Slechte kwaliteit sperma

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by mammma2, Sep 19, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mammma2

mammma2 VIP lid

Aug 13, 2008
    6,372
    0
    36
    Eind oktober zou wel erg mooi zijn Pim! Dat is al lekker snel!

Ik heb idd morgen die echo... Zie er toch wel een beetje tegenop, zeker gezien die pijnstillers die ik al preventief moet innemen :( Helaas moet manlief ook gewoon werken en zal ik alleen naar de VU gaan. Ga er wel vanuit dat ik zelf normaal terug kan rijden in mn auto! :)

2. Merel81

Merel81 Bekend lid

Mar 27, 2008
    556
    0
    0
    Rotterdam
    ORANJE
    Oranje is ook een zonnekleur en staat voor de overdadige opbrengst van de aarde. Een sinaasappelboom geeft elk jaar een enorme oogst en bruiden dragen van oudsher de witte bloesem ervan als symbool van vruchtbaarheid. Oranje is daarom de kleur van de vruchtbaarheid, gezondheid en vreugde en geeft ook de grenzen aan tussen het ik en de anderen.

Oranje is geschikt

Geluk aan te trekken.
    Genezing.
    Vruchtbaarheid.
    Vitaliteit.

Vond ik op internet. Maar iedere site geeft weer een andere kleur voor vruchtbaarheid aan.... tss

3. pim eind oktober zou heel mooi zijn :D hoop het voor je!

mia, ja ik heb een tijd getempt en ben toen later over gestapt op ovu testen... ik weet dus altijd wanneer mn ei komt en we klussen ook goed op die dagen, maar helaas..
    denk dat dit de laatste maand is dat ik ze gebruik.. het kost een hoop geld en voor ons heeft t toch vrij weinig zin. + dat ik mn ei eigelijk vrijwel altijd wel voel.. en al zolang bezig ben dat ik ongeveer wel weet wanneer die ongeveer kom dus dat scheelt wel een hoop :D

4. Goblingglow

Goblingglow Actief lid

Sep 8, 2008
    369
    0
    0
    Achterhoek
    Oh lieve meiden ik heb jullie even heel erg hard nodig,

Ik zit even behoorlijke te janken :cry: :cry: :cry:
    Mijn vriendin belde op; ja jullie raden het al : ze is zwanger, en nog van een tweeling ook, ze bracht het heel lief hoor (op 1 opmerking na, nl. ze heeft 3 mnd clomid moeten slikken, en dat vond ze wel heel erg onnatuurlijk zwanger worden :confused: )

Dus ik zit weer even in een dip, terwijl het net weer goed ging. :cry:

Wanneer zijn wij nou eindelijk is aan de beurt, :cry: :cry:
    Het is gewoon niet eerlijk, wij zijn nu aan de beurt we proberen het al zolang, de rest moet maar ff wachten.............
    sorry ben even niet voor rede vatbaar

5. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    spui maar lekker hoor meid.... het is ook jullie beurt nu... want je wacht al zo lang.

pppffff 3 maanden clomid is niks vergeleken met jullie situatie.
    onnatuurlijk? ze heeft zich er zeker niet erg druk om gemaakt? of is ze dat ineens vergeten? godzijdank bestaat er zo,n middel

ik hoop dat ook jullie snel zwanger zullen zijn....

veel liefs Jose

6. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,299
    1
    0
    CG, wat een vervelend nieuws voor je! Het is al niet leuk om te horen dat je vriendin zwanger is en dan krijg je ook nog zo'n opmerking erbij. Veel mensen hebben niet in de gaten hoe pijn dat kan doen. Ook begrijpen veel mensen niet hoe het is om zo'n lange weg te moeten doorlopen.
    Gelukkig kun je hier lekker spuien en begrijpt iedereen hier hoe jij je voelt.
    Gelukkig krijg je donderdag de uitslagen en dan gaan jullie weer een stap de groede richting in...

Marieke, wat fijn dat je je ei zo goed voelt, dan weet je in ieder geval dat je goed zit. Laten we hopen dat hij bij je volgende ei ook "echt goed zit"!

En zo gaat er weer een dag wachten voorbij.... ja, ja, meiden, we komen er wel :D

Liefs Mia

7. Goblingglow

Goblingglow Actief lid

Sep 8, 2008
    369
    0
    0
    Achterhoek
    Thanks meiden,

Sorry voo rmijn heftige reactie, maar ik wist het dan ook nog maar net 10 minuten.
    ben inmiddels ietsje rustiger, dikke ogen dat wel, maar ja.

Je hebt gelijk Mia gelukkig hebben wij bijna onze uitslagen, en ik hoop dat we op mogen voor de icsi (ondanks dat ik er als een enorme berg tegenop zie, maar ik heb het er zekers voor over...)

