Heb je echt halflang blond haar ? Haha dat is grappig, ik ben beter dan ik dacht Het is inderdaad best wel bijzonder dat je je verhaal met compleet onbekende vrouwen deelt. Maar ik vind het ook bijzonder dat je zo met andere kan meeleven ondanks dat je ze dus helemaal niet kent. Oh en suus, al woonde je in timboektoe (zou niet verkeerd zijn, als het een lekker tropisch eilandje was ) dan zou ik het nog steeds aanbieden. Gedeelde smart is halve smart toch ?
Ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe jullie eruit zien trouwens. Wellicht kunnen we ook nog ns Hyves-vriendjes worden van elkaar? Heb je iig een gezicht voor je... En idd, gedeelde smart is halve smart. Voor de meiden die ooit ergens alleen naartoe moeten, ik ben op woensdag en donderdag vrij en dus vaak beschikbaar voor zkh-uitjes
jaa das een idee, we starten onze eigen hyves wat word het ? de slechte zwemmertjes hyves hihihi nou als mensen mij echt aan de hyves willen toevoegen dan kan dat hoor, doe mij maar een pb-tje... Ik heb trouwens redelijk lang bruin haar en blauwe ogen en ben een klein beetje mollig, maar ik hou dan ook ontzettend veel van lekker eten en drinken het liefste met vriendinnen in een gezellig restaurantje of op een terrasje... Oh en ik ben in principe altijd op maandag vrij, dus als iemand een keertje alleen naar het zkh moet, dan bied ik me bij deze aan..... liefs C.G.
De-slechte-zwemmertjes-hyves lijkt me denk ik geen goeie... Heel veel vrienden van mijn vriend staan er ook tussen bij mij en Paul (zoals hij heet) wil niet dat veel mensen weten hoe de vork precies in de steel zit. Hebben jullie mannen dat ook? Ik zal de maandag onthouden maar probeer uiteraard zoveel mogelijk in te plannen op wo of do...... Die andere pijnstillers nu ook ingenomen net, ben benieuwd wanneer de nieuwe aanval van misselijkheid komt!
Die van mij vind het niet erg, wij zijn open naar iedereen en alle vrienden weten ook dat het aan zijn zwemmertjes ligt. (klinkt we heel raar zo) Hij zegt ja ik heb er niet voor gekozen, en ik ben er niet minder man om ofzo, maar nou is meneer ook de nuchterheid zelve..... Maar ik kan me goed voorstellen dat als je het ook niet zou vertellen waar het aan ligt, in principe gaat het niemand wat aan.
Ook nog even snel; Susan, succes vandaag meid! Ik hoop zo voor je dat het je mee valt! Mag je bij dit onderzoek alleen komen dan? Ik weet dat het bij het HSG onderzoek, streng het advies komt dat je je partner of iemand anders vertrouwt mee neemt. Een ter ondersteuning en 2 bovenal, dat je niet alleen en achter het stuur naar huis toe mag! Enne.....zo'n meeting is ook leuk! Met 'n ander clubje hier op 't forum gaan we elkaar in Jan. '09 waars vor 't eerst ontmoeten. Voor zo'n 2e meeting meld ik me ook aan hoor..... Oh, en hyves is altijd leuk! Pb' en we elkaar voor het uitwisselen? CG; wat ontzettend kl*te om te lezen dat je zo'n verdriet hebt gehad meid.......... Het is niet eerlijk.... Een dikken knuf jou kant op, met een pot thee en pak koekjes erbij! En natuurlijk een hoop gezellige klets zoals we dat hier ook in Brabant doen! liefs oeh, heb trouwens dinsdag de 21e gesprek met de verpleegkundige en krijg ik de prikinstructies......iieehh....
Hee dames, Nou ik ben net terug... Die naproxen heeft dus echt nix geholpen want het deed ontzettend veel pijn! Eerst die eendebek erin maar ja, dat heb ik al vaker gehad dus dat is niet erg. Daarna liep dus mijn baarmoedermond weg en moest ze die vastpakken met een tang. Nou echt verschrikkelijk! Daarna moest die gel er nog in, ook een ramp! Toen vroeg ze of ik het nog volhield en het lukte gewoon echt niet meer, deed zo'n verrekte pijn dat ik zowat in huilen uit wilde barsten maar heb me sterk gehouden. Was al bang dat ik alles opnieuw moest ondergaan maar er zat genoeg in en toen konden ze de echo maken... Geen afwijkingen op te zien dus vooralsnog onverklaarbaar bloedverlies. Ook gevraagd of ik anders weer op de echte dag 20 moet laten bloed prikken ivm progesteron-waarde maar dat wilde ze niet zeggen en laten afhangen van wat er volg wk gezegd/besloten wordt. Uiteraard ook meteen gevraagd naar de uitslag van manlief zn 2 beide zaaddoneringen. Hij had de 1e keer in augustus dus 4.5milj/ml met 13% beweeglijkheid. 2e keer in IVF-centrum en dat was na opwerken 1.3milj/ml met 60% beweeglijkheid. 3e keer (normale donatie) was de beste met 10milj/ml met 37% beweeglijkheid. Ben nu dus eigenlijk bang dat ze ons weg gaan sturen en zeggen dat we het maar moeten proberen omdat het wel kan, ook al is de kans kleiner. Hoop toch dat ze volg wk zeggen dat we voor IUI mogen want ik denk dat wij daar best een goede kans voor maken.......... Nou weer afwachten dus maar ik weet al wel meer! (manlief weet het alleen nog niet want die zit in een overleg met zn werk) Oh enne, mn ei komt er vandaag of morgen aan dus wij gaan hier lekker aan de bak! P.S.Die echo voelt trouwens aan als hevige menstruatiekrampen maar dan echt zeker 20x erger (en dat terwijl ik nooit last heb van mn ongi's).
