hey allemaal.. is niet meer veel gekletst zie ik.. is niet erg.. hoef ik niks bij te lezen haha gister weer bmi gemeten is nu 2.7 vanaf... dat was wel fijn om te zien. allemaal een fijn en mooi weekend!
Hier al een paar uur hoofdpijn...en drink toch genoeg...meer dan normaal doordeweeks waar ik me geen tijd gun! Weet niet waar het vandaan komt...wel in de zon gezeten vandaag, maar ja... Maandag zou mijn innesteldag zijn...alsof het uberhaupt zou gaan lukken deze keer maar goed we moeten hoop houden he? Zou het een vroegtijdige symptoom kunnen zijn of kun je zooooo vroeg nog echt niks merken?? Liefs
@gaby: Knap hoor dat je BMI zo netjes is!! Ik zelf moet ook weer eens gaan minderen metsnoepen...nu de zomer eraan komt wordt je weer geconfronteerd met de winterkilootjes.. Las ik nou dat jij ook in de kinderopvang werkt??? Me too!!!
Kloontje; balen van je hoofdpijn. Ik hoop dat die inmiddels weg is. Ik weet het niet zeker, maar volgens mij kan het niet van een eventuele innesteling komen..... Maar zoals ik al zeg; ik weet het niet zeker. Hoop moet je natuurlijk altijd blijven houden, maar vaak heb ik het zelf tegen beter weten in... Gaby; echt heel goed bezig met afvallen zeg. Knap hoor. Wat Kloontje al schreef; wat minderen met snoepen zou geen kwaad kunnen. Ik herken dat wel. Ongemerkt gaat er toch veel slechts het winkelkarretje, en vervolgens onze giegeltjes in.... Wij hebben straks een verjaardag en gisterenavond zijn er vrienden op visite geweest. Voor de rest is manlief aan het klussen in en om huis. Ik rommel binnen een beetje aan. Het gaat steeds beter; gelukkig. Morgen weer de 1e FM...... Ik heb het al vaker geschreven op dit topic, maar ik ga het weer doen; hebben jullie ook wel eens dat je denkt; 'waarom wilde we ook alweer graag een kindje'. Proberen we het al zo lang, en het wil maar niet lukken, zelfs niet met een beetje hulp van het ZK. Zou het dan voorbestemd zijn dat wij geen kinderen moeten krijgen..... Wij hebben meerdere bevriende stellen, die bewust kinderloos zijn. Die willen gewoon absoluut geen kinderen, en van het leven genieten; mooie auto, mooie verre reizen maken, motorrijden etc etc.... Je kent zulke mensen vast wel. En soms denk ik dus, waarom denken die mensen er nou zo over; dat ze geen kinderen willen. En wij willen ze wel en het lukt niet. Verre reizen maken trekt mij ook wel moet ik zeggen; lekker duiken in mooie wateren in verre oorden..... Maar ja, mochten er toch ooit kindjes komen, dan zijn zulke reizen de komende tig jaren van de baan.... Heb weer even een dip momentje geloof ik....
