Slechte kwaliteit sperma

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by mammma2, Sep 19, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

esser: fijn dat jullie het meteen kunnen delen het goede nieuws! en ook top dat er iniedergeval 1 embryo is ingevroren. is er trouwens ook een bepaalde tijd dat je een eitje ag invriezen of maakt dat niet uit?

hypo: doe maar rustig aan, en dat van ''gefeliciteerd'' vind ik ook een beetje raar :(

kloontje: je mag best weten hoeveel ik woog, ik begon bij 93 (schrok ik zelf ook van) en zit nu op 87,3. en mijn bmi was 33 en nu geloof ik 30.1 ofzo. morgen ga ik die weer meten en ook weer wegen. ik weet niet wat teveel is voor het ziekenhuis maar bmi was wel echt te hoog.. moesten er zeker 2 vanaf.

fijne dag allemaal..

2. Moos76

Moos76 Lid

Dec 11, 2008
    28
    0
    0
    Hallo allemaal,
    Ook ik kijk net als Zon nog af en toe bij dit topic. En nu dus ook even een reactie, want Esser, wat een geweldig nieuws! Van harte gefeliciteerd!! Ik ben echt super blij voor jullie!

Ieoor, ik wil jou heel veel sterkte wensen met de volgende poging! Dit keer gaat het lukken!
    Sabrien en Jewel, dit geldt natuurlijk ook voor jullie (en alle andere die ik vergeten ben).

Hypo, jeetje ik kan me vorstellen dat jullie dit nieuws een plekje moeten gaan geven. Neem daar de tijd voor he! Fijn dat je bijna vakantie hebt!

Wij hebben afgelopen maandag weer een echo gehad (eens in de 2 weken). De beebjes waren lekker aan het ronddartelen. Ook hebben we gehoord dat ze samen 1 placenta hebben. Dat is jammer, we hadden gehoopt op 2 placenta's. Er zitten nu toch weer meer risico's aan de zwangerschap. Gelukkig worden we goed in de gaten gehouden.

Veel liefs voor iedereen!

3. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    2,688
    0
    36
    Moos; goed te horen dat de beebjes het goed maken, en heel fijn dat jullie zo goed in de gaten worden gehouden. Ik wist niet hoe dat zat, met 1 of 2 placenta's, wel vervelend dat het er maar 1 is. Maar als jullie zo goed in de gaten gehouden worden, komt het vast helemaal goed.

Kloontje; wachten duur zo lang he meid!

Hypo; ik maak me een beetje zorgen om je meis. Je klinkt alsof je er echt helemaal doorheen zit.... dat je echt op het randje balanceerd.
    Meid probeer zo vaak als het kan je rust te nemen. Ga lekker naar de hapto meneer. Ga eventueel op yoga, of stukjes wandelen in het bos. Zeg dingen af waar je geen zin in hebt, en denk vooral even aan jezelf, en je man natuurlijk.
    Die gefeliciteerd reactie snap ik geloof ik ook niet helemaal. Natuurlijk is het fijn dat er iets gaat gebeuren, maar ICSI is me nogal wat... Ik denk dat 'de buitenwereld' zich daar niet zo van bewust is, hoe het in de MMM werkt, en wat dat met je doet.
    Laat het inderdaad rustig bezinken, en die vakantie zou ik ook gewoon laten staan. Die hebben jullie volgens mij heel erg hard nodig. Die 2 maandjes wachten kunnen er ook nog wel bij. En wie weet kun je dan in je vakantie je pil al gaan slikken, dan heb je dat vast gehad. Ben je dan toch al een beetje met de 1e poging begonnen, zei het zonder dat je er echt erg in hebt. Het beste meis. Ik denk aan je.

Esser; 1 cryo; is toch fijn om achter de hand te hebben. Voor nummer 2 straks :D
    Ik moet maandag om 11.00 uur in het ZK zijn. Zullen we een kopje koffie samen drinken in het ZK?
    Ik begrijp het wel hoor, dat al veel mensen van jullie wondertje weten. Is ook wel fijn, en wat je zegt, al die mensen die al zolang met jullie meeleven!
    Hoe voel je je? Onwerkelijk nog neem ik aan? En manlief, hoe is hij eronder? (die worden volgens mij vaak vergeten).

Hier weer eens hoofdpijn. Ga vandaag heel rustig aan doen.

