Slechte kwaliteit sperma

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by mammma2, Sep 19, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    2,688
    0
    36
    meiden ik vind het fijn dat jullie aan me denken en meeleven. Bedankt daarvoor. xxx

Gaby; meid hoe is het met jou? Je bent zo stil. Alles goed?

Calani; hoe is het met jou en je emmy?

Timon; ik begrijp je vraag niet zo goed. Wat duurt 2 uur? De IUI zelf? Die duurt maar 5 tot 10 minuten namelijk.

Mootje; moeders voor moeders. Goed zo meid. Wij zijn je dankbaar (hihi).

Meiden ik heb enorme hoofdpijn. Net al een uur op bed gelegen. Dus ik ga snel stoppen.

x

2. calani

calani Fanatiek lid

Jul 31, 2008
    1,347
    0
    0
    België
    hey ieoor, hoofdpijn, dat kan zoooo vervelend zijn!
    mijn emmie houdt zich rustig dus ik ook voorl ...
    bijna morgen, ben blij voor jou, ik denk en hoop dat je doormag, die huisarts die ik ken is wel nog een goede hoor!
    knuff

3. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

heej..

ff gauw een berichtje uit belgie..
    hier is alles goed.. :)
    bijna met de puregon beginnen.. ben benieuwd hoe dat gaat.

heb een beetje bijgelezen maar niet veel..

zag geloof ik 2 nieuwe..welkom hier..

ieoor.. weet je al wat meer?

4. gaby1986

ieoor: rede dat ik zo stil ben is ..---> ben op vakantie.. hiihi.. is niet zo gezellig als ik steeds op de laptop zit he.. :)

5. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    2,688
    0
    36
    Ohjaa Gaby; wat stom..... :):):)
    Dat wist ik eigenlijk wel, maar was het een beetje vergeten (oops).

Is het leuk op vakantie?
    Geniet er van meid.

Wanneer mag je met de Puregon starten?

Succes en veel plezier nog.

6. gaby1986

ieoor: moet de 15 e starten..dus over 4 dagen..

hier is t wel leuk.. lekkere warme dagen ertussen.. dus heerlijk..

7. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Nee, ik bedoel het proces van in het hokje (man) tot de inseminatie. Je weet wel, de klinische versie van lol hebben.;):D

8. calani

calani Fanatiek lid

Jul 31, 2008
    1,347
    0
    0
    België
    hahaha de klinische versie van lol hebben, wat heb je dat mooi verwoord timon

gaby geniet van je vakantie!! en puregon rules, ik vond die prikjes goed meevallen, had geen neveneffecten en een (relatief) massale respons (17 follikels) dus dat wens ik jou alvast toe!!

9. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    :) Ik wist even niet hoe ik het anders moest omschrijven.:)

10. Mootje20

Mootje20 Actief lid

Jun 29, 2008
    374
    0
    0
    Gaby: fijne vakantie!

Calani: hoe voel je je? nog evne wachten, duurt nog even he 24 augustus....

Ieoor: hoe issie met jou ??? Al wat wijzer?

Hier is gister iemand geweest van meoder voor moeders, erg leuk. Test was gelukkig weer positief.
    Ook hebben we het aan onze ouders verteld, ook al gaan we er nog van het slechste uit, hun hebben de rest ook altijd met ons meegeleeft dus mag het nu ook. Verder houden we het natuurlijk wel voor ons want het is nog zoooo pril!
    2 september hebben we een echo. eerder had geen zin zeiden ze omdat er dan nog niets te zien is.....

11. gaby1986

hey,
    mootje: waarom maak je geen leuke banner?

weet iemand of ik t lucht belletje uit de decapeptyl spuitjes mag halen voordat ik spuit die doen me namelijk erg zeer..

en bij de puregon moest je toch een druppeltjeeruit zien komen voordat je mocht spuiten?

12. calani

calani Fanatiek lid

Jul 31, 2008
    1,347
    0
    0
    België
    hey mootje
    goed je handtekening draagt al de mooie boodschap, ja idd nu nog een mooie banner, we zijn niet veeleisend hoor hihi
    en ja nog even wachten, maar ik verwacht sneller meer nieuws... (ongi vorige keer 10d na tp dus de 19e mss al)

Gaby idd puregon moet je een ieniemienie klein druppeltje aan de top vd naald zien komen na het aansluiten
    en voor de decapeptyl geen idee tenzij dat hetzelfde is als orgalutran, daar moest ik ook de lcuhtbel mee inspuiten... heb ik dan ook altijd gedaan
    SUCCES

13. gaby1986

wie heeft die lijst.. met wat hoe waar iedereen mee bezig is. ik kan hem neit vinden tussen de tekst.. en internet is hier is zo sloom..

14. Mootje20

Mootje20 Actief lid

Jun 29, 2008
    374
    0
    0
    Ik ben zelfs gewoon bang om een banner te maken haha klinkt stom maar had dat ook met de handtekening......
    heb er nog niet echt vertrouwen in. maargoed:D zal jullie niet lastige vallen met mn gezeur hahah tis ook nooit goed he, ben ik eindeijk zwanger.....ben ik nog niet helemaal in de wolken!

15. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Ik kan 'm ook niet vinden.

16. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

Feb 25, 2009
    6,014
    141
    63
    R'dam
    Hey hey wat fijn mootje om nog een keer van moeders voor moeders te horen dat je toch echt zwanger bent!!!!!!

IEoor weer aan het wachten vervelend.........

Hier begint het al aardig spannend te worden morgen moet me miepie een griepie krijgen en volgende week naar de uroloog en die week erop naar de Gyn. (wat ik echt een beetje eng vind) vooral omdat ik ook overgewicht heb maar wel echt eeen super regelmatige cyclus (je kan de tijd erop gelijk zetten das denk ik wel positief)

Verder ook nog bijna op vakantie!! zoooowwww zin in!

17. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    2,688
    0
    36
    Cynnie; maak je niet te druk over de afspraak bij de gyn. Dat is jullie 1e afspraak daar toch? Het komt vast helemaal goed met die afspraak.
    Wat waren jullie 1e zaaduitslagen ook al weer?

Mootje; je mag best vertellen hoor dat je onzeker bent. Ik denk dat dat heel normaal is. Jullie hebben er zo lang op moeten wachten, en nu als wonder toch spontaan zwanger.
    Maar meis, probeer er voorzichtig van te gaan genieten. Het komt vast helemaal goed. En het is jullie van harte gegund.

Gaby; de Decapeptyl spuit moet je laten zoals hij is (met eventueel luchtbelletje en al). Kan geen kwaad een een klein luchtbelletje hoor. En het is een vervelend spuitje dat vind ik ook.
    Je zal zien. De Puregon is straks een eitje. Dat gaat je vast en zeker mee vallen.

Timon; zodra je het zaad in hebt geleverd voor de IUI van die dag. Dan duurt het ongeveer 2 uur voordat de inseminiatie zelf is.. Het lab heeft er maximaal 2 uur voor nodig om het zaad te bewerken.
    Jij gaat je eisprong zoeken met ovulatietesten toch?
    Wanneer verwacht je ongeveer je 1e IUI?
    Als je nog IUI vragen hebt, dan hoor ik het wel he?

Hier goed nieuws; we mogen doorgaan!!!!!
    Het is een lang en ingewikkeld verhaal met medische misverstanden tussen artsen.....
    Maar al met al mogen we doorgaan.

Gisteren zijn we bij de internist geweest. Ik heb wel medicijnen voor mijn schildklier gekregen. Dit medicijn (vanmorgen voor de 1e keer genomen) gaat er voor zorgen dat vanaf vandaag mijn schildklier waardes weer helemaal goed zijn. Dus dan is er geen reden meer voor stoppen.

Gisterenavond bij het Geertgen moest de arts lachen. Hij was verbaasd dat we het voor elkaar hadden gekregen om op zo'n korte termijn naar de internist te kunnen. Dat schijnt hoogst ongebruikelijk te zijn..... (ik vrees dat ik echt een doordrammer ben.... wat erg!!!).
    Maar we vonden het zo zonde om na weken van spuiten ineens te moeten stoppen. We vonden dat we recht hadden om een spoedige medewerking van de artsen. Dat is ons gelukkig na heel veel telefoontjes ook gelukt. Maar is dus erg bijzonder.

Verder was er nog weinig te zien. Alle eitjes waren nog kleiner dan 1 cm. Dus de arts heeft ze ook niet geteld. Was zinloos volgens hem.
    De dosis Gonal F is sinds gisteren verhoogd naar 300 eenheden.
    Maandag 17 augustus weer terug voor de 2e FM.

Ik heb nu weer wat nieuws verzonnen om me druk over te maken; dat er niet genoeg eitjes gaan groeien.
    (sorry meiden dat ik weer wat heb om over te piekeren).

Maar voor nu zijn we blij.

Fijne dag meisjes.

18. mammma2

mammma2 VIP lid

Aug 13, 2008
    6,372
    0
    36
    Ieoor, wat fijn dat je door mag want dat was toch wel even hectisch voor jullie zeg, de afgelopen week!!

Zou me nog niet te druk maken over die follikels...zeker als ze nog niet groter zijn dan 10mm. Gewoon doorspuiten dus en het is maar goed dat ze de dosis verhogen voor je. Je spuit nu al 1 wk Gonal F, toch?

19. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    2,688
    0
    36
    Hey Suus; ik heb nu 8 keer Gonal F gespoten.
    Er is nog weinig van te zeggen hoe het zal verlopen, qua aantallen eitjes. Maar omdat de dosis zo hoog is, pieker ik er wel een beetje over.
    Maar maandag zullen we wel zien hoe hard alles gegroeid is.

20. gaby1986

ieoor: fijn fat je nu toch door mag zeg!
    jij loopt voor op mij hé hoe kan dat eigenlijk.. ik meot nog beginnen met de 2de spuit.. enzo?

Share This Page