Hey Girls!! Esser, ik vind het ook helemaal niet erg dat je hier blijft hoor! Vind het ook gezellig! Dus klaag hier maar over je kwaaltjes e.d. vinden we helemaal niet erg Hoe voel je nu? Is het al een beetje doorgedrongen? Ieoor, gelukkig kan de blaasontsteking geen kwaad bij de medicijnen van de IUI. Dat zou er ook nog bij moeten komen.. Morgen de eerste FM weer, ben erg benieuwd! Hopnelijk gaat alles deze keer wel goed! Wat je vraag betreft: Waarom willen wij ook al weer een kindje? Daar kan ik niet eens antwoord op geven denk ik. Het is gewoon iets vanzelfsprekend eerst: Je wordt verliefd, je gaat (misschien) trouwen, en dan een kindje. Tenminste zo zag ik mijn toekomst altijd. Maar het ging bij ons al mis bij het trouwen Ik had er eerst ook nooit bij stilgestaan dat het niet zou lukken, naarmate de tijd verstreek denk je er wel eens aan, maar had altijd zoiets van dat gebeurt alleen bij anderen...stom eigenlijk...maar dat is iets heel normaals denk ik. Dat we niet voorbestemd zijn voor het krijgen van kinderen....vind ik iets heel moeilijks om bij na te denken. Wat is de norm dan en wie bepaald dat dan? .. dat zijn dingen die dingen die bij mij dan naar voren komen, en als ik daar lang ga over nadenken of piekeren, maak ik mezelf alleen maar gek. En verre reizen maken lijkt mij ook geweldig, en al die andere dingen, maar je kunt ook van het leven genieten met kinderen erbij en dat verschilt met mensen die geen kinderen willen. Die zien in hun toekomst geen kinderen en ik wel. Het gaat alleen niet zo als ik gehoopt had, maar is dat niet met zoveel dingen in het leven? Als alles was gegaan zoals ik dacht en wou, dan had mijn leven er misschien net zo uitgezien als in Desperate Housewives, alleen dan zonder het 'desperate'... Kloontje, idd balen van je hoofdpijn. Ik denk ook niet dat het van de innesteling komt....maar je weet het nooit. Hoop moet je altijd blijven houden, maar soms is de teleurstelling dan extra groot... Hypo, fijn dat je alles er lekker even hebt uitgejankt Het kan idd opluchten. Ik heb dat zelf niet gehad, ik heb ook nog geen traan gelaten sinds wij weten dat het spontaan niet lukt, best wel gek eigenlijk, maar ik heb nog nooit de behoefte gehad om te huilen. We hebben zoiets van; het is nou eenmaal zo, we kunnen er niets aan veranderen...als je nou hoog of laag springt....Klinkt misschien heel onverschillig, maar dat betekent niet dat we niet verdrietig zijn, we praten er goed over en natuurlijk balen we dat het niet spontaan lukt, maar we kunnen het wel aardig relativeren. Mijn moeder heeft het er zelfs moeilijker mee dan mij, soms zeg ik ook wel eens, doe maar even rustig mem, we kunnen er toch niets aan veranderen Mootje, is een dubbel gevoel hè? Aan de ene kant wil je niet ongesteld worden, maar aan de andere kant ben je blij, want dan kan je weer een stap verder. Maar je hoopt natuurlijk altijd dat het nog spontaan lukt...Nu krijgen jullie iig alle uitslagen voor 15 mei, is ook weer een fijn gevoel Sabrien, hoe gaat het met het spuiten bij jou? En heb je nog veel hoofdpijn? Ik heb soms hele lichte zeurderige hoofdpijn, gelukkig niet erg, maar voor de rest mag ik niet klagen. Wordt misschien nog wel anders als ik de Puregon er bij moet doen... Gaby, je bent er al bijna!! Ga zo door, vind het knap van je! Hier gaat alles ook nog goed...saai hè? Wel heb ik het idee dat als ik aan de linkerkant spuit dat het dan minder zeer doet dan aan de rechterkant. Rechts heb ik vaak dat er bloed uit het prikgaatje komt en dat het erinsteken van de naald zeerder doet dan aan de linkerkant...Gelukkig doet het niet zo zeer dat ik er tegenop zie. Het is nu 's ochtends echt een routineklus geworden Wel ben ik wat sneller moe dan anders, ben vanochtend ook weer lekker mijn bedje ingestapt na het prikken. Iedereen nog een fijne zondag! Ik zal nog even douchen en dan hebben we nog een verjaardag, en dan is de zondag ook al weer voorbij... Liefs Jewel
