Is nu gelukkig wel even opgelost. En dinsdag zien we wel weer verder. Hopen dat het een tijdelijke bevlieging was. Is denk ook een beetje zijn trots. En daarbij komt dat mijn schoonzusje hoogzwanger is, waar ik nog steeds veel moeite mee heb. En mijn man heeft het daar ook moeilijk mee. Want ik ga op dit moment dus niet zo graag naar ze toe. Ik laat dinsdag wel weten hoe de afspraak was in het ziekenhuis
zonnetje: is logisch dat jullie je zo voelen. tis moeilijk maar julie komen dr wel weer doorheen. Succes dinsdag
Calani; goed zo meid. Fijn dat het spuiten je meevalt. Zonnetje; fijn dat het weer wat rustiger is geworden tussen jouw en je mannetje. Ik snap het ook wel dat ook mannen het af en toe niet meer zien zitten. Dinsdag ZK dus. Wellicht dat dat veel vragen van jullie wegneemt. Succes dinsdag. 1e FM was goed; er zat weer maar 1 ei............ Snap er echt niks van. Ei was ook pas 9 mm, dus ik moet maandag weer terug. Alle andere meiden; ik ben zo druk en onrustig. Heb niet de rust om aan de computer te zitten.... sorry. Maar ik reageer snel weer op iedereen. Fijn weekend allemaal, geniet er van! (het is vaderdag........)
zonnetje: fijn dat je met je man gepraat hebt! ieoor: 1 ei... alweer.... hier vanacht maar een 2,5 uur slaap gehad. dus ben best wel moe.. heb vanacht ook een flinke kopstoot gehad tegen mijn wenkbrauw.. dat ik t nu nog voel.. maar jah.. weer een drukke dag voor de boeg.. x
hey gaby, wat heb jij s nachts uitgestoken? weinig slaap en kopstoten... ieoor, wat vervelend, je spuit immers het dubbele tegenover vorige ronde hé... je maakt me bang, dat ik slecht zal reageren, zoveel meer dan jou spuit ik niet (150) zonetje, goed dat jullie het bijgepraat hebben!
goedemorgen calani: er sliep en 2jarige bij ons in bed.. omdat ze kei hard aan het huilen was steeds en echt niet in haar eigen bedje ging slapen.. en toen was de halve nacht wakker.. maar ze was wel erg lief.. ze liet zich ook naar achter vallen.. precies tegen mijn wenkbrauw aan.. (auw) maar heb alweer bijgeslapen (een beetje) fijne da allemaal.
Ik zat me ook al af te vragen wat jij in je slaap doet Gaby. Maar nu is het duidelijk. Ik snap soms ook wel dat mijn man het zat is. In ons geval is het namelijk zo dat alle onderzoeken en behandelingen bij hem liggen en niet bij mij nog. Hij heeft al tig keer zaad moeten inleveren, slikt 6 pillen op een dag en heeft al een prostaatonderzoek gehad. Hij plaste te weinig destijds. Daardoor is de onsteking onstaan. Ik heb tot op heden geen enkel onderzoek gehad. We weten hoe dan ook weer meer dinsdag. Maar ik ben dus wel bang dat als de uitslag slecht is mijn man beslist te stoppen. Hoewel hij wel weet hoe ik ertegen over sta. Dus dat wordt nog iets, als hij wil stoppen in ik niet. Want ik wil toch eigenlijk wel door. En als het dan nog niet lukt, dan heb je alles geprobeerd. Als je nu al stopt zal ik altijd het gevoel houden dat er nog kansen waren. Maar eerst maar morgen afwachten. Hopen op een wonder dat het gewoon goed is. prettige dag nog allemaal
Sorry, ik kom even een egoberichtje plaatsen. Ik zal voorlopig niet meer zoveel online zijn....... heb even wat tijd nodig..... Gisteren in de middag kreeg ik plots wat bruin bloedverlies en ik had er een heel slecht gevoel bij. Ik kon meteen komen voor een echo, en er was niets van een zwangerschap meer te zien in de baarmoeder........... Ik heb nog bloed laten prikken voor het HCG gehalte en dat was laag gelukkig dus hoeven we niet bang te zijn voor een BBZ. A.s. donderdag moet ik nog eens terug voor controle. Waarschijnlijk is het al vroeg misgegaan......................... We zijn er kapot van, we hebben 2 weken in zo'n droomwereld geleefd. Ik denk aan jullie en we gaan er zeker weer voor vechten maar nu even niet. Ik voel me nu leeg............heel leeg. Kus Sabrien
Sabrien wat verschrikkelijk. Meid ik heb er geen woorden voor. Wat is het toch oneerlijk...... Ik wens jou en je man heel veel sterkte.
