Slechte kwaliteit sperma

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mammma2, 19 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Jewel; nou poeh meis. Je hebt het ergste geloof ik nu wel achter de rug. Fijn dat je zo'n heftige spuit hebt gekregen. Dat heeft vast geholpen voor / tegen de pijn.
    3 eites. Nou prima toch. Ik heb wel eens gehoord dat als er minder eitjes zijn, ze wel van betere kwaliteit zouden zijn :D :D :D
    Ik ga duimen voor 3 top emmy's voor je.
    Hoeveel krijg je er teruggeplaatst? Mag je zelf kiezen, of ligt het aan de kwaliteit?
    Mijn duimen draaien.
    Laat je maar lekker verwennen vandaag (en het komende weekend, hihi) door je mannetje.

Kloontje; dank je wel voor het compliment (bloos, bloos).
    Klinkt goed joh, jullie evaluatiegesprek. En wat een goede kwaliteit zaadjes :D
    Een kijkoperatie, dat is misschiene even vervelend, maar als dat straks achter de rug is, weet je zeker of het allemaal goed zit daar binnen.
    11 juni de operatie waarschijnlijk... Fijn dat dat al zo snel kan.
    En na de zomer, als het dan nog niet gelukt is, IUI hulp van het ZK. Ik zeg een goed gesprek :D
    Ze doen iets, kijken het eventjes af en laten jullie niet aanmodderen. Fijn hoor.

Mootje; met zijn alle uit eten lijkt me erg gezellig :D

Net terug uit het ZK. Manlief en ik zijn positief gestemd.
    We gaan nog 3 x IUI doen. Nu met spuiten.
    Ik moet dagelijks 75 eenheden Purgeon gaan spuiten. Medicijnen en de prikpen heb ik al in huis. Ik ga er vooralsnog namelijk van uit dat ik zaterdag ongesteld ga worden.
    En als dat zo is, moet ik maandag het 1e spuitje gaan zetten.
    Als het nu, na nog 3 IUI's (dus 6 in totaal) niet raak is, gaan we waarschijnlijk over op IVF.

Verder vandaag bij de huisarts geweest. Ik heb weer blaasonsteking. Maar zeer waarschijnlijk is de blaasontsteking van een paar weken terug nooit weg geweest. Dus nu weer een nieuwe, andere kuur medicijnen gekregen. Daar komt dan waarschijnlijk ook dat rare gevoel in mijn buik vandaan.

Nou meiden, ik ben tevreden na vandaag.

Fijne avond allemaal

2. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    hey
    jewel, proficiat met je 3 eitjes, meer dan de helft is toch geschikt voor tp dus normaal zeker één emmytje voor zaterdag, wat leuk dat je de tp zo snel al hebt, spannend allemaal!!
    kloontje, een kijkoperatie, ook al spannend, en tof dat jullie resultaten volstaan voor verder te doen zonder hulp! waw!
    Ieoor, wat vervelend dat je blaasontsteking nog steeds niet weg is...
    eigenlijk hebben jullie ook een goed gesprek gehad hé, eerst 3 maanden zonder spuiten zonder resultaat, dan eens met spuiten en als dat niet helpt, is er nog IVF,
    en... vooral, je bent nog steeds niet ongi hé... spannend
    Ik duim voor jullie
    knuf
    cal

3. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

jewel: nou dat zit erop.. k kwam speciaal nog even kijken hoe het was gegaan. ben benieuwd allemaal joh

ioor: alweer blaasontsteking.. :( das niet fijn..

zo.. musical was helemaal geweldig... echt super leuk!
    ik ga lekker slapen.. fijn weekend allemaal en tot zondag (ben weekend in duinrell)

x

4. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Hey Meiden!