Ieoor, morgen je FM weer. Ben benieuwd! Kom je goed nieuws brengen? Jammer om te lezen dat je even in een dipje zit meid.....Denk je goed aan jezelf? Kloontje, ook goed voor jezelf zorgen meid.........niet fijn die hoofdpijn.... :x Hypo, die tranen lekker laten lopen hoor! Heb ik ook met regelmaat gedaan en blijf net ook nu nog doen. Heel het traject is echt zooo zwaar en veel mensen om je omgeving hebben daar geen notie van. Ik gooi het er liever maar uit dan ben ik het kwijt en lucht het op. Knuf je kant op.... Jewel, fijn om te lezen dat het goed met je gaat. Lekker volhouden zo! Wanneer heb je een 1e FM? @andere meiden, alles okay met jullie? Van het weekend genoten? Volg jullie allemaal hoor! En fijn dat ik hier, zo nu en dan kan blijven meeschrijven meiden. Kan ik jullie mooi blijven volgen. Morgen komt Moeders voor moeders hier rond het middaguur, ben erg benieuwd. Nou, mannetje is in de keuken al met het eten bezig dus ga zo even blieken of ik wat kan meehelpen. liefs
Esser; ik heb je foto's even bekeken. Leuk hoor! En wat een berg medicijnen! Leuk dat je eraan gedacht hebt om daar een foto van te maken. Gaat ie goed? Straks komt Moeders voor Moeders. Is wel bijzonder lijkt me. Jewel; thanks voor je peptalk. Doet me goed! Het klopt ook helemaal wat je schrijft. Zo heb ik mijn toekomst ook altijd gezien. Verliefd, trouwen, kindjes..... Mag ik vragen wat er bij jullie 'mis' ging met het trouwen? Jullie zijn gewoon nooit getrouwd? Vreemd dat links spuiten minder pijn doet dan rechts. Moet je echt links en rechts afwisselen? Of doe je dat voor jezelf, om de pijn wat over je buikje te verdelen? Maar voor de rest nog weinig klachten, nou dat is erg fijn, tot nu toe nauweijks last van bijwerkingen. Mootje; bloed prikken vandaag? Of ben je al geweest? Moet op cyclusdag 3 toch? Hypo; meis hoe gaat het? Je hebt vakantie nu toch? Begin je al een klein beetje tot rust te komen? En ook al meer aan het idee van ICSI te wennen? Kloontje: alles goed? Sabrien: hoe gaat het met onze 2e spuiter? Volgende week de 1e FM toch voor jou en Jewel? Hier ontzettende hoofdpijn. Ik ga nog even in bed liggen, voordat ik ga douchen om naar het ZK te gaan. Wordt vervolgd....
He bah Ieoor......zo'n hoofdpijn weer... Hopeljk heeft het dadelijk geholpen als je even gelegen hebt. Succes voor straks in het ZH! Doe je ze de groeten? liefs
Hey ladies@ Ieoor: Succes in het ZH vandaag. Hopelijk zakt de hoofdpijn even voor die tijd. Esser: moeders voor moeders; lijkt me idd erg bijzonder om daar nu aan mee te doen; door al die andere vrouwen die meededen hebben wij de mogelijkheid om zwanger te worden; geweldig! Hier is het weer enigzins rustig. Ik voel me stukken beter en begin een beetje aan het idee te wennen. We hebben zelfs heerlijk samen kunnen uitslapen dit weekend; iets wat al wekenlang gewoonweg niet lukte vanwege de stress! Ik ga me maar eens aankleden nu....hihi Fijne dag! Hypo
Hey Meiden, daar ben ik weer. Hypo; ik ben blij te lezen dat het weer beter met je gaat Lekker genieten van deze week vakantie meis. Komend weekend naar Limburg toe toch? Verder nog plannen voor de komende dagen? Behalve lekker uitslapen dan Hebben jullie nu nog een afspraak in het ZK staan ergens voor? Esser; ik had je berichtje niet meer gezien dus de groetjes is niet gelukt Volgende keer! Hoe was het gesprekje met Moeders voor Moeders? Je moet alle urine opvangen en in kannen/potten doen toch? Komen ze het ophalen? Krijg jij nu vaker echo's/controle's Esser ivm die overstinulatie verschijnselen? Hoe was het trouwens afgelopen vrijdag in het ZK? Alles rustig? Vanmorgen naar het ZK geweest, het is vandaag cyclusdag 11, en ik had maar 1 eitje van 13 mm. Veel te klein dus nog. Woensdag weer terug voor de 2e FM. Ze dacht dat de IUI wellicht vrijdag of zaterdag zou zijn. Ik attendeer haar woensdag er wel nog even op dat we deze cyclus de IUI eerder zouden doen dan de vorige keer. Op naar woensdag dan maar weer.