Liefs,

4. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

Aug 8, 2007
    2,098
    0
    0
    Ieoor, wat onzettend vervelend die hoofdpijn. Doe het inderdaad maar lekker rustig aan! Spannend weer maandag de 1e FM!!!

Moos, wat fijn dat alles goed is met de beebjes!!!! Heb ik nog nooit van gehoord 1 of 2 placenta's bij een tweeling. Goed dat ze jullie zo goed in de gaten houden!!!

Gaby, wat knap dat je zo goed afvalt! Ik moest ook eerst afvallen voordat ik met IVF mocht beginnen! Ik ben in totaal zo'n 26 kg afgevallen. Bij ons in het ziekenhuis werd een BMI van 30 gehandhaafd. Ga zo door! Ik ben trouwens verzekerd bij CZ en daar geldt als je medicijnen gaat halen starten hun de DBC voor een gehele poging, dus die ben je dan kwijt. Erg oneerlijk maar ja wat doen we er nu nog aan............. De artsen willen misschien nog een bezwaarschrift schrijven maar geven maar een heeeeeele kleine kans dat ze hierop reageren.

Esser, hoe voel je je? Wat fijn dat jullie nog 1 cryo hebben, inderdaad voor de 2e ;) !
    Ik kan me voorstellen dat je dit niet voor je wilt en kunt houden, geniet er maar lekker van!

Kloontje, weet je al meer over het zaad?

Hypo, sterkte meis! Hoop dat je snel wat meer rust krijgt!

Jewel, hoe gaat het met spuiten?

Hier vanmorgen de eerste spuit gezet! Voelde weer als vanouds hihihi!
    We gaan ervoor!

5. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

Jan 22, 2009
    1,847
    0
    36
    Hallo Meiden,

Esser, ik zou het ook niet voor mij kunnen houden hoor. Vooral omdat je er al zolang mee bezig bent, en iedereen met je mee geleeft heeft! En nog 1 cryo in de vriezer :) is ook een fijn gevoel of niet? Geniet er lekker van en doe eerst ook nog even rustig aan hè ;) We willen niet alsnog een overstimulatie (of kan dat al niet meer..) Nog even en dan is het zomaar 11 mei!!

Ieoor, fijn dat je niet zoveel last van de medicijnen hebt. Ik hoop dat alles deze keer goed gaat, en idd genoeg ovu testen halen, dan kun je het zelf ook wat in de gaten houden ;) Je kunt straks zo als assitente aan het werk ;)
    Vervelend dat je weer hoofdpijn hebt, heb je dat nog vaak?

Sabrien, yeeaah...eerste spuit zit er weer in! Wanneer spuit jij, 's ochtends of in de avond? Ik ben er ook al helemaal aan gewend, alleen vandaag kwam er toen ik de spuit eruit haalde wat bloed uit en er zit nu een blauwe plek, dat had ik nog niet eerder gehad. Maar voor de rest valt het mij echt mee. Wel leuk dat ik we ongeveer gelijk op lopen :)

Gaby, al 6 kilo...goed zeg!! Die laatste gaan ook lukken! De artsen zullen straks idd trots op je zijn! Ben ik ook wel een beetje hoor ;) Succes!!

Moos, wel fijn dat jullie nu goed in de gaten gehouden worden! Had ik ook nog niets van gehoord over 1 of 2 placentas...weer wat geleerd :D Heb je ook al een aardig buikje? Geniet er lekker van meid, en leuk om weer wat van je te horen!!!

Hypo, denk je wel wat om jezelf? Je moet er niet onderdoor gaan....neem je rust op tijd en doe leuke dingen, of gewoon helemaal niets. Maak me ook een beetje zorgen...
    Wat een rare reactie van die mensen. ICSI is niet zomaar iets! Het is een hele klap, vooral als je eerst dacht dat je voor IUI ging. Dat hadden wij toen ook. Laat het goed inzinken, blijf wel met elkaar praten, hoe moeilijk het soms ook is! En ga lekker op vakantie, dat hebben jullie echt verdiend en zijn jullie ook echt aan toe! Meid...als je vragen stel het hier gewoon, wij zijn er voor je!! Dikke knuffel van mij!!!

