Ik ben met kerst dus de ene dag bij schoonouders en de andere dag bij eigen ouders. Voor bij eigen ouders moet ik wel wat maken, doen een lopend buffet en iedereen maakt iets. Voor 1ste dag hoef ik helemaal niks te doen. We zijn met oud en nieuw uitgenodigd bij schoonzus en zwager. Heb er eigenlijk helemaal geen zin in. Weet ook nog niet of we gaan, want ik moet zoals het nu is oudjaarsavond werken (had ik deels zelf bedacht, omdat ik met kerst werken niet leuk vind). En ja ook op die dagen gaat mijn werk door. Dus weet niet of ik ga. Manlief had bedacht om na mijn werk nog te gaan, maar dat vind ik denk beetje veel worden. Gezien we een uur moeten rijden in ik pas om 22.30 op zijn vroegst weg kan. En het weekend daarna moet ik ook nog 2 dagen werken. Hoezo stom gepland van mezelf. Maar ja zo ben ik met kerst 3 dagen wel vrij. Had ik misschien toch jaren geleden moeten bedenken voordat ik de zorg inging dat je altijd met feestdagen de klos bent. Maar ach, mensen zijn vaak wel heel lief en je krijgt vaak wat lekkers van ze met deze dagen.
ik ben vrij met de kerst... jeej maar we zijn wel op de dag van kerstavond open.. en 31 december ook.. dan moet ik wel werken van 8.30 tot 18.30 net al gauw op de digipoli gekeken.. maar staat nog niks op..
De dag voor kerst moet ik ook werken jammer genoeg. Tot hoelaat zijn jullie normaal open dan? Jammer dat er nog niks opstaat. Snap dat je nieuwsgierig bent. Toch makkelijk zo digipoli. Nog even geduld voor je. Hopelijk lees ik het resultaat nog vandaag. Want wij gaan dit weekend weer koukleumen in onze caravan. En naar de kerstmarkt toe daar. Dus vanmorgen alles weer bij elkaar sprokkelen wat mee moet. Want misschien ging manlief vandaag op tijd naar huis toe en gaan we al vanmiddag weg.
zonnetje: leuk dat je t weekend weg gaat.. k heb al weer 4 keer gekeken ofzo haha.. hoezo nieuwschierig.. wij zijn normaal open van 7.00 tot 18.30. dit is dan wel een kinderdagopvang.
maria: dank je... ziekenhuis belt straks nog voor de tijd dat we er morgen moeten zijn.. ben wel benieuwd naar de kwaliteit...
@gaby: ik wist dat je in de kinderopvang werkt. Maar ergens in mijn hoofd zat dat je soms tot later aan het werk was vandaar de vraag. Leek mij vroeger ook wel leuk de kinderopvang. Maar ben toch de zorg ingegaan. 1 emmy is niet zo heel veel. Jammer. Maar dan maar hopen dat dit een supper emmy wordt voor je. Succes morgen met de tp en de wachtweken. Is je buik al weer beetje over of niet? Vind het ook wel lekker dat ik weer een keer naar caravan ga. Duitsland is in dat opzicht veel meer versiert dan nederland in deze tijd. Hoewel nederland ook steeds mooier en uitbundiger wordt. De kerstmarkt vind ik altijd wel leuk, weet niet hoe deze is, maar wel op andere markten geweest. Zijn allemaal van die houten stalletjes met van alles en nog wat te koop. En heel veel eten is er altijd te koop. En als je pech hebt is het druk. We gaan eind van de middag/ begin van de avond, is het ook nog helemaal mooi verlicht. Dus ik vermaak me prima het weekend.
kerstmarkten zijn ook leuk.. buik is bijna over.. voelt nog een beetje.. wat ik me wel afvraag.. ik moet nu die utrogestan bolletjes inbrengen.. net zoals de vorige keer.. alleen komt er nu echt kei veel van dat spul terug... vraag me af of dat wel goed is..
Gaby, super: een emmy voor jullie! Kan me voorstellen dat je na zo'n nare punctie wel graag een wat grotere opbrengst had gezien.... Maar beter één embryo dan geen embryo! Zonnetje, ik vind het heerlijk deze kersttijd. Leuk dat je in Duitsland van die uitbundige kerstmarkten kunt gaan genieten, hier zie je dat inderdaad nog minder, maar het wordt elk jaar meer. Veel plezier dit weekend. Lekker die afleiding tijdens het wachten. Volgende week is het alweer zover!
@gaby: succes morgen. Geen idee of dat goed is. Heb er geen ervaring mee. Weet wel dat op het topic iui meer meiden zijn die het gebruiken. Misschien daar eens kijken of vragen.
zonnetje: toen het ziekenhuis belde .. heb k t meteen gevraagd.. en dat is niet erg.. hoort zo.. had k de vorige ook wel maar niet zo erg..
oke, maar is wel vervelend. Nou hier wordt het toch avond dat we weggaan. Manlief heeft het vast druk op zijn werk. Hij zou proberen om eerder naar huis te gaan. Ondertussen hier een kale boom opgezet. Is altijd hele klus die nepboom netjes in model krijgen. De rest doe ik pas maandag, want ik vertrouw mijn 2katten niet helemaal met een opgetuigde kerstboom en een weekend alleen thuis. Zeker niet als hij net staat. Ze willen er soms wel een bal uittikken of in de boom zelf klimmen. En zeker als ze het hele weekend alleen zijn, worden ze beetje baldadig ben ik achter. Maar dan heb ik grootste gedeelte al klaar. Kan maandag zo de lampjes en ballen erin. (ja de ballen zijn van glas, dus kunnen breken).
veel plezier t weekend zonnetje.. maak je de boom toch verder af.. als je weer terug bent.. net vast kraamkadootje gekocht voor een vriendin van mij.. krijgt binnenkort een keer een keizersnee.. was een beetje over mijn buget heen haha.. zoveel leuke spulletjes.. kwamen 20 euro erboven uit.. oepsie... waren 70 euro kwijt.. ach ja....
*breekt even in* Hallo dames! ik breek even in om jullie moed in te spreken. Ben een tijd niet meer actief geweest op forum. De meesten kennen mij niet in dit topic en dat is een goed teken toch?? Betekent dat er veel verhalen met positieve afloop zijn en daar ben ik er 1 van. Ik heb nu een wondertje van 5 weken oud op mn schoot liggen (mannetje zeer slecht zaad, vlak voor eerste icsi spontaan zwanger!!!) en inmiddels best wat meiden van dit topic zwanger of al bevallen: bijv. esser, susan, mootje, merel... Helaas zie ik ieoor hier nog steeds, meid het is je zo gegund! Iedereen hier trouwens. Nou meiden, heel veel succes en sterkte met alles he! *breekt weer uit*