Ik snap wel ja dat je ervan zal balen als die anderen eerder een kindje zullen hebben dan jij. Enne begrijp ook de sterke wens voor een tweede hoor! Weet zeker dat als wij er ooit een zullen krijgen, de wens naar een 2e ook heel sterk zal zijn (daarna geen 3e hoor ) Trouwens Mia, wat verschrikkelijk zulke lange cycli! Wanneer heb je dan je eisprong? Heb je die wel? En dan ook echt wel 2 wkn voor je ongi? Dus deel 1 cyclus duurt dan gewoon lang?
Oh merel, ik hoop zo dat je wel zwanger bent! Misschien krijg je de zwangerschapsverschijnselen wel later joh en niet nu al! Wat heeft de gyn gezegd dan? Zou je ze al wel moeten krijgen nu? Het verschilt echt enorm hoor per zwangere vrouw hoor, de ene heeft er heel weinig last van en pas na 6 wkn zwangerschap en de ander schijnt het meteen te voelen........ Over 3 dgn testen en dan weet je meer! Wij hebben wrs toch iets te vroeg geklust. Vanmorgen nog steeds een 'lage' temp dus vanavond maar weer aan de bak maar ja, dan is de kwaliteit ook weer minder natuurlijk aangezien we gisteren ook hebben geklust! Nou ja, alles voor een bevrucht ei Gelukkig is het al bijna woensdag en dan horen we meer!
Oh Merel geef de moed niet op! Geen bloed geeft moed lees ik overal op t forum hier! Maar het lijkt me zo moeilijk voor je nu, ik hoop zó dat je toch zwanger bent. Hier gisteravond lekker uit eten geweest met een vriendin. Was hartstikke gezellig. Vandaag lekker weinig doen. Liefs!
Goede morgen! Heeft iedereen een goede avond gehad gister? Wij in ieder geval wel! Merel, ik duim ook zo voor je mee. Dit gaat een spannende week worden... Wat betreft die symptomen: de een heeft ze wel en de ander niet, je kunt er niks van zeggen dus. Susan, ik heb inderdaad een hele lange en onregelmatige cyclus. Dat komt door de PCOS. Er groeien dan meerdere eiblaasjes, maar ze rijpen niet goed. Ik heb alle keren wel een eisprong gehad, dat kon ik zien doordat mijn temperatuur twee weken lang steeg (dus de 2e fase is wel normaal gelukkig) en doordat ovutesten uitsloegen. Dat laatste is een beetje een duur grapje aangezien ik er zoveel nodig heb Maar toch vind ik het fijn om te testen aangezien ik zo lang op mijn ei moet wachten wil ik hem wel goed benutten Ik bestel ze via sensitest en dan zijn ze niet zo duur, ook gebruik ik ze om de dag, aangezien die testen toch twee dagen positief zijn bij mij. Maar, ik denk dat ik na deze ronde er toch mee gaa stoppen, aangezien het geen zin heeft, want ik wordt toch niet zwanger van zijn zaadjes... Ik vind het echter wel heel fijn om te weten wanneer ik ongesteld ga worden, dan kun je er rekening mee houden he. Fijne zondag nog meiden! Groetjesa Mia
Hee Ladies, Ik ben net wakker Verjaardag was gezellig, maar ik heb echt elke zwangere vrouw ontlopen, als ze bij me kwamen staan als ik met iemand stond te kletsen, ging ik wat te drinken halen en ergens anders zitten. Dit helpt best goed moet ik zeggen Hoewel ik wel behoorlijk aangeschoten was op het eind hahaha Alleen die op merking die mijn schoonzus donderdag maakte, schoot me nu pas in het verkeerde keelgat. Ze had gezegd dat ze bijna nog geen buik had, maar ik kan je vertellen dat ze die wel had, dus toen ik haar zag had ik echt zoeits van wow, hoezo geen buik @ Merel, komt weer een "cliche" verhaal maar misschien put je er toch wat kracht uit. Een vriendin van mij heeft hormonen moeten slikken en had daar ook allerlei zwangerschaps verschijnselen van, maar die had ze later niet meer dus ze was er al vanuit gegaan dat het weer niet was gelukt. Maar ze werd maar niet ongesteld en wat bleek; was ze wel zwanger, zonder klachten dus..... Dus ik blijf voor je duimen ! @ Pim, ik kan me je gevoel precies voorstellen hoor ( ik heb ook al 3 vriendinnen zien bevallen van de 2e of 3e terwijl wij al voordat ze zwanger waren bezig zijn, het voelt dan zoooo oneerlijk), en het maakt niet uit dat je al een kindje hebt, een tweede kindje is toch net zo gewenst als een eerste kindje ?! Ik heb je ketting net in de brievenbus gedaan, dus hopelijk heb je hem snel ! @ Suus, het bruidssieraadje linksonder is nu 10,- maar er zitten dan ook swarovski kristalletjes in. En ik kan oorbellen op maat maken hoor, hetzelfde geldt voor kettingen ik kan elke kleur en (bijna) elk model (na)maken. @ Mia, fijn dat je zo'n leuke avond hebt gehad en tjonge wat een lange cyclus lijkt me erg vervelend.... Maar we gaan voor goeie uitslagen duimen Ik ga weer aan de slag met mijn gefreubel hihihi liefs C.G.