Kloontje, heb je nog niks gehoord over de uitslagen?? Of heb je ondertussen zelf al gebeld :) Laat het ons weten! (helemaal niet nieuwsgierig) ;)

Hier gaat alles nog goed. Tot nu toe nog geen rare bijwerkingen...tenminste...ik heb soms het idee dat ik lichte opvliegers heb....mijn hele gezicht gloeit soms, dan is het net of ik de hele dag in de zon gezeten heb...en dan zakt het even later weer af. Nou ja, als het daar bij blijft vind ik het best :) Vandaag wel de eerste blauwe plek na het spuiten, het deed ook wat zeerder dan normaal, maar voor de rest gaat het heel goed, valt me echt reuze mee! Ik ben zo benieud hoe het straks allemaal gaat, met de punctie en zo...Ik ben wel erg bang dat mijn vriend straks niet genoeg zaadjes heeft...daar moet ik mij nu eigenlijks niet druk om maken, maar ik denk er soms wel eens aan. Nou ja ze hebben er maar 1 nodig dus die zal er vast wel zijn ;)
    Ben vanmiddag en vanavond helemaal alleen, mijn vriend moet vanavond en vannacht werken :( De hond is er gelukkig nog wel, dan moet ik die maar wat extra aandacht geven :)

fijne dag nog!!

6. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    2,688
    0
    36
    Jewel; fijn te horen dat het spuiten je meevalt. En opvliegers dat kan volgens mij best hoor van de medicatie die jij krijgt. Ik had er al erge last van met 50 mg Clomid (daarom nu andere medicijnen). Ik ben trots op je dat het je zo goed afgaat.
    Probeer je niet te druk te maken over de punctie straks en de zaadjes. Ik weet het, ik heb makkelijk praten, maar piekeren helpt niet. Probeer aan de dingen te denken die goed gaan.
    Vanavond lekker met de hond stukje wandelen en daarna samen op de bank voor de tv, met wat lekkers, omdat je zo zielig alleen thuisbent :D
    Heeft je man vaker nachtdiensten?

Sabrien: ohja, vandaag pas je eerste spuit. Dan zat ik er gistern of eergister langs door te vragen hoe het met onze 2 spuiters ging :oops: sorry....
    Maar goed te horen dat je het nog niet verleerd bent.

Spuiters; zet m op met z'n 2en!! Geef ons het goede voorbeeld maar hoe het moet!

Hier eigenlijk nog dagelijks hoofdpijn. Het wisselt met de dag, de laatste weken wel steeds vaker 'goede' dagen, maar zodra ik iets teveel doe, dan word dat weer afgestraft met nog meer, of andere hoofdpijn. Tot nu heb ik nooit geweten hoeveel verschillende soorten hoofdpijn er zijn: stekend, bonkend, drukkend, eigenlijk best grappig......
    Ik denk dat ik er nog wel een paar maanden zoet mee ben, totdat ik hier vanaf ben.

Ohja, en ik heb ook nog blaasontsteking. Vanmorgen zo'n pijn met het plassen, en een veegje bloed. Direct m'n plasje (in manlief zijn potje voor z'n zaadtest) naar de assistente gebracht, en ja hoor blaasontsteking. Dus heb nu 20 pilletjes mee gekregen. Die liggen nu naast m'n laatste pilletje voor de IUI. Ik kan zo mijn eigen dokterswinkeltje beginnen :D

Fijne dag meiden.

7. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

Jan 22, 2009
    1,847
    0
    36
    Ieoor, mijn vriend heeft gelukkig niet zo vaak nachtdiensten. Hij werkt in de wegenbouw, dus soms moet er 'snachts gewerkt worden. Hij heeft morgen dan wel weer vrij, dus dat compenseert dan weer ;)

Ik hoop voor je dat je klachten snel mogen afnemen. Lijkt mij erg vervelend zoveel hoofdpijn steeds, en dan nog al die varianten...
    Bah en dan ook nog blaasontsteking! Er wordt jou ook niets bespaard. Doe rustig aan meid! Er komen vast betere tijden voor je!! Hier een dikke knuffel van mij!!

8. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

Aug 8, 2007
    2,098
    0
    0
    Ieoor, maakt toch niet uit vanaf vandaag hoor ik ook bij de spuiters ;) !!!!! Hoofdpijn, bleh..................... afschuwelijk, heb ik ook veel gehad tijdens het spuiten de vorige pogingen. Ik houd er nu maar weer rekening mee! Soms gewoon niet voor uit te houden he?

