kan me ook erg goed beheersen> ik had er zelfs tot nu nog niet eens aan gedacht om eerder te testen.
    Maar de vorige keer heb ik 2 dagen eerder getest, en werd ik de volgende dag ongesteld. Dus nu wacht ik maar op mijn ongi> als die komt hoef ik niet meer te testen. En als die er op vrijdag nog niet is, dan zal ik er zaterdag eens een testje tegenaan gooien; de zoveelste :D :D

Fijn te lezen dat het beter met gaat. Wat een goede en lieve baas heb jij zeg, de hele week betaald verlof gekregen. Fijn dat ze op zo'n manier met je meeleven door je die ruimte te geven.
    En goed van het ZK dat ze willen weten hoe het met je gaat. Ik heb wel eens geklaagd dat ik het te lang vond duren, maar al met al hebben we het geloof ik best getroffen met de artsen in Den Bosch.

Fijne avond nog, ik ga lekker GTST kijken

9. Mootje20

Mootje20 Actief lid

29 jun 2008
    374
    0
    0
    Hee meiden

Ja tis hier wel rustig he! Ik kwam eigenlijk al nooit overdag maar dan had ik altijd een boel te lezen maar valt nu wel mee.

Ieoor:
    Maar begin april zijn we gestopt met de pil..... ..
    en toen zijn we in mei voor het eerst naar de dokter geweest voor mn vriend, meer voor de zekerheid dat het bij hem wel goed zat (vroeger geopereerd geweest aan zijn bal) maar helaas was ie uitslag van zijn 1e onderzoek niet goed.....
    3 maanden wachten...volgende onderzoek...kon niet doorgaan ivm een scheurtje in zijn *** ( pieeep) dus paar maanden wachten....
    toen weer het 2e onderzoek, weer 3 maanden wachten....het 3e onderzoek.....( en steeds de 2 weken dat je op de uitslag moet wachten niet te vergeten....)
    Toen eindelijk doorgestuurd! Afspraak dus in maart en toen voor de fertiliteitskliniek ook zijn zaad ingeleverd! Besproken....weer slecht...en nu heeft hij het weerrr ingeleverd dus voor de 5e keer en deze keer gaan we kijken of ze het kunnen opwekken. Uitslag in mei..
    Dus al bijna een jaar bezig ja! hahah.

Ik snap ook wel dat we jong zijn hoor, begrijp me niet verkeerd! Maar toen als je voor je kinderwens gaat....wat voor leeftijd ook doet het pijn als het niet lukt.

Knap als je tot vrijdag kan wachtne hoorr!!!!

Esser: fijn dat je je weer wat beter voelt en wanneer kan jij nou testen?

Beebie: succes 28 april! Wij hadden ook een lijstje met vragen mee maar waren dat helaas helemaal vergeten! stom he? laat je niet overompelen door die arts haha zoals ons.

Fijne avond en alvast welterusten!

10. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

hey allemaal,

even gauw een berichtje van mij, we moeten 18 mei weer naar het ziekenhuis toe voor een evaluatie gesprek.. dus ben benieuwd.. hoop in de tussentijd nog wel wat af te vallen.. maar dat moet zeker wel gaan lukken..

fijne avond allemaal..

11. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Hee meiden,

Ik houd het even kort... Ieoor, je had vandaag nog een vriendin hoor! Ik had nl een heel uitgebreid verhaal tijdens de pauze op mijn werk, alleen werd suf gebeld, dus wat deed stomme ik...klikte de pagina weg! Kwam er pas thuis achter toen ik mn bericht niet zag staan. Verdorie...........

Ieoor, ik vind het eigenlijk ook niet zo slecht klinken hoor, maar begrijp je zelfbescherming erg goed hoor! Hoop dat je ongi uitblijft en dat je zaterdag eindelijk een mooie posi-test in je handen hebt (is je mannetje er dan wel?)

Esser, blij te horen dat het bij jou ook beter gaat. Was al erg benieuwd hoe het nu met je ging maar zo te horen al stukken beter! Houd je het nog vol in de ww??

Mootje, jeetje hee, al 5x zaad ingeleverd?! Dat is al 2 meer dan wij ooit hebben gedaan (de behandeling niet meegerekend he)... Nou ik kan me voorstellen dat je het wachten nu meer dan zat bent. Hopelijk onderneemt het zkh snel actie.

Gaby, 18 mei klinkt nog ver weg maar gelukkig gaat de tijd best snel hoor. Hopelijk voor jullie ook snel een echte behandeling, zeker nu je goed op weg bent met je BMI.

