zonnetje.. ik werk op een kinderdagverblijf.. maar gister moest ik eigenlijk tot 5 werken.. maar we hadden vergadering.. en als ik dan eerst naar huis moet rijden kan ik zowat weer meteen terug.. dus ik ben daar gebleven.. maar ben wel gewoon tot 18.30 op de groep gebleven en meegeholpen enzo. en om 18.30 meteen door naar de vergadering.. tot 20.15 dus ja...
Gaby; heftige werkdag gehad inderdaad gister. Vandaag ook aan het werk? Heb je de koelkast al vol liggen? Zonnetje; nog 3 weken wachten en dan hebben jullie vakantie. Lekker. Waar gaan jullie heen? Is die baby er inmiddels? Calani; mijn duimen draaien. Laat je ons snel wat weten. Hypo; volgens mij ben jij nu op vakantie. Zalig. Mootje en Sjan; hoe is het met jullie? Wij hebben vooralsnog geen vakantie plannen. Wie weet in het najaar of de winter of augustus..... (haha). We zullen wel zien of we nog weggaan. We neigen meer en meer naar Geertgen. Definitief is het nog niet, maar wel bijna. Na het weekend maar eens een knoop door gaan hakken.... Fijne dag meiden.
IN DE MMM: Calani: 1e ICSI> testen op 17 juli Gaby: 1e ICSI: 28 juli start Decapeptyl Hypo: 17 augustus prikinstructie, september start ICSI 1. Ieoor: 27 juli start Decapeptyl (als we in Geertgen starten) (IVF) Kloontje78: zaadkwaliteit verbeterd Mootje20: 1e ICSI in november. Zonnetje1980: slechte kwaliteit sperma, waarschijnlijk iui Sabrien: mk na 3e ICSI; juni 2009; veel sterkte Sabrien!!!! ZWANGER: Esser: zwanger na 2e ICSI Jewel83: zwanger na 1e ICSI Merel81: zwanger na 2e ICSI Moos76: slechte kwaliteit sperma; spontaan zwanger van tweeling Mouse: spontaan zwanger vóór behandelingen Suzan: zwanger na 1e ICSI Zon1980: Spontaan zwanger vlak voor ICSI Meiden, hierbij weer een nieuw lijstje. Ik heb bij de meeste slechte kwaliteit sperma weggehaald. Maar nu ik dat gedaan heb, weet ik niet of dat wel slim was......... Daar waar iets niet goed is, aub gewoon even aanpassen.
Hypo; volgens mij kom jij komend weekend al weer terug uit Oostenrijk. Hoe was het? En je krijgt al bijna de prikinstructie. Spannend.
baby bij schoonzusje inmiddels geboren. Vanavond nog op bezoek. En daarna lekker weekend weg. Ik ga naar duitsland, naar eigen caravan. Heerlijk zo een plekje. Moeten in de 2e week terug voor gyn, dus wel mindere vakantie dan anders. Zie heel erg op tegen kraambezoek, maar moet maar. Mijn man wilde eigenlijk 2 keer dit weekend omdat ze nog in ziekenhuis liggen. Dat vond ik toch iets te voor mezelf. Zeker omdat ik dan zelf niet weg kan en het een uur rijden is. Voor mijn gevoel is 1keer al genoeg. Heb het al moeilijk genoeg zo.
Zonnetje; tja meid, sla je er maar doorheen. Je moet het nu eenmaal met je familie doen, of je het nu leuk vindt of niet.... Verstand op 0 proberen te zetten en op kraambezoek gaan. En daarna heerlijk vakantie voor jullie 2.
@ieoor: is nog geen vakantie hoor. Ga alleen weekend, ben soms gek ook. 3uur heen en 3 uur terug rijden voor even lekker eruit te zijn. Is wel mijn uitvluchtstekkie. Kan ik me reikicursus weer even toepassen. Mezelf beschermen tegen allerlei dingen. Lukt alleen niet zo heel lang jammer genoeg. Komt hopelijk wel goed, gaan gelukkig vanavond al. Anders zit ik er dagen tegenaan te hikken. Heb ik al hele week gedaan. En voor hun is het leuk, maar voor ons moeilijk. Ben ook benieuwd wat de reactie van mijn man zal worden. Moet het inderdaad ermee doen met de familie die je erbij krijgt.
