Slechte kwaliteit sperma

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mammma2, 19 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

ja word nog druk ja op t wachtbankje :) als nu alle behandelingen gewoon lukken.. :) wou wel fijn zijn..

2. gaby1986

vanavond 22.30 pregnyl.. dus woensdag 10.30 de punctie...

3. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Succes dan vanavond en alvast voor woensdag.
    Is best laat dat je moet prikken. Dus wordt even wakker blijven voor je.

4. gaby1986

zonnetje: ja vond k ook wel.. maar ja.. dan blijven we wel ff op. ik kan uitslapen morgen.. maar joey moet om 6 uur op staan.

5. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Dan wordt het dus een kort nachtje voor hem. Voor icsi is het misschien een ander tijdsverschil dan voor iui. Ik moest om 21uur de pregnyl zetten en dan 2 dagen later om 12uur voor de iui.

Gelukkig is het wel zo gebeurd. Zeker als je even voor half 11 alles al klaar zet.

6. gaby1986

zonnetje als je de pregnyl zet is 36 uur later de punctie bij ons..
    en alles staat al klaar..

7. Meriam22

Meriam22 Bekend lid

5 feb 2008
    790
    0
    0
    hey meiden,

@gaby vanavond dus pregnyl zetten en woensdag punctie. veel succes alvast.
    @zonnetje hoe is het bij jou?

@hier alles goed hoor op wat kleine pijntjes van de progesteron na. maar mag zeker niet klagen. ik duim voor ons allemaal een posi test in ons handen dit jaar. zou wel super zijn toch!!!

8. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Bij mij gaat het ondertussen wel weer gelukkig. Op beetje misselijkheid na vandaag.
    Kan weer redelijk doen wat ik wil. Doe alleen nog rustig aan. En moet gewoon geduld hebben. En dat vind ik soms best lastig. 14 dagen duren zo lang voor je gevoel.

9. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Gaby; woensdag de punctie al. Goed zeg. Vanavond de Pregnyl.
    Alvast heel veel succes.

Zonnetje en Meriam; hoe is het op het wachtbankje?

Wij hebben vandaag de TP van 1 emmy gehad. De emmy had een cijfer 8/10 dus het was een hele goeie!! Nu maar hopen dat ie blijft zitten.

10. Meriam22

Meriam22 Bekend lid

5 feb 2008
    790
    0
    0
    @Ieoor hier op het wachtbankje is het zenuwen hoor. heb wel wat ongikrampen gehad en steken maar voor de rest gaat het wel.
    en bij jou? je zit nu ook op het wachtbankje!! wanneer mag je testen?? en hopelijk blijft tie zitten idd. voor ons allemaal!!

11. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Kom er gezellig bijzitten ieoor. Is nog plek genoeg op de bank.
    Dat is mooi dat het een hele goede is. En nu nog blijven zitten. Wanneer kan je testen? En heb je nog cryo's?

Is gewoon braaf wachten op dat bankje.
    Morgenochtend ga ik poging doen tot een boswandeling. Dit ook afhankelijk van het weer. Morgenmiddag weinig doen. En morgenavond is er een proefavond in de supermarkt. Dus daar nog even heen. Dit is voor de feestdagen. Vorig jaar ook al geweest.

12. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Lastig he meriam dat wachtbankje.
    Lijkt bijna wel of de tijd stilstaat. Terwijl ik voorheen vaak had dat de week omvloog.
    Scheelt misschien ook dat ik al 1,5 week vrij ben.
    Vandaag wel even naar een overleg geweest van mijn werk. Vond ik een belangrijk overleg.

13. gaby1986

ieoor: nou hopelijk blijft deze goeie nu zitten..

we hebben wel een lange bank nodig zeg voor al dat wachten.. zullen we een tv'tje aanschaffen.. ? :D

14. Meriam22

Meriam22 Bekend lid

5 feb 2008
    790
    0
    0
    met dvdspeler :D haha is wel lastig dat wachten ja probeer zoveel mogelijk gewoon met werk bezig te zijn maar heb echt al 2 keer buiten de deur gegeten in de avond 2 x feestje wel leuk dus maar met eten wat rauw was en door vragen of ze het doorbakken. ik wil gewoon het zekere voor het onzekere nemen maar vind het toch wel raar van mezelf..

15. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Mag er ook een spelletje bij? Ik zit namelijk naast jullie.:D

Vandaag op weg naar huis kwam er wat braakneigingen gehad. Althans... een boer willen laten, maar er wilde meer mee komen. Sorry voor de vieze voorstelling. Kan dat te maken hebben met mijn ei rond 3 dec of zit ik gewoon even niet goed in elkaar?

16. gaby1986

timon: een spelletje mag er van mij wel bij hoor..en geen idee wat dat kan zijn..

ik heb hier al de hele nacht buikpijn.. en nu nog steeds..misschien datdat de zenuwen zijn voor morgen...

17. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Goh bedankt voor je lieve reactie. Die huisarts van mijn vriend zei dat ik eerst MOEST temperaturen.... Nu hoor ik van jou dat het niet eens hoeft.. Wachttijden vallen ook wel mee dus!
    Thanks!

18. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    icsi lijkt me zo eng... Ben als de dood voor naalden, en de punctie lijkt me vreselijk... Maar bedankt voor je hoopgevende bericht!

19. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    @maria; wachttijden verschillen per ziekenhuis. Ik heb toen zelf getempt. Huisarts vond dat erg goed. Uroloog heeft er even naar gekeken en zag ook dat ik een eisprong had. En de gyn zei ik doe er niks mee. Wij prikken alleen bloed om te kijken of je een eisprong hebt.

Ik wil ook een dvdspeler met dvd's bij de tv. Want er is weinig leuks op de tv vind ik. En nog wat leeswerk. En dan de spelletjes voor timon.

@timon; het kan van alles zijn. Hopelijk is het goede misselijkheid, maar ja is niet te zeggen.

@gaby: vast de zenuwen ja, kan ik me ook wel voorstellen.

20. gaby1986

k kan de wii wel bij t wachtbankje zettem :D heb vandaag ee nieuw spelletje binnen gekregen.. :D

zo ben wel een beetje zenuwachtig voor morgen.. hoop echt dat dit de laaste punctie gaat worden zeg!

Deel Deze Pagina