Slechte kwaliteit sperma

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mammma2, 19 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    @gaby: mooi aantal 13 eitjes. Wat bedoel je met levend zaad gevonden?

@skatjuh: een van beide moet ongelijk hebben dan. Is wel raar ja. Huisartsen hebben er wel minder kijk op. Ook bij jou kan er van alles mis zijn. En bij sommige mensen duurt het gewoonlang.
    Hoelang ben je al bezig?

2. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

is het normaal dat je na de punctie zoveel buikpijn hebt... k heb al pijnstilling op.. maar ik hou t gewoon bijna niet meer :(:(:(

3. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

@ zonnetje

Ik ben al 15 maand bezig

4. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Ik durf het niet te zeggen gaby. Misschien dat andere je antwoord kunnen geven.
    En anders morgen even bellen (of vanavond als het kan)

5. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Gaby, wat goed zeg, 13 eitjes! Nu maar hopen op een aantal mooie bevruchtingen (vaak wordt de helft bevrucht dus ga maar uit van een stuk of 6 a 7). Wat betreft je buikpijn, de ene heeft er meer last van dan de ander, maar dat je buikpijn hebt, is vrij normaal! Vandaar ook dat de meesten de eerste dagen thuisblijven.

6. Mootje20

Mootje20 Actief lid

29 jun 2008
    374
    0
    0
    Gaby: goed man! veel eitjes, hopelijk word je buikpijn snel wat minder. Hoor het wel vaker ja dat mensen thuis blijven ivm erge buikpijn.

Skatje: tja eigenlijk goed nieuws zou je zeggen, maar is eigenlijk nog erger denk ik dat je niet weet wat er dan mis is he......als je het weet kun je het behandelen maar houd moed. Gaat de gyn nog wel verder onderzoeken enzo?

7. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Gaby: 13eitjes! heel mooi, heb je niet voor niks pijn geleden.
    Die buikpijn is normaal, je moet echt rustig aan doen en veel drinken. Dus pijn: in je bed liggen! Heel belangrijk voor je TP.
    Als je het niet vertrouwd gewoon bellen naar het ziekenhuis hoor! Wij kunnen niet voelen wat jij voelt.
    Sterkte en ik zit al te duimen!

@Skatje: Ja het is eigenlijk goed nieuws maar niet wat je verwacht had.... hebben jullie niet besproken wat jullie nu kunnen gaan doen omdat jullie al 15mnd bezig zijn?
    Bij jullie is IUI een hele goede optie.

8. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    gaby: proficiat met de score
    ik had ook heel veel buikpijn achteraf... veel rusten, ook bij plassen en stappen heb je pijn hé, heel vervelend, zorg echt dat je voldoende rust want anders riskeer je overstimulatie en probeer ook te ontspannen dat helpt
    en je mag ibusprofen nemen hé, meer dan enkel een paracetamol dus
    sterkte!!!

9. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    O? Dat is erg apart. Ik ben benieuwd wat de uitslag nu zal zijn.

10. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Fijn dat het zo goed is gegaan. Hoeveel krijg je teruggeplaatst?

11. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

krijg er 2 terug geplaatst..

ik kijk net op de digipoli en ze hebben 12 eitjes kunnen injecteren.. das best veel toch? :D

12. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    12 is best veel Gaby dus er was maar eentje niet-rijp. Het is nog wel afwachten hoeveel er nu gaan delen en dat is dus vaak ca. 50% (is mij verteld door mijn zkh toen) dus hopelijk 6 mooie emmy's!!!

13. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Je mag alleen paracetamol hoor! Ibuprofen kan de innesteling verstoren.........hoeft niet maar kan wel. Dit is me door het VU verteld!
    Dus liever niet.

14. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Gaby: 12 stuks dat is heel mooi!!

15. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Mooie score, Gaby!

16. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Hoi Gaby, wat fijn dat het goed is gegaan vandaag en dat er zo veel eitjes geprikt zijn!

Skatjuh, wat een rare situatie. Onduidelijkheid en elkaar tegensprekende mensen is zoooo vervelend!

Hier vandaag tweede kwakje inleverdag. Omdat het zo snel (2 weken) na de vorige is, verwachten we gewoon dezelfde slechte uitslag. Vrijdag belt de huisarts met de uitslag....

Vanavond poos aan de telefoon gehangen met een vriendin die nu zwanger is dmv ICSI. Zo fijn om iemand dichtbij te kennen die uit eigen ervaring weet wat je meemaakt...
    Net als hier, ook zo fijn.

Welterusten vast!

17. Mootje20

Mootje20 Actief lid

29 jun 2008
    374
    0
    0
    Mijs: ow wat snel dat je de uitslag hebt? 2 dagne.....wij moesten volgens mij 2 weken wachten! Nou duim voor jullie vrijdag!

even een klein ego berichtje....
    Vandaag een echo gehad, ben 8 weken zwanger. Hartje gezien en gehoord!!! alles lijkt in orde....misschien moet ik nu toch maar gewoon genieten!

Snap nu dat iedereen die voor mij zwanger werd zich bezwaard voelden om zulke berichten hier neer te zetten......voelt niet fijn!
    Maar wou het toch even vertellen...

18. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Mootje, van harte met je goede echo! Hoera, hoera! Lijkt me zoooo spannend die eerste zwangerschapsweken... Hoe kom je ze door?Maar goed, jij hebt een heel mooie tijd voor de boeg en nu kan dus het genieten beginnen!

Ja, wel fijn, zo vlot uitslag. Ik heb wel meer gelezen dat het weken duurt bij sommigen. Wat werkelijk nergens op slaat, want dat zaad moet immers meteen onderzocht worden.
    Wellicht is het niet een heel uitgebreid onderzoek en komt dat wanneer we doorverwezen worden naar de FA. Er kwam de afgelopen keer alleen maar uit dat het 'er weinig waren' en verder geen uitslagen over beweeglijkheid e.d. Het wordt niet onderzocht in het ziekenhuis maar op zo'n lab waar ook allerlei algemene bloedonderzoeken e.d. worden gedaan.

Gaby, hoe voel je je nu? Wanneer kun je uitslag verwachten over hoeveel eitjes succesvol bevrucht zijn?

19. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Moontje: Heel begrijpelijk hoor! Ik kreeg pas echt rust toen we de 12wkn echo gehad hebben en we zijn toen heel actief met de babykamer begonnen daarna kwam het vanzelf op gang.

Ik heb mijn vriendin gesproken.
    Ze is vorige week naar de Gyn geweest ivm het zaad onderzoek en ze zijn door verwezen naar de uroloog...........is dit normaal?
    Bij haar hebben ze verder geen onderzoeken meer gedaan terwijl ze dat wel hadden toegezegd telefonisch. Omdat heel duidelijk het probleem bij haar vriend ligt was dit niet nodig voor de Gyn. Zelfs niet toen ze vertelde dat ze nog nooit een positieve ovulatie test had gehad en ook haar temp-lijstjes gaven ook niet duidelijk aan of er een eisprong zou zij......
    Ik vind het heel raar, maar ik heb het niet gezegd omdat ik haar niet ongerust wilde maken.
    Hoe is dit bij jullie in het begin gegaan?

20. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Gaby: Hoe is die meid? Ben je weer een beetje op geknapt??

Deel Deze Pagina