Hypo, wat ontzettend balen!! Ik begrijp dat je wat afstand neemt. Pak je rust en we zien je wel weer verschijnen. Sterkte meis!
Na wat opstartprobleempjes gaat het nu goed! Ze was na 2 dgn al 10% onder haar geboortegewicht dus moesten we gaan bijvoeden. Heb toen ook besloten de borstvoeding te laten voor wat het was (heb nu nl meer controle ) en gisteren zat ze alweer bijna op dr geboortegewicht! Ook was ze vorige week gezakt voor de gehoortest maar vandaag, bij de 2e test, is ze wel geslaagd. Gehoor is dus goed aangelegd; wat een opluchting 's Nachts is het wisselvallig; de ene keer een goede nacht, en de andere keer een slechte (zoals vannacht ) Het liefst ligt/is ze de hele dag zowat op me (hoe vervelend ) dus is het lastig haar 's nachts in dr ledikantje te houden. Maar..........het is echt een schat van een meid en ze kan me ook echt laten lachen met haar rare gezichten. Steekt regelmatig, tijdens haar slaap, dr tong helemaal uit en dat ziet er zo grappig uit! Ook laat ze heel veel windjes en dan zie je in haar gezicht dat ze enorm loopt te drukken. Kijkt dan eerst heel bedenkelijk, dan zie je dr 'gas' geven en daarna hoor je het windje. Echt grappig dus! Meiden, ik hoop echt dat jullie dit ook gaan meemaken want het is echt fantastisch! Blijf volhouden want het kan echt allemaal tegenwoordig in de medische wereld! Ik blijf me elke dag verbazen over het feit dat ons zkh zo'n lief en compleet meisje heeft gemaakt voor ons. Wonderbaarlijk gewoon! PS. Ik blijf jullie volgen hoor, ook al reageer ik niet vaak. Gaby, hoe gaat het spuiten tot nu toe? Wanneer komt de Puregon erbij??
Leuk om te lezen Susan, en fijn dat het nu beter gaat. Mijn vriendin had precies hetzelfde voor wat betreft de borstvoeding. Overstappen op de fles is dan gewoon het beste. En wat goed dat ze nu geslaagd is voor de gehoortest, inderdaad een opluchting! Geniet ervan
@hypo: balen voor je meid. Veel sterkte en neem je rust. @susan; gelukkig dat het beter gaat bij je/ sophie. Wat je zegt heb je nu inderdaad meer controle met flesvoeding. En hopen dat ze nu lekker gaat groeien en slapen.. @calani: hopen dat de bloeding verder niks was. Kan me voorstellen dat je toch ongerust bent. Heb je de onrust sinds die bloeding of daarvoor ook al? Gelukkkig verder weinig klachten. Succes dan maar weer. @timon: de mmm is voor ons al eerder begonnen hoor. Hebben het begin van het jaar al moeten proberen met hulp van medicijnen. Dus dit is eigenlijk onze 2e stap al. Begin nu toch wel zenuwachtig te worden om eerlijk te zijn. Vanmorgen gebeld en vrijdag heb ik een startecho met prikinstructie. Dus hopen dat vrijdag alles goed is. Want dan mag ik door voor de iui. Tijdens de iui heb lekker vakantie gepland, alleen de 1ste keer moet ik het even combineren met mijn werk, maar de iui zelf valt hoe dan ook in de vakantie. Had nog veel dagen staan, dus dat kwam mooi uit. Kan ik me alleen even op dat richten zonder stress van mijn werk. Een cyclus van 4 weken is uniek voor mij om eerlijk te zijn, heb meestal dus langer. Heb wel veel bloedverlies dit keer. Vandaag al regelmatig moeten verschonen. Heb het meer dan normaal, maar wel minder last van buik en rug. Denk toch door het hsg dat het beetje van slag is.
Spannend zonnetje! En wat fijn dat de IUI in je vakantie valt. Kun je je inderdaad volledig daarop richten.
Ik heb deze vakantie op de iui gepland hoor. Heb hele jaar gewoon wat uren over gehouden voor het geval dat. In september al te horen gekregen dat ik na het hsg kon beginnen met iui. Dus toen al beetje geprobeerd te rekenen. Niet helemaal gelukt dus door onregelmatige cyclussen. Maar kom dus redelijk uit, kan ook niet eerder vrij nemen, want dan is er zowel woensdag als donderdagmiddag een deel van de middag niemand aanwezig. Dus volgende week vrijdag heb ik lekker vakantie. Kan ik ook mooi even bijtanken van drukte.
beetje laat maar.. 123 welkom hier. zonnetje: bijna aanmelden.. spannend hoor.. hoe is t nu tussen je man en jou? calani: eng dat je een kleine bloeding gehad hebt.. zou t ook spannend blijven vinden hoor allemaal. hypo: dikke knuffel voor jou.. doe lekker rustig aan en neem je tijd... susan: spuiten gaat wel goed nu... in t begin helemaal niet.. deed me zo'n zeer en zag t helemaal niet zitten zo.. maar na een tip van iemand leg ik er nu van te voren even gauw een icepack op.. en nu gaat t goed.. voel t nauwelijks. en wat een gekke meid heb je.. haha haar tong uitsteken tijdens t slapen
Het gaat goed tussen mijn man en mij. Hij gaat vrijdag ook mee naar de startecho en de spuitinstructie. De andere afspraken moeten we even kijken hoe of wat. Maar in het begin wil hij graag mee. Geen ruzie meer gehad gelukkig, problemen bij zijn familie opgelost. Is deels toch ook spanning en buien van beide kanten. Ben afgelopen weken beter te spreken, dus dat scheelt ook. Hoewel ik nu wel beetje brak ben door ongi. Door het ijs voel je inderdaad weinig van de spuit, dat verdoofd. Gelukkig dat het spuiten goed gaat. Ben benieuwd hoe het mij zal vergaan.
hallo meiden, hoe is het allemaal hier. 123 welkom. gaby hoe gaat het is je nieuwe bed er al?? Hypo doe rustig aan en sterkte zonnetje fijn dat het beter gaat tussen jou en je man en spannend het vooruitzicht morgen veel succes. hier alles goed voel dat me ongi eraan zitten te komen dus vannacht of morgen zal het wel zo zijn en dan mag ik me aanmelden pfff het klinkt misschien stom maar heb er echt zin in hopelijk word december voor ons allemaal een supermaand. xx meriam
meriam: t nieuwe bed komt vrijdag.. dus nog 2 nachtjes in ons oude bed.. kan niet wachten fijn dat je je bijna aan kan melden. k had er ook echt ''zin'' in...
Ben ook blij dat het weer beter gaat. Hopen dat het ook zo blijft gaan. Hopelijk is december inderdaad een goede maand voor de meeste van ons ja. Mijn gevoel zegt regelmatig dat het gewoon dit jaar nog gaat lukken. Hebben maar 1 poging, want tussen kerst en oud/ nieuw is het lab dicht. Soms zegt mijn gevoel ook wel dat ik nog geduld moet hebben. @gaby: heerlijk zo bed. Geniet ervan. @meriam: voor jou ook succes.
niet alleen slapen gaby . ik ben net ongesteld geworden. 1 dag te vroeg maar je hoort mij niet klagen echt niet. morgen lekker aanmelden. ik heb trouwens eigenlijk nooit echt bruinverlies maar eigenlijk gelijk altijd rood. kent iemand dit?? xx meriam
Was dat bij mij ook maar zo Meriam, ik heb zo'n 5 dagen voordat ik ongi word al bruinverlies. Heel vervelend...