Hoi meiden, even ego. zaterdag, 1 week trug, een postieve ovu test gehad. Maar mn temp is daarna niet omhoog gegaan. ( slaap volgens mij sinds dat weekend met een dunner dekbed, zou dit invloed kunnen hebben op je temp???? ) Nou heb ik krampen in mijn onderbuik, steeds raar gevoel. Al een aantal dagen beetje misselijk. Lijkt wel of ik ongi moet worden maar niet doorzet, en toch een ander gevoel. Ook heb ik waterdiaree. Zou dit wat positiefs kunnen zijn? Of zie ik nu dingen die eigenlijk niets betekenen. Eigenlijk weet ik dat ik toch niet zwanger ben, maar soms denk ik...............dus miscshien dat ik gewoon ff een test ga doen. Maar dan is het weer zo'n teleeurstelling he....' Het slaat eigenlijk nergens op, weet ook niet waarom ik zo twijfel en zogenaamde symptomen zie. Moest dit ff kwijt hoor
Hey meiden, Fijn weekend gehad met het mooie weer? Ieoor; hoe is het met je? Vanavond weer het 1e tabletje toch? Had je nog geprobeerd te bereiken via de msn. Had je iets daarvan doorgekregen? Suus; hoe was je vrijgezellendag? Gezellig geweest? Vertel! Mootje; is wel gek en vervelend als je lichaam zo'n loopje met je neemt..... Misschien gemeen, maar wen er maar alvast een beetje aan. Dadelijk helemaal in de mmm met de hormomen e.d. kun je nergens meer peil op trekken....erg lastig Kloontje; daar ben je weer! Nog gefeliciflapstaart! Succes morgen met de eerste FM! Hopelijk kan ook jij hierna zeggen dat zo'n FM eigenlijk reuze mee valt. Jewel; ook nog een gefeliciflapstaart meid! En weer een bikkel erbij met het spuiten. Super! Sabrien en Hypo; hoe is het met jullie meiden? Hier gaat het best redelijk.....het is in ieder geval al weer zondagavond! Nu nog 4 nachtjes..... Het is vandaag 15 dagen geleden dat ik de pregnyl heb gezet en heb nog wel wat klachten. Grote en zere (.)(.) en een erg gevoelige en zeurderige onderbuik....Hij staat ook helemaal bol en gespannen. Maar goed, blijf mezelf toch iedere keer indekken en het te verklaren aan andere dingen..... (Ieoor, klinkt wel hetzelfde als wat wij al schreven van de week ) Zucht......nog even wachten..... liefs
Hee meiden, Ik houd het echt ff kort want heb enorme buikpijn (beetje vreemd eetpatroon gehad vandaag door mn hockeydag)... Jewel, nog gefeliciteerd met je verjaardag! Jij ook nog Kloontje! Kloontje, FM valt reuze mee. Ze kunnen idd zien of je eisprong al is geweest want dan heb je geen grote follikel meer in je eierstok zitten. Zaaduitslag is natuurlijk al dezelfde dag bekend, alleen vraag is of ze je deze morgen al willen meegeven. Gewoon om zeuren... Esser, ik snap dat je je indekt maar die Pregnyl is allang uit je lijf! Die gevoelige borsten klinken goed maar ja, ook een bijwerking van de Utrogestan. Wie weet ook dat opgeblazen gevoel (weet dat niet meer). Ikzelf voelde bij mij helemaal nix anders dan normaal. Geen steekjes of iets anders. Alleen wel 5 dgn na de tp ineens wat licht zeurderige steekjes maar dat was dan wrs de innesteling (denk ik met mn boerenverstand)... Over 4 nachtjes heb je duidelijkheid, of ga je al eerder testen? Wanneer denk je de brief te ontvangen over de hoeveelheid cryo's? Vrijgezellenfeest was leuk! We waren met zn 9-en en we hebben 1,5 uur zangles gehad! Echt zo leuk! Moesten het liedje 'It's Raining Men' zingen en dat is uiteindelijk ook nog opgenomen en krijgen we als een mp3tje per email binnen 2 wkn. Echt leuk! Moest alleen in mn bikini gaan staan daar... Gelukkig mocht ik mn badlaken om. Daarna gegeten in Comedy Cafe en aansluitend natuurlijk de show daar. erg gelachen, vooral om de Engelse komieken (zijn toch het leukst). Daarna was de dag voorbij. Gelukkig...want was kapot!! Meiden, ik ga slapen, morgen weer werken Liefs Suus
Esser: haha ja ik weet het...kga maar snel proberen daar aan te wennen. Als dat mogeljk is.... Maar ik weet nu gewoon dat ik me zo voel doordat ik ongi moet worden, want heb nog maar een week trug die pos. ovu test gehad. Dus egenlijk is het allmeaal heel logisch. dat ik deze week ongi word. Susan: leuk zeg je feestje! Klonk het nummer wel een beetje? hahah was vast niet vals toch? Heeft je vriend ook nog een vrijgezellenfeest? of heeft hij die al gehad? Kloontje: jij ook nog van harte gefeliciteerd. En heel veel succes vandaag. Laat je nog even weten hoe het ging? Fijne dag allemaal met dit heerlijke weer!
