KLoontje: fijn dat je hoofdpijn minder is. Moet je man voor zn werk naar Frankrijk??? Tis vast zo voorbij ( als het maar niet net je vruchtbare dagen zijn .... hehehe) Ieoor: hahaha nee kon het niet laten nee, doe ik wel vaker alleen om te reageren vind ik net te ver gaan...haha bedankt voor je uitleg, het vrouwelijk lichaam is inderdaad erugg vreemd hoor! Gaby en Ieoor: kan jullie de hand schudden met dat dubbele gevoel. Tis hier nu zelfs zo erg dat ik op dit moment 3 ( !!!!!!!!!!!!) meiden ken, die een kindje weg laten halen, of net hebben gedaan. Kennen is een groot woord, maar een nichtje, iemand uit onze straat, en een broer van een goeie vriend van ons. Maar dat is toch niet te geloven?!?! Lijkt wel of er zo makkelijk over word gedaan , oh het komt nu even niet uit, haal maar weg, over een aantal jaar wel weer! Maargoed...je doet er niks aan helaas. Ik heb soms van die momenten dat ik dat zulk dingen heeel slecht kan hebben, laatst gingen we een stuk fietsen ( doen we niet zovaak) en toen hadden we het erover hoe leuk het ons lijkt als je dan een kleintje voorop heb! gewoon lekker fietsen! Maarja.. ooit zal het zover zijn Maar Ieoor: ik heb nooit het gevoel dat het dan misschien zo moet zijn....dat we geen kinderen kunnen krijgen. Daar geloof ik zelf niet zo in, wij houden allebei niet van reizen enz. kan me geen leven zonder kinderen voorstellen. Denk gewoon dat sommige mensen heeeel veel pech kunnen hebben! Maar onze tijd komt nog! En die van jou vast heel snel ieoor... Esser: wat leuk dat MvM!!! Lijkt me heel leuk om aaan mee te doen! Wel knap van je hoor, want ik zeg dat nu wel maar misschien heb ik als ik eenmaaal zwanger ben daar helemaal geen zin aan. Hoe voel je je verder?
@Mootje: Ja voor zijn werk...gelukkig zo voorbij, maar de laatste tijd moet hij vaak weg. Nee hihi gelukkig niet op mijn vruchtbare dagen...die hebben we al gehad we zitten nu in de "wachtdagen"!!!Altijd spannend...terwijl we eigenlijk wel weten dat het niet raak zal zijn. hoe is het met jou??
ioor: bij de vorige keer was ik er ook bij in mijn huis.. en toen teste ze op de dag dat wij te horen kregen dat we niet zwanger konden worden positief.. toen had ik er echt heel veel moeite mee.. en heb ik zelfs gehuilt... nu vond ik het wel oke. vind t super leuk voor der alleen wil ik ook.. als ik mee ga doen voor MvM moet ik het zelf weg brengen.. cuijk valt niet binnen het ''terein'' van het ophalen.. das wel jammer.. all: ik heb wel vaak het gevoel dat ik nooit zwanger zal worden.. k kan het me ook niet voorstellen.. maar ja.. k dacht ook dat ik nooit mijn rijbewijs zou halen.. of ooit een huis en een vriend zou krijgen dus ja
