hey meiden bedankt voor jij felicitaties!! na 4 testen weet ik het zeker ik ben echt zwanger de laatste test heb ik vanmiddag gedaan en die streep was nog donkerder dan de controle streep... ik kan het gewoon niet geloven wonderen bestaan echt!!! nu ga ik heel hard voor jullie duimen dat jullie mij snel volgen liefs beebie
Beebie82, WAUW wat een wonder , gefeliciteerd!!!! Geniet ervan! Calani, inderdaad iedereen ervaart de punctie op een andere manier. Misschien valt mij deze keer de punctie ook wel tegen dat weet je toch nooit! Jewel, heeeeeeel erg veel succes morgen!! Ik denk aan je, denk eraan hoe moeilijk het ook is probeer je goed te ontspannen!!!! Dikke knufffffffffffffffffff! Sterkte! Ieoor, spannend meis zaterdag komt al in zicht. Morgen is toch ook het evaluatiegesprek he? Succes ook daarmee morgen! Ik duim........ Ik kom net terug van de FM. Het was tot nu toe nog allemaal prima: links 1 actieve follikel ( 1cm) en een paar kleintjes die al te zien waren maar nog niet actief waren, en rechts 2 actieve follikels (ben vergeten te vragen hoe groot) en ook wat kleintjes. Ik hoop dat de kleintjes nog allemaal goed gaan meedoen!!! Meiden, ik broed weer vrolijk verder ! A.s. vrijdag moet ik weer terug voor de 2e FM!
BEEBIE!!!!!!!!!!!!!!!!! WAT GEWELDIG! JULLIE KRIJGEN EEN BEEBIE!! hihih van harte gefeliciteerd!!!!!!! mooi hoor.....nog een wonder vlak voor een behandeling!
Hoi Dames, Hier even mijn verhaal. We liepen al ruim 1,5 jaar in het ziekenhuis omdat zwanger worden niet lukte. uit diverse testen bleek dta het zaad van mijn man erg onder de norm was. Zelfs zo dat we alleen nog maar ICSI behandleingen zouden krijgen. Er was een kans van minder dan 5 % om ooit natuurlijk zwanger te worden. Wonder boven wonder teste ik eind januari 2009 toch positief (terwijl we in februari zouden starten met ICSI) Wat waren we gelukkig. Het ziekenhuis vond het toch een wonder. Helaas is dat eind februari uitgedraaid op een miskraam. En heb op 10 maart de curretage gehad. Waarna de artsen zeiden. Dat we dit nooit meer mee konden maken om op de natuurlijke weg zwanger te raken want dit was al een wonder. Wat denk ik ben weer ZWANGER!! ongelofelijk en dat weer op de natuurlijke weg en precies 2 maanden na de curretage had ik weer een positieve test in handen en dan nog wel op moederdag.. Ik kan het nog nauwelijks bevatten. Eerst zijn we ruim 1,5 jaar bezig om zwanger te worden. Dit had ik nooit verwacht. (helemaal niet omdat we donderdag de bijeenkomst hadden voor de ICSI behandelingen en nu dan alweer zwanger op de naturlijke weg) Moet er nog erg aan wennen. Maar hoop dat die onzekerheid snel verdwijnt. Want vind het ook erg eng! ik wil dus laten weten dat er wonderen bestaan en dat ook artsen het goed mis kunnen hebben met de mogelijkheden en kansen op natuurlijke zwangerschappen. Ik hoop dat jullie hier hoop uit kunnen halen! Liefs Marleen
Hey Marleen, Gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Is toch wel heel bijzonder 2x een wondertje! Hier op dit topic zijn ook al meerdere zwanger geraakt net voor dat ze met de behandeling zouden beginnen. Helaas bij ons niet...
Iedereen succes morgen!! Weet niet meer precies wie wat allemaal had....Maar er waren er iig aardig wat. Ik ben een beetje zenuwachtig voor morgen. Als ik morgen weer wat bij de levenden ben, dan laat ik wel horen hoe het gegaan is! Bedankt voor jullie steun en lieve berichtjes! Voor iedereen een dikke knuffel van mij!! Liefs Jewel
Ja iedereen succes morgen en Gaby een fijne verjaardag!!!!!!!!!!!!! Wij morgen ook evaluatiegesprek van hoe nu verder???? Ik vind het best spannend!! Liefs Kloontje
Jewel: heel veel succes! Beebie: Wauw; zwanger!!!!!! Supergefeliciteerd! Onze afspraak is weer eens verzet; pfffffffff! Nu moeten we maandag ipv vrijdag! (hadden we net allebei vrij; wat een gedoe). Ieoor: Hoest nu? Fijne dag allemaal! (hou t ff kort; moet aan het werk)
Gaby; lang zal Gaby leven, lang zal Gaby leven, lang zal Gaby leven in de gloria, in de gloriiiaaa, in de gloriiiaaa. Hieperdepiep. Hoera. Fijne dag vandaag.
