Haaj meiden, Calani, wat ontzettend waardeloos.... Hopelijk snel duidelijkheid over de waardes en het vervolgplan. Fijn dat jullie aan me denken, heb besloten vandaag niet te bellen. We hebben morgen een live afspraak met de huisarts. Dat was het eerste moment dat wij (man, huisarts, ik) konden nadat de uitslag afgelopen donderdag binnen zou zijn. We wilden alvast wel weten wat de uitslag was, maar niet van een assistent. De huisarts zou dus vrijdag alvast bellen, maar niet gebeurd. Ik weet dat ze er vanmorgen wel was, maar wilde niet op mijn werk met shitnieuws in tranen zitten. Vanmiddag had ze geen (tel.) spreekuur. Dan maar morgen. Eén nachtje extra wachten lukt nog wel. Wat een gejank van mij gisteren. Bah. De ene dag gaat beter dan de andere. Soms gaat het wel, voel ik me gelaten de hele dag. Soms is het één en al gehuil uit verdriet/ angst/boosheid/machteloosheid/onzekerheid. En de mensen met wie we het er over hebben gehad, vinden er van alles van, van hoe je er mee om moet gaan. Met name onze beider ouders denken er veel verstand van te hebben hoe het voor ons moet zijn....
Dames; even m.b.t. Ieoor; 24 aug had ze tp gehad dus waarschijnlijk kan ze inmiddels testen. Ze zou 3 weken weg zijn, dus nu zo'n beetje nog een week! Ik zat gistermiddag nog bij de huisartsenpost bij mijn nichtje. Het ging eerst weer beter maar daarna alleen maar slechter (hoge koorts, huilen, overgeven). Ze bleek een oorontsteking te hebben en daar zo ziek van te zijn. Ik was erg blij toen haar ouders weer terug waren om dr op te halen... Gelukkig komt manlief vanavond weer thuis; die heb ik erg gemist. Ik verwacht deze week mijn ongi; zodra die er is kan ik me aanmelden; spannend! Fijne avond dames! xxx hypo
Jemig, wat een vervelend logeerpartijtje op die manier: met je nichtje 's weekends naar de arts... En in je eentje zorgen voor zo'n ukje en je er zorgen om maken. Heb ook es een weekend op twee kleine neefjes gepast die ziek waren, pfff, slopend. Petje af, hoor! Met de tijd hier bij mij is niks mis....
hypo: ah wat zielig.... bijna aanmelden.. kei spannend mijs: heb je goed gedaan hoor.. nog een dagje wachten.. anders zit je daar dalijk op je werk.. mits t slecht nieuws is.. ieoor mag morgen testen... oeh spannend..
hoi meiden, ik ben ook weer terug van weggeweest. Terug van een weekje naar Griekenland en inmiddels al weer een week aan het werk bij mijn nieuwe baan. Hierdoor dus weinig tijd gehad om te posten. Heb net even snel gelezen.... Ik ben inmiddels al weer aardig bezig met IUI poging 4. vorige poging helaas weer mislukt, maar was ook wel te verwachten met maar 0,7 miljoen zaadjes...
traantje: hoe was je vakantie? en bevalt je nieuwe baan een beetje? hopelijk is t de volgende poging wel raak!!!
Jammer Traantje. Wanneer heb jij de 4e IUI? Soms moet je jezelf laten gaan, Mijs. Laat de rest dan toch maar kletsen, want jullie twee moeten het uiteindelijk samen doen. Wees blij dat je het eruit kon gooien. Knap dat je er nog een nachtje mee kan slapen. Hopelijk krijg je goed nieuws. Geen leuk weekend, Hypo. Veel plezier met je mannetje.