Ieoor, jammer dat er nog maar 1 eitje te zien was, maar dat kan woensdag misschien al wel heel anders zijn! Dus in het weekend de IUI, gaat ook best wel snel of niet? Is ook wel een fijn gevoel dat de IUI deze keer wat eerder is, heb je al genoeg ovu testen gehaald? Dat gevoel van 'waarom iedereen anders wel al een kindje en wij nog niet' heb ik soms ook wel, de ene keer doet het mij eigenlijks niets, maar soms zie je weer een gezinnetje en dan wordt ik ineens weer met de neus op de feiten gedrukt...Het zal ook altijd wel zo blijven, maar leuk is het niet altijd. Ik hoef niet persé om en om te spuiten. Ik doe het idd om mijn buik wat te sparen, maar ik denk dat ik nu eerst steeds links spuit. Vandaag deed rechts ook weer zeerder...best wel gek... Oh en er is niks echt 'mis' gegaan met het trouwen hoor We hebben het er wel eens over gehad, maar nooit echte concrete plannen gemaakt. We vinden het eigenlijks wel best zo, scheelt ook weer een hoop geld Misschien ooit nog eens, eerst deze behandeling maar eens doorkomen...zien we dan wel weer.. Ik hoop voor je dat je ooit weer eens helemaal hoofdpijn vrij bent! Je went er idd wel aan denk ik, maar lijkt mij toch erg vervelend. Misschien als je straks zwanger bent, dat het dan over is Hypo, lekker vooruitzicht zeg! Heerlijk vakantie, lekker even uit de dagelijkse sleur en lekker genieten!! Wel leuk dat ze een rondleiding door het zkh doen, en mooi dat het zaadonderzoek daarvoor kan, scheelt weer een extra ritje! Hoelang zijn jullie al getrouwd? En alvast gefeliciteerd Alvast ook maar een fijne vakantie!! Geniet er lekker van! Hoe is het met je man en zijn werk problemen? Ik hoop dat hij snel wat leuks mag vinden! Maar eerst lekker op vakantie Kloontje, gelukkig is je hoofdpijn over. Kan idd van de zon komen, die is in deze tijd erg fel. Morgen al bloedprikken!! Balen dat je man naar Frankrijk moet, gaat dat van het werk uit? Doe rustig aan meid en lekker blijven drinken Esser, ga ik ook echt doen MvM als ik ooit zwanger ben! Vind het zoiets goeds! Ik had er eerst eigenlijk nog nooit van gehoord. Alleen wordt het hier niet opgehaald, dan moet ik het zelf wegbrengen, maar is niet erg Leuk dat je man er ook bij was. En het is altijd weer leuk om een positieve test te zien! Weten de meesten nou dat je zwanger bent? Of hou je het nog even stil. Blijf hier ook maar lekker beppen hoor! Geeft mij altijd een fijn gevoel dat er iemand zwanger is geworden na een behandeling, geeft mij weer moed!! Mootje, vrijdag is idd cyclusdag 3. Waarvoor moest je ook alweer bloedprikken? Gaby, ik merk nog niks van het spuiten, tenminste...soms heb ik wel eens last van opvliegers, maar niet heel erg. Ik had er vandaag geen last van. Maar als ik donderdag de Puregon erbij moet spuiten dan kan het natuurlijk heel anders gaan. Ik heb mijn vriend al op het ergste voorbereid, dus we zullen zien Lijkt mij ook wel moeilijk hoor als je vriendin bij jou de test komt doen. Sowieso is het al moeilijk dat er weer iemand zwanger is en als ze ook nog een test bij jou doet...Vind het knap van je. 2bb en Mia, lezen jullie nog wel eens mee? Ik ben jullie niet vergeten hoor! Ik hoop dat alles goed met jullie gaat!! Fijne dag nog iedereen! x Jewel
Sorry meiden even ego, ben weinig op het forum geweest afgelopen dagen! De hoofdpijn heeft weer flink doorgezet (had ik al verwacht)! Moet ook nog ongesteld worden, gisteren laatste pil geslikt. Dus dubbele portie hoofdpijn pfffffffff moeilijk vol te houden zo. Ik ga weer plat........... Denk aan jullie! Sorry voor mijn egobericht!
