Jessy/Ieoor, als het zaad niet beweegt, kan het ook niet gebruikt worden voor ICSI. Er moet beweging in zitten, wil er ECHT leven in zitten. Jessy, de volgende tests zijn belangrijk natuurlijk want was het een eenmalige verschrikkelijke uitslag of wordt het misschien toch iets beter zodat er nog wel ICSI mogelijk is. Ik duim voor jullie want met 0 bewegende zaadjes kan je echt niets vrees ik, sorry...
hey, susan: dat wist ik ook niet dat als de zaadjes niet bewegen dat je ze dan ook niet voor icsi kan gebruiken.. bij ons beweegt 96 procent helemaal niet.. en 4 procent beweegt bijna niet.. jessy: welkom hier.. ik hoop dat ze jullie nog kunnen helpen in het ziekenhuis.. veel sterkte!
Jessie; welkom hier helaas. Ben benieuwd wat er uit de testen komt. Er zijn vast nog mogelijkheden, maak je nog niet ongerust. Misschien is dit een eenmalige uitslag. En zit er in de volgende lading wel bewegende zaadcellen. Sneu voor je man en jou, die van mij voelt zich ook een beetje schuldig. Maar het is natuurlijk nergens voor nodig. Ieoor: ik heb gebeld met st geertgen en een vrouw zei dat aan de telefoon, dat ze alleen iui en ivf deden. Toen vroeg ik en ICSI? en toen zei ze nee. Maar ik heb toen ik jouw berichtje las weer gebeld, en vroeg het weer aan de telefoon, ook uitgelegd dat er eerst werd gezegt dat hun dat niet deden. Maar ze doen het dus wel. Niet zelf maar in samenwerking met..... Dus jij hebt wel gelijk, ze doen het dus wel. Maar ze had het echt zeker weten gezegt aan de telefoon. maar ik heb ook met het barrahus in wirdum gebeld. En daar hebben we een afspraak op 28 augustus. Hun werken samen met Dusseldorf. Duss dan kunnen we alsnog de fm;s en echo's enzo in Wirdum doen, en dan de punctie en terugplaatsing in Dusseldorf. Super he!?! Maarr misschien kunnen we al eerder beginnen in Dusseldorf. Misschien dat we wel de eerste behandeling dan helemaal in Dusseldorf doen, moeten maar even kijken wat dr Scholtens zegt. En ook maar kijken hoe dat gesprek 23 juni gaat ( alweer bijna vergeten hahah )
Hallo meiden, Hoe is het met iedereen hier??? Wij zitten nog 2 weken in spanning of alles wel goed gaat, 2 juli hebben we de eerste echo! Ik wil even laten weten dat ik voor jullie duim!!!!!!!!!!!!!!! Kus Sabrien!
Mootje; goed nieuws zeg. Een ZK in Wirdum (in de buurt neem ik aan) gevonden wat samenwerkt met Dusseldorf. Dat zou perfect voor jullie zijn. Fijn. 28 augustus een gesprek. Dat lijkt nog ver. Maar geloof me, het is augustus voor je het weet. En wat een muts bij Geertgen die zei dat ze geen ICSI deden. Ik geloof het direct dat je soms telefonisch antwoorden krijgt van een of andere doos, die niet kloppen. Zo zie ja maar; nog een telefoontje eraan wagen.... en dan doen ze het ineens toch Ik weet trouwens niet hoever Geertgen van jullie woonplaats af ligt? En volgende week natuurlijk naar jullie eigen ZK? Wie weet kun je gewoon daar terecht? Als dat kan, wat doen jullie dan? Zijn jullie daar al uit? Lastig is het he. Fijne dag meiden. Ik ga in etappes poetsen....
Sabrien; gaat alles goed? 2 juli de echo. Zo spannend! Maar vooral leuk. Nog een paar weekjes wachten en dan mogen jullie.
sabrien spannend hoor bijna echo mootje: ik vind dat de tijd echt zo snel gaat.. terwijl ik aan het wachten ben op mijn gesprek.. normaal duurt zoiets erg lang.. dus hopelijk gaat ht voor jullie ook erg snel. all: weet je wat ik echt heel erg vind.. dat ik dit topic gewoon moest zoeken op de 2de pagina! dat kan echt niet hé!
HEY Heb zonet mijn eerste prik gezet, was even bang maar één seconde later zat de naald in mijn buik, ik wil zo graag een baby, jullie kennen dat wel, er is weinig dat ik niet zou doen en mijn bloed was dus in orde om te starten! BEN ZOOO BLIJ volgende week dinsdag eerste fm! sorry even een ego bericht hé...
Hey lieve dames! Ik typ even heel snel iets om te laten weten dat ik er nog wel gewoon ben!!! Ik ben alleen knetterdruk op mijn werk momenteel. Ik lees wel steeds mee, maar heb nog niet de tijd kunnen nemen om rustig te reageren. Met mij gaat t verder prima hoor; heb ernstig behoefte aan vakantie! Calani: goed gedaan! Ik zal proberen de tijd te vinden om nog meer te reageren; ik moet nu weer naar t werk! Fijn weekend vast allemaal!
