Ja, kan ik me ook voorstellen dat het nu even druk is. Maar misschien over een paar dagen. (als je er dan nog overin zit) En misschien snapt ze het zo ook wel hoor.
Gaby; nee natuurlijk geen bezwaar tegen de foto. Harstikke leuk. Een trotse Gaby. En dat je dubbele gevoelens hebt; meis geloof me nou; dat is écht heel gewoon in de situatie waar je inzit! Dikke knuffel. Zon; ook voor jou dubbele gevoelens. Wat erg. Heel veel sterkte voor jullie. Zonnetje; goed zo meid; positief op naar de volgende poging. Hier gaat het goed. Heb een beetje een zere buik, het voelt een beetje hard aan van binnen. Ik wacht rustig af.
Nee, hier kan ik wel tegen. Het begint bij mij pas gevoelig te worden bij bekenden. En heel soms bij onbekenden, maar dat is meestal als ik ergens loop en de hele tijd allemaal kinderwagens om me heen zie. Dan vraag ik me weleens af waarom ik niet. Dus van mij mag je hem laten staan. Ga eens eten maken. Moet een ovenschotel maken waarvan ik niet precies weet hoe het moet. Kijken of het gaat lukken.
hier ben ik ook bezig met het eten.. heb gehaktballen op staan.. die zijn lekker aan t pruttelen.. ruikt lekker joh joey is 10 voor 6 thuis.. en dan gaan we nog ff naar suus..
Hier hoorde ik net dan manlief denkt ergens tussen 6 en half 7 thuis te zijn. Dus nu ovenschotel voorbereiden (gehakt rullen en prei koken). Dan moet ik straks even aardappelpurree maken uit het zakje en plakjes zeeuws spek erop. En dan in oven. En hopen dat het dan is wat het moest zijn. Veel plezier vanavond.
Ik kwam tegen 7 uur thuis en het eten stond al op. Heerlijk! Alleen heb je zo laat avond. Ja, had ik maar niet in de winkel moeten gaan werken. Zonnetje en Meriam, wat balen van jullie ongi. Hier geen nieuws. Mijn NOD zal vrijdag zijn en ik zie het wel.
Ach alle beroepen hebben voor en nadelen denk ik dan maar. Zijn tegenwoordig veel beroepen waar je tot later werkt. Heerlijk dat het eten al op tafel stond. Nog even geduld voor je dus.
Ieoor, dag 11 na tp, ik hoop het zo hard voor jou!!!!!!!!!!!!!!!! ik heb op dag 11 positief getest, wanneer test jij?
helaas helaas helaas ook in dit topic hoor ik (wij) nu thuis....vanmorgen de uitslag gehad en ipv van 20 waren er maar 1,5 miljoen zaadcellen. Nu gaat mijn ventje door de molen, echo, bloed, urine en nog 3x sperma inleveren. Want misschien (echt een mini mini mini kans) kan het door de morfine komen die hij heeft gehad en de medicijnen 7wkn geleden bij zijn operatie. Om dat uit te sluiten al deze onderzoekjes en anders is onze einige kans IVF..... Pfff wat een bezoekje vanmorgen, ben echt even helemaal verdrietig en kan alleen nog maar huilen....
Sylcor; helaas welkom hier. Hopen dat de uitslag slecht was door de morfine. Kom hier gerust je hart luchten. Calani; ik doe niet aan testen. Daar ben ik inmiddels te nuchter voor. Komende maandag is exact 2 weken na de TP. Volgens Geertgen mag ik 16 dagen na TP testen. Dus dinsdag of woensdag (net hoe je telt). De vorige IVF had ik ook op maandag de TP, en ben ik precies 2 weken later op maandag ongesteld geworden. Ik wacht nu gewoon vrolijk mijn ongesteld af. En als die niet komt dinsdag, dan ga ik pas testen. Ik ben inmiddels zo geduldig.... (hihi) Hoe is het met jou en je twins?
Welkom sylcor. Helaas dat je je hier moet aanmelden. Ik kan me voorstellen dat je gewoon afwacht ieoor. Succes
helaas hoor ik ook bij deze club... wij hebben dinsdag, eigenlijk uit het niets, te horen gekregen dat het zaad van mijn vriend niet veel soeps is. onze enige optie is idd nog ivf. bij jullie lees ik dat jullie mannetje door de molen moet, maar daar hebben wij niks over gehoord. alleen maar dat het zo is en hij moet nog een keer voor de zekerheid zijn zaad testen (3e keer) maar geen bloed onderzoeken of zo... het beloofd een spannend jaar te worden, wat moeten we allemaal gaan verwachten enzo... ik heb dinsdag idd ook alleen maar kunnen huilen, het is gewoon zeer k*t zeg maar. ik wil jullie allemaal sterkte wensen groetjes van rianne
Bij ons was het ook boem bats icsi. Geen andere mogelijkheden die ons aangereikt werden. Ben vrij nuchter dus het zij zo. Maar was wel even zuur moet ik zeggen. Maar aan de andere kant als al de iuis niet willen lukken is ook heel erg besef ik me terdege.
Welkom aan de nieuwe meiden. Afhankelijk van hoe slecht en wat er slecht is denk ik de onderzoeken. Hier was er een ontsteking aanwezig bij manlief. Dus daarom naar de uroloog gestuurd en medicijnen gehad. Die dus helemaal niks geholpen hebben. Dat heeft bij ons een half jaar gekost. En daarna pas naar de gyn. Afhankelijk van het ziekenhuis wat je kan verwachten. Ik ben niet bekend met ivj of isci. Doe zelf iui. Succes en het is inderdaad niet leuk om te horen.
Nieuwe meiden welkom. Wanneer denken jullie te kunnen/mogen beginnen met IVF of ICSI? Wij hebben nog ong. 3 maanden te gaan voor de ICSI. Dit nieuws ontvangen is absoluut een klap is onze ervaring, maar we zijn blij dat deze kans op zwangerschap bestaat. Anders was de kinderwens misschien al vervlogen. Hier vrijdag ongi geworden. Helaas, maar het nieuwe jaar zal nieuwe kansen geven. Is het bij jullie trouwens ook zo wit?
Balen timon voor je. Ja hier ook wit, is een sneeuwballen gevecht buiten. Maar om eerlijk te zijn houd ik daar niet zo van. In de sneeuw lopen of sneeuwpop maken wel.
welkom nieuwe .... veel succes met alle onderzoeken en t vele wachten.. hier is t ook echt wit.. en ligt super veel sneeuw..
IN DE MMM: Gaby (23): 2e ICSI wachtweken Hypo (31): 1e ICSI mislukt. (slechte kwaliteit sperma) Ieoor (33): 5 IUI, 1 IVF + 1 ICSI mislukt. Wachtweken van de 2e ICSI (slechte kwaliteit sperma) Mijs (28 ): weinig tot geen zaad. Sjan (24): (slechte kwaliteit sperma) Timon (34): 2e IUI mislukt, ga voor ICSI Traantje: 4 IUI's mislukt Zonnetje1980 (29): 1e iui.(slechte kwaliteit sperma) ZWANGER: Calani (25): zwanger na 2e cryo TP van de 1e ICSI Esser: zwanger na 2e ICSI Jewel83: zwanger na 1e ICSI Merel81: zwanger na 2e ICSI Moos76: slechte kwaliteit sperma; spontaan zwanger van tweeling Mouse: spontaan zwanger vóór behandelingen Mootje: spontaan zwanger voor behandeling! BEVALLEN: Suzan: zwanger na 1e ICSI> Sophie Zon1980: spontaan zwanger vlak voor ICSI