Mootje; een beetje last van de komende ongesteld? Iets positiefs zou natuurlijk ook kunnen, you never know!!!! Ik zou nog niet testen als ik jou was, ook al zou je zwanger zijn, dan is de test nu nog niet positief denk ik. Wat Esser zegt; je lijf kan je behoorlijk voor de gek houden. Dat is echt helemaal waar. En dat je daar af en toe 'dingen' van gaat denken. Dat is heel normaal, dat hebben we allemaal. Even geduld nog...afwachten tot je NOD.... Succes. Suus; vrijgezellenfeest klinkt gezellig. Leuk vol progromma. Buikpijn nu weer over? Esser: ja 1e tabletje gisterenavond weer op. Ja ik zag wel iets 'oplichten' via de MSN (maar ik ben daar niet zo heel handig in). Dat zag ik rond 16.00 uur ofz? En jij had in de ochtend iets verzonden, maar was offline toen ik achter de computer zat.... Sorry. Ik heb je net 1 regel terug gezonden. Als die aangekomen is, en ik zie je online dan schrijven we gezellig even verder. Goed? Donderdagmorgen pas voor de 1e keer testen Esser? Ja ik begrijp het wel hoor, dat je jezelf indekt. Weet je, het kan namelijk alle 2. Je kan zwanger zijn en daar wat klachten/kwaaltjes van hebben. Maar het kan ook zo zijn dat je toch wat vreemde klachten hebt en dat je niet zwanger bent Ik duim gewoon vrolijk verder hoor meid, dat het deze keer voor jullie raak mag zijn. Je kunt helaas écht niets anders doen dan afwachten..... Nog maar 3 nachtjes slapen. Vind je het zwaar deze keer, het wachten? Kloontje; succes vandaag! Ik denk haast dat de FM op dezelfde afdeling is als de intake. Maar gewoon even vragen bij de infobalie waar de fertiliteitsafdeling zit. Daar moet je zijn. Met een beetje geluk geven ze de zaaduitslag al (goed onthouden he, voor ons ). Ik ben erg benieuwd hoe het gaat vandaag. Ik ga zo even douchen en dan naar het ZK. Ik hoop dat er gewoon geen cystes zitten en dat ik door mag blijven gaan met mijn tabletjes. Daar ga ik eigenlijk gewoon vanuit. Tot later!