* meiden ik breek even in * Sabrien wat een verschrikkelijk nieuws, ik wens jullie heel veel sterkte met het verwerken van deze klap. Liefs Zora
Hypo; hoe gaat het met jou? Calani; hoe gaat het spuiten? Last van bijwerkingen? Gaby; heftige nacht gehad zo te lezen.... Zonnetje; heel veel succes morgen. Het is inderdaad heel vervelend allemaal, al die onderzoeken. En zeker dat hij ze tot nu toe allemaal moet ondergaan. Maar; zodra alle onderzoeken gedaan zijn, bij zowel jou als hem, en de behandelingen gaan eventueel beginnen........... dan komt dat allemaal op jouw schouders, en niet meer op de zijne (lichamelijk dan he). Zijn enige bijdrage zal dan het potje inleveren zijn (en jou steunen natuurlijk). Wie weet draait hij nog bij.... Succes morgen. Ik ben ontzettend misselijk en naar, al 2 dagen. Ik ben benieuwd of dat van de Puregon kan komen, of dat het van een griepje ofzo is..... Verder maak ik me een beetje zorgen over het feit dat ik maar weer 1 ei had vrijdag. Straks moet ik weer naar het ZK. Ik zal het eens aan de arts vragen. En anders moeten ze nog maar eens een bloedonderzoekje doen, of het allemaal wel goed zit bij mij..... Fijne dag.
Sabrien, het doet me echt pijn in mijn hart om jouw verhaal te horen, kan me inbeelden dat na 2 weken te mogen dromen, dit wel heel hard aankomt, sterkte!!!!
Gaby, nu snap ik het, wel een hevig lief kind dan Ieoor, ik heb geen last van neveneffecten maar heb dan ook nog maar 4 spuitjes gezet van 150 IE, mss heb jij er ondertussen al meer gezet, weet niet hoever jij in je cyclus zit, hopelijk ben je snel beter Zonnetje, ah dat wist ik niet dat je man in behandeling is en pillen moet slikken, dat doen ze niet graag hé, ik doe mijn man zo'n supplement slikken maar hij vindt dat maar niets... en dat is maar één keer per dag, ik heb het zoals Ieoor ook al zei over de behandeling, uiteindelijk krijgt de vrouw bij IVF of ICSI het zwaarste deel voor haar rekening... En ik mag morgen gaan voor de eerste fm ben zoooooo benieuwd en beetje bang ook... (bang voor slechts nieuws dan, zou het er heeel moeilijk mee hebben moest ik bijv niet reageren en we moeten stoppen) en oja morgenvroeg ook spuiten...
@sabrien: dat is inderdaad vreselijk. Succes de aankomende tijd @ieoor: hopelijk heb je nu meer eitjes. @calani: ik snapte al dat het over het vervolg ging. Hij houdt niet van pillen en dokters nee. En nog dan nog het eergevoel. Jij morgen ook nog heel veel succes en hopen op goede resultaten.
Calani; ik zit vandaag op cyclusdag 12, en ben vorige week zaterdag met spuiten begonnen (Puregon, 100 eenheden). Morgen de 1e FM. Spannend. Het komt vast goed. Let maar op. Ik ben net terug uit het ZK. Er zater 2 eitjes. 1 van 14 en 1 van 17 mm. Vanavond voor de laatste keer spuiten. Dinsdag de Pregnyl en dan donderdag de 5e IUI. We gaan trouwens IUI nummer 6 ook gewoon doen. Daar voelen we ons toch het fijnste bij. Niets doen zorgt zeker voor geen kans. Dus dan maar beter op een laatste IUI poging gokken.... Fijne dag meiden.
Gaby; in welk ZK hebben jullie de ICSI / IVF voorlichting? In het Radboud? Ik ben namelijk op zoek naar een informatieavond in een ZK, omdat ons ZK geen informatie avonden geeft. Ik hoor het graag van je. Bedankt alvast,
Ieoor, verstandige beslissing van de 6e IUI en 2 follikels klinkt stukken beter dan eerst!! Wat betreft informatieavonden, de VU heeft er 3 september eentje maar ja, dat is dus wel in Amsterdam.......... Er staat bij dat het alleen voor VU-patienten is maar ik ben daar ook geweest en er wordt nix gecontroleerd hoor! Is trouwens van 20.00 tot 22.00 uur. Liefs Suus
zonnetje, ja die mannen en hun eergevoel... mijn man had het er initieel héél moeilijk mee maar intussen, goh hij praat er niet meer over en zegt dat er toch niets aan te doen is ... mannen hé ieoor, yihaa 2 eitjes, dat is al mooier hé, spannend seg, donderdag IUI, en jaaa, goede beslissing, zoals ik al zei, ik zou er ook voor gaan, voor de 6e IUI (moesten wij zo een kans hebben gehad) je weet het maar nooit, wonderen bestaan!