Slechte kwaliteit sperma

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by mammma2, Sep 19, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

Feb 9, 2009
    4,405
    11
    38
    in mijn huisje
    Balen Gaby, hopen dat er toch 1 van de 2 goed genoeg was en zich goed ontwikkeld in je baarmoeder. En dat van de 13 eitjes.

Zit je niet mee, eerst al problemen met prikken, toen nog langer prikken en uiteindelijk nog maar 2 emmy's over.

Succes met wachten aankomende weken.

Ik ben vanmorgen wezen bloed prikken bij het lab in mijn eigen plaats. Ook daar hebben ze haast dus, voordat je klaar bent wordt de volgende al geroepen.
    Man was verbaasd dat ik voor progesteron kwam prikken, schijnt zeldzaam te zijn voor hem. Waarschijnlijk laten de meeste mensen in het ziekenhuis prikken. Dit is 5 min rijden (met alle omleidingen erbij) Ziekenhuis is ruim 20 min en betaald parkeren. Dus vond dit wel makkelijk. Gelukkig was het niet zo heel druk, 4 mensen voor me. Volgende week nog een keer.

2. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

susan: ze hebben alleen gezegd ondergemiddeld en verder niks..

3. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

Jan 22, 2009
    1,847
    0
    36
    Hey Gaby,
    Zegt niet altijd wat hè de kwaliteit. Er zijn genoeg die zwanger zijn geworden van een mindere kwaliteit embryo. Ze kunnen ook nog gaan delen in je baarmoeder!
    Geniet er nu iig lekker van dat je nu de trotse bezitster bent van 2 emmies!! Je bent een beetje moeder nu ;)

xx

4. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

Feb 10, 2007
    10,549
    0
    0
    zandvoort
    @Gaby: Jammer dat ze onder gemiddeld waren, maar als ze niet goed genoeg waren hadden ze niet voor een terugplaatsing gekozen!
    Heel goed voor ze zorgen maar de komende tijd zodat ze goed kunnen groeien en zich kunnen vasthouden bij je!

5. Mootje20

Mootje20 Actief lid

Jun 29, 2008
    374
    0
    0
    Spannend Gaby! Maakt je maar niet druk, het zegt misschien nog niks, gewoon afwachten.
    ( wat klinkt dat makkelijk, maar wat lijkt me dat moeilijk)

6. gaby1986

goedemorgen

wanneer komt ieoor eigenlijk terug van vakantie?

7. Mootje20

Mootje20 Actief lid

Jun 29, 2008
    374
    0
    0
    volgens mij nu nog 1 week toch?
    dacht dat ze in totaal 3 weken ging. Maar kan het ook fout hebben!
    Hoe issie met jou gaby?

8. gaby1986

oh met mij is t wel goed.. heb alleen s'avonds steeds buikpijn, en waar dat aan ligt geen idee..

moet ieoor dan op vakantie testen? want volgens mij mag ze dinsdag testen..

9. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

Feb 10, 2007
    10,549
    0
    0
    zandvoort
    @Gaby: Die buikpijn heb je nog van de punctie! Ik was het al vergeten maar mijn vriend vertelde me gisteren dat ik in het begin ook heel lang buikpijn heb gehad!
    Zolang je dat hebt heel rustig aan blijven doen en voor zitten of liggen :D

10. Mijs

Mijs Fanatiek lid

Jan 14, 2009
    1,710
    0
    0
    Haaj meiden,

Vervelend Gaby, die buikpijn.

Nou, wij zouden gisteren aan het einde van de middag gebeld worden door de huisarts over de uitslag van het tweede sperma onderzoek, maar we zijn helemaal niet gebeld!
    Heb er de hele dag op gewacht, mijn vrije dag! Heb om uur of 11 gebeld over uitslag blaas (ik dacht dat ik weer blaasontsteking had, maar dat bleek gelukkig niet zo te zijn), heb toen de ass. nog gevraagd hoe laat de huisarts zou bellen er over (wilden het dit keer niet door een lompe ass. laten vertellen die er geen hol van snapt, zoals de vorige keer). Die zei dat ze het nog even extra in de agenda van de huisarts zou zetten. Ze zou tussen half 5 en 5 bellen, na het spreekuur. Ben ook wel es om half 6 gebeld, het loopt wel es uit, dus tot die tijd dacht ik dat het nog wel ging gebeuren.... Niet dus!

Wat een rotavond heb ik gehad: huilen huilen huilen.
    Ik had toch wel wat spanning opgebouwd, je houdt er rekening mee dat iemand opnieuw met rotnieuws komt en dan wordt er überhaupt niet gebeld!
    Nu wordt het na het weekend dat we meer weten....

11. zonnetje1980

Feb 9, 2009
    4,405
    11
    38
    in mijn huisje
    Ik geloof ook dat ieoor 3 weken op vakantie ging. Dan zou ze op vakantie mogen testen ja. Mits ze niet ongesteld is geworden natuurlijk. Weet nog dat ik toen heb geschreven dat ze misschien wel helemaal blij van vakantie terug komt.

@mijs: dat is inderdaad balen dat ze niet bellen. En dat ook op vrijdag. Moet je hele weekend wachten. Jammer genoeg gaat het te vaak fout bij doktersassistenten. Bij ons mocht de assistent het toen niet eens vertellen. Afspraak werd toen afgebeld, vroeg aan assistent hoe of wat, maar dat kreeg ik niet te horen. Ook niet als het goed was.

@gaby: balen die buikpijn. Veel rust nemen maar.

Vanavond ga ik maar eens mijn cursus verkeersregelen in praktijk brengen. Dus ik hoop op droog weer. Sta namelijk uren buiten.
    Morgen gelukkig vrij. Vandaag wel moeten werken.