Hey meiden, Wat een gebep hier weer Merel; mijn duimen blijven stug door draaien hoor! Mrsmia; ook dus op voor icsi! Spannend zeg! CG; hoe is het bij jullie en jullie goede nieuws over de icsi? Ik moet morgen weer aan 't werk en zie er zooo tegenop, bah! Dat weekje vrij en rust was me erg goed bevallen Ook voel ik me al een paar dagen erg down, wat verdrietig en moe, o zo moe.... Heb het idee dat psychisch alles nu aan het rommelen is voor de icsi die nu steeds meer dichterbij komt. En ik merk dat onrust bij mij snel effect heeft op mijn lichaam.... bah. Ik houd me vanavond maar rustig. Fijne avond nog meiden! liefs esser (met een dip....) ps; CG; wat is nu de prijs van ketting ex.002? Vind 'm super!
He Esser, Voor de ICSI moet je je echt niet druk maken hoor! Zal niet zeggen dat het 'niets' is, maar het helpt je niet verder. Hoe moeilijk het ook is, kon het zelf ook niet zo goed, maar je moet proberen je gedachten te verzetten. Het spuiten gaat je straks 100% meevallen, je wordt vanzelf een goede junkie, diabetes patienten doen het iedere dag 3 x of meer! De punctie is voor iedereen anders, is niet in te vullen en de weken daarna zijn gewoon k*t, wachten en onzekerheid. Die tijd komt vanzelf. Laat het rustig op je afkomen! Anders heb je al zoveel stress voordat je begonnen bent, dat is niet goed. Hou je haaks!
Hey Esser, wat vervelend dat je een dipje hebt, maar ik kan me goed voorstellen dat je er een beetje tegenop ziet. Ik had deze week ook vakantie en moet morgen ook weer beginnen. Zit je toevallig ook in het onderwijs? Ik zelf heb wel zin om weer te beginnen, dan kan ik mijn gedachten beter op andere dingen zetten en gaat de tijd sneller. Maar bij jou gaat er deze week natuurlijk al veel gebeuren... Alvast heeeeel veel succes meid! Merel, nog steeds alles onder controle? Spannend... Ik zit trouwens sterk te denken om samen met de ICSI acupunctuur te doen omdat ik hier goede verhalen van heb gelezen. Iemand van jullie ook? Groetjes Mia
Oh... Esser, ik zie net in een ander topic dat jij met de acupunctuur gaat beginnen. Ik ben erg beneiuwd, dus laat maar weten hoe het gaat! Groetjes Mia
Hoi meiden, Hier alles goed, we hebben lekker een filmpje gepakt en zitten lekker bij de haard, lekker warm.... We zijn helemaal klaar voor de icsi (hoewel ik er wel tegenop zie ) , alleen de wachtlijst nog niet @ Esser met een dip , mij helpt dit altijd een klein beetje, hou je goed vast komt ie hoor: Een hele dikke (virtuele) knuffel. De ketting die je bedoelt is nu 20,- maar ik moet er even wat bij zeggen; het zijn bijna (op 4 na) allemaal handgeblazen kralen, daarom is tie wat prijziger... maar dan weet je ook zeker dat je de enige bent met die ketting, want er is er maar eentje van. @ Mia, ik weet wel dat sommige mensen veel baat bij accupunctuur hebben, het maakt je vaak wat ontspannender \ rustiger. @ Merel, hou je het nog een beetje vol meis? we leven hier met je mee hoor ! Succes morgen met werken meiden ! Ik ben lekker vrij aangezien ik op zaterdag altijd werk. Er komt gezellig een vriendin langs, dus er gaan ongetwijfeld morgen liters thee er doorheen, we zijn nl. allebei van die "opper" thee leuten Liefs Gobje \ G.C.
