Slechte kwaliteit sperma

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by mammma2, Sep 19, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    2,688
    0
    36
    Zon: wat leuk weer eens van je te horen!
    Gefeliciteerd meid. Jullie beebje is geboren! Alles goed gegaan.
    Geniet er maar lekker van!!

Ja, ik ben nog steeds hier op het topic!!! zucht.....
    Dank je wel dat je aan me gedacht hebt. Lief.

Ik zit nu in de wachtweken van onze 8e behandeling inmiddels. Hopenlijk is het deze keer raak.

Gaby; je hebt net je TP gehad. Ik hoop zo dat het deze keer goedkomt.
    Wat was/is de kwaliteit van jullie emmy?

Meiden; fijn weekend allemaal.

2. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

ben er weer... maar nu in t bezit van 1 embryo... heb jullie duimen wel hard nodig.. was namelijk weer c kwaliteit..

3. Mijs

Mijs Fanatiek lid

Jan 14, 2009
    1,710
    0
    0
    Bij deze: duimerdeduimduim. Duim. Duim!!!

4. gaby1986

5. Meriam22

Meriam22 Bekend lid

Feb 5, 2008
    790
    0
    0
    ik duim ook voor ja gaby...

6. gaby1986

als je een embryo terug laat plaatsen.. hoe lang doet die er dan over om in te nestelen..??

7. Meriam22

Meriam22 Bekend lid

Feb 5, 2008
    790
    0
    0
    gaby duurt ongeveer 5 tot 7 dagen ..
    hoe voel je je verder?

8. gaby1986

verder voel ik me wel goed... af en toe steekjes in mijn buik bij de eierstokken.. voel mijn buik ook nog steeds een beetje..

9. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Een paar dagen niet geweest en toch wat bladzijden terug gemoeten. Goed teken!

Gaby, ik duim voor je op een positieve uitslag deze maand. Je bent weer onderweg, maar nu met een embryo.

Ik ben gisteren lekker met de kerstboom en andere versiering aan de slag geweest. Nog niet alles klaar, maar met 2 vrije dagen in het vooruitzicht komt dat vast wel goed. Zo eerst even kerstkaarten in de buurt rondbrengen.

10. gaby1986

mijn stiefvader heeft voor t trouwen een nummer uitgekozen om mij weg te geven.. kon t bijna niet drooghouden zeg..

YouTube - Bob Carlisle - Butterfly Kisses

hij heeft t nummer wel wat ingekort vanaf de sweet 16... echt super mooi

11. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Mooi lied heeft hij uitgezocht. Sowieso mooi dat hij je gaat weggeven en dan dit lied ervoor nemen...

12. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

Feb 9, 2009
    4,405
    11
    38
    in mijn huisje
    Zo, ik ben ook weer terug. Eigenlijk gisteravond al, maar toen geen zin gehad om hier te reageren.

@gaby: ik ga heel hard voor je duimen en hopen dat het toch lukt.
    Is inderdaad een mooi lied.

@zon: positieve verhalen doen het altijd goed.

Ik heb het weekend een poging gedaan voor ijsvrouwtje te spelen. Vrijdag was het bij aankomst wel 8graden in de caravan. Waren er pas om 21.30, dus werd niet zo heel warm binnen met gaskachel (die doen we snachts uit).
    Wel 2 dekbedden mee en een kruik in bed, sokken aan enz. Dus in bed was het warm zolang je bij de kruik lag en onder het dekbed lag.
    Zaterdag wel lekker warm kunnen stoken, alleen snachts koelt het wel snel af.
    Kerstmarkt was leuk maar druk, dus ben niet zo lang geweest. Had het gevoel alsof iedereen door mij heen wilde lopen ipv om mij heen. En als je terug duwt hoor je ze al zuchten.

Verder ben ik bang dat het deze poging niet gelukt is bij me. Krijg al last van ongikrampen.
    Probeer nog wel hoop te houden, want het kan natuurlijk altijd nog.

Begin wel al zenuwachtig te worden.

@meriam: voor jou ook nog maar 2 dagen.
    @timon: voor jou ook bijna ja nod.

Succes voor allemaal en sterkte nog met wachten.

Mijn vakantie zit er bijna weer op, vandaag al voor overleg naar werk toe en woensdag weer beginnen.

13. gaby1986

zonnetje: maar je hebt t toch wel leuk gehad he t weekend??

en die ongi krampen wil niks zeggen hoor......