@Jewel;ik heb toch weer hoodpijn...hmm toch teveel aan het piekeren? Moeten die spuiten in je buik trouwens? Vandaag laten bloedprikken...altijd lekker zo'n naaldje in je arm phoehh! Ja man moet voor het werk naar het buitenland..volgende week weer 3 dagen..daarna gelukkig weer thuis bij het vrouwtje hihi. @Esser: Hoe voel je je? Zouden jullie willen weten wat het wordt? J/M???Mij lijkt het zo'n magisch gevoel...een beeb in je buik! @Ieoor: kga voor je duimen morgen dat je meer eitjes hebt!En dan het weekend IUI?? Spannend hoor! Knuffel Kloontje
Sabrien; oh das niet fijn zulke hoofdpijn! Hopelijk is het allemaal wat gezakt? Jewel; druk aan 't spuiten? Hopelijk gaat het wel prettig en heb je niet teveel klachten e.d. Ieoor; hoe is het met je? Morgen de 2e fm toch? Kloontje; gaat 't verders goed met je? Hier is het zeker bijzonder een beebje in m'n buik, alleen ik realiseer met het zo nu en dan nog steeds niet helemaal hoor. Na 3 lange jaren toch dan zwanger. Das echt niet te vatten. Hoop op 11 mei met een goede echo en een mooi kloppend hartje. En ja, mocht het zo ver komen, dan willen wij beiden al weten wat 't wordt! liefs
Esser; 11 mei komt al dichtbij.... spannend hoor, zo'n eerste echo straks. Kloontje; hoe is het met de hoofdpijn? Jij bent bloed wezen prikken, waarom moest jij? (sorry, ik ben t vergeten). Oh, ik zie het nu, voor je Progesteron gehalte. Manlief al weer bijna thuis? Mootje; jij hebt op CD 3 bloed geprikt. Moet je nu nog een keer bloed laten prikken? Ken jij 3 meiden die abortus hebben laten doen. Hoe bizar en dubbel kan het zijn voor een mens he. Jawel joh Mootje; moeders voor moeders. Ik denk dat als je in de MMM zit/hebt gezeten, en zelf gebruik hebt gemaakt van de medicijnen die we dankzij moeders voor moeders kunnen gebruiken, je haast zeker mee 'moet' doen. Lijkt mij leuk / fijn om iets terug te kunnen doen.....Maar goed, dat tzt. Sabrien; ook al hoofdpijn We zijn lekker bezig, een heel topic vol met meiden met hoofdpijn.... Dat willen we niet, we willen een topic vol met zwangeren Nee zonder gekheid; balen zeg dat je weer zo'n hoofdpijn hebt, komt van het spuiten he? Zondag de laatste pil op. Is wel leuk, weer een stapje dichterbij de ICSI..... Doe je rustig aan meis? En inderdaad, wat Gaby zegt; we zien je vanzelf weer verschijnen als je wat lekkerder in je vel zit. Succes meid. Jewel; donderdag de Puregon erbij. Weer een stapje dichterbij, ook voor jou. Gaat nu toch allemaal heel snel he. Voor jou en Sabrien. Leuk. Fijn trouwens dat je nog maar minimale bijwerkingen hebt. Fijn, fijn fijn. Hopen dat dat zo blijft. Jewel; ja ovulatietesten genoeg in huis. Vorig jaar hebben we via internet besteld. Ik geloof 25 ovulatietesten en 5 zwangerschapstesten. Toen hebben we reclame gemaakt voor deze internetwinkel op een of ander topic. Daarom kregen we nog zo'n pakket gratis. Dus hadden we 50 ovulatietesten en 10 zwangerschapstesten in huis....... We kunnen nog even vooruit ........ Vreemd inderdaad, dat spuiten; dat de ene kant zeerder doet. Gewoon lekker daar spuiten waar het niet pijn doet, als het toch niet uitmaakt volgens het ZK, is het goed. Ok, ik begrijp jullie trouwverhaal. Zo gaat het vaak. We willen wel trouwen en kijken wel wanneer dat gaat gebeuren. Achja, uiteindelijk maakt het niet heel veel uit. Wie weet als er straks een kindje in je buik zit, of daarna, als jullie een kindje hebben; dan kan die mooi bruidskindje zijn Hypo; gefeliciteerd met jullie trouwdag vandaag Gaby; knap hoor dat je er zo goed mee om kan gaan, met de zwangerschap van je vriendin. Dat gevoel van niet voor kunnen stellen dat het ooit echt zo is, dat je echt zwanger bent.... dat ken ik. Dat heb ik ook. Maar zoals je al zegt, dat is al met meer dingen in je leven gebeurd, je groeit er naartoe, naar veel dingen. En als je straks zwanger bent, kun je het even laten bezinken. En dan na een paar weken denk ik dat je al helemaal aan het idee gewend bent. Ik ga strakjes weer naar het ZK voor de 2e FM. Jullie horen later hoe het was. Fijne dag
ioor: succes in het ziekenhuis! k heb eigenlijk verder niks nieuws te vertellen.. beetje saai haha.. fijne dag allemaal..