Fijn dat jullie mijn kettingen leuk vinden, is erg leuk om te lezen, want het is altijd maar afwachten wat iemand ervan vind.
    Heb ze nu in de aanbieding voor € 5,-, dus als je er eentje wilt dan hoor ik het graag, ik heb een hele voorrad zeker wel een stuk of 20 hihihi.

Liefs C.G.

8. Merel81

Merel81 Bekend lid

Mar 27, 2008
    556
    0
    0
    Rotterdam
    He C.G.,

Kan me goed voorstellen dat het even een slag voor je was!
    Wat Mia ook al zei: veel mensen snappen het gewoon echt niet! Probeer het maar een beetje los te laten, ook al is dat wel eens lastig.

Gelukkig hebben we elkaar om af en toe even lekker ons hart te luchten. Hier is begrip!

9. Goblingglow

Goblingglow Actief lid

Sep 8, 2008
    369
    0
    0
    Achterhoek
    Ik ben ook echt zoooooo blij dat jullie er zijn !

Ik zou echt niet weten wat ik zonder forum moet, en al helemaal niet zonder dit topic ;)

Ik ga even een enorme emmer thee naar binnen werken, want de traantjes komen al weer :( :cry:

10. pim

pim Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    3,970
    0
    36
    Nijmegen
    Lieve CG, laat je tranen maar lopen. Dat lucht op. Het is ook zo vervelend om te horen dat anderen wel zo zwanger zijn. Ook al heeft je vriendin clomid moeten nemen, het is toch heel snel gegaan. Vanavond sippen en morgen weer je schouders eronder en verder. Dat lukt je echt wel ook al zie je dat nu niet zitten.

Marieke, ik heb ook ovutesten etc gebruikt. Ook getemperatuurd. Het klopt allemaal als een bus. Ik doe het nu ook niet meer, zonde van het geld.

CG, ik wil die bloemenketting wel bestellen. PB me maar even hoe of wat.

Susan, succes morgen met je echo. Zou je wel alleen gaan?

Tot morgen!

Pim

11. gobling dikke knuffel! ik begrijp hoe het is meid!
    nix is zo erg als mensen die maar zwanger worden en jij niet...
    huil maar lekker uit hier!

idd pim zonde van het geld! als ik al t geld dat ik aan testen heb uitgegeven, zowel ovu als zwangerschaps, apart had gelegd, dan had ik me lekker op vakantie gekunt hey hihi

12. mammma2

mammma2 VIP lid

Aug 13, 2008
    6,372
    0
    36
    Wat lees ik nu CG?! Wat naar dat je dat te horen krijgt terwijl je er zelf veel langer mee bezig bent en het nog steeds niet wil lukken. Zoals de anderen ook al zeiden, lekker je hart luchten hier en laat die tranen maar komen. Is ook eens even goed voor je hoor! Anders krop je het alleen maar op... Hopelijk heb je morgen een betere dag en dan overmorgen een positievere uitslag en meer vooral meer duidelijkheid over behandelingen en tijdsplanning.

Ik moet morgen wel alleen voor die echo want er is niemand die met me mee kan... :( Ik ga zo al mn 2 preventieve pijnstillers innemen, dan morgen weer 2 en hopelijk valt het mee! Laat uiteraard weten hoe het me is bevallen, voor het geval jullie ook zoiets zouden moeten ondergaan. Nu maar hopen dat ze iets vinden! Wat wel goed nieuws is, is dat we vanaf morgen echt weer mogen klussen! :)

13. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,299
    1
    0
    Susan, heel veel sterkte vandaag! Wel vervelend dat je alleen moet, maar het is voor een goed doel en denk maar aan al dat klussen wat je vanaf nu kunt gaan doen :D

Groetjes Mia

P.S. CG, nog maar 1 nachtje voor jou en 2 voor mij...

14. Merel81

Merel81 Bekend lid

Mar 27, 2008
    556
    0
    0
    Rotterdam
    He Susan,

Hou ja haaks vandaag!

15. verhip

verhip Fanatiek lid

Aug 23, 2007
    1,463
    0
    0
    Ik duim voor je Susan..

16. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Susan, wat vervelend dat je alleen moet. Sterkte vandaag.

Gobbling: Knuffel meid, het doet altijd pijn om te horen dat er weer iemand zwanger is in je omgeving terwijl je zelf zo graag wil. Morgen je uitslag spannend meid. Ik duim.

Mrs Mia: Duim ook voor jou meid, nog twee nachtjes inderdaad.

Liefs Zora

17. Laris

Laris Fanatiek lid

Jun 27, 2008
    1,917
    2
    0
    Hoi allemaal!

Moest weer een berg lezen, leuk hoor! Ik vind dit echt een heerlijk forum, zo herkenbaar omdat je gewoon min of meer weet wat de ander meemaakt.