12. gaby1986

mijs: wat stom dat de huisarts dan alnog niet belt.. kun je dan nu pas na t weekend zelf weer bellen denk ik .jee balen zeg..

all: ga zo ff winkelen..

13. calani

calani Fanatiek lid

Jul 31, 2008
    1,347
    0
    0
    België
    mijs wat vervelend seg!! ook niet zo 'n leuk weekend voor jou

gaby proficiat met je twee emmietjes, zoals je weet doen zij het soms beter dan de toppertjes, moed houden is de boodschap!

ik... heb net te horen gekregen dat ik deze ronde een "slechte" cyclus heb en ik krijg dus geen terugplaatsing, ik baal ENORM!
    verdorie toch...

14. gaby1986

calani: hoezo een slechte cyclus? wat houd dat in dan?
    en balen zeg dat je nu geen teruplaatsing hebt :(

15. zonnetje1980

Feb 9, 2009
    4,405
    11
    38
    in mijn huisje
    Wat vervelend calani. Het duurt allemaal al zo lang en nu dit ook nog.

Wat bedoelen ze inderdaad met een slechte cyclus?

Gisteravond best gezellig gehad als verkeersregelaar. Alleen aan begin even heel druk en verder weinig moeten doen.
    Soms kan je beter aan de kant staan en mensen hun eigen weg laten zoeken op een parkeerterrein dan het proberen om in goede banen te leiden zijn we achter. Mensen schrikken van iemand in een hesje die je aanwijzingen geeft. Zo van help wat moet ik nu.

En tegenwoordig is er weinig respect bij mensen voor iemand die wat probeert te regelen. Maar ach, dat zal tegenwoordig wel de mentaliteit zijn schijnbaar.

Waren uiteindelijk om half 3 thuis ofzo. En gelukkig geslapen tot uurtje of 9/ half 10. Maar dat ga ik weer dagen voelen natuurlijk.

16. hypo

hypo Fanatiek lid

Oct 28, 2008
    1,940
    0
    0
    Hey dames!
    @Mijs: daar kan ik me ook zo boos over maken! Zit je de hele middag te wachten...dat die mensen niet beseffen hoe spannend zoiets voor je is. Hopelijk krijg je het nieuws maandag te horen.

@Calani: Balen ja! Wat houdt t precies in? Is je baarmoederslijmvlies niet optimaal? Er wordt wel veel van jullie geduld gevergd. Maar wel goed dat ze goed controleren, want als de kans zo klein is dat je cryo innestelt dan is dat ook zonde.

@Gaby: hoe is t met je buik?

Ben ook wel heel benieuwd hoe het met Ieoor is. Weet niet precies wanneer ze kon testen, ik zal eens teruglezen.
    Ben hier het hele weekend op mijn nichtje aan het passen. Best lastig, want ze is een beetje ziekjes en dan is ze niet zo gezellig. En dan ben ik zelf ook nog koortsig! (gelukkig is manlief niet thuis, want die mag ik natuurlijk niet aansteken....)
    Wel erg leuk hoor zo'n kleintje...maar ja, dat wisten we al he!

Fijne zondag verder allemaal!

xxx hypo

17. calani

calani Fanatiek lid

Jul 31, 2008
    1,347
    0
    0
    België
    hey hypo, leuk dat je zolang op je nichtje mas passen, wel spijtig dat jullie beide wat ziekjes zijn, ... ik hoop dat jullie al wat beter zijn intussen
    en ivm mij... mijn endometrium groeide goed, op 3 dagen van 5 mm naar 6,8mm maar mijn bloedwaarden waren blijkbaar slecht...
    vanavond heb ik afspraak met fert arts ter bespreking van voorbije icsi en mss planning van een volgende verse poging, kwestie van geen tijd te verliezen en nu kan ik meteen uitleg vragen over deze slechte hormonale waarden...
    en ja heeel spannend voor ieoor haar resultaten!!! wie weet is ze zwanger!!! zou mooi zijn, er moet hier nog eens wat goed nieuws komen vind ik

18. calani

calani Fanatiek lid

Jul 31, 2008
    1,347
    0
    0
    België
    en mijs weet je al meer!!??

19. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Mijs, heb je al gebeld? Ik ben erg benieuwd.

Calani, wat balen. Ik ben erg benieuwd wat de arts zal zeggen.

Zonnetje, hoezo schrikken mensen van iemand met een hesje? Bij een evenement weet je dat zulke mensen er zijn om je te helpen. Normaal doen is soms ver te zoeken en dat is erg jammer. Je kunt gewoon niet altijd je zin hebben, dus gedraag je dan. Dit zag ik gisteren ook en verbaasde me gewoon dat iemand durft te schelden naar iemand die je gewoon, volgens boekje, de weg aangeeft.

Dames, de Efteling was erg gezellig. Ik hou niet van de achtbaan of het schip, maar er was genoeg ander spul om me te vermaken. Mijn neefje (9 maanden) heeft zich super gedragen. Het weer zat erg mee en de drukte hebben we niet heel erg gemerkt. Alleen bij Droomvlucht was een enorme rij.

20. zonnetje1980

Feb 9, 2009
    4,405
    11
    38
    in mijn huisje
    @calani: ben benieuwd wat ze gaan zeggen, maar leuk is het niet. Prettig dat je ook savonds terecht kan.

@timon: mensen verwachten het schijnbaar niet helemaal altijd. Hoewel we er elk jaar staan. Je verbaasd je inderdaad over het gedrag van mensen ja.

Mag inderdaad wel weer wat leuk nieuws komen hier ja.

Share This Page