Ben net terug uit het ZK. Ik heb vandaag voor het eerst sinds de laatste FM van de vorige IUI, mijn eigen fertiliteitsarts weer gezien. Toen was op ma de FM, woe avond de Pregnyl en vrijdag de IUI. Op woensdag had ik echter toen, voor de Pregnyl al 3 positieve ovulatietesten. Savonds gebeld, IUI zou donderdag moeten maar dat kon niet; vol> dat verhaal. Dus vandaag voor het eerst sinds die maandag m'n arts weer gezien. De uitgangsecho moet op dag 1, 2 of 3 van de arts. Maar zowel deze keer als de vorige keer wilden de assistentes dat niet geloven. Na veel geemmer mocht ik de vorige keer toch op dag 1 komen (was toen ook een vrijdag),maar afgelopen vrijdag lukte dat niet. Ze wilde me niet inplannen; maandag was beter> daar stonden manlief en ik vrijdag dus aan de balie.... Dus vandaag uitgangsecho; de dokter was er niet heel blij mee dat ik niet vrijdag gekomen was GRRR. Ze is echt enorm aardig, maar lachte als een boer met kiespijn dat de assistentes zo eigewijs zijn. Dit gaat me dus niet nog een keer overkomen. Verder nog even over de 2e IUI gehad. Ik verteld van mijn ovulatietesten en gezegd dat ik er natuurlijk niet zo heel veel verstand van heb, maar dat ik denk dat de IUI te laat was......... Zegt ze zo mooi 'dat denk ik ook' Ik moet er eigenlijk achteraf wel een beetje om lachen. Zijn manlief en ik dus niet gek. Maar manlief was een beetje boos toen ik m net aan de lijn had. Zo van; als ze eens naar ons luisteren..... Achja, is niet anders. De arts stelde voor om het deze ronde anders te gaan doen; als de eitjes kleiner zijn, dán al de Pregnyl zetten en de IUI dus eerder doen. Ik vind het een heel goed idee. Dus op naar poging 3. Maandag de 1e FM weer. Gelukkig bij mijn eigen fijne arts (het mocht ook bij de verpleegkundige, maar dat heb ik liever niet.... ).
Goedemorgen meiden!!! Zo eindelijk weer tijd om even te computeren. Wat een drukte zo'n verjaardag...Maar was zeer gezellig en nog bedankt voor jullie felicitaties!!!! Ieoor, hoop dat je geen cystes hebt en dat je door kan gaan met de 3e poging, en dit moet hem worden hoor!!! 3 x scheepsrecht!! Dit is de laatste poging dan toch met de tabletjes, dan moet je ook gaan spuiten toch? Maar we gaan er natuurlijk vanuit dat dat niet hoeft Hoe gaat het verder met je? Ben je nog onder behandeling bij de mensendieck therapeut? Esser, wordt ook al weer spannend voor jou! Donderdag testen?? Snap ook wel dat je je indekt. Lijkt mij erg moeilijk omdat je vanalles voelt, maar dat dat ook van de medicijnen komen kan, maar kunnen ook natuurlijk zwangerschapsverschijnselen zijn. Ik zie daar ook wel een beetje tegenop, zeg al tegen mezelf dat alles wat ik straks voel niet moet denken dat het zwangerschaps verschijnselen zijn. Maar ik denk dat heel moeilijk wordt Eerst maar het spuiten een beetje goed doorkomen Nog bedankt voor je knuffel! Je krijgt een hele dikke terug Kloontje, jij ook nog gefeliciteerd met je verjaardag! De jaartjes vliegen nu wel heel snel voorbij hoor! Maar ja, je bent zo oud als je je voelt toch? Ik voel me iig nog 20 Eerste FM vandaag!! Eerste keer is altijd spannend. Ik hoop ook dat je de uitslag vandaag krijgt, en dat de uitslag goed is!! Dan weten jullie idd waar jullie aan toe zijn, en kun je je daar verder op richten. Succes vandaag! Mootje, wat vervelend dat je lichaam je zo voor de gek kan houden. Je zou best zwanger kunnen zijn, maar ook weer niet. Om gek van te worden...Testen is idd te vroeg, is helaas afwachten...Succes iig!! Sabrien, jij ook al bijna beginnen met spuiten. Wij hebben volgens mij ook een ander protocol. Ik ben begonnen met Lucrin en moet straks ook Puregon erbij spuiten. Jij hebt volgens mij een korter protocol. Ik heb op 7 mei de eerste fm, jij 5 mei toch? Maar we lopen toch wel iets gelijk op Susan, zo te horen een geslaagd vrijgezellen feestje!! Nu op naar de grote dag!! Dan zet je natuurlijk wel even wat foto's in je album hè? Ben een beetje nieuwsgierig.... Hypo, morgen de uitslagen al! Spannend, ik ben benieuwd wat jullie behandeling wordt. Fijn dat het bij de haptotherapeut weer zo goed ging! Wel vervelend dat je mannetje het niet meer naar zijn zin heeft op het werk. Ik hoop dat hij snel wat anders vindt waar hij zich wel prettig voelt! Het is niet leuk om elke dag met tegenzin naar je werk te gaan. Morgen krijgen jullie te horen hoe en wat, weten jullie iig waar jullie aan toe zijn en dan kan je misschien beter op die andere dingen richten. Succes iig!!! Vandaag de 3e spuit erin. Deze moest ik alleen zetten, maar ook geen enkel probleem! Zal straks wel wat moeilijker gaan, als mijn hele buik beurs aanvoelt, maar tot nu toe nergens last van. Maar heb nu steeds een ongi gevoel en bruinverlies...morgen de laatste pil, dan hoop ik dat de ongi meteen doorzet. 2 pilstrippen doorslikken is toch net even teveel van het goede geweest. Kreeg gister weer te horen dat er weer iemand zwanger was in onze kennisen kring...Is elke keer toch weer even slikken...maar we zijn begonnen met onze eerste poging, dus het is voor ons misschien ook al bijna zover! Positief blijven Liefs Jewel
Ieoor, berichtjes kruisten elkaar Fijn dat je je eigen arts weer had. Maar wat een gedoe zeg met die assistentes! En dat jullie eigen arts ook nog zegt dat de IUI te laat was. Natuurlijk wel fijn dat ze het met jullie eens was, maar ja, daar krijg je die poging niet voor terug! Gelukkig hebben jullie deze poging jullie eigen arts weer en de IUI wat eerder dan de vorige keren. Nu moet het toch wel goed komen of niet?