Hey dames! Ik dacht, ik maak maar even een lijstje van de meiden die nu actief zijn op het forum (van de mensen die de laatste 10 pagina's berichten hebben geschreven). Mocht ik iets fout hebben; corrigeer t maar hoor! En de zwangeren zet ik er toch ook tussen; dat geeft ons weer een beetje vertrouwen in dat het wel kan! Esser: zwanger na 2e ICSI: 11/5 eerste echo Gaby: slechte kwaliteit sperma, moet eerst BMIpunten afvallen; 18/5 volgende afspraak Hypo: slechte kwaliteit sperma, definitief ICSI, 15/5 plan van aanpak. Ieoor: bezig met 3e IUI: 2e FM 29/4 Jewel83: bezig met ICSI 1: 30/4 Puregon; 7/5 FM Kloontje78: zaadkwaliteit verbeterd, 14/5 evaluatiegesprek Merel81: zwanger na 2e ICSI Moos76: slechte kwaliteit sperma; spontaan zwanger van tweeling Mootje20: slechte kwaliteit sperma; 15/5 echo en gesprek Sabrien: ICSI 3, 23/4 decapeptyl, 5/5 echo Suzan: zwanger na 1e ICSI; trouwt binnenkort! Zon1980: Spontaan zwanger vlak voor 2e ICSI Vergeet ik iemand??? Klopt alles? xxx hypo
Goedemorgen! Hypo, volgens mij heb je iedereen zo wel. Leuk idee trouwens! En gefeliciteerd met je trouwdag! Gaan jullie nog wat leuks doen? Ieoor, hoop dat de eitjes goed zijn gegroeid En idd met die voorraad ovu testen moet je nog wel even vooruit kunnen Ik heb toen ook zo'n heel pakket besteld, was wel ideaal...alleen jammer dat die zwangerschapstesten nooit eens positief werden... Precies, dan kan ons kindje later misschien de ringen brengen Bedankt voor de tip...ha ha...Ik denk dat we ooit wel gaan trouwen hoor, heb laatst zelf al een beetje zitten kijken voor een mooie datum....hihi Ik prik nu gewoon maar steeds links, vandaag ook weer geen pijn. Morgen de Puregon erbij, ben benieuwd. Vriendje en ik zullen vanavond even kijken hoe die pen ook maar werkt...en alvast berekenen hoevaak ik kan spuiten met een ampul. Begint nu toch wel een beetje spannend te worden hoor... Kloontje, vervelend die hoofdpijn, niet te veel piekeren hoor! Ja, ik spuit in mijn buik, onder de navel. Het kan ook in je bovenbenen, maar dat leek mij niet echt prettig... Gelukkig komt je mannetje weer snel thuis...vind er ook niet zo veel aan om alleen te zijn, maar ja...soms moet het nou eenmaal. Wat voor werk doet hij dan als ik vragen mag? Sabrien, vervelend dat je zulke bijwerkingen hebt van het spuiten. En dan ook die ongi er nog bij! Gelukkig de laatste pil geslikt. Ik ben ook blij dat ik weer van de pil af ben, ongi is nu gelukkig ook over. Nou meid, doe lekker rustig aan en we zien je wel weer eens verschijnen hier. Nu eerst om je zelf denken Esser, leuk dat jullie al willen weten wat het wordt. Maar eerst de 1e echo maar eens... Schiet ook al weer op! Spuiten gaat hier idd goed, hopenlijk blijft dat zo! Heb je ook al veel kwaaltjes e.d. ? X
Oh ja, even over mijn trouwdag (dat vergat ik helemaal); bedankt voor de felicitaties!!! We zijn nu vier jaar getrouwd. Ik ben vanmorgen verwend met een prachtige bos bloemen!!! Ik had ook een cadeautje gekocht; een lekkere hotstonemassage voor ons allebei! Vanmorgen even een beschuitje op bed genomen. Vanavond gaan we lekker uit eten en komen onze ouders een borrel drinken. Dan morgen gezellig koninginnedag vieren in een stad die zo'n beetje op z'n kop staat! En even tegen de dames die t over trouwen hadden......het is zoooooooooo leuk! We kijken nog steeds met plezier terug naar de bijzondere dag. We zouden het zelfs graag nog een keertje doen. (maar ja, dat gaat niet he)Het is zo bijzonder om jullie relatie/liefde een dag te vieren! Iedereen die t met ons heeft meegevierd was ook helemaal onder de indruk van de bijzondere dag; dat is toch geweldig!!!!! Mijn man heeft vandaag al twee keer gezegd dat ie zo trots is dat ik zijn vrouw ben. (wat een schat is t toch!) Wij hebben bewust gekozen om eerst te trouwen. We genieten nu ook nog steeds van de dingen met z'n tweetjes maar ja......de kinderwens wordt steeds sterker! En ik zou niets liever doen dan een kindje de liefste papa van de wereld te geven! xxx hypo
Hypo, gefeliciteerd met je vierjarige trouwdag!!!! Maak er een leuke dag van! Leuk zo'n lijstje kunnen we alles gemakkelijk op bijhouden!! Ieoor, ben benieuwd naar je FM hoop dat er genoeg gegroeid is!!!! Jewel, hoe gaat het met spuiten? Alles goed nog? Gelukkig heb je geen last van bijwerkingen!!! Ben benieuwd hoe het met de Puregon erbij gaat! 7 mei 1e FM spannend!!!!!!!!! Bedankt voor jullie lieve reacties!!!! Ik heb deze poging volgens mij alle bijwerkingen die je kunt krijgen . Vreselijke hoofdpijn, moe, opvliegers...... ik voel me totaal niet mezelf............. Kan er echt niks aan doen....... pfffffffffff hopelijk gaat het beter als ik volg. week de Puregon erbij ga spuiten! Vorige 2 pogingen had ik ook last van hoofdpijn en opvliegers maar op een of andere manier kan ik het nu minder goed verdragen of zo! Ik leef heel erg met jullie mee ( ben niet alleen maar met mezelf bezig hahahahaha) ! Zo pauze is om, ga lekker verder werken alleen vandaag nog en dan 2 daagjes heeerlijk vrij! Kus Sabrien!
