Slechte kwaliteit sperma

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by mammma2, Sep 19, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

hypo: hoop dat je in ieder geval niet helemaal hoeft te stoppen ..

2. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    2,688
    0
    36
    Hee arme Hypo wat lees ik nou! Wat een boel eitjes.
    Ik hoop voor je dat je toch door mag met enkel de Deca. Ik ga heel hard voor je duimen!

Heb je de uitslag inmiddels al gekregen? Laat je het dan even weten?

Ik denk aan je.

Liefs,
    Ieoor

3. hypo

hypo Fanatiek lid

Oct 28, 2008
    1,940
    0
    0
    Hey dames!
    Hier toch nog goed nieuws; ik mag straks de pregnyl spuiten en heb zondag de punctie!!!!
    Ik ben aan de ene kant heel blij, maar zie er aan de andere kant ook heel erg tegenop!
    Mijn bloedwaarde was nog net goed, net acceptabel zei ze. Het was 11. Is dat dezelfde waarde als waar jij het over had Maartje???
    Nu gaat het wel heel snel ineens, maar ook wel bijzonder, want op 1 november zijn wij 11 jaar samen en dan wordt als het goed is ons kindje 'gemaakt'. Een bijzondere dag voor ons.
    Iemand met punctieervaring nog tips voor zondag???

xxx hypo

4. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    2,688
    0
    36
    Hypo wow wat goed. Fijn zeg dat je door mag.
    En wat leuk; de punctie om jullie verkeringsdag. Dat moet goed gaan komen.

Voor wat betreft de punctie; ik vond het echt 100% meevallen. Natuurlijk voel je er wel iets van, maar als ze je een goede verdoving/versuffing geven dan is het voorbij voordat je het weet.

Ik mocht van tevoren ook al wat nemen voor tegen de pijn. Al met al is het goed te doen. De rest van de dag jezelf lekker laten verwennen door manlief.

Meid ik ga voor je duimen.

Heel veel succes.

XXX

5. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

Feb 9, 2009
    4,405
    11
    38
    in mijn huisje
    Geweldig hypo dat het toch nog door kan gaan.
    Zal helemaal mooi zijn als deze poging raak is. Lijkt me inderdaad erg mooi.
    Al 11 jaar samen, jeetje. Ik ben pas 5 jaar samen.
    Gaat inderdaad dan ineens wel erg snel ja, weet niet wanneer je anders de punctie gehad zou hebben.

Hoe is het bij jou gegaan ieoor: jij hebt ook je iui gehad zie ik in je onderschrift. Heb je een beetje goede hoop?

Hier heb ik een rustige avond, manlief is op pad voor zijn werk. En ik heb geen idee wanneer hij thuis komt.

6. calani

calani Fanatiek lid

Jul 31, 2008
    1,347
    0
    0
    België
    waw hypo, wat goed meid!!! en op zo'n speciale dag dan nog wel, ik kreeg met de pu een spuit in mijn bil en die maakte me helemaal rustig, dacht thans niet dat er een product bestond dat mij die dag rustig kon maken, had teveel slechte pu verhalen gelezen,
    in ieder geval viel de pu me veel beter mee dan verwacht, ok leuk is anders maar evenmin helse pijnen, gewoon onaangename pijn, maar hou het resultaat voor ogen hé
    en gezien je zoveel eitjes hebt zal je vast wel nog toppertjes hebben voor als je verse poging mislukt, heb je meteen extra cryo kansen!!
    ik duim voor jou!!!!!
    en oja na de pu zetelrust hé, laat je maar dienen

7. hypo

hypo Fanatiek lid

Oct 28, 2008
    1,940
    0
    0
    Wat lees ik nu Calani; twee hartjes?????????? Je krijgt een tweeling? Wat leuk meid!

Andere meiden; bedankt voor de lieve reacties. ik vind t enorm spannend, maar jullie stellen me wel een beetje gerust. ik krijg id ook een roesje zondag en mag van tevoren ook al 2 pijnstillers nemen. Manlief moet daarna met de box met mijn eicellen (hopelijk) naar het andere zh waar de bevruchting plaats vindt. Ik had gerekend op maandag of dinsdag de punctie, maar dat is dus een dagje eerder; mooi in het weekend! Maandag blijf ik iig nog thuis en daarna zie ik wel....

Ieoor: hoest met jou?

8. gaby1986

calani: ja k zie t nu ook.. een tweeling.. wou wat leuk.. heb echt een blij gevoel nu haahhahaha :D echt super voor jullie..

hypo: nou fijn dat je toch door mag..
    ik vond de punctie reuze meevallen.. heb geen 1x auw hoeven zeggen
    vond de eendebek bij t terugplaatsen pijnlijker :)
    tips: lekker op de bank hangen na de punctie en zo min mogelijk doen.. maar je zal zelf wel merken dat je ook echt rust moet houden.. tijdens te punctie ontspan zover mogelijk is.. en kijk lekker mee op t scherm.. als je t fijn vind neem je eigen muziek mee.