Hey dames! @Ieoor: Hmm 1 eitje, das minder dan de vorige keer toch? Maar goed; 1 moet genoeg zijn als het goed getimed wordt! Nog even afwachten tot woensdag; hopelijk wordt er nu goed geluisterd naar jouw gevoel en doen ze t iets eerder. Wellicht is de timing dan beter! Hoest met je hoofdpijn? Heb vanmorgen idd lekker uitgeslapen en doe verder heel weinig vandaag. Beetje administratie wegwerken en rommel opruimen. Vrijdag gaan we idd naar Limburg. Op de heenweg rijden we eerst naar Nijmegen (komen we toch langs), daar is het ziekenhuis waar ons ziekenhuis mee samenwerkt (transport ivf noemen ze dat geloof ik). Mijn man moet dan eerst zich melden voor een zaadonderzoek en daarna krijgen we om 11 uur een rondleiding. Dus...twee vliegen in 1 klap; onderzoeken e.d. en daarna lekker door op vakantie! Twee weken daarna moeten we weer terugkomen in ons eigen zh om de uitslag te bespreken en te kijken hoe we t verder allemaal gaan doen. Woensdag hebben we eerst nog onze trouwdag (altijd leuk!; gaan we lekker uit eten ofzo) en daarna is het hier donderdag in de stad een drukte van jewelste, aangezien de koningin onze stad bezoekt..... Dusss....het wordt een leuke week! Fijne dag allemaal! xxx Hypo
hoi meiden, ik hou het even kort want ik zit op mijn werk :O Esser: ik zou het ook erg leuk vinden als je hier gewoon blijft schrijven, want ook de andere meiden die dan zwanger zijn...hoor je niet meer zoveel van! En ik ben nogal nieuwsgierig dus.....(ook wel logisch hoor dat je dan niet meer zo vaak op dit topic komt!! ) Ieoor: jammer dat het maar 1 eitje is! Maarr idd...1tje kan genoeg zijn! Maar eerst woensdag maar even afwachten he. Misschien komen er nog wel meer? Of kan dat niet, dat er later nog een eitje bij komt??? Of is dit een domme vraag ? Hypo: als ik je niet meer spreek vast een fijne vakantie! Kom lekker tot rust en geniet van elkaar! Leuk jullie trouwdag, hoeveel jaar zijn jullie getrouwd als ik vragen mag? jewel: fijn dat het met jou ook goed gaat. Wel naar dat het prikken beetje pijn doet...maar dat hoort er denk ik maar bij...helaas... nou prikse nog ff he! Hoelang eigenlijk nog??? Ik had vrijdag mn bloed al laten prikken, dat was eignelijk cyclus dag 2.....tenminste...ik werd woensdag middag ongi ( is dat dan dag 1 al?? ) .....en het moest dus wel op vrijdag want zaterdag kan niet. Nou ik ga snel weer werken! Doeiiii
kloontje: volgens mij werken er best veek meiden van dit forum (algemeen) in de kinderopvang.. ik zit ook nog bij jong en zwanger willen worden.. en daar werken er ook echt veel in de kinderopvang ioor: hopelijk is dat ene eitje genoeg.. om jou op de wolk te kunnen zetten! ik ga voor je duimen. voor de spuiters: als je hormonen spuit enzo.. merk je dan ook iets aan jezelf.. bijv: meer sjagie of prikkelbaar of iets dergelijks? hier vanmorgen gewerkt.. en net thuis.. alles opgeruimd.. en de was aan gezet,, en opgehangen buiten.. gestofzuigd... keuken gedaan.. en afwasmachiene aan gezet.. en dat was wel weer genoeg voor vandaag.. nog even iets anders.. mijn beste vriendin die ook hier op t forum zit.. is zwanger (1x miskraam gehad) ze belde me vanmorgen op om 6.15 of ze een digitale test mocht komen doen want ze had zel geen testen.. en ja hoor zwanger vind het zooo leuk voor haar.. maar wil zelf ook zoooooo graag...kennen jullie dat dubbele gevoel wil echt blij zijn voor der en ben ook echt oprecht blij! maar ja...kan er toch niks aan veranderen...