Kloontje, wat goed nieuws zeg!! Het zijn idd goede uitslagen. Nu dus wachten op de kijkoperatie! Ik hoop dat daar wat uitkomt, niet raar bedoeld, maar dan weet je iig waar het misschien aan ligt waarom je nog niet zwanger bent geraakt. Klus maar goed deze tijd, en wie weet ben je ook nog voor eventuele behandelingen zwanger! :D

Ieoor, wat fijn dat het gesprek positief was! Wel gek dat je alles al in huis hebt, terwijl je ook nog zwanger kunt zijn...Ik hoop voor jullie dat het met IUI nog lukt.
    Wat vervelend dat de blaasonsteking toch niet helemaal weg was...Mag je nu dan wel aan de antibiotica als je misschien zwanger kunt zijn? Zou het zelf niet prettig vinden, maar ja een blaasonsteking lijkt mij ook weer niet prettig...
    Ga je morgen ook testen of wacht je je ongi af? Ik heb nog steeds het gevoel dat als ik de tp heb, jij gewoon een posi test hebt :D Ik hoop het iig!! Ben nu wel een beetje bang dat er geen bevruchting plaatsvindt...Omdat het niet zoveel eitjes waren...Ik heb het ook wel eens gehoord dat de kwaliteit ook beter was als je niet zoveel eitjes hebt..Maar als het echt waar is weet ik niet, ik hoop het wel!! Het is weer afwachten....je blijft ook altijd wel ergens spanning voor hebben.

Gaby, nog gefeliciteerd met je verjaardag!! Welke musical ben je geweest?
    Maandag heb jij het gesprek, spannend!!!

Hypo, balen dat het gesprek verzet is, nu weer een paar dagen wachten...Krijg je maandag nu ook de uitslag van het zaadonderzoek?

Sabrien, vandaag de 2e FM!! Hopen dat die kleintjes ook nog meedoen!! Spannend zeg, dan heb je de punctie ook al bijna! Ik ben iig blij dat ik er vanaf ben...

Mootje, vandaag ook een gesprek!! Ben heel erg benieuwd!! Hou ons op de hoogte!! :)

Calani, ik hoop ook dat er tenminste één bevrucht is...Of twee en dat de andere van wat mindere kwaliteit is en dat ik dan 2 teruggeplaats krijg...;) Hoe gaat het nu met jullie? Al wat meer aan het idee van ICSI gewend?

Hier gaat het ook wel goed. Nog een beetje pijn, vooral met het lopen. En ik heb nog een beetje bruinverlies, maar wordt al steeds minder. Ik heb mijn schoonouders maar gevraagd of die vandaag weer op de hond wilden passen. Ik zag het vanmorgen niet zitten om met hem te wandelen...Dus ik lig nu lekker op de bank en de laptop op schoot :) Heerlijk even niets doen! En mij lekker laten verwennen door vriendlief...helaas is die nu aan het werk, maar als hij weer thuiskomt...;)

Fijne dag nog allemaal
    Liefs Jewel

5. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Jewel; fijn dat het redelijk goed met je gaat. En inderdaad; laat je mannetje maar flink hard lopen voor jou als ie thuis komt :D :D :D (gemeen he) :D
    Lekker nog een paar daagjes rustig aan doen.
    Morgen de TP. Hoe laat moeten jullie? Vind je het spannend? Ik ben ook erg benieuwd hoeveel bevruchtingen jullie hebben, en wat de kwaliteit is. Ik duim voor je. Succes morgen alvast.
    Ik heb medicatie voor de blaasonsteking gekregen die toegestaan is bij zwangerschap. Daar hebben ze bij de huisarts al rekening mee gehouden.
    Ik ben er ook niet kapot van; medicijnen slikken als je zwanger bent. Maar ik kan ook niet met een blaasontsteking blijven lopen. Dat is ook niet goed.......
    Ik ga morgen nog niet testen. Ik wacht inderdaad mijn ongesteld af. Als die er zondag niet is, dan ga ik een testje doen.
    De reden dat ik de pen en Puregon al heb gekregen; niet elke apotheek heeft Puregon in huis. Als ik zaterdag ongesteld word, moet ik maandag met spuiten beginnen, op dag 3.
    Als ik dan op maandag nog Puregon moet laten bestellen bij mijn eigen apotheek, ben ik te laat. Vandaar....
    Het ZK had het wel op voorraad, gelukkig. Anders hadden we weer terug gemoeten.

Gaby; leuk dat de musical zo'n succes was. Dirty Dancing was je geweest toch?
    Voor nu een fijn weekend gewenst in Duinrell.

Mootje; hoe is het gesprek gegaan? (ik ben je vergeten succes te wensen..... :oops: sorry )

Ik begin langzaam aan depressief te worden van het thuiszitten....... bah, bah, bah.
    Ik zit er echt even doorheen. Ik kan niet werken, ik kan niet uitgebreid poetsen, wandelen, winkelen of weet ik veel wat. Ik voel met niet lekker, heb hoofdpijn, blaasontsteking én een zere enkel...... Ik ben best een beetje zielig vind ik zelf........