Kloontje; heel veel succes vandaag. Hypo; he bah, hebben ze het verzet naar maandag....... Jewel; ik heb aan je gedacht om 08.00 uur. Het zit er nu op als het goed is. Ik hoop dat het je meegevallen is. Ik hou het topic in de gaten om te zien hoe het met je gaat.
all: ik heb het lijstje van Hypo er even bij gezocht. Als er iets niet klopt of volledig is, kun je het gewoon aanpassen hoor. Calani: definitief ICSI Esser: zwanger na 2e ICSI Gaby: slechte kwaliteit sperma, moet eerst BMIpunten afvallen; 18/5 volgende afspraak Hypo: slechte kwaliteit sperma, definitief ICSI, 18/5 plan van aanpak. Ieoor: 3e IUI 2 mei Jewel83: bezig met ICSI 1: 30/4 Puregon; 7/5 FM, 14/5 punctie Kloontje78: zaadkwaliteit verbeterd, 14/5 evaluatiegesprek Merel81: zwanger na 2e ICSI Moos76: slechte kwaliteit sperma; spontaan zwanger van tweeling Mootje20: slechte kwaliteit sperma; 15/5 echo en gesprek Sabrien: ICSI 3, 23/4 decapeptyl, 5/5 echo Suzan: zwanger na 1e ICSI Zon1980: Spontaan zwanger vlak voor 2e ICSI Vergeet ik iemand??? Klopt alles?
2bb en Mrs Mia: als jullie nog meelezen; ik hoop dat het goed gaat met jullie. Was Zon niet spontaan zwanger vóór de eerste ICSI?
Jewel: heeel veel succes meid! Ieoor: jij ook! Hopelijk krijg je heeel goed nieuws, en zo niet, dat je dan weet wat je verder te wachten staat. Gaby: van harte gefeliciteerd meid! Hypo: balen......alvast voor maandag succes dan! KLoontje; jij ook heel veel succes vandaag! Marleentje: wat een mooi verhaal! Lief dat je ons even hoop geeft. Geniet van je zwangerschap! Volgens mij heb ik iedereen zo gehad toch?????? Wat grappig dat iedereen vandaag of morgen een belangrijk iets heeft! haha vast een goed voorteken Krijgen allemaal vast goed nieuws !!!! Als echt iedereen goed nieuws heeft gaan we met zn alle uit eten ja? hihihi
hey dank jullie wel allemaal 14de een spannende dag voor eenhoop mensen geloof ik.. allemaal succes.. ik heb het een beetje druk vandaag.. dus weet niet of ik er nog be straks.. misschien ff spieken om te kijken hoe het allemaal gegaan is.. fijne dag allemaal vandaag en succes..
Gaby: GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERD!!!!!!!!!!!!! Ben je al lekker verwend?? Jewel: Hoe is het gegaan vandaag???? Was het pijnlijk??? Ieoor: handig ff weer zo'n update..hoe is het met jou?Ik vind je altijd zoooo enthousiast regearen...echt heel attent van je! Tof! Mootje:alvast suc6 morgen!! All: wij vanmorgen evaluatiegesprek gehad dus......18miljoen zaadjes (ipv 20miljoen) en een beweeglijkheid van maar liefst 38 procent !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!en 10 procent traag zaad. De arts stelde voor om nog een kijkoperatie te laten doen bij mij....omdat het na 1,5 jaar toch nog niet gelukt is met deze score....maar voor de rest ziet ze er nog wel hoop in. EN genoeg kans dat het spontaan kan komen die dikke buik! We moeten dus die kijkoperatie afwachten en als die goed is zelf nog proberen tot na de zomer. Als er in september nog geen spontane zwangerschap is dan moeten we weer ff bellen om alsnog IUI te doen! Whaaaaaaaaaa...van de ene kant ben ik helemaal blij...en zo'n kijkoperatie zal ook geen pretje zijn, maar laten we nu maar alles uitsluiten zodat we weten dat het allemaal verder goed lijkt! EN wie weet worden we dan toch nog spontaan zwanger...ik hoop het zo!! Als het aan mij ligt morgen ahhaa...maar wie van deze dames niet he? Waarschijnlijk heb ik 11 juni de kijkoperatie. Esser: Hoe is het met jou...ben je af en toe nog op dit forum????Ben benieuwd hoe je de zwangerschap ervaart...veel misselijk of valt het nog mee?
Hey Meiden, Nou het zit erop.. Punctie viel iets tegen...Het aanprikken opzich deed niet heel zeer, dat was wel te doen, maar bij de ene eierstok moest ze wat draaien om ze goed aan te prikken en toen kreeg ik een hele nare en pijnlijke druk op mijn eierstok, dat was wel even pijnlijk... Gelukkig ging het bij de andere eierstok wel goed en had ze de follikels zomaar aangeprikt. Ze heeft 7/8 follikels aangeprikt, en er zijn 3 eicellen gevonden. Vond ik wel wat weinig, maar was wel goed. Zaadcellen waren er ook genoeg, dus als alles goed gaat hebben we zaterdag de TP! Ze bellen tussen 9 en 10 uur. Kreeg voor de tijd een beste spuit in mijn bil, en daar werd ik ook aardig groggy van Ik liep haast te waggelen naar de punctie kamer...hihi Gelukkig nu niet veel pijn, maar ik blijf mooi op de bank liggen En ook al de eerste utrogestan bolletjes ingebracht...heb een handige inbrenghuls er bij gekregen, dus is makkelijk te doen. Nou ik ga weer verder bankhangen. Ik reageer later wel even uitgebreid op jullie hoor! Maar kan mij nu nog niet echt concentreren...sterk spul wat erin die spuit zat Liefs Jewel