Ieoor, woensdag weer terug dus! Hopelijk dan met betere berichten Houd inderdaad maar goed in de gaten wanneer de IUI gepland wordt. Voordat je er weer een vervelend gevoel aan over houd zoals de vorige keer......... Wie had je vandaag? Hypo; super om te lezen dat het beter met je gaat. Je hebt inderdaad zo te lezen een hoop leuke zaken op de planning staan, geniet er van! Gaby; thuis druk in de weer geweest dus vandaag En super nieuws van je vriendin! Mootje; jij bent zo te lezen ook lekker druk in de weer. Mooi zo! Hier Moeders voor moeders geweest. Manlief was er ook bij. Was een erg leuke consulente, gezellig nog zitten kletsen met een kop thee erbij. Plus de test van MvM was weer binnen een mum van tijd positief. Ikke blij. Heb het mooie boek gekozen. Kon ook kiezen uit een Dick Bruna servies setje of een DVD over het verloop van je zwangerschap. Het boek, met een hard cover zag er super uit dus keuze was snel gemaakt. Vanaf nu iedere moment thuis piesen in de opvang-kan en overgieten in de blauwe, plastic flessen. Iedere donderdag komt een vaste chauffeur dan de volle flessen ophalen. Dit zo t/m de 16e week. Ben benieuwd........ liefs
Gaby; al goed bezig geweest in huis Ja hoor, dat dubbele gevoel ken ik maar al te goed Ik ben ook behoorlijk stikjaloers als andere vertellen dat ze zwanger zijn. Heel erg, ik had het vadaag zelfs toen ik in de auto zat en een mevouw met een kindje achterop zag fietsen; zo van, stom dat iedereen zomaar een kindje krijgt, behalve wij..... hoezo drama queen..... Maar goed, je beste vriendin zwanger...... tja het is niet niks. Hoe leuk het ook voor haar is, voor jullie is het minder. Vond je het leuk om bij het testen aanwezig te zijn in jouw huis? Mootje; kon je het niet laten, even spieken op ZP onder werktijd Nee hoor Mootje is helemaal geen domme vraag. Ja, er kunnen er zomaar woensdag 2 of 3 zitten. Bij de 1e IUI zagen ze bij de 1e FM 2 eitjes en een heleboel kleintjes, bij de 2e FM zagen ze maar 2 eitjes, en bij de 3e FM zaten er ineens 3 grote eitjes die mee zouden gaan springen, en 1 eitje van 16 mm, die na een paar dagen ook groot genoeg zou zijn geweest om te springen. Dus dat kan hard en raar gaan, daar binnen De dag waarop je voor het eerst helderrood bloedverlies hebt, telt als cyclusdag 1. Dus dan was vrijdag inderdaad precies cyclusdag 3. Kwam perfect uit. Hypo; inderdaad; hoeveel jaar zijn jullie al getrouwd? Hee wat leuk; een rondleiding door het ZK. Zou ik wel interessant vinden! En ook nog een zaadonderzoek vrijdag. Veel plezier alvast met uit eten gaan, Koninginnedag, de rondleiding en natuurlijk Limburg..... maar ik spreek je vast nog voor die tijd. Hoofdpijn is inmiddels redelijk gezakt; althans tot een acceptabel nivo. De 'basishoofdpijn' zoals ik hem bijna dagelijks heb, voel ik soms niet eens meer echt. Ik ben er inmiddels een beetje aan gewend.
Hey Esser, ik had jouw berichtje net gemist. Ik was bij Natascha vandaag. Die zit er altijd op maandag tm donderdag. Ik heb Monique Brandes altijd enkel op de vrijdag. Goed zo dat je 'voor ons' in flessen gaat piesen Nee, serieus, ik vind dat echt goed Moeders voor Moeders. En als het bij ons ooit zover mocht komen, zal ik er ook zeker aan mee gaan doen. Kleine moeite, ondanks het werk wat je ermee hebt, maar als je daardoor je steentje bij kan dragen. Harstikke mooi.
@Ieoor: Hier weer alles goed...hoofdpijn is over gelukkig...zal toch we door de zon gekomen zijn! Morgenvroeg bloed laten prikken voor progesteron!!manlief morgen voor 2 dagen naar Frankrijk bahhhhh...maar ja..het moet maar! Jij ook hoofdpijn dus..hmmm rot joh...lekker veel drinken en rustig aan doen!!
@Ieoor: Hier weer alles goed...hoofdpijn is over gelukkig...zal toch we door de zon gekomen zijn! Morgenvroeg bloed laten prikken voor progesteron!!manlief morgen voor 2 dagen naar Frankrijk bahhhhh...maar ja..het moet maar! Jij ook hoofdpijn dus..hmmm rot joh...lekker veel drinken en rustig aan doen!!