Zo; sorry hoor meiden, maar dat moest echt even, dat mopperen. Wie weet helpt dat...... :)

6. @Ieoor: Het is juist goed om het even van je af te schrijven....mopperen mag soms best....als je daarna maar weer de zon ziet schijnen hihi! Het is ook niet niks wat je hebt...dan zou ik me ook ellendig voelen. Ben je niet vreselijk nieuwsgierig voor zondag?
    Heb je nog geen tekenen dat de ongi eraan zit te komen?
    Ik ga zoooooo voor je duimen dat ie weg blijft, dat heb je verdiend!!

Ik heb net een middagdutje liggen doen...lekker lui he?Maar kan nu pas echt ontspannen denk ik....
    We hebben namelijk een heel goed gevoel van het evaluatiegesprek overgehouden.Ik vind dit een goede compromis....en ik hoop zo dat ze gelijk hebben dat het eventueel nog spontaan gaat gebeuren.Ik zit nu weer zo'n beetje in mijn vruchtbare dagen dus we gaan ons best doen.

Fijn weekend allemaal..hopelijk laat het zonnetje zich nog zien!???

7. Mootje20

Mootje20 Actief lid

29 jun 2008
    374
    0
    0
    hoi meiden,

wat een goed nieuws voor een aantal meiden!!!

Jewel: fijn dat het voorbij is de punctie! Spannend hoor morgen....Ik zal aan je denken!

Ieoor: Hoe is het met jou Ieoor? Al ongi? Offff heb je ons goed nieuws te vertellen? :D

Dat goeie nieuws kan ik namelijk wel goed gebruiken, ons gesprek ging namelijk niet zoals we gehoopt hadden.
    Zaadkwaliteit is echt heel slecht, 0,1!!!!!!!!!!!!!! ( wat het verder inhoud durf ik zo niet tevertellen, maar de dokter zei dat het 0,1 was. en dat was wel erg slecht.
    We worden dus niet naar huis gestuurd! ( toch een voordeel) het is ook alleen geschikt voor ICSI. Maar de dokter zei omdat we nog jong zijn, dat me misschien nog wel een een poging kunnn doen met IUI, zodat we in totaal meer kansen hebben.
    We moeten over 2 maanden weer komen, en NOG EEN ZAADONDERZOEK af te wachten. ( jaja....voor de 6e keer) over 2 maanden worden we dan op de wachtlijst gezet voor IUI.
    Maar ik hoorde ook over ICSI in Dusseldorf, dat je daar heel snel terecht kan. Hebben jullie daar ook welleens over gehoord en hoe staanjullie daar tegenover?

Wij vonden het wel ff heftig dat gesprek, maargoed we gaan er gewoon voor! Eerst IUI en dan ICSI. Zal toch bij ons ook wel goed komen? Wat kan het je toch tegen zitten he!
    We hebben vandaag ook te horen gekregen dat mijn oudste zus MS heeft!!!! Echt heel erg. Ze is nog maar 25. Was al een tijdje ziek, en kon van moeheid niet meer op haar benen staan. Dachten aan een goeie griep was, maar na wat onderzoeken in het ziekenhuis is dit eruit gekomen! Dus dit was echt een klote dag!

Sorry dat ik niet op iedereen reageer! maar ik ga snel eten, douche en naar bed. We zijn helemaal kapot! Zo moe....van alles...

Welterusten alvast! En Jewel........succes morgen meid!

8. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    hey mootje
    je hebt inderdaad reden genoeg om dit een kl*te dag te vinden, jammer seg van je zus, en ook al van je man zijn semen, en wat zeg je daar?, hebben ze reeds 5x zijn semen nagekeken? wat voor verandering verwachten ze de 6e keer, dat lijkt me wel gek,
    en voor IUI dat vroegen ze aan ons ook, omdat we nog jong zijn, toen heb ik gevraagd of dat we er goede kansen mee hadden, toen zei hij van niet, dan hebben we gezegd dat dat voor ons niet moest, liever direct ICSI met wel een hoge slaagkans, vervelend, maar goed jouw man zijn sperma was vast anders dan dat van mijn man... Sterke meid!!
    Kloontje, ik heb maar 3 woorden voor jou: KLUSSEN en KLUSSEN en KLUSSEN ;)
    Ieoor, baal gerust maar even, je kan niet altijd vrolijk zijn, en moest ik zo thuis zitten, mijn humeur zou ook dalen, werken is echt wel handig, om je gedachten wat te verzetten, spannend weekend voor jou!
    Jewel, ik duim voor jou morgen, ook wel héél spannend, SUCCES
    cal

9. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Hey meiden,

sorry even ego na het weekend reageer ik uitgebreider:

2e FM was goed, 5 follikels! A.s. maandag terug en dan waarschijnlijk a.s. woensdag of vrijdag de punctie mits alles goed meegegroeid is!!!

Fijn weekend!

10. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Hallo dames!
    Zo, eindelijk weer ff tijd genomen om goed te lezen en te kunnen reageren....

Jewel: Wat fijn dat de punctie goed ging. Klink pijnlijk een gedraaide eierstok... :( Ik hoor idd wel vaker dat die medicijnen je aardig van de wereld maken. Als het goed is heb je inmiddels gehoord hoe t met de bevruchting gegaan is en of/wanneer je een tp hebt. Spannend hoor! Doe t rustig aan he; het is allemaal niet niks.
    Wij moeten idd maandag terug, dan horen we de uitslag van het zaadonderzoek dat in Nijmegen is gedaan. (was eigenlijk een formaliteit) Ook horen we hoe t verder zal gaan. Ik verwacht dat we vanaf maandag op de wachtlijst worden gezet.

Mootje: wat een nare berichten. 0,1 zal wel 0,1 miljoen zaadcellen zijn denk ik. En heel veel sterkte met het nare nieuws van je zus....

Kloontje: Zozo! Die uitslagen klinken idd niet slecht zeg (bijna binnen de norm!). Waarom doen ze eigenljik meteen een kijkoperatie bij jou en niet eerst een baarmoederfoto? Of had je dat gehad? Hebben ze al wel een samenlevingstest gedaan?

Ieoor: Snap heel goed dat je ff in een dip zet hoor. Je zit ook al zo'n lange tijd thuis. Het zou fijn zijn als je dan wat meer kan en je je wat beter voelt. T zit allemaal ff niet mee en daar mag je zeker even over mopperen hoor! Spannend nu dit weekend voor je...heb je zelf al een idee of het gelukt is of niet? Al ongi?
    Goed dat t zh zo meedenkt, zodat je meteen door kan gaan met een nieuwe poging, mocht t niet gelukt zijn.

Nou; wij tellen nu af tot maandag. Ben heel benieuwd wat we verder gaan horen. verder gaat t hier redelijk goed. Gisteren nog even naar de hapto geweest en die zet me wel weer op het goede spoor. Maar moeilijk blijft t wel.... Ik ben zo toe aan goed nieuws!

Fijn weekend allemaal verder!
    xxx hypo

11. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Hallo girls!

Nou ben weer terug uit het zkh......en ben de trotse eigenares van twee emmy's!!!!!
    Zat gister nogal in de zenuwen, ik was bang dat er helemaal geen bevruchting plaats had gevonden...dus mijn vriend moest vanmorgen de telefoon opnemen, ik durfde niet....Gelukkig had er wel een bevruchting plaatsgevonden :D Ze belden om 9.15 en we moesten er om 10.30 zijn. Het is ong dik 3 kwartier rijden, dus we waren net op tijd.
    Twee van de drie eitjes zijn bevrucht. De ene was van heel goede kwaliteit en de andere was gewoon goed. Zo zei de verpleger het tenminste ;) Ik had van te voren wel het gevoel dat ik 2 teruggeplaats zou krijgen, omdat er maar 3 eitjes waren. Helaas dus geen cryo's...maar dat is nou eenmaal zo. Wel een heel apart gevoel dat er 2 embryo's in mijn baarmoeder zitten :) Nu maar afwachten....wordt nog wat denk ik, voel nu al vanalles..hahaha

Sabrien, twee follikels erbij!! Mooi zeg! Dus volgende week de punctie al, spannend!!!