Jewel, ja, bijna de 1e spuit erin!!! Joehoe!! Super spannend joh! Jij bent de volgende die echt aan de beurt is met de behandeling. Eerst natuurlijk Ieoor en Esser zwanger zien worden ;)

Hier gaat alles wel oke. Vanmorgen zat ik er even doorheen en wilde eigenlijk flink klagen totdat ik op een topic over 2 meiden die beiden een miskraam hebben gekregen... dan moet ik eigenlijk blij zijn dat ik bijna sta te kotsen in mn wasbak en echt helemaal kapot ben. Maar ja, het is dat dubbele gevoel he. Ik zou me zo graag eindelijk weer eens mezelf willen zijn/voelen. Vanaf 5 februari natuurlijk begonnen met de deca en sindsdien ben je jezelf eigenlijk niet echt meer geweest. Ik weet dat jullie dolgraag in mn schoenen zouden staan maar ik zal jullie eerlijk zeggen, het is af en toe best zwaar. Zeker als de wekker om 6.30 uur gaat............
    Enne Gaby, je zal mij nooit horen klagen over heel veel echo's, of dat het normaal wordt, want ik heb het liefst elke dag een echo!!! :)
    Hoop niet dat jullie mij een zeur vinden nu maar dat is eigenlijk ook de reden dat ik niet zoveel meer schrijf. Ik lees uiteraard wel elke dag (en vaak 2x pd) mee en duim voor jullie allemaal!

Ik ga nu lopen met het hondje en dan slapen. Ben kapot na een dag werken, laat thuis en daarna nog volleybalwedstrijd.

Liefs Suus

12. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

goedemorgen

susan: je mag best klagen hoor :) wij komen er ook allemaal nog wel achter hoe het kan zijn als je zwanger bent.. en wat het allemaal met je doet.. :) dus klagen mag best!

fijne dag allemaal

13. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Sorry, ik ben ook niet meer geweest :oops: maar denk wel veel aan jullie!

Heb een beetje een moeilijk weekend achter de rug, mijn schoonzusje en broer kwamen afgelopen zaterdag vertellen dat ze zwanger zijn! Ik word peettante!!!!!!
    Het leek eerst of dat ik een slag in mijn gezicht kreeg en heb echt moeten slikken! Toen ik alleen was heb ik echt een ontzettende huilbui gehad! Ben ontzettend blij voor ze maar vind het ook erg dubbel. Ze zijn net 2 jaar samen terwijl wij al 2,5 keihard aan het vechten zijn voor ons wondertje!

Maar nu kan ik het beter relativeren, het leven is zoals het is oneerlijk en daar doe je niets aan! Mijn man zei tegen mij sommige mensen worden slapend rijk en andere mensen moeten er keihard voor werken en dat is ook zo en nu kan ik het ook zo zien! Ik ben nu vooral heel erg blij dat ik peettante word en ga nu genieten van alles wat op me afkomt.
    Als alles goed is is ze 19 december uitgerekend dus het wordt een kerstkindje!!!

Ieoor, spannend meis!!!! En zelfbescherming is heel logsich je wilt je nergens op verheugen.
    Ik ga keihard duimen!!!!!! Ben zo benieuwd was het maar zaterdag!

Esser, hoe is het met jou meid? Ik las dat het al wat beter met je gaat, voor jou is het ook ontzettend spannend in de wachtweken! Ik duim stevig door!

Susan, klagen mag best hoor is ook heel begrijpelijk als je je hondsberoerd voelt!
    Ik hoop dat je je snel beter voelt! vindt het altijd juist leuk om je verhalen te lezen :D

Meiden heel veel succes en sorry dat ik niet meer ben geweest!

Morgen aan het eind vd middag krijgen we de uitslag van de zaadonderzoeken en/of invriezing dus dan laat ik jullie dat weten! Ben ontzettend nerveus!!! Ben nu op mijn werk en kan me niet goed concentreren. Heb vanmiddag lekker verlof gepakt nog even lekker van het goede weer genieten!

Groetjes tante Sabrien ;)

14. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Hey Meiden; fijn te lezen dat er toch nog vrienden zijn :) :)

even kort want moet zo weg

Suus; je mag best klagen dat je je niet lekker voelt. Mijn jaloerse gevoel naar zwangeren toe geld namelijk niet voor de mensen van dit topic/van zwangerschapspagina/uit de MMM. Dat is toch anders. Het gaat mij meer om de gevalletjes; per ongeluk zwanger, of effe snel na 2 keer sexen zwanger (sorry ik overdrijf, maar je begrijpt mijn punt). En natuurlijk als je al maanden ziek zwak en misselijk bent, vindt je dat niet altijd even leuk. Dus blijf vooral vrolijk vertellen.

