Slechte kwaliteit sperma

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mammma2, 19 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Hey dames!
    Ff kort en snel (moet zo ECHT naar bed; val haast om!).
    Mijs; ben wel benieuwd wat er met je was! En wat was er nou met Ieoor (onze forumdie-hard!)

Gaby; dat heet inderdaad wentelteefjes! Lijkt me wel eens lekker, nog nooit gemaakt!

Sjan; wat slecht dat van die suiker; te hoge suiker kan hartstikke slecht zijn. Wat een blunder!

Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz........

2. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Dat is lang geleden! Ooit met kookles heb ik wentelteeftjes leren maken. Zo lekker.

Mijs, je heb een pb, hoor. Ik ben erg benieuwd.;)

Verder met iedereen alles in orde?

3. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Hey, wat stil hiero! Heb eigenlijk ook niet zoveel te melden.....
    Gisteren wel ff ineens een humeurdip; dat zal dan toch wel de bijwerking van de deca zijn. Nog even en ik spuit ook al weer 3 weken!
    Vandaag voor het eerst niet thuis spuiten, maar dat gaat vast wel goed!
    Fijne zondag verder!
    Hypo

4. Meriam22

Meriam22 Bekend lid

5 feb 2008
    790
    0
    0
    @ gabje lekker hoor wentelteefjes. hihi.

@ Mijs het pb tje komt er zo aan hoor. hopelijk voel je je nu wel weer goed.

@ timon met mij alles in orde bij jou ook? lukt het een beetje om je gedachten te verzetten?

@ hypo hopelijk is de uitslag woensdag beter ik duim voor jullie.

@ Sjan wat stom dat ze het nooit hebben gezegd van je suiker en nu wat gaan ze doen?

@ all hebben jullie nog leuke dingen in het vooruitzicht op deze zondag. Het is hier idd wel erg rustig. *ego* hier alles goed ik ga lekker met vrienden pokeren en daarna gourmetten vandaag heb er zin in.

Hoe is het eigenlijk met Ieoor??

Groetjes

Meriam

5. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Het lukt zeker. Alleen vanmorgen wakker geworden met een vage hoofdpijn, later was 'ie weg, maar nu komt 'ie weer. Minder! Verder is het hier rustig.

Ik blijf wel wat broekloeren. Jullie weten dat we nu 6 maanden mogen wachten op ICSI, dus deze tijd op eigen kracht los mogen. Vorig weekend zou mijn ei zijn en dus hebben we geklust. Op maandag ineens helder rood met afvegen. Een tampon ingedaan en deze had bijna niets. De hele week elke dag een drup in mijn onderbroek en met afvegen wat bruinig. Gisteren werd ik wakker met allerlei vegen in mijn onderbroek. Zooooooo vaag!:$ Dit heb ik dus nog niet eerder gehad. Moet nog een week voor mijn NOD, maar snap er nu dus even niet meer van.:(

6. Meriam22

Meriam22 Bekend lid

5 feb 2008
    790
    0
    0
    hey timon,

wat vervelend zeg. ik heb ook nog nooit zoiets gehoord moet ik zeggen wel van een innesteling bloeding. maar het is dus ook niet helder rood ?? het is echt wel vreemd. en je moet nog een week. ik hoop dat het stopt en dat je zwanger bent ik duim voor je..

xx

meriam

7. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Timon, ik heb altijd een aantal dagen voor NOD bruin verlies.
    Laatst een week voor NOD al en afgelopen cyclus had ik twee weken lang vanaf mijn eisprong al steeds hier en daar een drupje en veegjes bij het plassen....

Ik heb besloten me er maar niet meer druk om te maken. Volgens mijn huisarts zegt het niks over je vruchtbaarheid of over zwanger zijn/niet zwanger zijn. Je bmslijmvlies is na het ei erg dik en kan kleine beetjes los laten...

Meiden pbtjes komen er aan!

8. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ik heb ook meestal een dag voor ongie bruinverlies. Maar zoals deze maand is zo vaag en onherkenbaar. Blijkbaar is het sinds vanmiddag over, want met afvegen was het schoon.

9. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    Dames ik ga voor jullie duimen ik hoop oww zooo dat het een innesteling is!

@ all ik krijg weer een bloedtest voor de suiker

10. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

ik heb ook altijd de dag voor ik ongi moet worden beetje bruinig verlies.. maar dat heb ik nu al 3 dagen.. en mijn ongi zet maar niet door.. zooo irri...

11. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Of positief? Maar dan nog even wachten. Pffff...

12. gaby1986

joey en ik waren met zijn fam uiteten.. en fam foto maken enzo..
    er waren ook 2 baby's nog best kleintjes :) zo lief.. een baby'tje die ken ik goed.. en haar oma had haar vast.. dus ik loop er heen.. en geef t baby'tje een beetje aandacht.. zegt haar oma ineens.. (die ook op onze bruiloft komt) nu gaan jullie zeker na t trouwen ook aan kinderen beginnen ofniet.. ik kan zien aan je dat je graag moeder wilt worden. en weet ook zeker dat je moeder word.. nou k had t niet meer..en zij zag aan mij ook dat er iets niet klopte.. dus k knikte (zo vrolijk mogelijk) ja en liep naar joey.. en kon t niet meer droog houden.. dus de tante van joey (oma van het baby'tje) die snapte er niks meer van.. en dacht echt dat ze iets fout gedaan had.. dus de moeder van joey had t een beetje aan haar uit gelegt... t was me een avondje wel zeg..

stom eigenlijk dat aardig wat mensen aannemen dat als je gaat trouwen je ook automatische aan kinderen moet gaan beginnen .. nou mensen mogen blij zijn als ze een kindje mogen krijgen.,.. mensen nemen echt aan dat t allemaal vanzelf gaat ofso..

13. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Jeetje, wat een sluier hangt er dan gelijk over zo'n leuke middag. Is het erna weer beter met je gegaan?

14. gaby1986

timon.. k heb me erg vrolijk gedragen gister.. maar van binnen was ik weer erg verdrietig. :(

all: k blijf vandaag thuis, heb erg last van mijn buik.. en moet om de haverklap naar de wc.. en mijn nek is nog net niet helemaal stijf.. dus die ga k goed warm houden vandaag..blegh...

15. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Zo, ik ben ook weer online. Ben toch geen ijsklontje geworden het weekend. Was wel lekker weer even een weekendje weg. Nadeel was wel dat het koud was in de caravan. Bij aankomst en smorgens was het wel 10graden. Hadden 2 dekbedden mee, dus sliepen warm. En op de dag de gaskachel aan, maar voor de nacht vinden we dat gevaarlijk. Met kachel was het trouwens in 10 min ruim 20 graden, dus wel lekker warm.

Alle verhalen weer gelezen.

@hypo: als het zover rijden is snap ik dat je man het zaad in het ziekenhuis op moet vangen. Lijkt me wel apart om dan met een doosje met je eitjes van het ene ziekenhuis naar het andere te moeten rijden. Zo zie je maar dat alle ziekenhuizen anders werken.

@sjan: is inderdaad raar dat ze dat nooit gemeld hebben, zeker omdat er juist tegenwoordig veel aandacht aan besteed wordt of mensen suiker hebben. Hopen dat het meevalt voor je. Maar dat kan wel je stemmingen enz beïnvloeden inderdaad.

@timon; wat raar dat het bloed zolang aanhoudt. Gelukkig is het nu over. Zou het toch beetje vies vinden.

@gaby: vreselijk he dat mensen zulke dingen zeggen. Veel mensen gaan er inderaad van uit dat je aan kinderen begint als je eerst hebt samengewoond en dan gaat trouwen.
    Maar kan me voorstellen dat je zo emotioneel werd.
    Heb je kou gevat dat je zo last van je nek hebt?
    En voor jou hopen dat je ook snel ongi gaat worden.
    Succes.