Zo een hele week terug gelezen. Ik heb een rotweek gehad. Mijn man heeft eigenlijk niet zo heel veel zin meer in het hele gedoe van het ziekenhuis. Dat kwam dus niet zo heel lekker aan bij mij. Gelukkig nu wel even uitgepraat, dus weer even rust in huis. Aankomende dinsdag weer naar ziekenhuis voor uitslag van het zaadonderzoek of de dubbele hoeveelheid medicijnen heeft aangeslagen. En de uitslag van een proefopwekking voor iui. Ik hoop eigenlijk dat de medicijnen zijn werk gedaan hebben. Want het is dus nog maar de vraag hoe of wat verder bij ons. Ik heb al een man die niet zo van de dokter houdt. Daarbij ben ik alle maanden erg ziek als ik ongesteld moet worden, hele week last van buik, rug en misselijkheid. Dus het geheel werd hem deze week even teveel. We hebben de proefopwekking al moeten verzetten omdat mijn eisprong wat later was en ik koos dus voor eisprong inplaats van inleveren. Op de dag van inleveren moesten we later komen ivm met dat ze smorgens vroeg niet konden. Dus even rotweken gehad. Nog paar dagen wachten wat nu. Soms heb ik wel het gevoel gehad hadden ze meteen maar de iui geprobeerd ipv de medicijnen. We zijn nu al vanaf januari bezig op met alleen medicijnen. Maar volgens de uroloog is dit minder belastend (als het uiteindelijk helpt wel ja) Even lekker mijn verhaal kwijt. Voor iedereen weer succes
zonnetje: nou idd een rotweek zo.. ben je er nu wel uit met je man.. jullie gaa toch wel gewoon door toch?
calani: knap hoor die spuit! zonnetje: klinkt niet lekker nee, hoop dat het nu allemaal weer goed gaat Ieoor: ja dat ziekenhuis in wirdum is 50 min rijden.....nog wel ver natuurlijk. Maar heb iets van 8 ziekenhuizen gebeld....en niemand doet er aan mee. Maar dat in wirdum is alleen s ochtends geopend, en juist dan kan ik eigenlijk echt geen vrij krijgen. Dus dan heb ik liever duitsland eind van de middag/avond....is wel langer rijden maar voor mijn werk beter te doen. jaa we hebben eerst dinsdag nog een gesprek bij onze eigen arts. als we wel snel terecht kunnen gaan we het denk ik gewoon hier doen. Of in samen werking met...als ze dat willen. Moeten maar even afwachten wat ze ervan zeggen. Ik ga geen 5 maanden wachten als ik zo kan beginnen in duitsland....klinkt misschien verwend maar ben het zo zat aan het worden. er mag nu wel een keer echt wat gebeuren. Hoe ging je fm??? eindelijk weer weekend..... hopelijk beetje mooi weer. Nou spreek jullie wel weer! doeidoei
zo.. ben net op kraamvisite geweest bij t nichtje van joey.. wat een schattig meisje zeg.. echt leuk en lief kan niet wachten zei is trouwens ook zwanger geworden met icsi.. eerste ivf mislukt en 1e icsi was het raak.. 2 embryo's terug laten plaatsen.. en toen ze zwanger teste die zelfde avond bloedverlies gehad.. en dus dacht ze dat t fout ging.. maar dat was dan een embryo.. en de ander tja.. een mooi resultaat
hey gaby dat zijn nu net de verhalen die we willen horen si 2e spuitje zit erin, was nog steeds héél raar, maar goed met de tijd zal ik het wel gewoon worden denk ik vanaf dinsdag 2 spuitjes zelf... Mootje, ik kan wel begrijpen dat je niet meer wil wachten, ik had ook wel zoiets van "nu" en niet binnen een half jaar... jong of niet, ik zou ook naar duitsland gaan als het in eigen land 6 maand zou duren... Zonnetje, ocharme, wat een rotweek, en dan je man, zo had ik het nog niet bekeken, dat de man het ook beu kan worden, is mss heel gek maar ik vind niet dat zij mogen klagen, bijna alle miserie is voor de vrouw... ok we zijn dan mss wat humeurig met momenten maar ja.... ik wens je sterkte en hoop dat jullie samen tot een beslissing kunnen komen die allebei bevalt
goedemorgen.. vandaag weer een drukke dag.. gelukkig heb ik de boodschappen gister al gedaan.. dalijk komt jayden hier.. mijn petekindje van 10 maanden en die blijft slapen.. om half2 gaan we naar de ouders van joey.. daar komt een tante van hem die hij al heel lang niet meer gezien heeft.. en daarna moeten we naar een verjaardag. morgen.. ook erg druk.. vaderdag.. dus moeten naar 2 vaders toe.. en we hebben ook nog 2 verjaardagen.. en dan is t weekend alweer voorbij.. x