Sabrien; heel heel veel succes vanmiddag. Ik kom vanmiddag nog wel een paar keer kijken om je verhaal te lezen. Ik duim voor jullie en denk aan je.

Mootje; ik begrijp je zeker wel hoor, dat leeftijd niet bepaald hoe sterk je kinderwens is. Begrijp me niet verkeerd. Maar jullie hebben je leeftijd gelukkig nog wel mee; even doemscenario; als jullie nog 7 jaar bezig zijn, zijn jullie 29 ofzo. Als wij nog 7 jaar bezig zijn, dan ben ik 40 (ik overdrijf wederom en hoop zeker niet dat dit voor ons uit gaat komen, maar je snapt mijn punt?).
    Het komt vast goed, en laat je niet overrompelen door de arts.

Hier vanmorgen met het plassen het eerste beetje bruin verloren..... Meestal een teken van een ongi over een dag of wat.... Ik hou jullie op de hoogte.
    Ik moet snel weg.

Fijne dag en tot straks
    Liefs,

15. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Sabrien, dan is de afspraak volgens mij een dag uitgesteld? Je had m toch eigenlijk op dinsdag? Ik ben ook wel heel erg benieuwd naar jullie uitslag dus ga zeker vandaag ZP in de gaten houden!

Lief dat ik bij jullie mag klagen maar op zich valt het nog best mee hoor... Vandaag vrij en je merkt wel echt dat als je later opstaat op de dag (ook al is het maar een paar uur) dat het toch scheelt!

Ieoor, blijf hopen op een goede afloop, ook al heb je nu wat bruinverlies. We weten het deze week.........
    Enne, wat betreft die leeftijd, ik snap je volkomen en ik denk dat Mootje dat ook wel zo begrijpt. Het is gewoon een feit dat als je, als vrouw, ouder bent (vooral na de 35e leeftijd) dat de kansen op zwangerschap afnemen en de kans op miskramen toeneemt. Mootje en Gaby zitten daar vrij ver vanaf, voor de anderen is het nog maar 'een paar keer ademhalen'... (bij wijze van)

16. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Hey meiden,

We krijgen morgen middag pas (telefonisch) de uitslag, niet vandaag!!!!
    Mijn verhaal was ook zo lang dus kan me voorstellen dat het verwarrend was :oops: !

Nog 1 nachtje slapen, ben zooooooo ontzettend nerveus!

17. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Hallo meiden!!

Sorry dat ik zo lang niets van mij heb laten horen... :oops: Druk gehad met van alles en nog wat, maar was jullie niet vergeten hoor!! Zie dat er ook weer berichtjes verdwenen zijn...Ik probeer op iedereen goed te reageren, maar alvast sorry als ik wat vergeet... ;)

Ieoor, het kan altijd nog hè! Snap wel dat je nergens van uit gaat, maar je weet het nooit...
    Ik hoop het zo voor je! Wanneer ga je testen? Anders doe je het tegelijk met mij: Ik zaterdag de eerste spuit, en jij een positieve test :D En anders wordt het de 3e keer raak, drie keer scheepsrecht.... :)

Esser, fijn dat je je weer wat beter voelt! En dat ze op je werk er ook begrip voor hebben, is toch ook weer een zorg minder. Doe je nu dan ook Reiki (hoe zeg je dat eigenlijk? :) ) Heb er wel eens van gehoord, maar niet echt in verdiept. Ik hoop dat je er veel baat bij hebt!! Kun je de ww nog wat volhouden? Gister was het idd heerlijk weer!! En vandaag ook weer! Als de zon schijnt lijkt alles toch iets vrolijker... :D

Gaby, goed zeg dat je al aardig wat afgevallen bent!! De laatst bmi punten eraf gaat je ook lukken hoor! Zet em op!! :D Gaat helemaal goed komen voor 18 mei!