hey meiden timon, klinkt als een heel leuke dag, efteling is ook wel een heel mooi park! traantje welkom terug! hopelijk hebben jullie deze keer een beter resultaat en mogen jullie nog even IUI hypo, wat een weekend!! maar goed je mag bijna starten dat is wel mooi mijs, idd wat knap van jou dat je het nog even hebt kunnen uitstellen, denk ook wel dat je beter samen met je man het al dan niet goede nieuws horen, ik zal voor jou beginnen duimen!! en de reacties, tja de mensen weten vaak niet hoe te reageren en reageren vaak verkeerd, vind ik... of te hoopvol of vol tranen en negativiteit, maar ik kan me wel inbeelden dat het niet evident is om op zo'n nieuws goed te reageren, uiteindelijk bedoelen ze het zeker goed hoor... knuffel! en ik ben weer helemaal want daarnet bij ons eigen fert arts is er dus beslist om verder te gaan met deze cyclus, ok hij komt wat later op gang maar dat kan volgens hem geen kwaad, en geen hormonen deze keer, zelf geen pregnyl om de eisprong op te wekken, gewoon de natuur zijn gang laten gaan, de gyn was zo positief dat we er ook een heel goed gevoel aan over hebben gehouden, en blijkt nu ook dat mijn info verkeerd was ivm het ontdooien, ze blijven ontdooien tot er geen cryo meer is, dus niet sowieso op naar een volgende poging als er eentje het niet overleeft dus nu terug dromen over een tweeling! nu donderdag opnieuw echo en bloedname
Goedeavond dames, en ook ik ben terug van vakantie. Hoe gaat het hier allemaal? fijne vakantie gehad? xx sjan
hey sjan welkom terug zo'n roos streepje in de verkeerde richting betekent spijtig genoeg niets heb dat ook al eens gehad... maar je bent dus nog niet ongi!! mss was deze test te vroeg!?
Een horizontale streep Sjan? Was dat nou weer?? Calani; fijn dat je toch verder mag. Zo'n positief gevoel.....dat kan alleen maar voordeel geven! Succes weer!
Hey Dames, ja horizontaal in de C venster verticaal en horizontaal en in de T venster horizontaal vaag he ?! ik was op 12 augustus oalf ongesteld geworden daarna op goed dagen geklust toen na een week weer bloeding gehad vandaar een test :S allemaal raar. ik moet zowiezo 16 september terug naar de ivf afdeling als ik niet zwanger zou zijn. Ik weet het echt niet meer. Dankje wel meiden.
Zo, wat een verhalen na 1 dag lezen. @calani: gelukkig dat je weer door mag, toch wel lekker. @mijs: is ook prettiger om bij de arts te zitten dan via de telefoon, maar blijft spannend. @traantje: welkom terug. @sjan: rare verhalen over de test, geen ervaring verder mee, dus kan je niet helpen. @hypo: wordt spannend voor je
Geen enkel zaadje gevonden.... Ging gewoon weer heer vervelend: kwamen bij de huisartsass om ons te melden. Bleek dat ze naar ons huis hadden gebeld om de afspraak te verzetten: huisarts ziek. Maar dat hadden wij niet ontvangen (op het werk...), terwijl ze best het mob nr van mijn man hebben!!! Ik verteld dat we vrijdag al over de uitslag gebeld zouden worden, maar dat dat ook al niet is gebeurd en ik niet van plan was me weg te laten sturen. Na heel veel gedoe uiteindelijk vervanger gesproken.... Zwaar slechte uitslag. Raar hoe het nog slechter dan slecht kan zijn. Hadden gelukkig geen hoop gehad, dat scheelt: kan niet eens huilen. Heb k al genoeg gedaan.
Mijn man had rekening gehouden met de slechtste uitslag, deze dus.... Heb net even gevraagd hoe het met hem is. Hij is opgelucht dat er nu eindelijk een uitslag is. Hij is blij dat hij kan ophouden met hopen.... Gek, zeg dat je opgelucht kan zijn na de slechtst mogelijke uitslag We worden morgen gebeld of hij doorverwezen wordt naar de uroloog of de gynaecoloog. Man nu de mmm in. Ik in eerste instantie niet, omdat bij mij geen aanleiding is om te denken dat er iets aan de hand is.
Oww mijs, wat erg voor jullie zeg! Hopelijk dat het een beetje vlot gaat nu, met doorverwijzing. Zodat jullie snel weten wat jullie te wachten staat. Sterkte!