Schoonzusje werd ingeleid, heb verder nog niks gehoord dus geen idee hoe of wat precies. Maar wat ik begreet uit mailtjes is: ze heeft nog geen ontsluiting en baarmoeder is nog niet rijp. Daarom brengen ze gel aan om die rijp te maken voor bevalling. Schijnbaar lukt dat nog niet echt. Die gel moet 4 uur inwerken. Dan kijken ze opnieuw. Schijnbaar was er gisteravond nog zo weinig resultaat dat het niet door kon gaan. Maar aangezien wij helemaal niks horen verder. En mijn man niet belt, geen idee hoe of wat. Maandag begreep ik dat het allemaal zo gebeurd moest zijn, niet dus. Maar ze is dus bezig met bevallan of de voorbereiding ervan. Maar kind zit vast nog lekker warm. Ze is nu 41 weken. Maar fijne weet ik dus ook niet. Ja noem de dit al bevallen, rijp maken van de baarmoeder??? Gaat nu wel iets beter vandaag met me, maar nog steeds last van mijn gevoelens. Ben zelf weer ongi geworden net, had ik ook wel verwacht. Dus was dit keer geen klap. En ook nog op de dag dat moest. Dus ach. Ook onze tijd komt ooit, maar duurt zo lang jammer genoeg. Nog 5 weken wachten voordat we een volgende stap kunnen nemen. En dan hoop ik maar dat het snel gaat allemaal. En dat ik niet eerst nog maanden onderzocht moet worden.
Zonnetje; het valt niet mee he, zwangeren in je directe omgeving. Probeer je er doorheen te slaan!!! Ongesteld geworden vandaag; kon er ook nog wel bij...! Ik wil je niet nog sipper maken, maar tel er wel op dat je de nodige onderzoeken zult krijgen. En elk onderzoek duurt weer even... Voor je het weet, ben je 3 maanden verder in de MMM zonder dat er een behandeling is geweest. Stel je daar maar op in, dan kan het enkel meevallen. Gaby; medicijnen al in huis? Calani; hoe is het met jou? Trek je het nog een beetje? 2bb en Mrs Mia; lezen jullie nog mee? Zo ja, hoe gaat het met jullie 2? Gisteren bij Geertgen geweest. Daar kan ik 27 juli met de Decapeptyl starten (de eventuele punctie zal dan ergens half augustus zijn). Net terug uit het ZH. Daar kan ik op zijn vroegst in augustus of september met de pil starten, dus de eventuele punctie zal dan ergens in oktober zijn. Ik weet het niet meer. ZH en Geertgen zijn alle 2 kundig, iets andere insteek, maar de grote lijnen komen natuurlijk overeen. We willen niet te lang wachten, elke maand die verloren gaat is er weer 1. Dus daarom prefereren we Geertgen. Anderzijds; het ZH is zo lekker vertrouwd. Morgen tussen 11 en 12 uur mag ik de verpleegkundige bellen; wellicht heeft die een eventuele startdatum voor ons; wie weet dat ik dan makkelijker een keuze kan maken... Ik ga er nog eens een nachtje over slapen.... Wordt weer vervolgd.
Gaby sterkte hoor met die echo, daar zou ik denk ik wel moeite mee hebben... Ieoor, wat een goed nieuws, eigenlijk is alles sneller dan verwacht, ik zou voor de snelste optie kiezen maar je moet kiezen waar je je het best bij voelt!! Zonnetje, lastige situatie, k stuur een pb tje!, moed houden! Oja bij mij, geen pijn, geen klachten, niets, juist grotere borsten maar niet gevoelig ofzo... afwachten, denk dat ik toch pas vrijdag een predictor ga doen, tenzij ik me morgenvroeg echt niet kan inhouden... maar momenteel heb ik nog geduld...