Sabrien; arme jij; je heb veel last van de bijwerkingen zeg! Doe maar rustig aan. Bijna een paar daagjes vrij!!! Ga er maar (rustig) van genieten. Hypo; wat klink jij nog superverliefd Wat leuk! Ja de trouwdag is inderdaad iets om met heel erg veel plezier op terug te kijken. Dat vinden wij ook. Ook wij zouden het graag overdoen, gewoon omdat het zo leuk was. Alleen zou ik dan over 2 dagen verdeeld gaan trouwen; dan is het lekker 2 keer feest...... Veel plezier vanavond met uit eten gaan! Ook wij zijn heel bewust eerst getrouwd voordat we aan kindjes gingen denken. Veel plezier ook morgen met koninginnendag (waar woon jij als ik vragen mag?). En Hypo hoe oud zijn jullie? Goed idee trouwens Hypo dat overzichtje. Is wel makkelijk, want af en toe ben je de draad kwijt.... hoe zat het ook alweer bij wie. Jewel; ja inderdaad haha, die ovulatietesten die werden nog wel positief, maar die stomme zwangerschapstesten niet Slim om vanavond al even te kijken hoe het zit met die Puregon pen. En dat het spannend is.... ik geloof het meteen. Maar je doet het goed hoor meis. all: verzoekje; voor diegene die meeschrijven en nog geen onderschrift hebben; het is heel makkelijk als je even in het onderschriftje schrijft hoe en wat het bij jou zit...... Thanks. Sorry, ik was al even terug van het ZK, maar had nog geen tijd gehad om te schrijven. Er zat maar 1 ei.... maar die was inmiddels al wel 18 mm, die is dus heel hard gegroeid, Maandag was ie nog maar 13 mm. Morgen (donderdagavond) de Pregnyl en dan zaterdag pas de IUI. Ik ga proberen me niet druk te maken over het feit dat de IUI dan weer op CD 16 is, net als de andere 2 keren, waarvan de laatste te laat..... Ik heb het nogmaals aan de arts gevraagd. Volgens haar zitten we écht goed nu. Verder een beleidsafspraak met de gynecoloog gemaakt voor 14 mei. Dit evalueren is standaard na 3 IUI behandelingen. Er wordt dan besproken; hoe nu verder; IUI met andere medicijnen, IUI met spuiten of stoppen met IUI en door naar de volgende stap..... We gaan het meemaken. Mijn moeder zei van de week; 'je verteld er niet veel over....' Maar ik vind dat lastig. Ik vind het moeilijk om tegen haar te vertellen over inwendige echo's, grote van de eitjes, hoe groot ze moeten worden, en vervolgens de daadwerkelijke inseminatie.... Ben ik dan heel raar?
