Gefeliciteerd en veel plezier vanavond op kraamvisite. Hier nog de zenuwen. Nog geen ongi op 13 dagen nu iui. Maar nog wel last van buik. Verder ook hoofdpijn, maar dat kan ook door het weer komen. Heb ik wel vaker met de kou. Maar ook voordat ik ongi moet worden. Heb er zelf weinig vertrouwen in dat ik zwanger ben eigenlijk. Dus nog braaf verder wachten, loop alleen 10 naar de wc om te kijken of er al wat te zien is.
mijs: dank je.. ik ben ook echt heel erg blij.. moeilijk gevoel om uit te leggen.. maar jullie begrijpen het wel..
Ik kan me ook wel je verdriet voorstellen gaby. Het is zo tegenstrijdig allemaal. Hopen dat het voor jullie ook op kort termijn zover is.
hey meiden gefeliciteerd met je vriendin eenik hoop dat het voor jullie ook snel zo is gaby maar het blijft moeilijk. Dikke knuffel. zonnetje hoe is het met jou? begint nu ook wel spannend te worden hey. mijs dankjewel voor je knuffel hoe is het bij jou verder? Ieoor wanneer mag je testen en hoe is het nu?? Ik heb een rare dag achter de rug. Had gisteren bruinverlies en klein beetje rood en toen heb ik een test gedaan in de middag pas maar die leek negatief maar na 1 minuut ook niet verder meer gekeken en tegen de avond merk ik dus dat ik niet meer ongesteld ben het was ook al niet veel maar een paar druppels maar dan nog en toen keek ik dus op die test en die was dus positief en iedere test die ik sindsdien heb gedaan is dus positief en ben sinds gisteren dus ook helemaal niet meer ongesteld heb net nog even de kruidvat test gedaan en die is nu ook knalposi zie de testen in de me album maar kan het nog steeds niet geloven en ben een beetje angstig want de vorige keer ging het ook mis met 4 weken en 1 dag dus ik hou me hartje vast..
Dat zou geweldig zijn meriam. Het kan zijn dat je wel een klein beetje bloedverlies hebt. Gefeliciteerd. Kan me ook voorstellen dat je bang bent. Hopelijk is het gewoon zo.
meriam: wat lees ik nu... alvast een gefeliciteerd voor jou meid.. kei leuk.. angstig: begrijp ik heel goed.. doe maar rustig aan meriam..
Meriam; mag ik jou voorzichtig feliciteren? Een positieve test. Wat goed. Ik ben alleen even de draad kwijt: is dit nu spontaan of van een (cryo) TP? Succes!!!! Gaby; en of ik het begrijp dat je van binnen huilt... natuurlijk begrijp ik dat. Dat hoef je helemaal niet uit te leggen. Ik denk zelfs dat het heel logisch is dat je je zo voelt. Dikke knuffel voor jou. xxx
Kan me voorstellen dat je nog niet durft te juichen, Meriam. Eerst nog maar even afwachten. Maar er is dus hoop voor je kleine ICSI 2 embryo
Hier slecht nieuws, Vannacht ongi geworden. En dan moet ik vandaag ook weer beginnen met werken na 2 weken. Voor de andere succes nog met wachten. Ik moet nu een maand wachten ivm dicht lab met de feestdagen. Dus in 2010 pas weer verder
hey meiden, hier ook waar ik al bang voor was afgelopen nacht toch ongesteld geworden. net als de vorige keer. oh nee zonnetje heel veel sterkte meis knuffel.
Meriam; nee toch. Gisteren nog voorzichtig heel erg blij. En nu weer dit! Ik denk aan je. Doe maar rustig aan! Zonnetje; ook voor jou pech! Bah. Doe rustig aan. Dikke knuffel voor iedereen!
heej ieoor, dank voor de felicitatie! Ik ben echt supergelukkig met mijn prachtige dochtertje. Helaas hebben we geen zorgeloze kraamtijd, want we hebben net te horen gekregen dat mijn moeder borstkanker heeft. Dus heel dubbel nu.... Nou, hou je taai meid en ik blijf af en toe spieken of er nieuws is hier..!
meriam: he nee toch.. sterkte ermee zon: jeetje dat is wel heel erg dubbel ja.. gefeliciteerd.. en sterkte... all: vandaag de kleine van die vriendin van mij vastgehad.. ben nu ff in tranen.. maar vind het niet leuk van mezelf.. ben zoo ontzettend blij voor haar.. en zo lijkt t net alsof dat niet zo is.... :'(
@meriam; balen voor je dat het toch niet zo is. Sorry dat ik je gefeliciteerd heb gisteren. Sterkte, zeker omdat het wel gelukt was is het moeilijk lijkt me. Voor gaby en ieoor nog succes met wachten. En hoe is het met timon? Zon dat is inderdaad dubbel voor je. Succes. @gaby; misschien je gevoel verwoorden naar je vriendin. Ze zal het vast kunnen begrijpen (hoop het tenminste voor je). Hier ergste teleurstelling weer gehad. En op naar de 2e iui over een week of 4/5. Stomme sluiting tijdens feestdagen
zonnetje: ja zou k wel kunnen doen hoor. maar als ik daar ben zit er steeds bezoek bij enzo... en om t nou over de telefoon te doen.. vind ik ook weer zoiets.. k zie t wel.. snap best dat m'n vriendin nu te blij is en te druk.. om zich met mij bezig te houde..