Slechte kwaliteit sperma

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mammma2, 19 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

29 januari gaan we trouwen.. ik heb al bijna alles op papier staan.. wie er komen... enzo..en bijna alle adressen heb ik al..
    de dagplanning is al rond.. moeten alleen nu nog regelen en kopen.. en thats it.. <--- denk ik haha.. zal vast nog wel meer bijkomen.. :D

2. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Hoi dames!

Ik wil hier graag aanhaken. Mijn man heeft ook niet zulk geweldig sperma waardoor de volgende stap in de mmm IUI zal worden.
    We zijn ruim 1,5 jaar bezig en sinds maart in de mmm terecht gekomen. Na 2 afspraken en 2 semenonderzoeken staat 27 juli gepland voor de volgende afspraak om het IUI-traject door te spreken.

Nog een weekje werken en dan hebben we lekker vakantie. Ik heb er erg veel zin in!

Ik zag net dat Gaby gaat trouwen. GEFELICITEERD! Wat een romantosch aanzoek heb je gehad.

Groetjes,
    Timo

3. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant

wat leuk zeg dat duurt niet zo lang meer :D

nou geloof mij maar komt nog veel meer bij kijken ;)
    maar zijn altijd leuke dingen om te doen.

veel succes en plezier met het voorbereiden!

4. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ik had to-do-lijstjes en dat werkte prettig. Er komt namelijk heel veel meer bij kijken dan je eerst zou denken.

5. Mootje20

Mootje20 Actief lid

29 jun 2008
    374
    0
    0
    Timon: welkom hier. Gaan jullie voor jullie eerste kindje?

Ieoor: hoe issie met jou? Ben je er al definitief uit? ( geertgen.....geertgen....geertgen.....;) ) haha
    Weet psies hoe het is om zo'n keuze te maken! moeilijk hoor, maar als ik jullie verhalen zo hoor.....misshcien toch geertgen ben je lekker wat eerder aan de beurt. Dat wachten is het ergste van dit hele traject. Ik ga ook 360 ivf bestellen! lijkt me ook wel leuk ja!

Gaby: gefeliciteerd dat jullie gaan trouwen! komt idd nog wel meer bij. maar dat komt altijd wel goed. Is die datum speciaal voor jullie? of gewoon een datum geprikt?

6. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland

7. gaby1986

timon: welkom hier.. en veel succes met alles..

datum die we hebben gekozen is meer.. dat we zeiden . we willen over een half jaar trouwen.. hadden eerst een datum begin januari.. maar rond 25 december word bij mijn beste vriendin een kleine geboren.. en ik wil haar er graag bij hebben.. dus vandaar eind januari..

8. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Lieve meiden,
    Even een snelle reactie van mij, heb niet zoveel tijd.
    Ik ben idd lekker op vakantie geweest. Heerlijk met een groep vrienden in een huisje in Oostenrijk. We hebben veel lol gehad en ik heb lekker kunnen wandelen en klimmen in de bergen! Zalig!
    Dubbel gevoel nu ik terug ben, want het hele ICSI verhaal komt steeds dichterbij en dat gevoel bekruipt me nog wel eens. (zo van, nu zijn onze kansen echt bijna op!)
    Ben eerst nog 2 weekjes thuis en dan ga ik met manlief nog lekker 2 weekjes weg!

Calani: wat een teleurstelling. Sterkte!

Timon: welkom hier!

Gaby: Wat een leuk aanzoek! En dan ook nog in een luxe hotel; een toppertje die aanstaande van je! Groot gelijk dat je zo vlot gaat trouwen. Er is veel te regelen, maar dat lukt best in een half jaar. Heel veel plezier met de voorbereidingen; trouwen is gewoon zo leuk!

Ieoor: ben je er al uit wat jullie gaan doen? Hoe verliepen de afspraken bij Geertgen en jullie eigen zh? (heb wel veel terug gelezen, maar dit geloof ik niet)

xxx hypo

9. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    @gaby: gefeliciteerd. Tip ga snel op zoek naar een jurk, want soms kost het wel even voor die klaar is (bij mij toch wel een maand of 6) Afhankelijk van de winkel. Gelukkig is deze tijd minder druk dan de zomer, dus alles gaat al sneller.

@timon: welkom hier.

Ik ben dus vrijdag op kraamvisite geweest. Was even tandjes op elkaar, maar heb me er netjes doorheen geslagen.
    In auto wel even tranen gelaten. Blijft vervelend dat het niet lukt. En het lange wachten op afspraken. Nog 4 weken wachten op afspraak.

10. Mootje20

Mootje20 Actief lid

29 jun 2008
    374
    0
    0
    zonnetje: knap van je hoor! goed dat je bent gegaan.

timon: 360 graden ivf, is het volgens mij. dat is een boek die over vruchtbaarheidsbehandelingen gaat. Dus die gaan we maar ff lezen :D

11. gaby1986

hey allemaal.. ik ga in september een afspraak maken voor een jurk.. wil eest weten of ik zwanger ben dan ja of nee..

zonnetje: nou dat heb je ook weer gehad... wel goed dat je toch even bent gegaan..

12. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    @gaby: als ik niet was gegaan had ik denk ik weer hoop ellende gehad. Want dan krijg ik daar weer commentaar op. Heeft me heel veel moeite en energie gekost hoor dat bezoek.

