Slechte kwaliteit sperma

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by mammma2, Sep 19, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    2,688
    0
    36
    Calanie had op dag 11 een positieve test.
    Wanneer heb je voor het laatst Pregnyl gespoten, en welke hoeveelheid?
    Of gebruik jij bolletjes? Wellicht dat die de test kunnen beinvloeden?

Ik duim.

2. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    WOW! Wat een verhaal!

Het ziet ernaar uit dat we redelijk gelijk starten met ICSI.

3. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Wat vreselijk balen. Ik duim zo voor je dat jullie in 2010 alsnog roze geluk mogen ervaren.

4. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Kijk hier eens... Kinderwens - Kinderwens

5. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Dit hebben ze ons nooit verteld. Ik zal er eens naar vragen als we bij de gyn komen.

6. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Dat is schrikken! Hoe is het nu met haar?

7. mammma2

mammma2 VIP lid

Aug 13, 2008
    6,372
    0
    36
    Gaby, ik had op dag 9 na tp een licht positieve test (dag 8 na tp was die nog negatief) en op dag 10 na tp een mooie 'zwanger' met de dig cb. Ik heb gespoten met 10.000 IE Pregnyl dus exact 14 dgn daarna de licht positieve test, en op de 15e dag na Pregnyl de 'zwanger' cb-test..........

Bloedverlies, wanneer dan ook tijdens de zwangerschap, hoeft niets ernstigs te betekenen. Tijdens de zwangerschap is alles daar beneden beter doorbloed dus er kan snel wat bloedverlies zijn. Het gebeurt dus wel ns als je tijdens het poepen hard moet persen...dan kan er dus een klein adertje springen bijvoorbeeld.................

Gaby, ik hoop zo voor je dat je mooie C-tje zich heeft ontwikkeld tot een mooi ingenesteld embryo'tje en dat je over ca 9 mnd bevalt van een gezond kindje. Enne, ik ben ook zwanger getrouwd; echt super leuk is dat!! Behalve dan voor de coupeuse van de trouwjurkenwinkel...elke week moest de jurk worden uitgenomen!! :D

8. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

susan: okeej ben namelijk aan t mailen mat een vrouw die op dezelfde ag als mij de terugplaatsing had.. en ze mailde dus dit.. nou hopen voor haar dat t goed zit dus.

ja ik hoop ook zwanger te trouwen.. maarre mijn jurk kan niet meer groter gemaakt worden haha.. maar volgens mij. als ik nu trouw zou k 8 weken zijn ofzo.. mits deze icsi lukt.. en dan merkt je toch nog niks aan je lichaam.. toch?

timon: van mijn collega niks meer gehoord.. ze zegt vanzelf wel als t echt helemaal fout gaat.. of juist beter..

9. 123

123 Niet meer actief

Hoi allemaal,

gisteren bij de fertiliteitsarts geweest. Uitslag 2e zaadonderzoek gehad maar die was nog steeds slecht. Alleen stond er bij categorie A nu geen 0 maar 9. Er werd al gesproken over ICSI/IVF. Bah, zit er behoorlijk mee. Manlief moet echo laten maken, heeft bloed laten prikken en afspraak bij de uroloog gemaakt. Als dat allemaal achter de rug is, moeten we weer naar de fertiliteitsarts. Ppff... 2010 gaat 'm niet worden..:(

10. Mijs

Mijs Fanatiek lid

Jan 14, 2009
    1,710
    0
    0
    Hee 123,

Vreselijk hè, nu je mooiste droom op losse schroeven staat. Tuurlijk baal je er heel erg van! Het is vreselijk wennen, krijsen, janken, boos zijn en uiteindelijk weer vooruitkijken...

Wij hebben maandag ook weer zaaduitslag gehad en eerder was er ook niks geschiktst gevonden in de kwak van mijn man. Wij waren maandag superblij dat ICSI toch kan (maar wij hadden dan ook maandenlang gedacht dat het qua ICSI kon vriezen/kon dooien).
    Wij kunnen ongeveer in april al aan de slag, terwijl ik ook dacht dat 2010 door onderzoek en wachtlijsten aan ons voorbij zou gaan.
    Vraag de volgende keer in je zh of er wachttijden zijn voor ICSI, bij ons dus niet.

