Slechte kwaliteit sperma

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mammma2, 19 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    *breek ff in*

Ieoor, wat een nieuwe wending!!!
    Maar wel een geweldige!!!
    Dat haalt de druk er wel vanaf lijkt me.
    Je bent dus gewoon een low responder.

Dus bij jou zo'n 5 follies. Mooi hoor!
    Als ze allemaal goed doorblijven groeien en er overal een eitje in zit dan komt het helemaal goed!
    Ik ga voor je duimen!

*breek weer uit*

2. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

ieoor: nou fijn hoor dat t nu toch weer wat posotiever is allemaal.

en wat een domme fout van die iui zonde zeg!

zonnetje: oh zal vanavond eens kijken wat erop staat *zoekt t nu niet om op te staan :p*

3. Meriam22

Meriam22 Bekend lid

5 feb 2008
    790
    0
    0
    We gaan gewoon alle 4 zwanger het jaar uit vind ik hoor

vind ik ook hoor zonnetje.

@ Ieoor wat positief nu zeg mooi hoor. wel spannend hoor dinsdag 2e meting misschien komen er toch nog 1 of 2 bij zou super zijn.

@ zonnetje je bent dus al aardig bezig om je huis te veranderen in een sneeuwkasteel ;). wel lekker hoor je huis zo versieren ik ga der volgende weekend denk ik maar eens aan beginnen.

@ ego vanmiddag ging het even niet zo goed hier. ik had woensdag de 1e fm en toen heb ik recepten mee gekregen voor puregon en orgalutran want ik zou aankomend weekend er niet mee doorkomen met wat ik nog had. ik woensdag gelijk naar de apotheek en bij ons is het zo als je het de ene dag besteld is het er de volgende dag. ik zeg nog tegen die muts achter de balie als het er vrijdag maar is anders heb ik echt een probleem. kom ik daar vanmiddag hebben ze de orgalutran in back order gezet. zooo ik had het echt even niet meer nu blijkt dat het morgen binnen komt en ik het dus morgen ook af kan halen anders had ik echt een probleem gehad het is toch niet te geloven. gelukkig helpt het door het nu even van me af te schrijven. pfff.

nou meiden fijne avond nog

4. gaby1986

meriam: dat is niet leuk..

ff vraagje.. las net op de verpakking van de puregon dat als je een ampul al 1x gebruikt heb (ik kan er 2x van spuiten) je hem binnen 28 dagen op moet maken.. deze was nog van de vorige icsi.. dus al lang over de 28 dagen heen.. zou dit heel erg zijn? want heb hem dus wel opgespoten...

5. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    @meriam: jeetje, zou het ook benauwd krijgen. Gelukkig komt het toch nog goed.

@gaby: geen idee of het echt kwaad kan. Is waarschijnlijk wel dat het minder goed werkt. Je zou het aan de apotheek of het ziekenhuis kunnen navragen of het kwaad kan.

6. gaby1986

zonnetje heb de apotheek al gebelt.. ze zijn aan t overleggen en bellen zo terug.. maar moet over 10 minuten weg.. dus ben benieuwd.

7. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    @gaby: wat heeft de apotheek gezegd?

Ik heb vandaag de 2e fm gehad. Eitje rechts is gekrompen, heb nu wel links 2 eitjes die het goed doen. Zijn 1,4 en 1,2. Dus maandag weer terug voor fm. Dus nog onbekend wanneer iui wordt. Kan nog alle kanten op. Wist ook niet dat eitjes weer kunnen inzakken. Schijnt vaker te gebeuren.
    Ze willen me ook niet teveel stimuleren met hormonen, heb best veel eitjes. En anders groeien er teveel en moet ik stoppen.
    Dan ga ik liever 2 dagen langer door met minder hormonen en kans dat ik door kan gaan.

Bezoek van schoonouders was erg gezellig gisteravond. Ook gewoon over het hele traject gepraat. Vonden hun toch lastig en genant merkte ik. Vooral mijn schoonvader had er moeite mee.

Verder hebben we vandaag een andere auto voor mij gekocht. Had eigenlijk een 2ehands in gedachte, maar is een nieuwe geworden met inruil van die van mij.
    Krijg hem in januari ergens. Is een agyo geworden.

Vanmorgen in het ziekenhuis viel me op dat alle vrouwen er alleen waren voor hun fm. Bij mij was manlief wel mee. Voelde me toen wel beetje vereerd, gezien alle toestanden die ik eerst gehad heb over het geheel. Manlief draagt zijn steentje bij met prikken om soms de naald erop te zetten, het aan te geven en de naald er weer af te halen. Prikken mag ik toch echt zelf blijven doen. Hij zei afgelopen week wel dat hij het wilde proberen, maar als het erop aan komt toch niet. Dus hij is echt omgedraaid in zijn gedrag. Gaat helemaal goed komen hier.

8. Meriam22

Meriam22 Bekend lid

5 feb 2008
    790
    0
    0
    @ zonnetje, mooi dat het goed gaat komen hoor. en je fm is ook goed gegaan mooi hoor van de week ergens de iui dan.

@ gaby ben ook wel benieuwd naar wat de apotheek heeft gezegd en icepack helpt niet echt bij mij ben misschien te ongeduldig. maar mag als het goed bijna stoppen met spuiten.

@ hier alles redelijk laatste dag begin ik echt pijn te krijgen in me buik zullen me eierstokken wel zijn ben erg benieuwd naar morgen wel zullen wel zien. straks nog naar een verjaardag geen zin maar ja even doorbijten.

9. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Ik had de iui op dinsdag staan als voorlopige datum, maar dat gaat dus hoe dan ook niet lukken. Want moet maandag pas terug. Wordt hopelijk wel ergens deze week ja. Of ik moet ineens teveel eitjes hebben ofzo. Dan moet ik stoppen.
    Hopelijk wordt het woensdag, maar dan moet maandag 1 ei groot genoeg zijn. De grens is 1,9. Dus ik denk zelf dat het meer richting donderdag gaat, maar ja geen idee. Afgelopen donderdag was links ook onder de 1 en nu had ik al 1,4. Maar ja andere ei was gekrompen.

Bij mij begint de vloeistof ook beetje te irriteren na het spuiten.

Hopelijk heb je veel eitjes meriam en heb je daardoor last van je buik.
    Succes morgen bij de fm.

10. gaby1986

meriam: de apotheek zei dat je er wel een reactie op kan krijgen en dat hij na 28 dagen niet meer werkt.. maar k heb vanmorgen t verpleegsprekuur gebeld en die zeiden dat t geen kwaad kan.. en dat de werking wat langzamer is. en ik me dus geen zorgen hoef te maken.

all: gister had k mijn vrijgezellenfeestje.. verhaal staat op mijn site en op hyves..

www.babyschuurmans.babysite.nl ---> onzewens

www.http://gabyvanharen.hyves.nl/

11. Meriam22

Meriam22 Bekend lid

5 feb 2008
    790
    0
    0
    @gaby heb net je verhaal gelezen op hyves want die andere site moet je een wachtwoord voor hebben? super leuk vrijgezellenfeest heb je gehad zo te lezen!! en vandaag dus opruimen...
    je gaat die medicijnen dus gebruiken. als ze zeggen dat het geen kwaad kan dan zal het wel veilig zijn hoor.

@ zonnetje rot hey dat de vloeistof begint te irriteren. als ik in me been moet spuiten dan lijkt het altijd net alsof ik door een grote mug ben gestoken een hele rode vlek. maar waar spuit je eigenlijk in je buik? ik duim voor woensdag voor je de iui.

@hier moet zo naar het ziekenhuis voor de meting heb nu echt superveel buikpijn ben echt een beetje bang voor overstimulatie.
    we zullen het zo wel horen in het ziekenhuis. tot straks

12. gaby1986

meriam: wachtwoord staat achter de site zelf die had k er al bijgezet.
    en die medicijnen had k al gebruikt en daarna las k pas dat je ze maar 28 dagen mag bewaren.. maar had er maar eentje nog.. en die had k de eerste x gewoon opgemaakt.

succes in t ziekenhuis.

13. Meriam22

Meriam22 Bekend lid

5 feb 2008
    790
    0
    0
    hai hai,

ik heb net de 2e fm gehad en het was goed aankomende dinsdag punctie. ik ben echt heel blij dat het zo snel is. hoe is het hier verder allemaal??

14. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    @gaby: klonk gezellig je vrijgezellenparty. Gelukkig dat het geen kwaad kon dat je die andere eerst gebruikt had.

@meriam: ik spuit in mijn buik rechts van de navel. Heb een redelijk buikje(jammer genoeg). Spuit wel stukje bij navel vandaan. En elke keer op ander stukje. Brand even nadat ik de naald eruit haal. Zakt na 10 min weer af.
    Een rode vlek ofzo heb ik niet. Gelukkig ook nog geen blauwe plekken.

Ik hoop dat je geen overstimulatie hebt.
    Ik hoor het wel als je geweest bent (dat ben je op dit tijdstip vast al)

Ik heb vanmorgen ook last van mijn buik, links onder heb ik steken. Al de hele ochtend. Dus hopen dat het bij mij ook goed gaat. Ben ook wel beetje bang dat ei te hard groeit of teveel eitjes groeien.

Ik kan alleen woensdag de iui doen als mijn ei heel hard gegroeid is. Hoewel ze dat tussen donderdag en zaterdag ook gedaan hebben. Dus ik ga uit van woensdag, donderdag of vrijdag.

15. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Heb net je berichtje gemist, maar dat is mooi.
    Lekker snel al voor je.

16. Meriam22

Meriam22 Bekend lid

5 feb 2008
    790
    0
    0
    ja idd is heel snel had het ook wel verwacht maar begin nu echt bang te worden want de vorige keer had ik de hele procedure helemaal geen pijn ook niet bij de punctie en nu heb ik constant pijn dus ben ik ook behoorlijk bang voor de punctie we zullen wel zien. ik mocht ook een infuus met morfine maar dat vond ik dan weer een beetje teveel van het goede voor 10 minuten pijn. maar is voor jou nog even spannend dan wanneer de iui is. ik duim voor je dat het allemaal goed gaat en buikpijn ja heb ik ook maar heb ook geen overstimulatie dus komt vast goed.....

17. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Alleen is bij jou de overstimulatie bij meer eitjes dan bij mij. Als ik er 3 heb is het al overstimulatie. Maar ik zie het morgen wel.

Kan me voorstellen dat je dat infuus net teveel vind. Mag je wel een pijnstiller nemen of niet? Hopen dat de pijn meevalt. Kan me voorstellen dat je beetje bang bent.
    Doe die dag verder dan in elk geval rustig aan.

18. gaby1986

meriam: spannend dinsdag de punctie.. :)

19. Meriam22

Meriam22 Bekend lid

5 feb 2008
    790
    0
    0
    ja zeker spannend ben er echt super blij mee. het begon echt heel veel pijn te doen. hebben jullie nog wat leuks gedaan vandaag??

20. gaby1986

opgeruimt van gister..geshopt voor sinterklaas en kerst.. zijn nu helemaal klaar....zijn ook nog op visite geweest..
    en hebben de bench van puk met iemand geruild die een kleinere wou en wij een net wat grotere.

Deel Deze Pagina