Tjee Susan, das niet niks geweest! Heftig! Wat naar dat die naproxen je dus helemaal niet geholpen heeft! En nu? Nog een beurs gevoel? En die uitslagen zijn iedere keer wel beter geworden. Bijzonder! Snap wel je gevoel nu over wat het ZH jullie aan advies gaat geven.......... Je geeft zelf iui aan, heeft het ZH daar al eerder over gehad? Of wil je dat zelf ook nog eens aangeven? Erg spannend zeg, en je hebt volgende week woensdag toch het gesprek he? liefs
Ja het is wel beter geworden maar ja, wie weet wordt het weer slechter...! Er is nog helemaal niet gesproken over welke behandeling dan ook maar volgende week gaan we er gewoon naartoe met ons vragenlijstje en pen, en schrijven we ook alles even op. Volg wk woensdag moeten we weer dus ben benieuwd wat er dan komen gaat. Voel nu nog wat lichte krampjes maar die hebben echt geen naam hoor! Enne, wie weet was het zonder Naproxen nog wel erger geweest, geen idee! Ik ben ook wel echt een mietje mbt pijn. Heb trouwens nog wel een vraagje. Ik heb goed de ballen van mn vriend bestudeerd en ik vind ze maar raar, vanaf het begin al, maar als jullie ook ff willen 'checken' bij manlief thuis... Mijn vriend heeft nl best kleine ballen vind ik (of ze vallen minder op door de grootte van wat anders, hahahaha ) maar ze kunnen ook echt helemaal zn lichaam in! En volgens mij gebeurt dat ook als hij klaarkomt dus. Misschien dat het daarom niet zo goed is omdat het zaad dan te warm is ofzo? Ben benieuwd wat jullie mening erover is...
Hahaha sorry Susan, maar ik zit echt te gieren om je laatste bericht! Af en toe moeten we er ook maar hard om lachen hoor! Ik herken wat je omschrijft niet. Hier bungelen er gewoon 2 van volgens mij normale grootte, haha! Fijn dat de pijn nu wat wegebt. Je omschrijving van het vastpakken van de baarmoeder mond klinkt niet fijn. Bij het plaatsen van het spiraaltje na mijn zwangerschap gebeurde dat ook. Ik vond het eigenlijk geen pijn doen. Maar ja ik heb tijdens mijn bevalling dan ook geen pijn gevoeld. De vk zei nog dat ik een hoge pijngrens had. Jammer dat je nu nog niet weet hoe of wat, maar dat hoor je dus volgende week. CG, ik heb idd kort haar (valt wel vrouwelijk voordat jullie aan een echt rattekoppie denken). Maar niet donker, maar rossig. Verder sproetjes en bruin/groene ogen. Ben klein van stuk. 1.56 m. Mijn man is er op zich wel open in. We hebben het onze ouders en echt goede vrienden verteld. Hij is ook nuchter en zegt ook dat hij er niets aan kan doen. Ik merk wel dat hij het heel naar vindt naar mij toe dat het aan hem ligt. Esser, spuitinstructies. Spannend lijkt me dat. Ik ben als de dood voor naalden. Emme ligt nu lekker op bed en ik ga zo ff wat poetsen in huis. Moet ook gebeuren he. Is het bij jullie ook van dat enorm saaie grijze natte weer? Pim
Vanaf wanneer mag je eigenlijk IUI. Ik snap echt helemaal niets van die zaaduitslagen namelijk. Ik lees steeds vanaf 1 miljoen. Maar moeten dat dan 1 miljoen goede zijn? Want als ik onze rekensom maak dan kom ik op 900.000 goede zaadjes uit. 62% was levend en daarvan maar 10% normale vorm. Pim
hahaha, dat herken ik, van die ballen zeg maar. Hier zijn ze niet echt klein ofzo, maar kunnen wel het lichaam in, dat vind ik zo maf! Je kan ze er bij wijze van spreken zo in stoppen. Ik heb al een paar keer tegen mn vriend gezegd : das niet goed hoor, heb ik nog nooit gezien. maar volgens hem heeft hij dat al zn hele leven. Tja, bij andere heb ik er nooit zo heel erg opgelet. Dus kan er ook niks zinnigs over zeggen.