Ieoor, en...nog geen ongi? Ik snap dat je wacht tot zondag, maar lijkt mij ook wel erg moeilijk. Oh ja, dan is het wel makkelijk dat je de Puregon al binnen hebt ;)
    Maar waarom heb jij nu Puregon gekregen eigenlijks? Dat is toch voor het groeien van de follikels, maar die had je toch elke keer wel toch? Misschien domme vraag :oops: maar was even benieuwd hoe dat nou precies zit...
    Kl*te dat je je zo voelt...Ik wou dat ik je helpen kon...ik kan alleen maar positieve energie naar je sturen, dus bij deze: :({|= (ik doe het via vioolmuziek, hoop dat je het mooi vindt ) ;) Ik hoop dat je je toch snel beter mag voelen!! Knuff

Mootje, dus eindelijk duidelijkheid...Maar het blijft toch wel een beetje een klap; ICSI. Ik denk dat hij met de 0.1 de hoeveelheid bedoelt? Ik vind het dan wel raar dat hij dan nog IUI oppert. Bij ons zeiden ze dat ze voor IUI minimaal 1 miljoen zaadcellen nodig hadden....Maar ja, overal gaat het weer anders.
    Ik denk dat ze die zaadtest doen om te kijken of het uberhaupt geschikt is voor IUI. Nadeel is natuurlijk weer dat je wéér moet wachten...Maar jullie weten nu wel ongeveer waar jullie aan toe zijn, is toch ook wel weer een opluchting toch?
    ICSI in Düsseldorf kun je volgens mij idd sneller terecht. Maar voor ons is het niet te doen qua reistijd. De een zal zeggen dat ze betere resultaten boeken, maar ik heb ook van genoeg gehoord dat het niet gelukt is....dus maakt volgens mij niet zoveel verschil met een gewoon zkh. Ze passen soms wel een andere techniek toe, die ze hier in NL niet doen: Assist Hatching (of zoiets) Dan maken ze een sneetje in de embryo om het nog beter te laten hechten (correct me off i'm rong, maar zo heb ik het begrepen) Persoonlijk zou ik niet willen dat er in de embryo gesneden wordt, maar er zijn ook goede resultaten mee geboekt. Maar een gewone behandeling in NL ook. Kijk maar naar Susan, die is ook na de eerste behandeling zwanger geraakt, en er zijn nog veel meer. Ik zou van te voren wel heel veel informatie verzamelen.

Kloontje, fijn dat jullie zo'n goed gevoel over het evalutie gesprek hebben! Valt misschien toch wel een beetje een last van je af, zodat je nu lekker kunt ontspannen! En heerllijk zo'n middagdutje hè? :D En succes met klussen, je weet het nl nooit!!! ;)

Nou meiden, ik ga weer even lekker broeden ;) hihihi. Dat zei de verpleger nog tegen mij toen de embryo's geplaats waren: Zo nu maar lekker broeden...Nou, ik zal mijn best doen!!! :D :D

Fijn weekend nog meiden!!
    Liefs Jewel

12. Mootje20

Mootje20 Actief lid

29 jun 2008
    374
    0
    0
    Fijn Jewel! Dat het goed is gegaan! Ik duim voor je!

13. @Jewel: Wat goed joh!!Tjeeminee...lijkt me ook een raar gevoel in je buik ja hihi. Nu maar afwachten dan...en lekker broeden!!! Hopelijk heb je binnenkort goed nieuws.
    Wij gaan ook ons best doen...ik merk aan mezelf dat er idd een last van me afvalt..ik kan weer lachen en genieten van dingen.Lekker ontspannen gevoel...dat komt vast ten goede...dat hopen we dan maar in ieder geval hihi.

@ Hypo: Ik ga voor jullie dauimen dat jullie maandag goed nieuws tehoren krijgen!!

@Gaby: genoten van je verjaardag?

@Ieoor: en?????? Volgens mij ben ik zenuwachtiger dan jij ahhaha...!

14. He luitjes...ik heb me net bedacht om me hier niet meer zoveel te laten zien....ik denk dat het ook beter is als ik me er iets minder mee bezig houd....ik denk dat dat ook wel positief zal werken. Al dat gepieker en er mee bezig zijn...ik moet het proberen los te laten!
    Natuurlijk blijf ik nieuwsgierig naar jullie verhalen...dus af en toe zal ik nog wel spieken, maar niet meer elke dag!!
    Ik wens jullie heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel succes met alles en ik hoop dat jullie heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel snel mama mogen worden!
    Als er bij ons goed nieuws is laat ik het uiteraard ook ff weten!