Jewel, opvliegers heb ik bij beide pogingen ook heel erg gehad met name 's nachts!
    Dekbed op, dekbed af hahahahahaha!!!! Probeer je nu niet al druk te maken om de punctie, maar probeer het stap voor stap te doen.......... Ik weet dat het moeilijk is ,ik maak me ook altijd overal druk om. Ik probeer het deze poging nu ook stap voor stap te doen en een beetje rustig te blijven en alles op me te laten afkomen. Ik weet niet of het een geruststelling voor je is maar de punctie vond ik zelf 100% meevallen!!!!!!

9. @Esser Ieoor en All:
    De arts heeft me vanmiddag terug gebeld (netjes hoor...niet verwacht!)
    En het ging allamaal heel snel wat ze zei, maar heb het opgeschreven...
    Normaal blijkt de hoeveelheid 20 miljoen te zijn en bij ons was 18 miljoen de beweeglijkheid was: 38 procent!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(matig/goed samen)
    Dus dat is een heeeeel ander perspectief danwe dachten! Ze zei dat het met deze scores wel gewoon op een natuurlijke manier zou moeten lukken!!!!!!!!!!!Whaaaaaaa..ik kon mn oren niet geloven! Nahet telefoontje heb ik gelijk mijn man opgebeld en die zei ook van: ja maar waarom is het nog niet gelukt dan???" Uhhm tja, we hebben sowieso de 14e mei de evaluatie dus dan moeten we maar even horen wat het plan nu is. Maar volgens mij willen ze ons gewoon nog laten proberen voor een jaar,,,maar een jaar vind ik wel lang hoor aangezien we al ff bezig zijn! Hopelijk kunnen we voorstellen om het een half jaartje desnoods aan te kijken en als het dan nog niet gelukt is weer ff terug komen!
    Maar ik had dit echt NIET verwacht, ben voorzichtig blij!!!
    Wie weet gaat het ons dan toch zo lukken. Ben een beetje in de war nu...eerst wordt je de ene kant opgestuurd metje gedachten en nu gaat je toekomst er misschien toch wel weer goed uitzien!!Maar het gesprek afwachten voordat we definitief dingen gaan hopen!!
    Wat denken jullie???

10. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    2,688
    0
    36
    Kloontje; de zaaduitslag klinkt inderdaad behoorlijk goed. Da's alvast heel mooi!
    Vaak willen ze volgens mij in het ZK zelf, minimaal 2 zaadtesten doen. Er kan bijvoorbeeld 1 zaadtest extreem goed, of extreem slecht zijn, terwijl de volgende 'lading' weer heel andere uitslagen laat zien.
    Verder is het zo dat, ik geloof in 30 % van de gevallen ligt het aan de vrouw, in 30% van de gevallen ligt het aan de man, in 30% van de gevallen ligt het aan alle 2, en in de laatste 10% van de gevallen is er geen medische reden te vinden waarom er geen zwangerschap komt. (de percentages weet ik niet zeker, pin me er niet aan vast.....). Maar goed, getallen in deze strekking.
    Wat ik bedoel te zeggen; (ik probeer je niet depressief te praten hoor meid....) het is niet altijd noodzakelijk dat het ZK een reden aan kan wijzen waarom een zwangerschap uitblijft. Er zijn stellen, die alle 2 100% in orde zijn, voor wat betreft de MMM, maar waar het niet bij lukt.
    Er zijn verder bij jou toch nog geen onderzoeken gedaan?
    Wellicht krijg je nog een HSG en samenlevingstest?
    En ook stellen, waar niets te vinden is waarom het niet lukt, worden uiteindelijk geholpen hoor. Ook bij deze stellen wordt IUI / IVF of ICSI gedaan. Maar ik ga ervan uit, stel dat dat in jullie geval zo zou zijn, dat ze met IUI starten.

Maar inderdaad, gewoon het gesprek afwachten; alle vragen die je hebt opschrijven, en wie weet komen jullie samen met de arts tot een mooi 'compromis' hoelang jullie het nog zelf gaan proberen, en wanneer het ZK erbij gaat helpen.
    Wel zou ik vast naar alle onderzoeken vragen; die kun je maar vast gehad hebben.
    Heel verhaal geworden, sorry :oops:

Sabrien; het is niet te hopen dat die fijne hoofdpijn nu weer terug gaat komen bij jou, door het spuiten!!