Ieoor, fijn dat je je eigen arts weer had. Wat een stommelingen daar zeg !!!!! Heel veel succes met IUI 3!!!! Jewel, ik heb op 5 mei een uitgangsecho dan kijken ze of alles rustig is in de eierstokken en als dat zo is dan mag ik denk ik op 8 mei starten met de puregon dus dat is geen FM. De 1e FM zal wel op 11 mei zijn, loop je toch nog eerder op als mij hihihihihi ! Vindt het toch wel een eng idee, de laatste verzekerde poging........................ fijne dag nog!!!!
Sabrien; 5 mei de uitgangsecho en dan ongeveer 11 mei de 1e FM. Spannend hoor. Het begint nu echt allemaal weer heel erg dichtbij te komen. Ik duim voor jullie. Ik kan het me heel heel goed voorstellen dat dit een extra spannende poging voor jullie is. De 1e twee pogingen waren jullie kwijt met niets toch? Hoe zat dat ook alweer; 1 x geen bevruchting plaatsgevonden toch? Succes meid. Deze ronde wordt m gewoon voor jullie. Kloontje; jij leuke kadotjes gehad, en een leuke dag? Maar vooral de vraag; hoe is het gegaan vandaag????? Vertel, vertel, vertel. Hypo; spannende dag voor jullie morgen. Ik zit bij de computer om te horen hoe het was. Jewel; goed te horen dat je zo'n leuke verjaardag hebt gehad. Leuke kadotjes gekregen? Behalve je 1e spuit dan natuurlijk 7 mei voor jullie de 1e FM... Spannend hoor. En weer een zwangere in de kennisenkring.... tja dat gaat maar door, alsof het niets is, zwanger raken Ja dit is de laatste poging met tabletjes. Daarna moet ook ik gaan spuiten. Ik weet niet precies hoeveel dagen hoor. Ofdat het nu van dag 3 tm 7 is, of de 1e 14 dagen? Maar dat hoor ik vast tzt. Ik ben in ieder geval wel blij dat we nu een andere aanpak / insteek krijgen. En ik ga zeker mijn ovulatietestjes weer zelf doen. Ga er alleen een paar dagen eerder mee beginnen nu, zodat ik zeker weet wanneer het 1e testje positief is. En verder gaan we ons deze ronde niet aan de 'verplichte' onthouding houden, dit omdat het beter is voor de zaadjes. We zullen wel zien waar het schip strand. Mensendieck ben ik mee gestopt op advies van een arts in het ZK. Ik ga binnenkort naar een revalidatiecentrum om daar te gaan revalideren. Ik heb momenteel enkel, tot die tijd, fysiotherapie.