Knuffies van Kloontje XX

15. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Kloontje; meis, als jij je daar de komende tijd beter bij voelt. Lekker wat minder op ZP zitten. Dan moet je dat lekker doen.
    Ik ga je natuurlijk wel missen, maar af en toe zullen we vast wat van elkaar horen.
    Het beste voor nu!! Goed klussen he :D

Jewel; gefeliciteerd met je 2 emmy's in je buik. Goed broeden nu. Mijn duimen draaien.
    Dank je voor de prachtige vioolmuziek. Ik voel me vandaag al weer een stuk beter dan de laatste dagen.
    Bij de 1e IUI met Clomid had ik 3 grote eitjes en 1 klein eitje. Daarom kreeg ik een ander medicijn. Daar kreeg ik maar 2 eitjes mee, en afgelopen IUI maar 1 ei van...... Maar goed, van mezelf heb ik altijd keurig 1 ei, dus echt veel had ik niet aan dit laatste medicijn.
    Het ziekenhuis wil 2 of 3 eitjes zien, vandaar nu spuiten!

Mootje; tjee, meid, ook voor jullie een klap. ICSI. Het is niet niks als je dat te horen krijgt. En dan ook nog het vreselijke nieuws dat je zus MS heeft.
    Wat een klote dag zullen jullie gehad hebben. Laat al dit nieuws maar eens rustig op je inwerken. Sterkte daarmee.
    Als je een goede second opinion wilt moet je maar eens naar St. Geertgen gaan. Dit is een kliniek waar enkel fertiliteit zit. Wij zijn er ook voor een second opinion geweest. Geheel vrijblijvend en gratis kon dat. Erg prettige kliniek. Ook savonds open, dus geweldig te doen qua planning.
    2 weten meer dan 1; dus ik zou het erop wagen. Ze hebben geen wachttijden, dus dat is ook al een zeer groot pluspunt. Kijk maar eens op hun site als je interesse hebt.
    Dikke knuff. Ik denk aan je.

Hypo; fijn dat de hapto zo goed gaat. Ik moest er van de week ook aan denken voor mezelf. Wie weet ga ik dat ook wel doen.
    Succes met wachten tot maandag.

Sabrien; goed zeg. 5 follikels. Voel je je ook nog goed?

Calani; alles goed?

Ongesteld is vanmiddag, zoals ik al verwacht had, keurig op tijd gekomen....
    Maandag 1e spuitje.... vind ik best een beetje spannend.

16. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Ieoor: Meid, wat zeg je dat toch rustig en nuchter! Maar t is toch wel weer een teleurstelling, of voelt dat niet zo? Geef ook wel even aan die teleurstelling toe he! Als ik iets zou moeten aangeven van wat ik bij de hapto heb geleerd is dat je vooral moet toegeven aan je emoties! Kan me voorstellen dat t spuiten best spannend is; misschien levert t iets meer op! Neem je wel de tijd om t weer ff te verwerken??? xxx hypo

17. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    hey ieoor, beginnen spuiten, goh spannend seg!! op naar meer eitjes = kansen hé ;)
    ik kijk ook enorm uit naar het beginnen met spuiten...
    maar goed eerst nog mijn laatste natuurlijke nod... ergens in mij zegt een heel klein stemmetje dat ik mss toch nog natuurlijk zw ben ... ik weet wel dat de kans minimaal is gezien de normale morfolgie van mijn man zijn sperma slechts 1% maar goed ne mens blijft hopen zeker... dus spannend deze week voor mij, normaal ben ik 10 a 13 dagen na ovu ongi... dus bijna
    jewel waw meid, 2 emmy's wat een schitterend resultaat, dit is goed voor iedereen onder ons, nog eens bevestigd horen dat al heb je "maar" 3 eitjes bij pick up, je er toch nog 2 kan hebben voor tp, waw waw waw, echt FANTASTISCH nieuws!
    Sabrien bijna pick up, spannend meid, 5 follikels dat is heel mooi!
    Hypo, ik hoop mee op goed nieuws voor jou en inderdaad heel dit gedoe blijft heel moeilijk hé, ik kan er elk moment om wenen maar goed ik hou het tegen... en ik probeer te genieten van andere zaken zoals gezellige etentjes, knus wakker worden samen met je man op een luie zondagochtend, ...

18. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Ieoor, dus toch ongesteld geworden.... :( Je zegt het idd heel nuchter. Is natuurlijk beter dan dat er helemaal kapot van bent, of had je het toch al een beetje verwacht? Nu mag je straks beginnen met het spuiten van de medicijnen. En ik denk ook dat je nu wat meer eitjes krijgt door de Puregon. Misschien heb je het gevoel dat je nu wat meer kans hebt?! Heb je ook al een prikinstructie ervoor gehad? Is natuurlijk wel een beetje spannend! Maar gaat helemaal goed komen hoor, straks ben je zo een volleerd spuiter ;) hihi
    En misschien is zo'n haptotherapeut idd ook een goed idee voor jou. Het kan nooit kwaad! Want je moet nu niet in een neerwaartse spiraal komen. Wij zijn er voor je, je mag hier altijd klagen, en je verhaal doen!

Hypo, fijn dat de haptotherapie zo goed gaat! En ik hoop ook voor jullie dat jullie morgen ook goed nieuws krijgen!! Het kan idd zo deprimerend worden, steeds in spanning zitten voor de uitslagen en het lange wachten! Hoelaat moeten jullie morgen? Succes iig!!

Kloontje, snap helemaal dat je hier wat minder komt. Je bent er toch meer mee bezig al s je hier steeds komt. Nou meid het ga je goed ;) En hou ons op de hoogte van nieuwe ontwikkellingen hè? :D We horen graag goed nieuws ;)

Calani, ja idd, ondanks 'maar' 3 eitjes toch 2 emmy's!! Ik zat er toch wel een beetje overin, maar gelukkig alles goed gekomen!!
    En lekker blijven genieten van elkaar en van de mooie dingen in het leven! Het is niet altijd even makkelijk, maar er komt een tijd dat jullie ook een beebje mogen krijgen! De weg erna toe is helaas niet altijd even makkelijk...
    Geniet lekker van je luie zondag!! :D

Mootje, hoe is het met jou? Wat erg van je zus zeg! Dan komt ook al het slechte nieuws tegelijk....Is je zus al in een vergevorderd stadium? Of hebben ze het vroeg ontdekt? Heel veel sterkte!!!!

Sabrien, morgen de 3e FM! Ik duim voor je dat alles er weer zo goed uitziet!! Ik weet precies hoe je je voelt!

Hier gaat alles goed. Het is nog steeds een heel apart gevoel. Soms denk ik er helemaal niet aan, is wel fijn. Maar als ik dan weer wat buikpijn heb, is soms net een ongi gevoel, dan wordt ik weer wat onzeker. Ik probeer lekker positief te blijven! Gister betrapte ik mijzelf er al op dat ik tegen de emmy's aan het praten was, dat ze maar lekker moesten blijven zitten :) Ik denk dat de eerst week wel vrij snel voorbij zal gaan. Morgen ga ik met mijn broertje en schoonzus naar Ikea, en donderdag en vrijdag heeft mijn vriend vrij, dus dan gaan we eindelijk de tuin even mooimaken! Ik denk dat de laatste week moeilijker wordt...

Iedereen nog een fijne zondag! Ik hoop dat hier het weer wat mooier wordt: de regen komt hier met bakken uit de hemel :(

Liefs Jewel

19. gaby1986

jewel: zie dat je in t bezit bent van 2 emy's.. dat ze zich maar goed vast mogen houden :)

mootje: 0,1 zaadkwaliteit is wel erg slecht ja... :( en dat van je zus.. nou dat is me toch wat hoor :( sterkte............

ioor: nee he... toch ongesteld geworden... :( nou dat is niet leuk..

nou t weekend was echt super leuk... alleen heeft het echt erg veel geregent, zoveel dat de tent het niet meer helemaal aan kon. haha.. we hebben lekker gezwommen en zijn in scheveningen en den haag wezen winkelen.. :)

20. gaby1986

hey allemaal..

ben een beetje zenuwachtig voor vanmiddag... ben zo benieuwd wat ze zal gaan zeggen.. hoop echt dat we nu verder mogen... maar ben zo bang dat ze weer iets nieuws hebben ofzo wat we weer eerst moeten gaan doen.. :(
    maar goed dat ik eerst moet werken.....anders hielt ik het thuis niet meer hoor..

fijne dag allemaal..

Deel Deze Pagina