Mootje, al een jaar onderzoeken en eigenlijk nog helemaal niets verder. Wat vervelend zeg. Stom van de huisarts, die had jullie veel eerder moeten doorverwijzen :evil: Hoop dat het nu allemaal iets sneller voor jullie gaat, en dat jullie snel weten waar jullie aan toe zijn. Maar ja, in de mmm is het toch bijna altijd wachten en nog meer wachten....
    En idd, als je een kinderwens hebt dan is de leeftijd niet belangrijk, maar wat Ieoor ook zegt, als het echt lang duurt, dan zijn jullie ook nog jong ;) Maar ik snap je gevoel wel, ik was 23 toen wij begonnen en ik wordt zaterdag al weer 26... :( (is ook nog jong, maar voor je gevoel.. ;) )

Sabrien, spannend!! Ik hoop dat jullie morgen een positief telefoontje krijgen! Ik ga voor jullie duimen!
    Leuk dat je peettante wordt! Snap wel dat het eerst toch wel wat een klap is, maar je kunt er niets aan veranderen. Ik kan het ook steeds beter relativeren, maar soms ook nog wel een dip. En idd, sommigen worden slapend rijk en anderen moeten er hard voor werken...Vind het wel een goede vergelijking trouwens... :) Hopenlijk kun je nog genieten van het mooie weer, ondanks alle spanningen voor morgen ;)

Susan, je mag best klagen hoor!! Verveel je ons helemaal niet mee (tenminste mij niet ) vind het juist leuk om wat van jou te horen! Ik hoop dat je toch je snel wat beter gaat voelen, en dat je jezelf weer een beetje wordt... :) En super dat de echo zo mooi was! Kan mij voorstellen dat je elke dag wel één wilt! :D Hoe gaat het met de voorbereidingen voor je huwelijk? Is alles wat geregeld?

Beebie82, ik vind 2 jaar ook lang wachten zeg! Ik dacht dat het standaard ong een jaar was. Dan had ik er ook een paar maandjes bij gedaan ja ;) Wanneer moesten jullie er nou weer heen dan? Kan het niet meer terugvinden.. :oops:

Hier gaat alles goed. Examen ging ook wel redelijk, maar isnog even afwachten natuulijk ;)
    Zaterdag al de eerste spuit! Ik heb er gewoon zin in. Maar begin nu soms wel eens te twijfelen of ik wel durf, is toch een beetje anders dan bij de prikinstrucitie...
    Maar gaat wel goed komen :D Ik hou jullie wel op de hoogte! Kan ik eindelijk ook eens echt eens iets melden... ;)
    Nou meiden fijne dag nog! En ik zal voortaan wat vaker langskomen...(als ik je vriendje nog mag zijn Ieoor... ;) )

LIefs Jewel

18. beebie82

beebie82 Bekend lid

27 mei 2008
    521
    0
    0
    wat aardig dat er een aantal reageren op mijn berichtjes ik heb wel eens vaker ergens iets gepost. maar dan wordt er vaak niet op gereageert.!!

@jewel wij moeten 28 april naar de gyn. en idd een paar maandjes gejokt hihihi heb het niet extra gedaan hoor maar het liep toevallig zo en ik kreeg het advies van kennisen om er een paar maandjes te jokken want het duurt allemaal al zo lang als je graag wil...
    suc6 met het spuiten.. lijkt me eng maar het is voor een goed doel he...

19. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Beebie; ik reageer altijd op iedereen die iets schrijft op 'ons' topic. Vind ik wel zo leuk, en ik vind het zelf ook leuk als mensen op mij reageren. Is wel zo gezellig toch?
    Maar ik denk dat het wel klopt, als ik zo rond zit te zoeken op ZP zijn er maar weinig topics waar je zomaar 'in kunt vallen' en mee kunt gaan kletsen. Wie weet is het tijd dat we een nieuw topic openen over hetzelfde onderwerp. Wie weet dat er dan wel meer meiden mee durven te gaan schrijven. Het is in ieder geval bijna 28 april :)

Jewel; fijn weer van je te horen :)
    Ik ga zaterdag testen, als tenminste de ongi voor die tijd niet gekomen is... :( Ik tel er niet op zoals jullie weten. T zou wel leuk zijn, ik positieve test zaterdag en jij je eerste spuit. Spannend hoor, nu voor het echt gaan spuiten. Ga je savonds spuiten? Lijkt mij wel het makkelijkst. En natuurlijk durf je het. Je kan het, let maar op.
    Voor mij nog 1 ronde IUI met pilletjes, de nummers 4, 5 en 6 zijn ook met spuiten. Maar goed, eerst deze afwachten, en dan gaan we misschien voor 3 x is scheepsrecht, en als dat niet lukt, dan zien we wel hoe dat spuiten moet :oops: :) :(
    Ohja, da's waar zaterdag jarig én je eerste spuit :D :D Een beeb wordt gewoon jouw verjaardagskadotje in wording :)
    Enne Jewel; natuurlijk mag jij mijn vriendje nog zijn :D Graag zelfs, want ik vind het wel gezellig op het topic :D

Mootje; ja ik blijf het ook belachelijk vinden van jullie huisarts, dat hij jullie zo lang heeft laten lopen.