zonnetje; succes nog deze dagen als jullie er een neefje of nichtje bij krijgen.....zou wel jammer zijn als door de zwangerschap jullie relatie stuk loopt, weet dat eht daarvoor ook al niet lekker liep.....maar ik zou persoonlijk denk ik wel even bellen ofzo hoe het gaat. Maar dat is natuurlijk ieder zijn eigen keuze! Hoop dat het allemaal goed komt bij jullie!sterkte Ieoor: ik zou voor geertgen gaan.....dan kun je lekker beginnen! en die weken wachten....phoe lijkt me erg moeilijk helemaal als je er echt eenmaal in zit. ZK is wel vertrouwd....maar heb je daar zooveel goeie herinneringen aan dan? soms ging het ook niet helemaal lekker toch. Elk ziekenhuis is wel goed kan me niet voorstellen dat een slecht ziekenhuis bestaat in nederland. Dus bij beide ziekenhuis zou je wel een goeie behandeling krijgen denk ik, dus je moet kijken naar de dingen die ernaast komen. Bijv de wachttijd........dus ik zou voor geertgen gaan. Maar doe wat jezelf het fijnst vind he! Calani: vrijdag al een test? dat is best snel toch ofniet? Nou ben benieuwd joh spannend!
Hier nog verder niks bekend. Ik vind dat mijn man mag bellen en dan hoor ik het wel hoe of wat. Dat vind ik prettiger. Komt ook door een en ander wat gebeurd is afgelopen maanden. En de tijd daarvoor ook al. Op een of andere manier eist mijn schoonzus alle aandacht op als ze er is. Dan val ik er altijd buiten. En alleen zodra zij aanwezig is. Heb het ook op verjaardagen gehad, dan was iedereen even bezig en wij zaten dan nog in huiskamer. Dan zaten we allebei voor ons uit te staren en zeiden niks tegen elkaar. Terwijl ik toch vrij makkelijk met iemand een gesprek aanknoop. Vind het soms ook wel niet netjes van mezelf hoe ik doe, maar beetje zelfbescherming. Laatste keer dat ik ze zag vroeg ik hoe het ging, ging allemaal zijn gangetje zei mijn zwager, schoonzusje zei helemaal niks. En 2 seconden later vroeg mijn man hoe het ging (die kwam later binnen) en begon mijn schoonzusje een heel verhaal dat het niet zo lekker was gegaan. Dus dat speelt allemaal ook wel mee. Zou nooit geweldig contact worden. Wonen ook 80km bij schoonfamilie vandaan. Ik dacht vandaag ongi geworden te zijn, wel 3 druppels bruin bloed en verder nog niks. Dus afwachten nog maar. @calani: grote borsten kunnen ook wijzen op. En ze hoeven niet altijd gevoelig te zijn hoor. Succes met wachten en hopen op goed nieuws. @ieoor: lijkt me inderdaad lastig beslissen.
goedemorgen ieoor: jeetje wat een moeilijke beslissing hé.. en nee ik heb de medicijnen nog niet in huis. moet ik nog steeds even halen. calani: spannend hoor. ben zooo benieuwd.. zonnetje: dat is ook wel raar dat je schoonzusje zo tegen je doet.. heb je t daar al met je man over gehad..
zonnetje: hmmm nee dat is niet leuk hoe dat gaat. Moeilijk hoor! nouja je hebt hun niet nodig, zolang het maar goed gaat tussen jou en je man! sterkte!
hey lieve meiden bedankt voor al het medeleven naar de testdag toe even een zeer ego bericht... ik vrees dat ik morgen slecht nieuws ga krijgen... heb sinds daarnet bruinig verlies enheb dat altijd voor mijn ongi echt begint dus ... zucht zucht voel me down, had gisteren al even moeilijk, plots voelde ik me overtuigd dat deze poging zou falen, dan gaan eten met schoonfamilie en @ zonnetje, de baby van mijn schoonzus was erbij en het draaide constant rond let op voor de baby, oooo kijk de baby doet dit of dat, ooo slaapt ze nu, straks valt er iemand over haar... blablabla, twas vooral mijn schoonma die er een gans gedoe rond maakte, (ze weten thans allemaal dat we nu aan onze eerste icsi bezig zijn) uiteraard is er niets gebeurt, maar dat werd me toen even teveel, thuis een traantje gelaten en dan vandaag zo te zien bevestiging van mijn voorgevoel... voel me echt down... knuf calani
Calani; nee!! Bah wat stom dat je vreest dat de poging mislukt is. Meid kwel jezelf niet langer en doe een test. Morgen is je testdag toch? 1 dagje eerder testen kan vast wel. Ik denk aan je meid. Het valt allemaal niet mee. Sterkte voor jou en je man. Kop op! Dikke knuffel, Liefs Ieoor
Calani: wat vreselijk meid. En dat is geen ego berichtje hoor! We zijn allemaal blij dat je ons op de hoogte houd. Want ik (spreek even voor mezelf) denk echt wel als ik bijv op de bank zit ofzo....oeww hoe zou het met calani gaan, vrijdag al testen. Duss we leven echt met je mee! En wat vreselijk dat etentje :S dat kun je dan helemaal niet hebben nee......hmm nou kop op! en doe een test, als het is mislukt, komt jullie kans de volgende keer!
