Hoi Meiden, Bedankt voor jullie reacties! Klagen over de zwangerschap kon ik ook inderdaad niet hebben! Ik heb geen makkelijke zwangerschap.......als ik me meet aan anderen.........maar ik vind alles geweldig! Hoe meer hoe beter! Iedereen mag aan mn buikje zitten ik vind alles te leuk! Wat ik ook heel vervelend vind zelf is als mijn vriendinnen mij op bellen om te klagen over dat 2kinderen wel heel veel werk is! Ik zal er waarschijnlijk nooit 2krijgen........ Ze ziet het zelf heel positief en probeerd kracht te halen uit ervaringen om haar heen en ze zegd zelf dat het tegen woordig niet uitzicht loos is. En dat is ook zo! Ik kan zelf soms moeilijk geloven dat ik zo'n klein wonder in mn buik heb groeien ! Ik denk zelf dat ik haar al steun door het haar ook onwijs te gunnen en dat ik het heel vervelend vind dat zij dit ook moet doormaken..........ik had het hoor zo graag willen besparen omdat ik zelf weet hoe moeilijk het kan zijn! Als jullie het niet erg vinden wil ik graag met jullie mee lezen.
Sloppyslayer; welkom hier. Wat lief van je! En natuurlijk mag je meelezen en schrijven. Gefeliciteerd met het kleine wonder in je buik. Geniet er maar volop van. Je hebt het verdiend na zo'n lange tijd. Hypo; meis weer terug van vakantie. En jullie hebben het fijn gehad. Mooi zo. Begrijp ik nu goed dat je nóg een keer op vakantie gaat? Goed zeg. Timon; welkom hier. Als je vragen hebt over IUI; barst maar los. Wie weet heb ik een antwoord voor je.
Mootje; 360 graden IVF is leuk. Ik heb hem bijna uit. Jewel; hoe gaat het met jullie 2? (haha) Gaby; morgen alle medicijnen ophalen. Wat leuk. Volgende week van start.... Sloppyslayer; ik weet het niet zo goed waar ik niet tegen kan. Maar dat komt omdat bij ons enkel onze ouders van de MMM weten. 2 weken terug hebben we het tegen mijn zus en haar man verteld. En dat is het. Volg je gevoel; je weet zelf als geen ander hoe de MMM en het wachten is. Ik denk dat zeker jij niet veel 'fout' kan doen. Hypo; gesprek bij Geerten en het gesprek in ZH waren goed en informatief. Ons ZH is communicatief qua afspraken niet sterk, en dat bleek weer eens toen ik de volgende dag van de dokter de verpleegkundige moest beleln. De verpleegkundige zou mij de startdatum door geven. Maar toen ik belde had ze die weer niet. Daar lopen we dus steeds tegen aan in het ZH. De een zegt dit en de ander doet heel iets anders..... Ja we zijn er inmiddels uit; we gaan bij Geertgen verder. Al hebben we het ZH nog niet afgebeld..... De belangrijkste reden dat we voor Geertgen kiezen is dat we direct kunnen starten. Gezien het feit dat ik al bijna 33 ga worden..... willen we niet onnodig lang gaan wachten. Dat betekend dat we gelijk op gaan lopen Gaby. Ik start 27 juli met de Decapeptyl.
ieoor: hahaha ja schelen we straks 1 dag als t allemaal lukt.. ook tegelijk zwanger daar gaan we voor! okeej? zo even eten koken en dan sporten..ik heb trouwens de proefdruk binnen van t trouwkaartje.. hij is echt mooi
koekoe even uit het zonnige zuiden: gaby waw wat een verhaal, proficiat hoor, schitterend timon welkom sloppy inderdaad net ls iedereen kan ik er niet tegen als zw klagen over hun zw-kwalen, ik droom ervan die kwalen te hebben... ieoor, goede keuze!!! geertgen lijkt me veel beter ik geniet van de vakantie, tot zaterdag of zondag knuff cal
hey, ging ik net de medicijnen allemaal halen.. zit er te weinig puregon bij.. is niet leverbaar! nou lekker zeg.. heb gezegd dat ik t voor 31 juli wil hebben..en dat t toch wel een beetje heeeeeeel erg belangrijk is.. hebben wij weer zeg..
@gaby: arme jij. Zit weer niet mee. @timon: heb je ook reiki gedaan? Misschien ook maar gewoon struikje planten ja. Doe het nu met kaarsen en soms met rozen. Maar houdt het niet al te lang vast. @sloppy: geweldig dat je er zo mee omgaat. Kan je weinig tips geven om eerlijk te zijn. Is denk ook voor iedereen verschillend.
Gaby; afgesproken. daar gaan we voor; samen tegelijk zwanger. Mogen jullie kiezen hoeveel emmy's je terug laat zetten? Bij Geertgen adviseren ze sterk om er maar 1 te doen. Maar wij zouden er graag 2 willen (ondanks de risico's). Ik denk als we aangeven dat heeel graag te willen dat dat mogelijk is. Waar gaan jullie voor? Hoe is het met de Puregon afgelopen? Hebben ze al laten weten wanneer het binnen is? Je hebt het de eerste weken nog niet nodig, maar ik kan me voorstellen dat het fijn is om het lekker alvast in huis te hebben. Calani; vanuit zonnige oorden toch aan ons gedacht.... wat lief. Ik hoop dat jullie een zalige vakantie hebben samen. En straks weer helemaal opgeladen zijn voor de cryo terugplaatsing. Veel plezier nog. Tot zaterdag/zondag. Hier gaat het redelijk goed. Ben het binnen zitten echt helemaal beu..... Verder hoop ik dat het snel maandag is. Als ik de eerste spuit gezet heb, dan hebben we voor mijn gevoel pas helemaal definitief voor Geertgen gekozen, en hoef ik niet meer te piekeren over alles voors en tegens........ Fijne dag meiden.
Hebben wij ook een keer gehad! toen had ik het de volgende dag al nodig en het duurde normaal 2 á 3dgn voor het geleverd kon worden. Onze apotheker is het toen speciaal voor me gaan halen bij een apotheek die het wel op voorraad had.........kunnnen ze dat niet voor je doen?
ik heb t pas over iets meer dan 2 weken nodig.. maar wil t wel liever nu in huis hebben. ze hebben tot volgende week vrijdag en dan wil ik t gewoon hebben.. ze bellen geloof ik als t binnen is..
ieoor: wij laten er 2 terug plaatsen.. tegen advies in en ondanks de risico's. mochten gewoon zelf kiezen. ik zou t echt leuk vinden als wij tegelijk zwanger zouden zijn.. schelen we maar 1 dag als t goed is
Hey dames! Ik ga er weer ff een paar daagjes tussenuit; gezellig met een vriendin op stap! Fijn weekend vast! En Ieoor alvast succes met de eerste spuit straks! xxx hypo
Gaby; wat leuk dat je oom er is. Gezellig. Ben je hem ook wel eens op wezen zoeken in Canada? Het is een prachtig land. Ik zou er graag nog een keertje heen gaan.
ieoor: nee ben er nog nooit geweest.. zou ik wel een keertje willen hoor oeh nog 4 dagen.. en voor jou 3..