Tante Sabrien; oh, ok, morgen de uitslag. Spannend. Ik duim voor je.
    Ik snap je heel goed hoor, dat je eerst even moest slikken toen je het goede nieuws hoorde. En helemaal omdat jullie al 2,5 jaar bezig zijn voor een kindje, en hun elkaar nog maar 2 jaar kennen. Het is niet eerlijk..... (de vergelijking met slapend rijk worden vind ook ik een geweldig goede!).
    Vorig jaar belde de zus van mijn man dat ie peetoom zou worden (op haar positieve testdag), daar 'baalde' ik al van, maar dat ging 2 dagen later mis (ze is dus maar 2 dagen zwanger geweest). Was heel zielig. Maar goed, nu is de zus van mijn man ook zwanger van haar eerste kindje. En daar baalde, en baal ik nog steeds behoorlijk van.
    Aan die kant van de familie wordt het het eerste kleinkind, en eigenlijk hadden wij aan de beurt moeten zijn..... Maar ja, het gaat helaas niet altijd zoals ik het graag zou zien.
    Inmiddels kan ik er beter tegen, maar merk toch dat ik er niet zo heel erg enthousiast over ben (slecht he).

Suus; inderdaad; de bruiloft... ik zou het zo vergeten.... Nee hoor.
    Maar hoe staat het ermee? 2 dagen voor de bruiloft nogmaals je jurk passen, om te kijken of je er nog in kan :D :D ? Alles geregeld verder? Hoe is het met de zenuwen?
    En grote vraag; weet inmiddels iedereen dat jullie zwanger zijn, of wordt dat de grote verassing van de dag?

Gaby; natuurlijk gaat het je lukken nog wat af te vallen voor 18 mei. Je bent nu zo goed bezig, ga zo door!!

Mootje; inderdaad wat een boel zaadtesten hebben jullie al gehad.
    En hoe slecht waren de uitslagen dan? Heel slecht?
    Is er al iets gezegd over dat jullie hulp van het ZK nodig hebben, of hebben ze daar nog helemaal niets over los gelaten? Waarschijnlijk niet, en willen ze de uitslag afwachten.

Esser; ik heb een goed gevoel over deze poging bij jou. Ik denk dat je zwanger bent. Ik baseer dat natuurlijk helemaal nergens op, maar wilde je het toch even laten weten :D

Vrijdagavond komt mijn mannetje weer thuis, dus als we eventueel zouden moeten/kunnen/mogen testen, dan is ie er gewoon hoor! Gelukkig maar, vind ik wel fijn.

Ik begin poetswoede te krijgen. Ik zie zoveel dingen die ik nog moet/wil poetsen, wassen, opruimen of schoonmaken; alleen mijn lijf wil nog steeds niet echt. Dus heb ik zojuist met mezelf afgesproken, dat ik elke dag wat ga doen, en zo toch de grote schoonmaak in etappes kan doen. Komt door het zonnetje denk ik; deze opruimwoede. Of het is nesteldrang, maar dat zou wel erg vroeg zijn he haha :D :D

20. Mootje20

Mootje20 Actief lid

29 jun 2008
    374
    0
    0
    hoi meiden ik hou het even heel kort,

Ik vind eht niet erg hoor wat er gezegt wordt over de leeftijd. Jullie hebben groot gelijk, wij hebben echt geluk dat we er op een jonge leeftijd achterkomen. Ben ik het helemaal met je eens, maaaaaaaaarrr.....ik vind niet dat wij daarom langer zouden moeten wachten dan anderen!? Tuurlijk, als je eind 30 bent, moet je gelijk geholpen worden ivm evt. risico's. Maar ik ben gewoon ook een beetje koppig en al helemaal over dit onderwerp omdat je het zo graag wilt! maarja.....
    Maar idd de uitslagen waren allemaal even slecht.....alleen ik heb niet zulke uitslagen gekregen hoe de meeste het krijgen? Kan de procenten nog wel een keer opzoeken maar het iis volgens beide dokters : 'dramatisch' ,

Ik ga stoppen want ik moet nog evne weg.!
    Leuk dat iedereen weer veel kletst! hhihih ( alleen ik deze keer ff alleen over mezelf, sorry hoor)

Groetjesss

Deel Deze Pagina