Ieoor, fijn dat het ei goed gegroeid is. Dus zaterdag de IUI, de arts zal het wel weten neem ik aan. Ik hoop iig dat het goed zit en dat deze keer gewoon raak is!! Dan hoef je dat evaluatie gesprek helemaal niet Ik vind het soms ook wel lastig om het te vertellen hoor. Vooral tegen mijn schoonouders. Die heb ik wel alles uitgelegd van hoe het allemaal gaat straks, maar nog helemaal niet hoe het nu gaat met het spuiten e.d. Tja, mijn moeder...ik vertel alles wel, maar vaak moet ik het dan de volgende keer nog een keer vertellen, dan kan ik soms ook wel een beetje boos worden...luister dan goed.... :x Maar hangt er ook vanaf wat ik vertel. Zoals het klussen enzo voor de mmm vond ik toch wat moeilijker om te vertellen en daar deed ik dan ook maar wat vaag over en begon dan snel over iets anders... Hypo, je klinkt idd nog heel verliefd! En wat heb je dat mooi verwoord over dat trouwen zeg!! Gezellig avond iig nog!! Sabrien, hopenlijk gaat het snel ietsje beter....vervelend dat je er nu veel meer last van hebt. Laat je maar lekker verwennen door je man, heb je wel verdiend!! Hier gaat alles nog goed met het spuiten, valt mij echt mee. Ik had mij dan ook het ergste voorbereid: moodswings en erg emo, maar tot nu toe heb ik daar nog geen last van gehad. Vind vriendje ook niet zo erg denk ik Maar moet even afkloppen want de Puregon moet er nog bij...
Ieoor, nou meid............morgen de pregnyl dus. Heb je nu zelf wel het gevoel dat de IUI nu goed gaat plaatsvinden? Desondanks de fert.arts dat zo stellig heeft uitgesproken? Hopelijk gaat het goed meid en is het een geslaagde IUI. Denk aan je! Sabrien, bleh...........echt naar dat je nu zo al die bijwerkingen hebt! Denk je goed aan jezelf? Hypo, wat een heerlijke verwennerij allemaal! Super! Jullie klinken saampjes idd nog helemaal in 'luv'! Hier vanochtend contact gehad met het ZH. Werd helemaal horendol van mezelf. Zoooo aan het twijfelen of ik nog wel zwanger ben. En dat is puur gebaseerd op mijn psyche. Helemaal niets lichamelijks. Verpleegkundige gaf aan dat dit helemaal normaals is dat ik dit soms zo ervaar. Hoort erbij......... Wel gaf ze aan dat de echo eerder gepland kon worden. Heel erg fijn. Die hebben we nu volgende week vrijdag, 8 mei in de ochtend. Spannend... Dit i.p.v. maandag 11 mei. Nou meiden, ik piep er tussenuit voor 5 dagen. Wij gaan met een club vrienden lekker naar Duitsland. Tot maandagmiddag/avond waarschijnlijk weer! Jullie allemaal veel plezier morgen (als jullie wat leuks gaan doen?) en een fijn weekend! liefs
hypo: erg handig zo'n lijstje!.. en nog gefeliciteerd met je trouwdag jewel: kan best begrijpen dat je t spannend vind worden, succes nog met spuiten. ioor: jammer dat er maar een eitje is.. hopen op een super ei! ik vertel mijn moeder wel echt alles.. maar is ook maar net hoe je relatie is denk ik. als ik de punctie ga krijgen vertel ik dat bijvoorbeeld tegen niemand.. alleen om mezelf dan niet zo zenuwachtig te maken.. ik moet er dan nog wel over nadenken om het hier te zeggen.. niet om jullie hoor..zou het graag tegen jullie willen vertellen maar 2 vriendinnen van mij zitten ook hier op t forum.. dus daarom.. esser: fijn dat je de echo eerder krijgt.. heb je straks bewijs onder je neus dat je toch wel echt zwanger bent! veel plezier in duitsland! sabrien: die kwaaltjes ook allemaal hier gaat alles goed.. k voel me goed kan niet wachten tot we naar het ziekenhuis moeten verder gaan we vandaag even naar de braderie.. en daarna gaat joey (mijn vriend) in de tuin aan de gang..gister is een hoveniersbedrijf geweest. die willen + het zand erbij voor 500 euro de stenen gaan leggen.. maar dan moeten we nog wel stenen kopen.. dat zal rond de 600 euro zijn.. dus laten we zeggen 1200 euro en de tuin is af.. ik was zo blij.. want een ander bedrijf dat ook een offerte had geaakt vroeg 2000 euro.. dus dit vond ik behoorlijk mee vallen.. kunnen we ook nog een mooi tuinstel erbij kopen . ik dus heleaal blij nou veel plezier vandaag allemaal! x