Slechte kwaliteit sperma

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mammma2, 19 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

maria: bij de vorige punctie.. deed t wat zeer.. maar viel me reuze mee.... deze punctie deed echt 5x zo meer pijn dan de eerste..
    maar weet je.. zo'n punctie is zo klaar.. en ik heb zo iets,, ik moet dit wel doen..

ben zelf als de dood voor naalden.. nog steeds wel..
    terwijl ik mezelf nu al zo vaak een spuit gegeven heb voor de behandeling..

t komt echt wel goed....

2. Meriam22

Meriam22 Bekend lid

5 feb 2008
    790
    0
    0
    hey gaby ,

ik las dat het zo is tegengevallen. je bent er nu vanaf gelukkig. gelukkig zijn er genoeg zwemmers gevonden. wel vervelend dat je zoveel last hebt van je buik nu.

3. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Gaby; fijn dat het er weer opzit.
    En 2 eitjes meer dan verwacht. Dat is pas goed nieuws.

Nu duimen voor mooie bevruchtingen.
    Doe maar lekker rustig aan.

Liefs,
    Ieoor

4. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Hee gaby, wat een ochtend hebben jullie gehad. Jij zo'n pijn en Joey geen zaad en daarna in alle stress weer moeten produceren... Vreselijk.
    Hadden jullie het van te voren gehad over 'wat als er geen zaad gevonden wordt?' dat er dan een spoed TESE zou worden gedaan? Zijn daar bij jullie afspraken over gemaakt? En waarom geen PESA? Worden jullie behandeld in een ziekenhuis waar zowel PESA als TESE worden gedaan? Dit is iets wij mij ook enorm bezig houdt: bij mijn man is 1 keer een beetje en 1 keer geen zaad gevonden. Was het bij Joey de eerste keer dat het gebeurde?

Meiden, leg mij es uit: waarom geen punctie onder narcose? Waarom moeten wij vrouwen dit ondergaan met pijn? Een gezond lichaam volspuiten met hormonen, pijnlijke punctie. het gaat zo tegen zowel mijn gezond verstand als tegen mijn gevoel in! In Düsseldorf gaat het standaard onder narcose! En dat wordt niet vergoed door je Nederlandse verzekeraar! Ik vind het zoooo stom!!

Dikke knuffel voor de nare ochtend van Gaby en Joey. Op naar bevruchtingen, TP en een positieve zwangerschapstest om al jullie vrienden en familie mee te verrassen!

5. gaby1986

mijs: nee dit was de eerste keer... was er ook echt van geschrokke... en ik weet niet echt t verschil tussen tesa mesa enzo...
    maar joey zou t sowieso gedaan hebben...

maar ik ga ff liggen..

6. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Jeetje gaby, balen dat het zo tegengevallen is.
    Gelukkig toch meer eitjes dan verwacht. Maar 1ste keer geen zaad. Kan me voorstellen dat je geschrokken bent. Gelukkig bij 2e poging wel genoeg zaad gevonden.

Doe lekker rustig aan aankomende dagen. Laat je lekker verwennen. Gelukkig heb je vakantie (toch?). Kan je lekker bijkomen. En dan nu wachten op een goede bevruchting en de tp.
    Succes en een dikke knuffel.

7. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland

8. gaby1986

ja ik heb vakantie..

heb net op de digipoli gekeken.. zijn 3 eitjes geinjecteerd..

9. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    #4629 Timon, 9 dec 2009
    Laatst bewerkt: 9 dec 2009
    Ik hou ook absoluut niet van naalden en het vooruitzicht om jezelf te spuiten.... brrrrr! De punctie is niet het vervelende, want die naald zal ik niet zien, maar wel voelen.:$ Voorlopig nog enkele maanden wachten.

10. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Hopelijk gaat het snel beter met je buik. Wel goed dat ze 5 eitjes hebben gevonden. Pfffff, gelukkig had je man toch nog genoeg zaadjes....