Calani; Mootje heeft gelijk hoor. Het berichtje was niet ego. We leven erg met je mee. Ik heb het geregeld tegen mijn man over jullie. Hoe zou het met die zijn? Die moet zo lang wachten. Bij die gaat het zo en zo. En ook jouw testdag gaat geregeld door mijn hoofd.... Ik denk aan je.
jullie zijn zo lief wat zou ik zonder jullie zijn!! mijn man begreep gisteren trouwens niet waarom ik het moeilijk had met al het babygedoe.... jullie begrijpen dat ten minste wel en ivm te testen, heb al zo vaak een negatieve test gezien dat ik eigenlijk momenteel niet wil/durf testen, zeker gezien het bruinverlies, ik denk dat ik de bloedafname afwacht, tenzij ik weer plots een goed gevoel heb, dan test ik eerder... mijn eigenlijke testdag is de 19e hé... dus mss is het sowieso te vroeg voor de urine-test... (vervroegd omdat ik op reis vertrek...) dankjewel hoor lieve meiden voor al de interesse, dat helpt ik hou jullie allessinds op de hoogte (goed of slecht) calani
Ooh Calani, ik hoop echt dat het niet doorzet! Ik heb zo'n positief gevoel bij jou. Mijn duimen draaien hier overuren hoor! Liefs Jewel
@calani, balen voor je. Kan me voorstellen dat je je rot voelt. En zeker dan valt het op hoeveel aandacht er aan een baby wordt besteed. Hopen dat het niet doorzet. Ik denk dat het straks bij ons ook zo gaat. Hadden ze vorig jaar al met kerst en een verjaardadat ze alleen zwanger was. Daarna heb ik mijn mond open gedaan en hoop toestanden gehad. Daarna viel het wel mee. Maar ja, alles draait daar straks om. En er zitten weer paar verjaardagen aan te komen aan die kant, dus dat wordt wat. Ik praat er verder niet met mijn man over wat hier staat, maar denk wel regelmatig hoe zou het de andere vergaan @gaby: heb het toen tegen mijn man gezegd ja, de eerste maanden was hij voornamelijk boos op mij dat ik weinig met zijn familie te maken wilde hebben. Bang dat ik nooit meer naar ze toe zou gaan. Laatste keer zei hij dat ze het waarschijnlijk niet gehoord had. Is ook zijn schoonzusje, niet zijn zus. Ik heb ze niet nodig nee, mijn man wel meer. Tussen mijn man en mij gaat het ook niet altijd geweldig op dit moment om eerlijk te zijn. Is niet zo heel geweldig voor relatie deze situatie. En ze is nogsteeds niet bevallen.
dag lieve iedereen! bedankt voor al het duimwerk het is nog steeds bruin, maar het zou echt een wonder zijn moest ik toch zw blijken te zijn want dit hoort er toch niet echt bij... ik ga niet testen want ben vrij zeker dat de test negatief zal zijn... wel bloedname morgenvroeg, dan in nm definitief nieuws... PS ik vertrek zaterdagochtend, om 9 uur gaat de vlieger omhoog naar gran canaria
calani: oh ik ga ook echt voor je duimen! t moet gewoon lukken! de rest.. sorry ben net pas thuis moest vanmorgen om 8.15 beginnen.. en had toen nog een vergadering die uitliep tot 20.15.. heb dus 12 uur gewerkt vandaag.. dus ben best wel moe.. (met andere woorden sorry dat ik niet op iedreen reageer)
@calani: we wachten je nieuws af. Heerlijk vakantie, ik moet nog ruim 3 weken wachten voordat ik mag. Voor die tijd mag ik de vakantiegangers juist vervangen. Is vast beter weer dan hier, vieze regen. Hoewel ik het zelf op de canarische eilanden nu vast te warm vind. @gaby: daar wordt je niet blij van nee zo een dag. Wat voor werk doe je. Ik heb hiervoor ergens gewerkt dat ik 9 a 10 uur op een dag werkte, maar dat vond ik ook niks.