Tuurlijk leven we met je mee ! Je bent ons "grote" voorbeeld Zal morgen nog een kaarsje voor je opsteken, misschien dat dat ook helpt dikke knuffel gobje
Heej meiden, Ik zit ook te denken aan acupunctuur tijdens ICSI. En dan vooral om ontspannen te worden. Het schijnt ook goed te zijn voor de doorbloeding van de baarmoeder (goed voor innesteling). Liefs
@ Zon, ik ben benieuwd naar je ervaring ! Heb net Joseph gekeken, ben helemaal voor Freek Sweet Dreams allemaal....
Ik heb ook goede dingen erover gelezen. Mocht iemand van jullie een goede acupuncturist weten in (de buurt van) Nijmegen, dan hoor ik het graag! Slaap lekker Lies Mia
Hee, Heb nooit iets over acupunctuur gehoord dus kan jullie daarin geen tips of adviezen geven. Merel, nog 2 daagjes en dan kan je testen! Dat is echt al bijna! Ben zo benieuwd en hoop het zo erg voor je dat het raak is! Jij bent idd onze hoop. Zelf heb ik de hele avond op de bank geslapen. Geen idee wat het is maar ik ben gewoon zo moe! Denk dat ik vanavond in totaal zeker 2 uur knock-out ben geweest en dan vanmorgen ook al uitgeslapen, gisteravond ook thuis gebleven en al 1 uurtje op bed gelegen 's middags. Je zou bijna denken dat ik zwanger ben! 't Is dat ik beter weet en dat het niet kan maar anders zou de hoop er alweer in zitten. Strax maar weer klussen met het moeie lijf en dan lekker tegen het mannetje aan in slaap vallen. Was trouwens wel ff balen: we wilden lekker uit eten gaan vanavond maar ik was zo enorm moe en ik kreeg ineens enorme buikpijn rondom mijn navel dat ik niet eens normaal zitten of staan/lopen van de pijn... Dacht natuurlijk meteen aan de beginsymptomen van een blindedarmontsteking maar ja, dat is het natuurlijk niet. Nu nergens last van, alleen wat misselijkheid. Nou, dat wordt leuk klussen strax... :-S Meiden, tot morgen. Ik ga naar boven lekker slapen. Hoor wel hoe de ervaringen zijn t.a.v. acupunctuur...
Susan, dat klinkt inderdaad wel vreemd... als je niet beter wist zou je inderdaad iets anders denken. Hopelijk voel je je vandaag beter. Merel, nog 1 dagje.... wij leven allemaal met je mee hoor. Succes met deze laatste uurtjes. Die laatste twee weken lijkt me echt verschrikkelijk lang duren Werk ze allemaal vandaag! Groetjes Mia
Hier is de ochtend ook alweer begonnen... Wederom enorm moe en met wat lichte buikpijn vanmorgen. Zit nu ff lekker aan mn bouillon te wachten op mn volgende patient (ben nl absoluut geen thee-leut). Mia, lijkt me trouwens bijzonder lastig timen als je zulke lange cycli hebt! Om dat middels ovu-testen te doen lijkt me idd een vrij dure hobby, anders alleen temperaturen? Ik denk dat ik dat blijf doen hoor want daar zie je het (bij mij althans) echt heel goed aan! Hoewel het toch vreemd is want volgens de gyn waar ik woensdag was, zou mn ei die dag of de dag erna komen maar ik had zaterdag nog steeds een lage temp. Pas zondag ging die 0.2 omhoog en vandaag weer 0.2... Denk dat ie dus ergens zaterdagnacht of zondagoverdag is gekomen. En nu is het weer afwachten. Woensdag naar de gyn maar ja, dan kunnen ze sowieso niet zien of het wel of niet is gelukt deze maand; is wel erg vroeg he? Nou Merel, nog 1 dagje! Kan je niet al zo'n sensitest doen? Schijnt extra gevoelig te zijn waardoor je al dgn eerder kan testen. Hoe is het met de rest?