Slechte kwaliteit sperma

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mammma2, 19 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Calani, ja dan zou ik ook gewoon testen hoor! Die onzekerheid is ook niks aan. Het klinkt iig heel positief! Ik ga voor je duimen! Laat je ons het wel zo snel mogelijk weten? ik ben nl heel erg nieuwsgierig! :)

2. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    negatief... zucht
    vanavond een grote zak chips en een romantische film...

3. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Calani; nee toch!!!! Bah wat stom! Denk je nu dat het definitief negatief is, of heb je nog hoop dat ie alsnog positief wordt?
    Zolang je niet ongesteld bent geworden, zou dat theoretisch kunnen toch?

Arme meid; dikke knuffel. Ik denk aan je.
    xxx

4. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Calani; die TSH van 1,2 was zonder Thyrax.
    De dag na het ZH (de internist) ben ik pas met Thyrax begonnen. En daar ben ik inmiddels sinds vandaag dus ook weer mee gestopt. Geweldig he!

5. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

hey,

calani: negatief?! jeetje :(

ieoor: heb je de pregnyl al gezet, hoe ging dat. ben je al zenuwachtig?

timon: hoe is de iui gegaan?

6. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    hey ieoor
    goh ja, geen bloed dus het kan nog maar de kans is toch wel enorm gedaald hé, verdorie
    maar wat een goed nieuws, jouw tsh waarde die zo mooi stond zonder thyrax, leuk dat je er intussen alweer mee gestopt bent
    en idd de pregnyl; zit erin intussen?

7. gaby1986

goedemorgen allemaal..
    hoe is t hier?

8. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Calani; hoe voel je je? Rot denk ik.
    Ik denk aan je.

Gaby; ook weer on line.

Hier gaat ie goed. Gisterenavond om 23.00 de Pregnyl gezet. Voor nu was dat eventjes het laatste spuitje.
    Dan op dag 1 (punctiedag), 3, 6 en 9 wederom een halve hoeveelheid Pregnyl. Ik krijg lekker geen bolletjes. Daar ben ik wel blij om.

Ben heel moe, dus hou het kort. Ga rustig aan doen vandaag.

Fijne dag meiden.

9. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Calani, hier ook nog even reageren. Heb je ondertussen al bloed verlies of niet? Het is heel moeilijk, maar er is ook nog een kleine kans....Iig sterkte meid, maar ik blijf voor je duimen!

Ieoor, dus de pregnyl erin! En nu even geen Deca en GonalF, heerlijk is dat hè? Al moet je straks nog wel 3x pregnyl spuiten ;) Maar dat lijkt mij ook beter dan die bolletjes....wat een bende is dat....
    Hoelaat heb je morgen de punctie?

10. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Morgen om 10 uur is de punctie..... (morgen om deze tijd heb ik het al achter de rug).

11. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Ik zal aan je denken!

12. Traantje

Traantje Bekend lid

26 nov 2008
    785
    0
    0
    Oost-Gelderland
    @calani: wat ontzettend balen zeg. Heb je het 's avonds gedaan? Misschien met echte ochtendurine wel positief? Misschien toch maar weer wachten... Ik duim nog gewoon door hoor!

@Ieoor: spannend hoor, morgen! Ik hoop dat ze gewoon 8 mooie eitjes oogsten morgen!! Ik zal aan je denken

@hier: nog een paar dagen en dan ga ik een weekje naar griekenland, heerlijk. Kan ik fris en fruitig aan mijn nieuwe baan beginnen op 1 september :D

13. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Traantje; wat leuk, een nieuwe baan. Gefeliciteerd.
    En naar Griekenland. Zalig. Ga er van genieten.

14. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    Lieve ieoor, traantje en jewel,
    bedankt voor jullie lieve woorden, dat helpt echt!
    en neen nog geen bloed, ook geen pijn, vraag me nu af of ik wel een eisprong heb gehad na de pregnyl (heb geen echo/bloedname na de pregnyl gehad ter controle)
    afwachten dus... zondag ga ik voor de bloedname... dan zal ik zeker zijn hoe en waar ik sta... of ik word eerder ongi hé
    verdorie toch

en wat leuk ieoor, de pregnyl zit, nu rijpen ze nog wat verder je follikels, hoeveel zitten er ook alweer?

traantje, op reis, zal je deugd doen, geniet ervan!

15. gaby1986

jewel: wat bedoel je met wat een bende is dat over die bolletjes... ik moet dat namelijk wel gaan doen.. 3x per dag geloof ik.. dus ook als ik aan het werk ben...

ieoor: spannend hoor morgen..

traantje: lekker op vakantie! de mijne zit er weer op morgen.
    en ook een nieuwe baan... lekker...

16. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Gaby, het is niet een hele erge bende hoor ;) Maar je moet altijd inlegkruisjes indoen en regelmatig verschonen, de resten die het lichaam niet opneemt komen weer terug en dat is nogal wat vies en plakkerig spul. Echt leuk is het niet, maar het moet nou eenmaal hè...

17. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    ja hoor gaby
    het valt best mee, is gewoon even wennen om er overdag ook aan te denken, en idd een beetje verlis dus altijd inlegkruis, ook s nachts... je voelt je wel iets minder sexy... ;)

ieoor, zenuwen? het gaat goed gaan hoor, duim voor een mooi resultaat na pu!

nog geen bloed hier...

18. gaby1986

oh okeej.. goed dt ik dat weet dan... zal joey leuk vinden haha... :D

19. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Kun je anders om een andere gyn vragen? Je moet wel vaker met deze persoon zitten en als je je er niet prettig bij voelt gaat dat meestal erg moeizaam.

20. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Hai dames! Na een dagje zonder pc ben ik er weer. Had helemaal geen zin om online te gaan, maar zat in een spannend boek gedoken.

Gisteren waren we ruim op tijd in het zh. Manlief mocht zijn best weer doen en erna koffie gaan drinken. Toen was het mijn beurt. Helaas viel de hoeveelheid dit keer zwaar tegen; 0,3 miljoen. Met semenonderzoek was dit 2,6 en 4,7 miljoen geweest. Oorzaak is hoogstwaarschijnlijk de lol van de avond ervoor geweest zijn. Maar goed, nu een geconcentreerde hoeveelheid erbij en dat moet toch goed gaan.
    Het viel me allemaal reuze mee. Ik heb alleen even wat soort prikjes gevoeld toen het slangetje tegen de baarmoederwand aankwam, maar meer ook niet.
    Vanmorgen voelde ik mijn ei links als beginnende ongie-pijn. Gelukkig was dat na een uur weg. Nu afwachten. Ik heb er wel een goed gevoel over.

Ik heb het mijn leidinggevende verteld en hij leeft helemaal mee. Erg lief. Hij snapt aardig in welk proces we zitten en dat is erg prettig.

Deel Deze Pagina