Wat lief dat jullie allemaal zo aan me denken en met me meeleven en me zo lief feliciteren! Vanmorgen dus mijn eerste FM gehad...het viel me reeeeuze mee! Ik kon het makkelijk vinden en de arts was aardig. Het deed idd geen pijn en eigenlijk was het best interessant om te zien hihi. Het zag er perfect uit zei ze en ze wees me het eiblaasje aan. Ik zou volgens haar vandaag of morgen mijn eisprong hebben...vanavond dus ff klussen haha!(ikdacht dat ik mijn eisprong al gisterochtend had gehad, maar dat was dus toch niet zo) Ze had ook al een gedeelte terug van de bloedtest van vorige week en dat was ook allemaal goed! Ik vroeg dus of ze toevallig ook al de resultaten van het zaadonderzoek had, maar die waren nog niet verwerkt in de computer zei ze. Ik heb nu een telefonische afspraak gemaakt met mijn arts en zij belt me over 2 a 3 dagen terug met de uitslag. Nou ja...ik denk niet dat ik daarop wacht..ik bel donderdag mooi zelf even als ze voor die tijd nog niet gebeld heeft!We zijn heeeeel nieuwsgierig en dan houd ik mijn pen en papier erbij hoor meiden...dan zal ik het jullie laten weten!! Het is me alles meegevallen...gelukkig! Ik lees julie verhalen trouw hoor, maar ik vind het zooo lastig om bij iedereen een voor een te reageren! Sorry daarvoor, jullie zijn daar veel beter in hihi. Liefs Kloontje
@Kloontje; wat fijn dat t zo meeviel! Ik vond het idd ook gewoon interessant om eens zo'n eiblaasje te zien. Ik vind t echter ook altijd wel een beetje pijn doen, maar dat schijnt bij iedereen anders te zijn. De eerste keer had ik mijn blaas te vol; dat is nooit prettig! Altijd dus nog ff plassen als je in het zh aankomt...Dat heb iig al weer geleerd. Wat gek eigenlijk dat ze met die afspraak niet gewacht hebben tot ze het zaadonderzoek ook hadden; nu moet je nog wachten. Wel fijn dat alles goed wat met jou; dat is al weer een opluchting he! En jij was ook jarig geweest toch? Gefeliciteerd! Esser: spannend hoor; nog een paar nachtjes slapen! De duimen draaien achter een heleboel computertjes denk ik.....het is je gegund!!! Meer kunnen we helaas niet doen he; succes met de laatste wachtdagen meid! Suzan: Wat een leuk idee voor een vrijgezellenfeestje. Hou je heel erg van zingen? Comedycafe is ook altijd leuk he! Mootje: hoe is het nu? Als je temp niet omhoog gaat kan je volgens mij toch ook niet zwanger zijn. Na de eisprong gaat ie omhoog en als je zwanger bent gaat ie niet meer naar beneden. Pas als je ongi wordt gaat ie weer naar beneden. Of vergis ik me daar nu in? Het is altijd vervelend als je van alles voelt (dat kennen we allemaal hier denk ik). Ik merk wel dat ik het steeds makkelijker wegwuif omdat je jezelf anders helemaal gek maakt. @Jewel: gefeliciteerd nog! Fijn dat het spuiten zo goed gaat; spannend hoor!
Dan nog maar ff een nieuw berichtje over hoe het met mezelf is. (als je te lange berichtjes typt gaat ie heel raar doen; lastig zeg; of ben ik de enige die dat heeft!?) Ik ben moe...moe...moe....!!! Het heeft natuurlijk allemaal te maken met alle spannende dingen hier in huis, maar ik ga toch wel piekeren over of er niet wat anders aan de hand is met me. Ik vertelde laatst toch van dat bruinverlies....dat is gelukkig nu wel over (na 5/6 dagen). Het zint me helemaal niet dat ik dat had, want dat heb ik jaren geleden ook gehad toen ik de ziekte van Pfeiffer had. Dus dat spookt dan weer door mijn hoofd (helemaal omdat ik met de Pasen ook zo'n zere keel had). Maar goed; dikke kans dat t gewoon is van alle spanningen. Ik overleg morgen wel ff met de gyn; misschien toch maar een bloedtestje voor de zekerheid! Ik slaap ook niet geweldig; ik lig niet eens echt te piekeren, maar kom gewoon moeilijk in slaap. Hoop dat de hapto me vrijdag weer een beetje kan helpen, want ik kom nog niet echt verder! Fijne avond allemaal! (morgen eindelijk duidelijkheid; jippie!!!!!!!) Hypo
@Mootje: Ik heb ook een tijdje mijn temperartuur bijgehouden en mijn temperatuur ging na mij eisprong altijd weer omhoog en hij blijft hoog als je zwanger bent ....als je ongesteld wordt dan daalt je temperatuur weer gewoon! Dus raar dat hij bij jou laag blijft...heb je wel een eisprong gehad dan? Hmmm spannend dus...houd je ons op de hoogte??