Een dikke knuffel voor jou in deze rottige tijden!

11. Mijs

Mijs Fanatiek lid

Jan 14, 2009
    1,710
    0
    0
    Ja, leuk, samen starten inderdaad!

12. mammma2

mammma2 VIP lid

Aug 13, 2008
    6,372
    0
    36
    Jammer Gaby, had gehoopt dat jij gisteren licht positief had getest............ Nu dus op naar een vette + over een aantal dgn!!

13. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

Feb 9, 2009
    4,405
    11
    38
    in mijn huisje
    Voor iedereen succes en sterkte.
    En voor zover mogelijk prettige kerstdagen en een vruchtbaar 2010.

Hier verder weinig te melden, alleen dat het druk op het werk is en een ijsbaan hier en daar op de weg/ stoep. Vandaag 4 keer bijna onderuit gegaan.

14. gaby1986

susan: nee vroeg t echt voor iemand anders.. k d8 al dat iemand dat zou denken :) ik ga nog niet testen hoor..

15. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Niet te somber!
    Ondanks de enorm vurige kinderwens gaan wij alsnog fijne kerstdagen hebben. Wij gaan ook genieten van de jaarwisseling. We kunnen er immers niets aan doen dat we nog niet zwanger zijn. De helft van de wachttijd hebben we erop zitten!:D

16. zonnetje1980

Feb 9, 2009
    4,405
    11
    38
    in mijn huisje
    Ach de laatste tijd ben ik weer beetje somber. Dat heeft meerdere redenen. Niet alleen de kinderwens hoor. Ook chaos op werk. Wordt op dit moment niet gelukkig van het vooruitzicht. Hebben veel te veel werk en te weinig personeel. Daardoor dus ook met feestdagen extra werken. Dacht alleen oudjaarsavond te werken, is nu ook al nieuwjaarsavond. En ook nog meteen het weekend erachter aan. Gelukkig met kerst wel vrij. Maar ook dan is er te weinig personeel en werken andere extra.
    Leuk hoor die ziekmeldingen. En dan ook langdurige ziekmeldingen van weken tot maanden.
    Daarnaast een reorganisatie die ineens heel snel moet.

Dus mijn oud en nieuw is niet zo geweldig ben ik bang, verplicht op tijd bedje in. Dus gaan maar niet weg.

De wachttijd voor jullie schiet inderdaad wel op.

17. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Jeetje, dat er geen mensen te vinden zijn. Op deze wijze doorwerken gaat nog meer zieken kosten en dat is toch eigenlijk niet de bedoeling van de organisatie? Hou jezelf in ieder geval in de gaten en zorg goed voor jezelf.

Probeer toch te genieten van de komende dagen.

18. zonnetje1980

Feb 9, 2009
    4,405
    11
    38
    in mijn huisje
    Verpleegkundige en ziekenverzorgende zijn zeldzaam voor de thuiszorg hier. Zijn ook heel veel organisaties en iedereen zit in hetzelfde vijvertje te vissen.

Hopelijk na de reorganisatie wel meer personeel.
    De zieken die we hebben zijn ziek door gescheurde maniscus na struikelen (iemand die al wat ouder is) en degene van wie haar man paar weken geleden overleden is. Dus ja, of dat komt door het teveel werken. En we werken toch maar door, want anders zijn de mensen die zorg nodig hebben de dupe. Vragen nu soms wel familie wat extra te doen. En met feestdagen zijn sommige mensen gelukkig wel weg. Dus wel minder werk.
    En we bellen hier en daar maar wat af. Zijn ook mensen bij die wel wat zelf kunnen. En zo lossen we het op.
    Denk zeker wel beetje aan mezelf, maar vind het soms moeilijk om nee te zeggen. Wetend dat de mensen weer de dupe zijn.

En de kans is groot dat ik mezelf na de volgende iui weer ziek moet melden. Vorige keer ook aantal dagen last gehad van buik. Dan mogen hun weer voor mij werken vind ik.

Gelukkig hier en daar wel wat invalhulp, maar tussen kerst en oud en nieuw wil inval ook niet werken schijnbaar. Dus mogen we het zelf doen.

19. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Succes in deze drukte.

20. gaby1986

ik kom even iedereen een fijne kerst wensen.. en dat onze dromen mogen uitkomen in 2010...

Share This Page