Slechte kwaliteit sperma

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mammma2, 19 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

mootje: fijn joh dat de echo goed was.. nu beginnen met genieten maar hoor :)

sloppy: bij mij hebben ze wel gewoon meteen alle onderzoeken erbij gedaan..
    en voel me redelijk vandaag.. heb weer een beetje teveel gedaan, dus lig nu weer op de bank met een kruikje op mijn buik..

morgen krijgen we te horen hoe of wat.. dus ben echt benieuwd.. :D

2. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Gaby: fijn om te horen dat het weer beter met je gaat! Blij rustig aan doen hoor.........wanneer is jullie terug plaatsing??

Ik had trouwens ook verwacht dat ze bij haar de onderzoeken gewoon zouden doen, in ieder geval vast stellen of er een eisprong is...lijkt me wel zo belangrijk en dat kunnen ze via het bloed al doen.

3. gaby1986

sloppy: ja dat van die eisprong enzo hebben ze ook bij mij gedaan.. moest toen om de dag komen bloedprikken ofzo..
    ik heb vrijdag terugplaatsing..
    :) kei spannend..

4. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Zeker spannend!! Dan krijg je morgen zeker te horen hoeveel er bevrucht zijn??

5. gaby1986

ja daarvoor bellen ze morgen.. en denk ook dat ze zeggen hoe laat we vrijdag moeten komen..
    maar dat zie ik morgen wel.. :D

6. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    spannend hoor:D

7. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    gaby, wat goed ja, 12 rijpe van de 13!! heel mooi!!! en ik wil niet te positief zijn maar bij mij zijn er ook 12 geinjecteerd en daarvan deelden er 10 verder, waarvan uiteindelijk 6 toppertjes
    dus mss heb je er ook wel meer!
    vergeet vooral niet te rusten, en ivm ibuprofen, ik heb het ook van het ziekenhuis hoor, maar goed precies toch maar liever niet...

Mootje, wat een GOED nieuws, en nu heb je je kleintje kunnen zien, hoe leuk!! voel je maar niet bezwaard en hou ons op de hoogte!!

8. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    @mootje: geweldig zo echo

@gaby: hopen dat er veel overblijven.

@sloppy: wij zijn eerst naar de uroloog gestuurd. En toen de medicijnen uiteindelijk niet gewerkt hadden pas naar de gyn. Dit is dus per ziekenhuis afhankelijk. Alleen wel raar aangezien ze geen eisprong heeft. Maar het kan dus wel de uroloog. Mannen vallen onder de uroloog.

9. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @zonnetje: Bedankt voor je uit leg. Dat van die eisprong vind ik ook heel raar dat ze dat links laten liggen.............maar goed eerst naar de Uroloog ze konden volgende week al terecht dus dat gaat redelijk snel.

10. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Dames, ik ben vandaag ongi geworden. Dus morgen bellen naar het zh voor het melden voor de 2e IUI. Heel jammer, want je hoopt toch dat het raak mag zijn. Ach, een kleintje komt er wel, maar niet in deze ronde.

11. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Timon: Oh dat is vervelend! Maar je kleintje komt echt wel volgende ronde :D

12. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    We wachten het rustig af. We zitten in de mmm, gaan met de 2e IUI starten en verder zien we wel hoe snel het allemaal mag gaan.

13. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Hey dames!
    Wat een geklets weer! Gezellig!

@Timon: jammer dat t niet gelukt is! Miss is de volgende poging met meer zaadjes succesvoller!

@Gaby: Wat veel eitjes zeg; supergoed! Nu maar hopen dat er toppers tussen zitten!

@Mootje: Leuk juist dat je laat horen hoe het met je is! Wat super dat het hartje klopt; gefeliciteerd! Ga er nu maar heerlijk van genieten!

Wij gaan vanmiddag weer naar het zh voor de laatste stap voor de ICSI aanmelding. We moeten alles doorspreken met de arts, ik krijg de recepten voor mijn medicatie mee en dan kan ik me gaan aanmelden! De prikinstructie is dan 14 sept. Ik kijk er nu echt naar uit om echt te gaan beginnen!

Fijne dag allemaal!
    xxx hypo

14. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Hypo, ik kan me heel goed voorstellen dat je daar naar uit kijkt!
    Wij zijn vorig jaar op 24dec begonnen met de IVF en ik vergeet dit datum nooit meer :D

15. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Hypo, we gaan dit keer zeker voor meer zaadcellen. Vorige keer was even een misrekening.:p Naast de gewone soldaten heeft de elitegroep hun werk niet gedaan, want helaas is er geen ontmoeting geweest tussen ei en zaadcel.

16. gaby1986

hey ff gauw een vraagje:eek:p de digipoli staat dit: onder t kopje celdeling staat: aantal zygoten met 2 pronuclei 6
    wat betekent dit?

17. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Pfff, ik zou het niet weten. Klinkt als een receptje uit een kookboek.:D:D

18. gaby1986

aaah ben echt benieuwd wat dat betekend...irri dat ik t niet snap..

19. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Kun je het niet vinden via google?

20. gaby1986

heb een beetje gezocht en volgens mij is t gewoon 6 bevruchte eicellen die 2cellig zijn..
    en volgens mij als ze nu pas 2cellig zijn is dat neit goed..

Deel Deze Pagina