heel even kort: Hypo succes morgen! en ja ik weet eigenlijk heel goed dat het niet kan ( zwanger zijn) maargoed, weet niet echt waarom mijn temp nou niet omhoog is gegaan???? Ik hoop maar dat ik snel ongi word, zodat ik nog optijd mn bloed kan laten prikken. Anders moet ik weeerrr een cylcus wachten! Kloontje; fijn dat het goed is gegaan Esser : succes he! Nog evne volhouden.... Voor rest: volgende keer reageer ik weer op iedereen hoor! Sorry...weinig tijd :S
Nou meiden, even een ego berichtje van mijn kant met een mega impact; Wij zijn zwanger!!!! Echt zo bizar.......Gister en vannacht erg veel klachten gehad die wel weer heel erg veel leken op de (dreigende) overstimulatie die ik had na de punctie. Vanochtend met manlief dus besloten om het ZH al vroeg te bellen. Zo gezegd, zo gedaan. ZH gaf aan dat we er maar eens een testje tegen aan moesten gooien, dat zou namelijk een hele hoop verduidelijken gezien de klachten. Testje gedaan (clearbleu) en binnen een paar seconden een dikke + Heb gegild, gehuild, geschreeuwd en gelachen met manlief samen Ben vandaag dus 3 weken en 4 dagen.....zo vroeg en al posi getest, wat bizar..... Later op de dag nog naar het ZH geweest voor controle echo en bloedprikken wegens de angst voor overstimulatie. Uit het bloed geen bijzonderheden maar wel advies van rust en veel drinken mee gekregen. Op 11 mei om 08.30u. de eerste echo, spannend...........Ben dan 6,5 week.... liefs een Esser die nog helemaal overdondert is.....
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat Esserrrrrrrrrrrrr!!! Gefeliciteerrrrrrd!! WOw wat een goed nieuws! Oh heerlijk joh.......ongelooflijk. Kan je het zelf al wel bevatten?? Ik ben heel blij voor jullie. Hehehe eindelijk een lichtpuntje hier op deze topic!! Ohhh heel veel sterkte en zo zie je maar het komt allemaal goed..lang op gewacht, maar het is jullie van harte gegund! Jullie zijnnu onze voorbeelden hihi. Geniet ervan en ga alvast maar namen verzinnnen...ofhad die al? Liefs Kloontje
ioor: we waren met 6 man van het forum.. en 3 hadden de man/ vriend bij en ik en een vriendin van mij hadden een kindje van bijna2 mee. fijn dat je weer snel verder mag met de volgende iui. kloontje; nog gefeliciteerd, en 14 mei is de uitslag vast goed! geluksgetal van mij en die dag ben ik jarig susan: fijn dat je vrijgezellenfeest zo leuk was esser: wat lees ik nu helemaal geweldig weet gewoon niet zo goed wat k moet zeggen.. maar ben echt super blij voor je
*breekt even in* : WHAAAAAAAAA Esser van harte gefeliciteerd meid!!!! Het is je zó van harte gegund! Hou je vast lief embryootje van Esser! Enne even voor Ieoor: balen meid dat de IUI weer niet is gelukt. op naar de volgende poging maar weer.....Ik hoop dat het nu lukt en je niet aan de spuiten hoeft! Sorry meiden dat ik niet op iedereen reageer, kom alleen af en toe spieken of de 'oude' meiden nieuws hebben.... Hier gaat alles goed, al weer bijna 14 weken. Met 12 weken een lief klein beweeglijk babietje gezien op de echo! Heb nog geen buikje, ben tot nu toe alleen maar afgevallen. Maar dat zal nu wel gauw de andere kant op gaan..! *breekt weer uit*
Esser; WOWWWWWW GEFELICITEERD \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ Joepie de poepie. Jullie zijn zwanger. Nou écht geweldig meid. Het is jullie van harte gegund. Feliciteer je manlief ook even namens mij! Doe je rustig aan, want dat heb je nog nodig als ik je zo lees. Dikke knuffel, Liefs,