Bedankt iedereen, jullie zijn allemaal heel lief maar neen dus, mijn gevoel zat juist ik ben niet zwanger... Maar goed bij deze begint een nieuwe ronde met nieuwe kansen... ik probeer moed te houden knuff calani
Arme jij calani. Jammer voor je. Eerst genieten van je vakantie in de zon. En wat je zegt weer nieuwe kansen. Hoelang ga je weg? En wanneer kan je voor de volgende poging?
hey zonnetje ik mag direct een cryo in natuurl cyclus doen, ga maar 1 week op vakantie en dan de maandag erop al een bloedname voor de nieuwe poging... en ben nog iets rot vergeten te vertellen, vanmorgen na bloedname op weg naar mijn werk geslipt met de auto... heel mijn bumper gebarsten, heb geluk gehad, er waren geen auto's rond mij, zat thans op een grote baan maar twas vroeg (7u) en vakantie... maar dit gaat weer kosten... zucht
Gelukkig dat het rustig was, maar wat je zegt, kost weer geld. Gelukkig alleen materiele schade. Is dus korte vakantie. Lekker dat het al zo snel weer kan. Succes
Calani; arme meid. Ik leef met je mee. Het is toch een enorme teleurstelling. Doe maar lekker rustig aan samen met je mannetje. En wat ontzettend balen zeg van je auto. Gelukkig heb je zelf niets. Maar gaat inderdaad weer geld kosten. Ik denk aan je.
calani: jee wat jammer zeg.. k had het zo voor je gehoopt... en dan ook nog de auto stuk... zonnetje: nou eventjes op kraam visite.. en weer weg... straks maar lekker genieten van je weekend weg... hier weer lekker gewerkt.. vanavond gaan we naar de film.. joey wou dat graag... naar de transformers.. lijkt me geen leuke film maar ja. joey wil hem graag zien..
calani: wat balen meid! 'gelukkig' heb je er wel een beetje op kunnen voorbereiden....maar het is en blijft zwaar klote! Probeer van je vakantie te genieten en dan er weer vol tegenaan! Ik heb trouwens dat boekje Open Zenuw besteld, en heb hem gister binnen gekregen. 1 uur later was die uit, maar ik vond het een heel leuk boekje. Mijn schoonmoeder heeft hem ook al uit en nu heeft mijn moeder hem. Het is echt leuk om hun dat te laten lezen want ze begrijpen zo veel meer van wat je mee maakt ( gaat meemaken in ons geval) Dus is wel een leuk boekje! en maar 15 euro!
hey, gister zijn we niet meer naar de bios geweest,.. ik was zo moe.. en voelde me niet helemaal lekker.. dus zijn vroeg gaan slapen. vandaag gaan we winkelen in een van de grootste overdekte winkelcentrums van nederlans vlak bij amsterdam.. heb ik echt zin in allemaal een fijne dag..
Gaby; veel winkelplezier. Calani; fijne vakantie. Ga ervan genieten. Mootje; Open Zenuw, hoor ik inderdaad veel goede verhalen over. Ik ben nu ook een MMM boekej aan het lezen. Ik geloof dat het heet; 360 IVF (maar dat weet ik niet helemaal zeker....) Hier gaat het allemaal zijn gangetje. Ik verveel me....... bah.
all: we zijn gister niet meer wezen winkelen.. we waren onderweg.. en ineens stopte joey bij een strand.. hij wou even over t strand heen...dus ik dacht.. okeej lopen we daar.. zegt die ineens.. schatje ik hou zo veel van jou.. ging die op z'n knieen.. en zegt die.. wil je met mij trouwen.. en toen kwam er een mooie ring tevoor schijn en we hebben daar in een super mooi en luxe hotel geslapen, vanmorgen een heerlijk ontbijt op bed.. en daar hebben we lekker 2x in een mega groot bubbelbad gezeten.. echt kei leuk allemaal. al met al.. WIJ GAAN TROUWEN
Gaby; wat een kippenvel verhaal. Wow. Gefeliciteerd meid. Wat leuk!!!!!! Al druk plannen aan het maken voor de grote dag?