Ja hier ook slecht en saai weer maar moet ook maar ns wat doen in huis. Ben de hele dag al druk in de weer met de keukenboer, ziekenhuis, cv-mannetje en moet nog boodschappen doen, stomerij en huis aan kant maken. Daarnaast ook nog eens megaruzie met mn vader dus het is eigenlijk allemaal niet zo best allemaal... Tja mijn vriend zegt ook elke keer dat hij het zn hele leven al heeft en ik kan me ook niet herinneren hoe dat bij anderen was want daar lette ik toen helemaal niet op! Had net wel even mn schoonmoeder aan de tel en die vertelde me wel dat mijn vriend 7 jaar geleden in aanraking is gekomen met de bof maar hij zegt daar weer geen symptomen van te hebben gehad......... Ga dus maar even info opzoeken op internet! Oh en kreeg van mn schoonmoeder de tip dat als het in NL te langzaam gaat of dat ze je laten wachten, dat je het anders in Leuven (Belgie) moet proberen. Dat ze daar sneller behandelen en er tempo achter gooien....... Ideetje?
Mm....herken bij mijn man geen gekke vormen hoor! Hahaha, vond het erg grappig om het zo te lezen Ook de uroloog heeft uitgebreid onderzoek gedaan, en had zo bij het uitwendig onderzoek ook geen afwijkingen o.i.d. gevonden. Inwendig dus wel helaas..... Over het algemeen heb ik geen probleem met naalden en prikken e.d. Alleen nu moet ik dadelijk mezelf gaan prikken, in mijn eigen lijf! Dat zal dus wel even wat anders worden denk ik.... Mijn neef woont in Belgie en is daar nu met de 2e ivf poging bezig. Tot nu toe zijn hun verhalen positief en zijn zij erg blij met hun verloop daar van behandeling. (=lees 3 maal iui en nu dan de 2e ivf poging) Ik weet niet of je zo makkelijk kan overstappen naar een ZH in Belgie? liefs
Vergeet ik het volgende nog; hier is het ook sinds een uurtje ongeveer slechter weer geworden! Dat gure weer is doorgekomen...bah. Ik zelf ben 1.68m en heb lang, donkerbruin haar en bruine ogen.
Ik moet zeggen... Ik vind prikken krijgen ook verschrikkelijk maar deel ze wel bijna dagelijks uit ivm werk. Hoe het is om mezelf te prikken lijkt me ook wel een beetje vreemd hoor. Normaal kijk ik er dus niet meer maar ja, dan moet je wel he! enne, iedereen die ook wil hyven of msn-en met me, moet me maar ff een pb-tje sturen. Ik weet ook niet hoe het zit met overstappen naar Belgie. Of al die onderzoeken opnieuw moeten of dat je alles mee kan krijgen. Hoe het verzekeringstechnisch zit e.d. Maar ja, je kan het in ieder geval proberen als je het te lang vindt duren.
Hee dames, ik ben echt net terug van mijn werk, en gelijk alweer pagina's te lezen Suus, wat een tegenvaller zeg klinkt allemaal erg pijnlijk, maar dan heb ik ook een lage pijngrens. enneh volgens mij komt mijn eitje er ook aan, alle tekens zijn weer aanwezig (ik voel hem alleen nooit, ik weet ook niet wat ik zou moeten voelen, ongi krampjhes of steekjes ?) Dus dat word voor ons ook klussen, alleen manlief heeft geen zin, hij zegt mijn zaad is toch zo goed als dood, maar ik sleep hem gewoon naar boven zo dadelijk Voel me alweer stukken beter gelukkig haha ik moets wel even lachen om het ballen verhaal, komt mij niet bekend voor, die van mij man handen "gewoon" zeg maar ( of moet ik straks tijdens het klussen even een foto maken ? hahahahahaha) maar z'n ene bal is wel kleiner als zijn andere.... ik vind zowieso die mannelijke delen maar rare dingen, maar ben blij dat ze er zitten Esser ik heb je ook toegevoegd op hyves, suus had ik vanmorgen al toegevoegd, gezellig zo ! Nou ik ga zo aan de klus Liefs C.G. ps ik hou ook absoluut niet van naalden, maar toen ik pregnyl moest zetten viel het me wel mee hoor..... (niet dat het fijn is, maar toch)
Gezellig zo op de Hyves meiden! En hup CG, inderdaad aan de klus, hihihihi! En morgen een spannende dag voor jullie zeg. Hoe voelen jullie jezelf er over? Hoe laat staat de afspraak morgen? Vanuit hier in ieder geval: toi toi toi! liefs