Jewel; ók, de wegenbouw, zware baan lijkt me! Maar wel fijn dat ie morgen vrij is. Lang weekend! Thanks voor je knuffel.

Tja, die hoofdpijn. Ik moet zeggen; je went eraan. Heel stom, maar dat is echt zo. Natuurlijk voel ik barstende hoofdpijn, maar de gewone 'basishoofdpijn' die ik sinds mijn val heb,soms voel ik die niet eens meer, en dan ineens denk ik, ohja hoofdpijn. Zo raar.
    Ik ga er vooralsnog wel vanuit dat het uiteindelijk wel weer goed komt. Vrees alleen dat het nog een lange weg te gaan is.
    Meiden ik ga de plantjes water geven.

Fijne avond.

11. gaby1986

moos: fijn dat alles goed gaat en dat jullie goed in de gate worden gehouden :)

ioor: hoofdpijn das minder..

sabrien: 26 kilo afgevallen :O wooow das echt veel.. goed man :)

iemand die begon met spuiten weet ff niet meer wie: hoe was t veel het mee.. deed het zeer.. vond je het eng.. zo de eerste keer?

zo k ben er meteen weer vandoor.. even eten en dan sporten.. k weet niet of ik er nog ben vanavond..

fijne avond allemaal.

12. Esser

Esser Fanatiek lid

Jun 29, 2006
    3,190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Moos, super mooi nieuws meid! Helemaal goed, en een geruststelling ook denk ik, dat het ZH jullie 3en zo goed in de gaten houden!

Kloontje; jee! Das onverwachts erg positief nieuws! Kan me voorstellen dat dit zoooo fijn is om te horen.

Jewel; mooi dat het spuiten meevalt, gelukkig maar!

Weet nog niet hoe ik het beste kan doen met het schrijven hier op 't topic.
    Als een van jullie er moeite mee zou hebben, laten jullie het dan wel weten? Ook al wat o.a. Susan al schreef..... Wil niemand voor de borst stoten door de banner e.d. Kan alleen nog niet helemaal 'weg' van dit topic hoor ;)
    liefs

13. Mootje20

Mootje20 Actief lid

Jun 29, 2008
    374
    0
    0
    WWWWWWWWWWWWWAAAAAAAAAAAAAAUW!!!!!!!!!!!!! ESSER!!!!
    Wat gaaf! Echt super gefelciteerd man! Jeetjee....:D Ben dr stil van!!!!!!!!
    ( al lijkt dat niet zo;) ) Wauw echt geweldig man!

Kloontje: wat fijn dat de uitslagen wel meevallen, hopelijk lukt het jullie snel op een natuurlijke manier.!

Ieoor: hoe is die met jou???

hypo: let je wel een beetje op jezelf meid....klinkt idd niet zo goed! Neem even lekker de tijd samen om dit te verwerken want het is niet niks! Maar je ziet aan onze grote voorbeelden.........met hulp komt het heus wel goed! Dus houd moed!

Ik ben "gelukkig" ongesteld geworden gister....balen natuurlijk, lijkt alsof ik elke maand weer een klap krijg, dat het ons dus echt niet gaat lukken zelf....maar ook wel errg blij, want ik kan nu mooi mijn bloed laten prikken en dan hebben we de uitslagen mooi optijd voor onze afspraak 15 mei.
    Maargoed......jeetje....was even weer een paar daagjes niet geweest en dan staat er toch ineens weer een bende nieuws! Supergeweldig nieuws....van esser :D, maar ook minder goed nieuws. Kop op allemaal he :D

14. hypo

hypo Fanatiek lid

Oct 28, 2008
    1,940
    0
    0
    Hey meiden!
    Bedankt allemaal voor jullie lieve reacties!!!!
    T gaat inmiddels wel iets beter; ik heb lekker vakantie en dat voelt heerlijk. We doen het zeker rustig aan; we gaan volgend weekend lekker ff weg samen. Tis alleen nog wel onwerkelijk...maar t besef begint te komen. We slapen nog niet geweldig; maar dat wordt vast ook wel beter.
    Ik hou t ff kort; ga zo lekker slapen!
    xxx hypo

15. @Hypo: welterusten meisie....geniet van jevakantie...ga je nog iets leuks doen of heerlijk relaxen??