En heb mezelf even goed onderhanden moeten nemen voordat ik zover was. Gelukkig had ik leuk vooruitzicht daarna.

En ik ben blij met me reikicursus, daarin heb ik geleerd hoe ik mezelf kan beschermen. Dat werkt ongeveer een half uurtje, daarna ging het minder.

Nadeel is dat we al uur onderweg zijn voordat we er zijn, maar ach heb het gehad.

Mijn man wil eigenlijk dat ik aankomende week nog een keer ga, maar dat zie ik niet zitten. Dan mag hij lekker alleen.

13. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Gaby, gefeliciteerd meid!! Wat een romantisch aanzoek zeg!! En daarna lekker in een luxe hotel....heerlijk! Veel succes met de voorbereidingen!!

Ieoor, en ben je er al uit waar jullie heengaan? Geertgen klinkt idd beter, kun je iig sneller beginnen! Hoe gaat het verder meid? Enkel al een beetje geslinkt?

Hypo, fijn dat de vakantie zo geslaagd was!! Even heerlijk eruit, en straks nog lekker 2 weekjes met je hubby...
    Dan kun je daarna helemaal voor de ICSI gaan! Of misschien toch nog een wondertje voor de tijd....
    Maar eerst lekker genieten van julile vakantie!!

De rest van de meiden, heel veel succes met alles! Het is een moeilijke tijd, wachten en nog eens wachten, en dan ook nog kraambezoekjes er tussen door... Het blijft vervelend. Maar blijven hopen hè, er komt een tijd dat jullie ook allemaal zwanger worden, alleen duurt het ietsje langer dan normaal...;) Veel succes met alles!

Liefs Jewel

14. gaby1986

zo was naar de apotheek geweest.. en woensdag kan ik alle medicijnen ophalen..

15. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Hallo,

Ik ben hier voor een vriendin. Zij heeft afgelopen week te horen gekregen dat de zwemmers van haar vriend heel slecht zijn.
    Zoals jullie kunnen zien heeft het mij ook niet mee gezeten, maar dit was bij ons altijd goed.
    Ik wil haar zo graag steunen en ze weet dat ze me altijd kan bellen............maar ik weet nu zelf even niet zo goed wat ik zeggen moet.
    Mijn zwangerschap vind ze geweldig en heeft ze gelukkig niet zo veel moeite me. Ik zeg niet zo veel moeite omdat ze dit natuurlijk wel moeilijk vind..........en dat begrijp ik als geen ander.

Ja nu weet ik verder niet meer wat ik moet schrijven of zeggen. Wat was voor jullie opbeurend om te horen, of wat wilde jullie juist helemaal niet horen of over nadenken?
    Misschien zijn het rare vragen, of juist niet, maar bij mij zijn er zoveel nare dingen gezegt en daar heb ik het zelfs nu nog af en toe moeilijk mee en ik wil niet dat ik die fout maak.

16. gaby1986

waar ik bijvoorbeeld niet tegen kan bij zwangeren is klagen over de zwangerschap.. ik bedoel tuurlijk heb je klachten.. maar er zit een verschil tussen klagen en echt klagen.
    wat ik wel fijn vond is er gewoon over praten, over wat er te wachten staat kwa onderzoeken enzo.. dat je niet voor verassingen komt te staan.
    ik vind het ook erg fijn om een beetje te fantaseren van als wij ook een kleine hebben.. maar ja.. wat ik vind en denk.. wil niet zeggen dat dat bij andere ook zo is..

17. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    Hi meis,

wij zitten ook in dezelfde situatie,

nou ik moest niet horen ah maak je niet druk komt wel goed
    of sommige in me omgeving die hele tijd over hun zwangerschap praten want ik zei dan niks maar deed me wel stiekem pijn.

of van ah joh opties zat hoefde ik ook niet te horen.

en idd zoal gaby zegt tussen klagen en klagen zit er verschil

Mocht je nog vragen hebben hoor ik het wel

18. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Ff snel de 3000ste reactie plaatsen!!! Dat is veel zeg!
    Nu ff teruglezen!

19. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Dank jullie voor de warme welkom.

Zonnetje, wat leuk dat jij reiki heb gedaan. Wist je dat je jezelf ten alle tijden kan beschermen? Ik bescherm me dmv een rozenstruik om me heen te zetten of tussen mij en de ander. Dit werkt voor mij erg goed. ;) Rozen staan voor liefde en doordat je ze 'plant' staan ze ook nog eens erg stevig.

Een vriendin is zwanger en liep aan de telefoon ook te klagen. Toen ik zei het anders wel over te willen nemen heeft ze het niet eens gehoord. Te druk met eigen dingen.

Dank je wel, Moontje. Dat boek heb ik dus niet nodig. Ik ga me meer verdiepen in IUI. ;)

20. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Sloppyslayer: Wat lief dat je tips komt vragen voor je vriendin. Ik denk dat je uit eigen ervaring al wel veel weet.
    Dat klagen over zwangerschap is idd heel vervelend.
    En verder vind ik t ook vervelend als mensen het bagatelliseren. Zo van: je hebt kansen genoeg, het komt heus wel goed. Dat wil je gewoon niet horen.

Trusten dames!

Deel Deze Pagina