11. gaby1986

timon: ik had die naald van de punctie wel van te voren gezien.. en als je bang bent voor naalden is dat idd GEEN goed idee....
    schrok me kapot..

12. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Kan me voorstellen dat het een vrij grote naald is voor een punctie. Voor het prikken zijn het gelukkig kleine naaldjes.

Geen idee waarom ze het niet onder narcose doen, misschien toch meer nadelen of risico.
    Of tijdelijke verdoving ofzo zou al prettig zijn misschien.

Hoe is het nu met je buik gaby? Weer wat beter. Gelukkig toch 3 bevrucht. En nu hopen dat die ook mooi gaan ontwikkelen nu. Wanneer zou je evt een tp hebben?
    Doe maar lekker rustig aan.

Wordt het helemaal niet vergoed om de behandeling in duitsland te doen? Dacht ergens gelezen te hebben van gedeeltelijk.
    Maar heb me er verder niet in verdiept. Ga hoe dan ook niet daarheen voor behandelingen. Beetje ver rijden voor mij.
    Schijnt wel sneller te gaan, bijna geen wachtlijsten.

@ieoor: hoe is het bij jou? En met je eigen herstel?

@meriam: hoe gaat het bij jou? Ook nog rustig.

Hier alles zijn gangetje.

13. gaby1986

zonnetje: morgen krijg ik een telefoontje of de eitjes goed doorgedeelt zijn.. zo ja dan krijg ik er een tijd bij voor de terugplaatsing zaterdag..

14. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    *Ik laat me niet bang maken. Ik laat me niet bang maken;)*

Ik heb nog maanden te gaan en we wachten af wat er dan zoal zal gebeuren.

15. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    @gaby: had al een vermoeden dat het morgen of zaterdag zou zijn ja. Hopen op 3 mooie eitjes, waarvan je zelfs nog cryo's overhoud. En dan hopen dat je die eigenlijk niet nodig hebt.

@timon; ik geef je gelijk dat je je niet bang laat maken.

Hier straks eens in de supermarkten gaan struinen wat voor lekkere kerstspullen er te koop zijn. Ben wel 2 dagen weg voor het diner. Maar lekkere dingen voor ontbijt zijn wel nodig.
    Is altijd hele slechte maand voor mij, met al dat lekkers.

16. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Pffff, 2 dagen onderweg voor het diner? Ik geloof dat ik 1 gerecht hoef te maken en ik weet niet eens welk deel van het diner. Voor het ontbijt ga ik nog wel op pad. Ik weet nu in ieder geval mijn rooster tot aan kerst. Eerst dit weekend de boom opzetten. :D

17. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Gaby, wat zijn dit spannende dagen! Ik duim voor mooi resultaat.

18. gaby1986

hier gaan we met kerst gourmetten bij een zus van joey en zijn fam... en we gaan ook nog eten bij mijn ouders.

met nieuwjaar zijn mijn ouders en de ouders van joey hier.

dus wij hoeven niet voor eten te zorgen met kerst.. alleen voor lekkere dingen met nieuwjaar.

timon: je moet je ook zeker niet bang laten maken.. een punctie is ook bij iedereen anders.. en je ziet bij mij wel. 1e punctie 100% meegevallen en de 2de 100% tegengevallen..

19. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Weet ik ook wel. ;) Ik heb er niets aan om me bang te laten maken, want het is nog lang niet zover. Dus ga ik vrolijk verder met mijn dingen en met jullie schrijven.:D

20. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Pfff, mijn man wil dit jaar afsluiten bij zijn moeder. Omdat mijn schoonvader is overleden zit ze anders zo alleen (was vorig jaar zo). Ze heeft dames in de buurt die ook alleen zijn, waarom gaat ze daar niet gezellig mee zitten? Ik heb er namelijk geen zin in.;)

Deel Deze Pagina