dames heel veel succes toegewenst voor jullie allemaal! @Calani ik hoop ook dat ik gewoon iui kan doen we hebben maar 1 test gehad!!!! ik ga deze maand weer volop beginnen ik krijg toch weer beete gevoel van hoop. en anders 7 augustus naar de fertiliteitarts. wat is het allemaal spannend zeg. knuffels voor jullie
waaaaaaaaaaah.. k heb me vanmorgen aangemeld.. en die vrou zei.. als je voor 2 uur niet bent gebeld mag je beginnen.. en we zijn neit meer gebeld. maar ik geloofde het niet. wil gewoon een bevestiging hebben.. kijk ik net op de digipoli.. en jaa we mogen starten ben echt zo blij.. ieoor: jeetje toch ivf..hoe kijk je daar zelf tegen aan,, en goed dat je 2 afspraken maakt hoor. kun je altijd nog kijken wat je doet.. calani:waaw geweldig hoor.. ben blij voor jullie
calani: fijn dat het goed is gegaan....nu afwachten... gaby: wow jij mag ook al starten! gaat snel hier zeg!
Gaby; gefeliciteerd meid (of klinkt dat heeeel raar als ik dat zeg...). Nee zonder gekheid, fijn dat jullie nu eindelijk mogen starten. Wat is het concrete plan nu voor jullie? Vandaag starten met de pil, 21 dagen lang? Ik vind nog niet zoveel van IVF geloof ik. Ik zie er ook niet echt tegen op. Op de punctie na, want dat lijkt me gewoon een spannend moment. Maar voor de rest is het, in mijn ogen, in grote lijnen hetzelfde als IUI. Alle 2 medicijnen spuiten, en daarna wachten..... (heel kort door de bocht dan he). Nu alleen nog kiezen. Geertgen; over 20 dagen zo'n beetje starten met de medicatie en géén pil. Of in het ZK, ergens in september pas aan de pil beginnen, en dan in oktober aan de medicatie.
ieoor: er is helemaal niks tegen mij gezegd tot ik aan de pil moet.. dus nu twijfel ik heel erg of ik dat moet doen?
Gaby, gefeliciteerd! Wat fijn dat je mag beginnen! Je zit toch in het Radboud? Dan hoef je niet aan de pil. Op dag 21 van deze cyclus begin je dan met de decapeptyl. Je krijgt je spuitschema en recept nog opgestuurd... (zal wel eind deze week in de brievenbus vallen) Ieoor, lastige keuze... Een uur extra reizen (heen en terug opgeteld) lijkt me wel te doen eigenlijk. Ik zou zelf voor Geertgen gaan, zeker nu ze zelf ook hebben aangegeven dat er een en ander niet helemaal goed is verlopen. Calani, zag in een ander topic staan dat je het toch wel wat engig vindt om te plassen, niezen etc. Bang dat de emmy niet blijft zitten. Zoals het ons is verteld, de emmy zit na de tp als het ware tussen 2 boterhammen gesandwiched (de baarmoederwand). Hij/zij kan er dus echt niet uitvallen. Vraag is natuurlijk: nestelt hij/zij in ja of nee...... Succes met wachten. Liefs Suus
hey susan, enorm bedankt voor die uitleg!!! ben nu wat geruster oef, want met mijn hooikoorts nies ik regelmatig wel eens Gaby inderdaad, je hoeft niet altijd aan de pil en... PROFICIAT gewoon schitterend nieuws dat je ook al mag beginnen, yihaaaa t wordt hier druk calani
Calani, misschien nog extra fijn om te weten ivm je gemoedsrust: 1 dag na de tp ben ik gaan volleyballen, niet gedoken op mn buik natuurlijk maar wel springen en rennen dus! Dag 2 na tp een hockeywedstrijd gespeeld dus je kan echt alles gewoon doen want bij mij is 'ze' blijven plakken.
Gaby, wat fijn dat je mag beginnen!! Super zeg! Calani, idd je mag alles doen hoor! Nou ja niet alles, maar je snapt me wel of niet Dus lekker veel werken in de ww, is een goede manier om je gedachten af te leiden! Ieoor, moeilijke keuze idd, maar wat je man ook zegt. Jullie moeten nu eerst aan je zelf denken. Ik zou voor Geertgen gaan. Kunnen jullie meteen beginnen. Alles met elkaar lopen zitten jullie al zolang in de mmm, en als je dan ook nog moet wachten tot oktober, november...Wel fijn dat ze toegegeven hebben dat het niet altijd even soepel ging (nog voorzichtig gezegd ) Jullie komen er vast wel uit!! Hoe gaat het trouwens met je enkel? Wel voorziichtig hè? Er idd geen gewoonte van maken elk half jaar te vallen o.i.d Liefs Jewel
Jewel; mijn enkel is echt super dik. Met je vinger kun je een deuk in mijn enkel (vocht) duwen, die er dan even in blijft staan... Verder begint ie behoorlijk blauw en paars te worden, zowel aan de binnen als buitenkant van mijn enkel. Maar sinds vandaag kan ik er weer een beetje op leunen, dus gaat al een ietsje beter. Ik ga nu Geertgen even bellen voor een afspraak. En ik denk dat de weegschaal meer en meer naar Geertgen gaat hangen. Mijn moeder zei gister; 'nou lijkt me duidelijk dan'. Zo van; natuurlijk moeten jullie naar Geertgen gaan, en niet gaan zitten wachten (haha), was wel lief. Vandaag 1e afspraak VK voor jou? Leuk. En al bijna weer een echo. Geniet er maar lekker van.
@ieoor: niet prettig zo een enkel, maar hopen op snel herstel. Ik weet niet wat ik zou kiezen eigenlijk. Heb ook zitten overwegen van ziekenhuis te veranderen, maar nog niet gedaan. Ook ivm wachtijd van paar weken. Maar je moet zelf beslissen. @calani: hopen op goede berichten. En dat het een lekker plekje zoekt.
Zonnetje; tot nu toe is enkel jouw man onderzocht als ik het goed heb, toch? In augustus gaan ze jou verder onderzoeken? Nog maar een maandje wachten, en dan mogen jullie. De tijd gaat snel. Mootje en Calani; ons verhaal wordt vervolgd.... Calani; gaat het goed met jou en je Emmy???? Al weer aan het werk? Denk je wel goed aan jezelf? En hoe ervaar je het wachten? Valt mee nu nog denk ik, of niet? Meiden, fijne avond.
hey allemaal.. ieoor: nou ben benieuwd welk ziekenhuis je gaat kiezen..? misschien weet je t al wel.. hoop dat je enkel snel over is.. want dit is ook niks.. wel fijn dat je er tenminste weer een beetje op kan staan. calani: zelfde vragen als ieoor! haha
Bij ons is inderdaad alleen mijn man onderzocht. Uroloog vond dat toen niet nodig. In januari zei hij ook dat het met behulp van de medicijnen wel goed zou komen. Niet dus. Gelukkig gaat tijd wel snel, aan de andere kant duurt het nog zo lang. Maar ach. Klein beetje rust voor ons. Niet al te veel, gezien het feit dat mijn schoonzusje elk moment kan bevallen. Ze was dinsdag uitgerekend. Dus hele dubbele gevoelens bij mij. Maar weet dat ik zelf op dit moment niks hoef te verwachten. Volgende week weer ongi, maar nu al last van allerlei klachten (net als alle maanden). Dat heb ik afgelopen 2 jaar zelden gehad dat ik niks hoefde te verwachten. Valse beloftes uiteindelijk. Maar ach, denk dat onze tijd ook nog wel komt