Ik duim voor je Susan! Balen dat je alleen moet gaan, ik hoop voor je dat het meevalt.

Dikke knuffel voor jou Gobling...het is altijd zwaar als je zo'n bericht krijgt en het beste wat je kan doen is dan lekker ff je tranen laten lopen. Tenminste, dat lucht toch op.
    Het is moeilijk als mensen er zo luchtig over doen of een opmerking maken dat het toch best lang geduurd heeft als ze 'al' 5 maanden bezig zijn. Ik probeer dan altijd een beetje naar de keerzijde te kijken, want hoeveel begrip zou ik hebben als ik zo snel zwanger raakte? Op dat moment raakt het je minder en heb je, denk ik, ook minder begrip voor mensen die er problemen mee hebben. Neemt niet weg dat ik het ook altijd erg moeilijk vind om weer te horen dat iemand zwanger is, maar die gedachte relativeert het ook weer voor mij ;) .
    Enne.........hier kan je lekker alles kwijt, dus geen sorry zeggen hoor! Wij (als ik zo vrij mag zijn :oops: ) snappen maar al te goed het gevoel.
    Ik hoop zo dat je morgen goed nieuws krijgt! Ik duim voor je meis!
    Oh ja.......ik vind rood een mooie kleur :).

Ik hoop heel erg dat we een keer een meeting kunnen hebben als we een lekker gezond kindje hebben..........elkaar spruitjes bewonderen! Ik weet het is een droombeeld, maar het lijkt me gewéldig!

En Merel, voel je je nog goed? Super spannend is het hè?

Ik ga weer ff aan de slag........tot snel weer!

18. Goblingglow

Goblingglow Actief lid

Sep 8, 2008
    369
    0
    0
    Achterhoek
    Hoi lieve meiden,

bedankt voor al jullie lieve berichtjes, dat doet me goed. :)

Heb beroerd geslapen en ben alweer aan het huilen (het kwam ook zo onverwachts van haar, ze heeft altijd gezegd dat ze geen kinderen wilde of misschien pas over een paar jaar)
    Ik ben er gewoon misselijk van, maar misschien komt dat ook wel door de zenuwen....

Het lijkt mij inderdaad ook wel leuk om elkaar eens te zien, heb allemaal beelden van jullie maar die kloppen vast niet helemaal ;)
    (Ik denk bijv. dat suus halflang blond haar heeft, en pim donker kort haar om maar een voorbeeld te noemen, je zult net zien dat dat net andersom is ofzo haha)

Susan, heel erg veel sterkte vandaag !
    Als ik vrij was geweest, was ik zo met je meegegaan zodat je niet alleen hoefde, ik zal hard voor je duimen en hopen dat dat een beetje helpt.

Mia nog 2 nachtjes slapen voor jou, en nog eentje voor mij, spannend he ?

Veel liefs
    C.G.

19. mammma2

mammma2 VIP lid

Aug 13, 2008
    6,372
    0
    36
    Meiden bedankt voor alle sterktewensen! De pijnstillers van gisteravond hebben vooralsnog alleen maar voor gezorgd dat ik enorm misselijk ben (kan ik alvast wennen voor later ;)). Moet er eigenlijk nu weer 2 innemen maar voel me al niet top dus zie er enorm tegenop (tegen die pillen dan). Strax merk ik het wel, ga er onbevangen heen en zie wel hoe het gaat...

Spannend weekje wordt het wel dus ben benieuwd dames! Keertje meeten met kroost zou idd wel errug leuk zijn... Hopelijk duurt het niet erg lang voordat dat zo is;)

(Ik ga toch maar die pillen innemen, het is trouwens 500mg Naproxen, verdeeld over 2 pillen dus, misschien hebben jullie daar ooit ook zulke bijwerkingen van gekregen?...)

20. mammma2

mammma2 VIP lid

Aug 13, 2008
    6,372
    0
    36
    @ CG: ik heb inderdaad half lang blond haar! hahaha. Eigenlijk best grappig dat je dit soort intieme dingen deelt met andere vrouwen waarvan je niet eens weet hoe ze eruit zien, maar die je wel volkomen begrijpen!
    Kan me ook echt voorstellen hoe je je voelt. Hoorde op een gegeven moment ook allerlei verhalen om me heen dat meiden zwanger raakte, terwijl het hun 1e poging was ofzo, of in 1 geval dat ze het niet eens wilde... Dan is het leven soms zo oneerlijk!
    Ik hoop gewoon dat ze ons bij de VU wat sneller willen helpen omdat wij onszelf tenminste een leuk stel vinden :) Ik gooi ook regelmatig het balletje op dat mn zus daar werkt, wie weet helpt dat ook wat, hahahaha!
    Oh en CG, heel lief van je voorstel, dat je wel mee had willen gaan, en dat terwijl jij in de Achterhoek woont en ik in Amstelveen! :)

Share This Page