Oh, dat valt nog best mee 6 weken. Ik heb wel eens gehoord dat het bijna 3 maanden duurde. Ik hoop ook dat die wachtlijst lekker kort is Ik duim met je mee... Wat is nu de volgende stap? Eerst wachten op die uitslag en dan wachten op een officiele brief dat je kan gaan beginnen? Groetjes Mia
Als het goed is krijgen we binnenkort de brief al, tenminste hij zei dat we nu in de wachtrij kwamen, maar dan kregen we ook een brief thuis.... Oh heb nu echt last van een wieber, stuiter bui..... kan gewoon niet stil zitten hahahaha
CG: super goed nieuws! Springt je hubbie net zo in het rond als jij? Vanavond ook maar ff lekker vieren samen denk ik? Dacht ook dat chromosomenonderzoek langer duurde dan 6 wkn dus dan zit je gyn er idd lekker achteraan! Ben zo blij voor je dat jullie ICSI kunnen proberen en hopelijk lekker snel ja... Misschien dat merel je kan vertellen hoe lang zij moest wachten? Nou nu alleen Mia nog deze week met haar uitslagen en hopelijk net zulk goed nieuws als CG! Ben helemaal blij voor je CG! Zat al de hele tijd op mn tel te kijken of er al nieuws was maar kennelijk werd die niet helemaal goed up-to-date gehouden...
Cg; jeuh! Goed nieuws meis! Helemaal goed, nog een icsi dame erbij Hopelijk is de wachtlijst niet al te lang. Spannend nu allemaal hoor! Mijn manlief heeft ook dat chromosomenonderzoek gehad. Wij zijn nu ook aan het wachten op de uitslag hiervan. Dit doen ze vaak 'standaard' bij stellen die in aanmerking komen voor ivf/icsi. Dit om te checken of door het DNA de verminderde vruchtbaarheid bij mijn man ook wordt doorgegeven bij de (mogelijke) geboorte van een zoontje. Jou zoon zou dan later dus mogelijk ook te maken kunnen krijgen met verminderde vruchtbaarheid. Nog een keertje voor je CG; Jippieeeeeeeeee! liefs
hihihi, ik heb gewoon bijna spierpijn omdat die grijns niet van mijn gezicht is af te slaan Hubbie is ook blij, maar hij had ook niet anders verwacht.... (mannen haha) Heb even op internet gezocht chrom. onderzoek duurt normaal 6 -12 weken, dus onze gyn. doet inderdaad goed zijn best Er is 3% kans, dat we toch niet niet verder kunnen met icsi, maar daar ga ik nog maar even niet van uit, aangezien we al wel op de wachtlijst zijn gezet.... @ Marieke, ik woon in Eibergen das nog net in de achterhoek hihi wie weet woon jij daar ook wel, zo ja dan ga ik nog harder lachen.... ooooo ben nog steeds happy. @ Mia, alvast veel plezier vanavond, ik ga hard voor je duimen morgen, ik moet alleen om 7:00 uur al op werk zijn, en moet zeker tot 16:00 uur werken dus kan pas laat kijken. (op werk kijken lukt niet, ben tandartsassistente, dus de hele dag door patienten ) Veel liefs en een dikke knuffel voor allemaal, G.C. (de stuiterbal)
haha nee daar woon ik niet.. ik woon aan de andere kant van de achterhoek .. didam.. eerst hoorde didam bij de liemers maar sinds een tijdje is t ook achterhoek...
@ CG: hahahaha, je bent tandartsassistente! Grappig....... ik ben nl tandarts! (zoek nog wel een assistente voor een paar dagen dus als je nog iemand weet in de regio amsterdam, dan hoor ik dat graag!)
Hey GC, Wat fijn voor je dat je eindelijk duidelijkheid hebt... Om het verhaal nog grappiger te maken, ik kom net van de tandarts af! AUWIE! Heb een dikke lip nog van de verdoving, ontzettende honger en kan niet eten! Maar over paar uur is het helemaal uitgewerkt en kan ik weer smullen... Wij hebben ook chromosonenonderzoek gehad, en mijn hubbie was een echte vent! haha..Zo zei de uroloog dat tenminste..Maar goed, hopen dat jouw hubbie ook een echte vent is! Ik duim voor je... Wat betreft die wachtlijst, ik heb voordat ik definitief te horen heb gekregen dat het icsi werd in een ander ziekenhuis al een afspraak gemaakt voor de intake een week later! Maar goed, het is wel in elisabeth in tilburg..En na de intake moest ik een volgende menstruatie afwachten en ja, die was vorige week donderdag..Dus ik denk dat het ook helemaal afhankelijk is van je persoonlijke situatie hoe lang die wachtlijst is.. Maar ik duim vor je dat je zo snel mogelijk aan de beurt bent, want dan maak je tenminste echte meters..
Heej meiden, Ben weer terug uit Berlijn, was erg leuk! Wat hebben julllie in de tussentijd veel gekletst, gezellig! Heb nog niet alles bijgelezen, maar in ieder geval: @CG: Wat een goed nieuws, op de wachtlijst! Komt de ICSI in ieder geval weer dichterbij! @Mia: Veel succes morgen! @Susan: hihi, volgens mij heeft mijn mannetje normale ballen, heb er niks geks aan gezien. Maar zal t nog es een keer beter observeren @Pim: Wij kregen vrij snel na de formulieren een afspraakbevestiging (binnen week). Alleen afspraak was wel 4 weken daarna pas, wachten we nu nog steeds op. @Marieke: ik weet ook niet of ik er zo happy mee zou zijn in jouw geval dat je nog een jaar moet proberen. Je valt er dan een beetje 'tussen' en je bent al zo lang bezig dat je eigenlijk wel aan toe bent snel geholpen te worden. Maar...1 op 3 kán dus wel, ik hoop zó voor je dat het snel een keer lukt!
CG, Super meid! Wat gebeurd er hier veel als je er even een dagje uit bent! Hier nog steeds in afwachting, net als wij allemaal eigenlijk!
Hahaha wat grappig, een tandarts en een assistente in dit topic hoe groot is die kans ? Verhip, is je verdoving al een beetje uitgewerkt ? Fijn dat Berlijn mooi was zon, ik hoop er ook nog en keer naar toe te gaan... Ik hoop dat je brief snel komt..... Merel kom je de tijd nog een beetje door ? Pim, heb je je brief al ontvangen ? Heel erg veel succes mia ! veel liefs C.G.
Heeeeej CG, wat SUPER ! Hopelijk mogen jullie héééél snel beginnen! Binnenkort ben ik weer uitgebreider, vandaag niet op normale werkplek en van 't weekend druk bezet! Maar wilde ff weten hoe de uitslag was natuurlijk! Liefs en fijn weekend allemaal!
He, Hier begint het wachten me op te breken, tenminste had ff een goede dip. Had opeens veel minder last van mn borsten. Maar ben er achter dat dat logisch is, omdat de pregnyl/ovitrelle na 8 tot 12 dagen uit je lichaam is. Daarna ga je zelf pas hormoon opbouwen. Dus ik hoop maar dat dat gebeurd, anders heb ik weinig hoop op een goede uitslag!
Mrs mia; hopelijk is het goed gegaan vanochtend! Merel; dit moet idd super spannend zijn voor je! Duimen draaien hoor! Zon; lekker zeg zo een paar dagen berlijn! Ik hoor daar ook veel posi verhalen over. liefs