14. zonnetje1980

Feb 9, 2009
    4,405
    11
    38
    in mijn huisje
    Ik heb het op zich wel leuk gehad hoor. Hoewel ik weinig heb gedaan. Merk gewoon dat mijn lichaam niet echt wil.
    Dus zaterdag op de dag beetje lopen rommelen en dan om half 4 richting kerstmarkt. Geen parkeerplek te vinden natuurlijk. Was wel leuk om te kijken, maar was het gewoon zat na een uur. Wilde niet eens een hapje eten daar. Dus weer naar camping terug gegaan en in restaurant daar gegeten. Had tranen in mijn ogen dat ik van de markt af kwam. Zat er helemaal even doorheen. Dus was blij dat ik in de auto zat. Savonds hebben we maar ouderwets een spelletje gedaan, want de tv is overleden in de caravan. (geen idee hoe oud dat ding was, maar hij deed vrijdag al raar tikken). En zaterdag ineens beeld weg.
    Zondag ook beetje lopen rommelen, was koud, dus ook optijd weer naar huis gegaan. Maar wel even lekker ertussen uit geweest. En gekeken hoe alles erbij staat daar.

Ik weet dat het niet alles wil zeggen, maar mijn gevoel zegt dat het niet goed is. Probeer niet teveel te hopen, want de teleurstelling is dan zo groot. Moet nog tot eind van de week geduld hebben. Merk dat ik heel onrustig ben.

Gaat het bij jou ook beetje gaby?

Meriam: houd je het ook nog beetje vol?

En ieoor natuurlijk: hoe is het bij jou?

15. gaby1986

nou we blijven gewoon duimen hoor..

fijn dat je t toch nog een beetje leuk hebt gehad.. dat kon ik namelijk niet uit je vorige berichtje halen.

hier gaat t wel goed.. voel me raar.. mijn buik voeld raar... ook alsof ik ongi moet worden.. dat gevoel heb ik vooral s'avonds in bed..
    heb nog steeds spierpijn van de punctie.. maar ja dat gaat wel weer over..

16. zonnetje1980

Feb 9, 2009
    4,405
    11
    38
    in mijn huisje
    Ik heb vorige week ook al hele week steken in buik gehad hoor.
    Maar toch wat anders dan nu.
    Ze zijn toch bezig geweest bij je buik en de eierstokken, dus dat kan ook nog een oorzaak zijn dat je last hebt.
    Ik blijf inderdaad hard duimen voor ons alle hier. Ze zijn al bijna stijf.

Ik vond het ook wel weer lekker om thuis te zijn, want het is toch wel wat primitiever. Ik waardeer dan weer mijn cv in het hele huis. En een warme wc enz. En als ik uit bed kom gewoon een warm huis ipv 10graden.
    We zijn weer net optijd terug, als ik het hier zo zie hoe hard het al gevroren heeft. En dan woon ik nog in de buurt van de zee, dus is het iets warmer dan het oosten van het land.

Moet over half uur de deur uit, maar moet toch echt gaan krabben als ik mijn auto zie.

17. gaby1986

zonnetje: ja dat kan ook de oorzaak zijn hoor..

hier staat er ook een laagje ijs op de auto.. gelukkig hoef ik pas tegen half 1 weg..

18. zonnetje1980

Feb 9, 2009
    4,405
    11
    38
    in mijn huisje
    Nou de auto is ijsvrij, gaat het ondertussen sneeuwen.
    Hopelijk valt het mee.

Is na 2 minuten weer gestopt met sneeuwen.

Vanmiddag ook nog even op pad. Dus zal voorzichtig zijn op de weg.

19. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Hier nog geen sneeuw gezien. Wel de 3e was in de machine en de ramen aan de buitenkant weer lekker schoon. De piepers zijn alvast geschild en na het ophangen van de was ga ik ook langzaam aan naar mijn afspraak. Ook nog eens kijken waar ik een schaal heb gelaten zodat ik een kerststuk kan maken.

20. zonnetje1980

Feb 9, 2009
    4,405
    11
    38
    in mijn huisje
    Zo timon, druk bezig zo te lezen.
    De ramen ga ik dus echt niet doen, gezien de voorspellingen.
    Ga de boom maar eens in het licht zetten, want anders zit ik vanavond nog met een kale boom.

Share This Page