@mijs; ik heb je een pb gestuurd, zie vanzelf wel je antwoord terug.

Ik bak soms wel wentelteefjes. Heerlijk. Maar dan doe ik er ook nog kaneel bij.

Nadeel is dat je dat het beste met oud brood kan doen, dan gaat het wat beter. Maar ik heb zelden oud brood. Want dat ligt altijd bij ons in de vriezer en haal het er per keer uit.

Ik ga vandaag verder ook op mijn ongi wachten. Ben net als alle maanden al redelijk ziek ervan. Ben altijd misselijk, last van rug en buik. En erg ongeduldig.

Hoewel ik toch hoop dat ik het gewoon niet krijg natuurlijk, maar ga er niet teveel van uit.
    Als ik ongi ben geworden mag ik gaan bellen voor het hsg onderzoek.
    Nadeel is dat ik vanavond nog moet werken, terwijl ik me niet echt fit voel. Dus hopen dat ik me dan wat beter voel.

16. gaby1986

zonnetje: fijn dat je ondanks de kou t toch leuk gehad hebt.
    en ik ben ook nog steeds aan t wachten op mijn ongi.. dit is dag 4 van klein beetje bruinig verlies.. snap er niks van..

17. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    En wachten duurt dan heel lang he gaby?
    Kan het zijn dat je lichaam beetje van slag is misschien door de hormonen? Want normaal is je ongi ook pas later zie ik aan je banner.
    Hopen dat het toch snel door komt voor je.
    Dat lijkt me nog vervelender bruin bloedverlies en niet doorzetten.

Ik zit gewoon op het begin te wachten, ben vandaag ook al tig keer naar toilet geweest.
    Weet wanneer ik het moet krijgen, gezien ik ovutesten had gedaan. Want anders was ik allang van slag geweest. Deze cyclus is namelijk de langste van die ik in tijden heb gehad. Laatste 2 maanden cyclus van 30/31 dagen. En nu gewoon 35 dagen. Daarvoor ook wel 33/34 dagen gehad hoor. Dus heb het vaker

18. Meriam22

Meriam22 Bekend lid

5 feb 2008
    790
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

@gabje hopelijk zet de ongesteld snel door zo aantobben is ook niets. veel beterschap.

@zonnetje je hebt dus wel genoten van je weekendje weg dat is mooi. het zeker wel koud buiten brrrrr.

vervelend hey wachten op je ongi zit er nu ook mee had gisteren al buikpijn en het moet pas donderdag komen pfff . had me ook vergist in de datum want aanstaande donderdag ga ik met een vriendin naar de sauna dus hopelijk komt het later zou niet fijn als ik dan ongesteld ben.

xx

meriam

19. gaby1986

hier is t bruinig verlies al wat meer.. misschien dat t vandaag doorzet.. dan kan ik morgen een poging tot aanmelden doen.

20. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    @meriam; nee als je ongi bent naar de sauna is lijkt me ook niks. Ga wel nooit naar de sauna, maar het idee.

@gaby; lekker dat het al wat meer wordt voor je. Hopen dat je je morgen dan kan aanmelden ja.

Ik wacht nog wel braaf af. Ik was blij dat ik ovutesten had gedaan, want deze hele maand is mijn lichaam al van slag. Pukkels op een raar tijdstip (een week voor eisprong en vorige week) Al 2 weken erg last van mijn rug. Buik voel ik nog minimaal. Dus als ik naar mijn lichaam had geluisterd had ik alles al vorige week verwacht.
    Maar ja, moet toch echt deze week zijn. Tot op heden nog geen ongi te bekennen.
    Zal zo maar eens zin gaan maken om te werken, heb ik ook helemaal geen zin in. Ben beetje futloos vandaag. Ook niet zo lekker geslapen vannacht.

Deel Deze Pagina