9. gaby1986

heeft iemand de lijst eigenlijk? wou ff zien waar iedereen nu staat..

10. calani

calani Fanatiek lid

Jul 31, 2008
    1,347
    0
    0
    België
    hihi bedankt hypo en gaby :) ben hééél BLIJ
    en hypo, ik kreeg de instructies om de 3 dagen na de pu niet te gaan werken, ik zou dat in jouw plaats ook doen als je kan!!

11. mammma2

mammma2 VIP lid

Aug 13, 2008
    6,372
    0
    36
    Hypo, wat fijn dat je door mag en dan zondag de punctie al!! Ben benieuwd naar hoeveel (bruikbare) eitjes ze nou weghalen bij je, en vooral natuurlijk hoeveel bevruchtingen daaruit ontstaan!
    Tav de punctie...tja ik vond mijn punctie echt hel en ik kreeg vooraf een slaappil en ook een prik ik mn bil met een soort morfine-achtige pijnstiller maar ik had niet het idee dat het hielp (heus wel iets hoor anders was het vast nog erger geweest). Heb tijdens de punctie gejankt van de pijn... In mijn dossier staat nu ook dat ze meer pijnstilling moeten geven bij een evt volgende poging. Ik wil je niet bang maken hoor maar wil alleen maar zeggen dat het ook enorm tegen kan vallen. Ik ging er niet angstig en juist heel relaxed in maar dat heeft dus nix geholpen. Het is gewoon bij iedereen anders en ook jij zal het op een andere manier ervaren dan ieder ander. De tip van gaby vind ik wel een goede: muziek meenemen... Is wel fijne afleiding denk ik!
    Na afloop, lekker slapen thuis en goed drinken, zeker met zoveel follikels. Ik had na afloop eigenlijk helemaal geen last, waar anderen dat weer wel hadden, dus ook dat verschilt enorm!

Ik wil je alvast enorm veel succes wensen voor a.s. zondag en hoop dat je snel kan laten horen hier hoe het is gegaan.

Liefs Suus

12. gaby1986

calani: k zou ook echt 3 dagen vrij nemen gewoon tot na de terug plaatsing.. ik heb echt 3 dagen plat gemoeten van de pijn in mijn buik.. dus k zou er maar wel proberen rekening mee te houden..

susan: hoi :) hoe is t .. nog 21 dagen en dan heb je je meisje gewoon al :D

13. mammma2

mammma2 VIP lid

Aug 13, 2008
    6,372
    0
    36
    Ja Gaby, het is ongelooflijk om voor te stellen!! En bij jou komt de 1e spuit ook al in zicht :D Heb je er 'zin' in?

14. zonnetje1980

Feb 9, 2009
    4,405
    11
    38
    in mijn huisje
    Gefeliciteerd calani met 2 baby's. Wat geweldig voor je.

Inderdaad hopen dat ze nog wat cryo's over blijven voor je hypo. En als ik jou was inderdaad rust nemen. Heb er verder geen ervaring mee. Maar luister goed naar de lichaam.
    Wel apart dat je naar een ander ziekenhuis moet voor de bevruchting.

Voor wat rust: ik gebruik regelmatig rescuedruppels. Dit is homeopatisch en rustgevend.
    Is niet tegen de pijn.

Susan; laatste loodjes voor je.

15. gaby1986

susan: ja echt wel :) vooral omdat nu niemand weet dat we wel nog een icsi poging doen voor de bruiloft.. heb tegen iedereen gezegd dat we pas na de bruiloft weer verder gaan..
    alleen mijn baas en een collega en m'n 2 beste vriendinnen weten het :)

vind je t eng een keizersnee?

16. zonnetje1980

Feb 9, 2009
    4,405
    11
    38
    in mijn huisje
    Vind het knap dat je het kan verzwijgen gaby. Lijkt mij heel moeilijk om eerlijk te zijn.
    Maar geef je groot gelijk. En hopelijk ben je zwanger als je trouwt.

17. gaby1986

zonnetje is ook echt moeilijk hoor.. vooral voor mijn moeder want die zeg ik altijd alles...

ff vraagje.. ik heb allang de brief binnen van t ziekenhuis.. maar wannner komen de recepten dan? ben er echt op aan t wachten..

18. zonnetje1980

Feb 9, 2009
    4,405
    11
    38
    in mijn huisje
    Ik zou het niet weten, als ik jou was zou ik bellen.
    Misschien zijn ze het vergeten mee te sturen.

Hoe is dat de 1ste keer gegaan bij je?

19. gaby1986

volgens mij zaten die de eerste keer bij die brief erbij waarop staan wanneer je moet beginnen met spuiten.. k bel anders maandag wel even.

20. zonnetje1980

Feb 9, 2009
    4,405
    11
    38
    in mijn huisje
    Gelukkig heb je nog wel even, maar ik heb een vermoeden dat ze het gewoon vergeten zijn. Want waarom heb je deze brieven wel gehad en de recepten niet. Dat kijken ze vast niet elke dag na wie ze nog moeten sturen.

Share This Page