Ik had op de Freya site afgelopen week al een oproep gezien, waarin ze iemand zochten die op het nieuws wilde vertellen over hun behandeling in het buitenland. Geen nieuwe wetgeving of regels helaas. Ik heb zojuist gekeken. Wel interessant. Dan zijn 'ze' er tenminste wel mee bezig.... Calani hoe was je FM?
hey ieoor! zo lief dat je aan mij denkt! Heb in totaal 17 follikels!! 3 foll van 21mm, 6 foll van 16mm, 8 foll tussen 12,3 en 13,6mm, ziet er goed uit, moet van de dokter wel opletten voor overstimulatie, dus na pu rusten, verboden te werken, verdorie... maar goed morgen weet ik dus wanneer pu doorgaat... donderdag of vrijdag... zooooo spannend!!!!!!!!!!!!!! ben zoooooo blij dat er eindelijk iets goed gaat! al betekent dit nog niets, maar goed, positief denken dus
Hey ladies! Wat warm he; ff lekker afkoelen in de achtertuin! Heb ook het item op tv gezien; was op zich niet heel veel nieuws, maar altijd goed dat er weer eens iets over op tv is! Aan manlief eens gevraagd over dat mailen; hij zei dat hij t op zich wel een idee vond, maar dan niet via mail maar ook via t forum. Dus....is het een idee om een mannenonderwerp te starten zodat zij ook eens wat kwijt kunnen? Of had inmiddels iemand dit al gedaan? Ik zal wel eens kijken of ik een oproepje kan plaatsen! fijne avond allemaal verder! Ik hou t kort....ben niet zo lekker! xxx hypo
Dames; ik heb een nieuw onderwerp aangemaakt, dus ik ben benieuwd!!!!!!! Annerie: vraag maar eens aan je man of ie t wat vindt. Ik denk dat mijn man wel iets wil schrijven!!!!
Op zich wel een goed idee een eigen plekje voor mannen. Lijkt me praktischer als ze een eigen inlogaccount maken. Dan weet je wat van wie is. Zeker als je mail krijgt dat er een reactie is. @calani: dat klinkt erg veel 17 follikels. Geen idee wat normaal is. Maar lijkt me genoeg. Hier ook erg warm, vanavond nog curus voor werk. Totaal geen zin in maar ach. Moet toch.
Ja, lijkt me dat de mannen dan idd even een eigen account moeten aanmaken. Hopelijk is de drempel daarvoor niet te hoog!
hey meiden pu gaat nu donderdag door! ben eigenlijk nogal bang, maar goed iedereen overleeft het zo te zien hé... heb het gisteren mijn man gevraagd, mailen zag hij niet zitten, ik vermoed forum evenmin, maar als er een paar mannen hun verhaal doen zal ik het hem doen lezen, mss dat ie dan ook wel zijn zegje wilt doen... grts, zenuwachtige calani
calani: wat goed zeg! ( heb ook niet zoveel verstand van die folikels) maarrr aan de verhalen van andere te zien heb je er heeel veel! Let idd goed op voor overstimulatie maar dat gaat echt wel goed komen! Succes donderdag! zal aan je denken!
Calani: heel veel succes donderdag! De een vindt het tegen vallen en de ander weer mee; dus...laat t maar gewoon over je heenkomen. Je weet waar je t allemaal voor doet! All: Hier een aanval van buikgriep sinds maandagavond. Gisteren de hele dag in bed gelegen. Ik ga nu weer een poging wagen op het werk, maar het voelt niet echt goed nog...... Die mannen zijn nog niet echt gretig in het delen van hun ervaringen he? Zou t dan echt toch alleen maar een vrouwending zijn, dit geklets!?
bedankt hypo, mootje en gaby ben bang... voor vanalles en nog wat straks springen ze te vroeg, of doe ik een bloeding ofzo (heb het eigenlijk niet voor naalden... al was puregon+orgalutran+bloedafnames een goede gewenning) of ... er kan zoveel misgaan! tot morgen! cal
succes calani, hopen alles goed gaat voor je. Ik denk dat de meeste mannen het toch lastig vinden om hun gevoelens te uitten. Vrouwen zijn daar heel anders in.
hey zonnetje inderdaad, mannen en gevoelens, hij zit maar voor tv te zitten ik smeek of hij bij mij buiten wil komen zitten en neen dat wil ie niet, we zijn morgenvoormiddag immers al "samen" voor de pick up dus, waw dat zal een gezellig samenzijn zijn ben even echt lastig op hem, niemand lijkt echt te beseffen wat ik doormaak, behalve jullie...
Calani; meid ik wil je heel veel sterkte wensen morgen. Ik denk dat ik wel begrijp dat er wat spanningen zijn tussen jullie. Het is ook niet niks allemaal. Heel veel succes, en probeer lief te zijn voor elkaar, en er voor elkaar te zijn. Toi, toi, toi, Ik ga morgen aan je denken. Liefs, Ieoor
Ik heb zelf 2 weken geleden een flink gesprek gehad met mijn man over zijn gedrag. Dat na de avond ervoor flinke ruzie. En vorige week na het ziekenhuisbezoek ook nog een gesprek gehad over zijn gedrag. Was erg lastig, heeft heel veel energie gekost, maar uiteindelijk is het wel weer stuk beter tussen ons. Hij is erg lief tegen me sindsdien. Maar deze omstandigheden zijn een ware beproeving voor je relatie ben ik achter. Juist de andere momenten samen zijn, zijn erg belangrijk. Soms kruip ik dan gewoon naast hem op de bank. (ook al wil je zelf buiten zitten). Maar ook voor mannen is het lastig. Mannen voelen zich echt aangetast in hun ego, omdat bij hun de oorzaak ligt succes en hopelijk komt bij jullie ook de gezelligheid weer terug. Wees lief voor elkaar en verwen hem eens met lekker eten of zoiets
IN DE MMM: Calani: slechte kwaliteit sperma, definitief ICSI, punctie ICSI 1 op 2 juli Gaby: slechte kwaliteit sperma, 23 juni icsi spreekuur. Hypo: slechte kwaliteit sperma, 17 augustus prikinstructie, september start ICSI 1. Ieoor: 5e IUI, NOD 9 juli / het gaat IVF worden Kloontje78: zaadkwaliteit verbeterd Mootje20: slechte kwaliteit sperma Mouse: slechte kwaliteit sperma (resultaat operatie varicocèle afwachten) ZWANGER: Esser: zwanger na 2e ICSI Jewel83: zwanger na 1e ICSI Merel81: zwanger na 2e ICSI Moos76: slechte kwaliteit sperma; spontaan zwanger van tweeling Sabrien: zwanger na 3e ICSI Suzan: zwanger na 1e ICSI Zon1980: Spontaan zwanger vlak voor ICSI klopt het zo???