16. hypo

hypo Fanatiek lid

Oct 28, 2008
    1,940
    0
    0
    Hey dames!
    Kennen jullie dat; dat je denkt....ik wist niet dat ik zo hard kon huilen...
    Gisteravond kwam alles er ff uit en dat luchtte erg op.
    Ik ben inmiddels gelukkig een heel stuk rustiger; alleen bij manlief is vooral nog die onrust van zijn werk; maar dat gaat ook met ups en downs.
    We gaan volgend weekend lekker wandelen in Zuid-Limburg met de rugzakken; tentje mee en verder niks; heerlijk!!!

@Moos; leuk dat je ff wat van je laat horen; een tweeling is wel heel leuk hoor! Zeker als het eeneiig en natuurlijk is ontstaan. Fijn dat ze jullie zo goed in de gaten houden.
    @Ieoor: blaasontsteking; balen zeg! Da's erg vervelend. Het kan geen kwaad met de andere medicijnen?
    @Sabrien: eerste spuit er weer in; goed gedaan! Is het echt zo dat t gewoon 'went'? Of druk ik t dan wel heel makkelijk uit?
    @Jewel: dat lijken me wel bijwerkingen hoor die je noemt! Het zal er idd allemaal wel bijhoren.
    @Kloontje: dat klinkt goed zeg die uitkomsten van het zaadonderzoek! Wellicht gaan ze nu verder kijken wat er aan de hand is, zoals Ieoor ook zei. Samenlevingstest of baarmoederfoto. Maar die getallen van dat onderzoek klinken iig goed! Super joh!

Zo; ik ga ff ontbijten en naar de hapto. Geniet van de mooie dag dames!
    xxx hypo

17. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    2,688
    0
    36
    Esser; hoe was het in het ZK vandaag? Alles rustig daarbinnen?
    Van mij mag je blijven hoor Esser. Je hoort er nu eenmaal bij, bij ons topic. Ik heb er geen last van dat je zwanger bent! Ik zou het gezellig vinden als je blijft kletsen.

Hypo; meid en of ik dat ken. De dag dat wij het aan onze ouders verteld hebben, de MMM, in hele grote grove lijnen, was een drama. Ik was écht ontroostbaar. Van de verdrietig ben ik toen smiddags een paar uur in bed gaan liggen, samen met manlief. Ik hield maar niet op met huilen.
    Maar het lucht wél op!!!!!!
    Fijn vooruitzicht, samen aan de wandel in Limburg. Is heel goed voor jullie. Jullie hebben het echt nodig.
    Ik ben blij te horen dat het weer ietsje beter met je gaat. Kop op meis!
    Hoe was het bij de hapto meneer?
    Knuff

Gaby; alles goed?
    Mootje; 'fijn' dat je ongi gekomen is. Kun je nog fijn bloed gaan prikken voordat je naar het ZK moet! 15 mei komt steeds dichterbij!!!!

Blaasontsteking kan geen kwaad, met mijn IUI medicijnen. Heb het ZK gebeld om het te checken, maar was niet erg! Heb er vandaag ook al een stuk minder last van. Maar ik plas me toch veel. Ongelofelijk. Ik ben gisterenavond voordat ik ging slapen wel 3 of 4 keer naar de wc geweest. En vannacht nog 2 keer!!! Bizar he!

18. Merel81

Merel81 Bekend lid

Mar 27, 2008
    556
    0
    0
    Rotterdam
    Ja hoor Esser!!! Wat hoor ik nu van Susan. JE BENT ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!
    JIEHOE!!! Van harte gefeliciteerd zeg!!!!! Ben heel blij voor je!

Alle andere, nog niet zwangere, dames: Het gaat de goede kant op met dit forum!! Heel veel succes!!

Liefs Merel

19. gaby1986

esser: van mij mag je ook blijven hoor.. gezellig :)

hypo: doe lekker rustig aan en geniet van je vrije dagen!

ioor: met mij is alles goed.. lekker druk de hele week :)

nou ik kom vandaag verder niet meer.. want ga zo een keertje sporten, en dan vanavond gezellig met m'n vriend een filmpje kijken.. :)

tot morgen.

x

20. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    2,688
    0
    36
    Fijn weekend meiden!

Share This Page