Slechte kwaliteit sperma

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mammma2, 19 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Esser, vertel vertel, hoe is het gegaan?

CG, al beter inmiddels?

Meiden, heb even snel een korte vraag. Ik heb duidelijk gisteren mn ei gehad (gisterochtend temp van 36.7 en vanmorgen van 37.3) en we hebben m zeker niet onbenut gelaten. Donderdag en vrijdagnacht geklust dus wie weet. Maar goed, vannacht dus, direct na het klussen, had ik enorme steken onderin en niet op de positie waar die eierstokken zitten... Nee precies in het midden! Deed gewoon echt pijn ook! Ik vond het echt typisch dat het zo direct na het klussen was! Snap er nix van. Heb al geprobeerd op google te zoeken naar mogelijke krampen ten tijde van de exacte bevruchting maar natuurlijk nix gevonden. Denk nl niet dat dit mn ei was; daar was het te heftig voor en de pijnlocatie kwam ook niet overeen. Bovendien is je eisprong in de herfst/winter laat in de middag of tegen de avond aan... Snap er echt helemaal nix van! Weet iemand hier wat van?
    Heb nu trouwens gewoon weer nergens last van... Manlief heeft heerlijk zn hand op mn onderbuik gelegd vannacht en zo zijn we in slaap gevallen. :)

2. Goblingglow

Goblingglow Actief lid

8 sep 2008
    369
    0
    0
    Achterhoek
    Hallo ladies,

voel me inmiddels al weer iets beter, nog steeds ziekjes maar wel alweer wat beter dus.

Esser, hoe is het gegaan vandaag ? Ik heb hard voor je geduimd ook terwijl ik sliep ;)

Zon + Mia, ik heb ook nog geen uitslagen van de dna onderzoeken ontvangen, maar daar kan ik de 26ste wel meer over vragen natuurlijk.
    Fijn zon, dat je je chromosomen uitslag al hebt.

Suus, heb echt geen idee wat die pijn kan zijn, misschien nog een soort na krampje ?
    Innestelling zou veel te vroeg zijn, en de bevruchting zelf voel je volgens mij niet, dus heb echt geen idee......
    Maar als het goed is spreek en zie ik je snel ;)

Hypo, ik snap het helemaal, je bent zooo gelukkig maar je wil ook zo graag een kindje\ gezin hebben, dat kan idd een erg dubbel gevoel geven.
    Ik ben inmiddels zover, dat we ook nog lekker met z'n tweetjes kunnen genieten. (lees : lekker uit eten, onverwachtse dingen doen etc.etc.)

Vanavond hebben wij amuse avond, we hebben alle vrienden een amuse laten maken, die we vervolgens met z'n allen (25 man) gaan op eten, met veel wijn erbij. Hoop alleen dat ik het een beetje vol hou, voel me al wel wat beter maar een hele avond op trek ik echt nog niet (en dat terwijl ik net ook nog heb liggen slapen... :oops: )
    Maar ach we kijken wel, gewoon even stomen en een ibu, daar kom ik vast wel een heel eind mee.

Liefs Gobje

3. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Hey meiden,

De punctie zit er op!
    Om 09.00u. waren we in het ZH en om 12.30u. ongeveer waren we er uit.
    Van de 20 eiblaasjes die ze hadden aangeprikt, kwam het nieuws vanuit het laboratorium dat er 15 goede eicellen waren gevonden! :D :D
    Helemaal goed nieuws dus!
    a.s. Maandagochtend, nog ter controle, een echo om te kijken of het er rustig uit ziet, en dan 's middags de TP. Spannend!
    Enne, de punctie zelf was heel erg goed te doen! Geen 'horror' verhaal hier hoor ;)
    Alleen na de punctie ging ik bijna van mezelf vanwege de hoge dosering van medicatie.............(2 x oxazepam, paracetamol en via infuus de pijnbestrijding) Dat was toch iets teveel van 't goede :(
    (gezien mijn lengte en gewicht)
    Maar ooh..... wel zo relaxed en zweverig tijdens de punctie zelf, hahaha.
    Nu voor zeker 2 dagen volledige en verplichte rust mee gekregen.

Fijne avond meiden.
    liefs

4. Goblingglow

Goblingglow Actief lid

8 sep 2008
    369
    0
    0
    Achterhoek
    wauw esser, wat GEWELDIG ! \:D/

IK ga nog snel even stomen want de eerstre vrienden kunnen elk moment komen !

Morgen kwebbel ik verder, maar was zoo benieuwd hoe het was gegaan...
    Liefs C.G.

5. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Esser, wat goed zeg! 15 stuks! Wat geweldig goed nieuws! Hoe ging het met manlief? Heeft hij net zo goed zn best gedaan als jij?
    Wel fijn om te weten dat het bij jou geen horror-verhaal was; dat geeft de burger moed! ;)

Meiden, ik ga naar mn bank toe, lekker liggen, net weer verloren met volleybal en de degradatie komt steeds dichterbij helaas! Ben dus best wel sjaggie... Mijn wil om te winnen is nl echt enorm groot en ben geen goede verliezer.

Heb trouwens geen rare krampen meer gehad na vannacht, echt zo typisch was dat zeg!

6. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Hey meiden, goede avond!
    Esser, wat goed zeg! Gefeliciteerd met al die goede eitjes. Nu duimen we nog even door voor een goede bevruchting en terugplaatsing. Wel heel fijn om te lezen dat de punctie geen horror was. Hopelijk mogen we hem allemaal zo ervaren (met behulp van wat "drugs" ;) )
    Nu lekker rustig aan doen hoor.
    Ik vind het trouwens ook fijn om te lezen dat jij ook de "lange versie" hebt, dan zie ik dat het allemaal toch best snel kan gaan.
    Relax-ze!

CG, fijn dat je al wat aan de betere hand bent. Hopelijk heb je vanavond een goede amuse avond (leuk idee trouwens).

Susan, balen van je wedstrijd, hopelijk winnen jullie de volgende keer. Maar ik vind het wel goed om te lezen dat je vanavond op de bank doorbrengt ;)
    Wat betreft die krampen: ik zou het niet weten. Misschien tijdens het vrijen toch iets geraakt of zo? Een bevruchting kan je niet voelen volgens mij is het voor een innesteling nog te vroeg. Wees maar blij dat je er nu geen last meer van hebt.
    Nog even over dat chromosomenonderzoek: dat is bij ons standaard voor ICSI, maar niet voor IVF. Misschien is dat bij jullie ook zo, of is het uberhaupt niet standaard? Wel lekker makkelijk, hoef je ook niet zo lang te wachten...

Hypo, heerlijk he die mannenarmen! Ik val ook af en toe in zijn armen in slaap. Het geeft zo'n lekker beschermend gevoel :D
    En je moet maar zo denken: jouw kinderwens gaat ook vervuld worden hoor, net als die van ons!

Zon, ik sta nog steeds versteld dat jij wel al een chromosomenbrief hebt (lees: ik ben gewoon jaloers :oops: ). Toch een beetje raar omdat ze bij jullie een week later het bloed geprikt hebben. Heb jij dan ook een brief binnengekregen over wanneer je die pre-ivf afspraak kan gaan maken? Of moet je eerst 18 december afwachten en komt die brief weer later?
    Eigenlijk maar raar dat ze in hetzelfde ZH toch ander te werk gaan.

Nou, ik ga lekker bankhangen! Ben vandaag met een vriendin naar de sauna geweest en we heben ons heeeeerlijk laten verwennen (met gezichtsbehandelingetje en zo). Dus nu alleen nog de avond relaxed eindigen :D

Liefs Mia

7. zon1980

zon1980 Bekend lid

16 dec 2007
    915
    174
    43
    Goedenavond meiden!

@Esser: Wauw, wat een goed nieuws, super zeg! En fijn dat de punctie meeviel. Maandag tp, spannend! Nu is het echt allemaal van start bij jou.

@Susan: geniet van het relaxen (ik houd ook niet van verliezen :rolleyes: )

@CG: Hoe was de amuse-avond?

@Mia: Nee, wij hebben geen brief gekregen voor pre-ivf spreekuur. In principe krijgen we die pas na 18 december. Maar ik kon ook eerder bellen als we de uitslag eerder binnen hadden. Maar weet niet zo goed of dat nu al kan, aangezien in de brief stond dat er ook een DNA uitslag volgt. Misschien volgende week maar ff bellen.
    Ik snap ook niet dat die van ons al binnen is en die van jou niet. 3,5 week is ook wel erg snel! Dacht namelijk dat het bloed lang op kweek moest staan voor dit onderzoek en dat het daarom lang duurt. Zou bijna gaan denken dat ze een foutje hebben gemaakt. Maar dat zal wel niet.....

Fijne avond nog!

Liefs

8. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    @Esser: Wat een goed nieuws zeg! 15 is best veel toch? Vroeg me idd ook af hoe het verder met je man is gegaan. En nu duimen dat er goede embryo's uitkomen natuurlijk. Ook erg fijn dat je de punctie goed hebt doorstaan. Ik hoorde van iemand die het laatst ook heeft gehad dat het erg pijn ging doen omdat haar blaas niet helemaal leeg was. Ze was van tevoren wel naar het toilet geweest, maar haar blaas liep toch nog weer vol omdat ze natuurlijk nog wel iets had gedronken bij het ontbijt.Ik heb wel eens gelezen dat je een klein ontbijtje moet nemen van tevoren. Hebben ze daar bij jou nog iets over gezegd? Hoe heb jij dat aangepakt?

@Mia: bedankt voor je lieve bemoedigende woorden. Soms is het nog zo onwerkelijk allemaal, maar soms komt t ook ineens weer heel hard binnen (bv als je toch weer ongesteld wordt en je je realiseert dat je toch weer een beetje hoop had...).

@CG: Wij doen idd ook regelmatig leuke dingen samen, ookal is dat niet heel bewust zo gepland steeds hoor. Wel merk ik idd dat die tijd samen nu wel extra belangrijk is.

@ Allemaal: Ik ben wel benieuwd hoe jullie het samen verwerken van de fertiliteitsproblemen ervaren. Hoe heeft het jullie relatie veranderd? Zitten jullie een beetje op een lijn en kan je elkaar daarbij steunen? Wat zijn volgens jullie echte valkuilen?
    Ik vind het erg fijn om te merken dat t verdriet ons op dit moment alleen maar dichter bij elkaar brengt. (Ik realiseer met dat dat ook anders kan zijn, omdat iedereen verdriet anders verwerkt). Ook hadden we onze moeilijke momenten een beetje om en om. Ik was gewoon verdrietig, maar mijn man voelde zich vooral schuldig tegenover mij (hoewel hij verstandelijk natuurlijk wist dat dat onzin is). Herkennen jullie dit bij jullie man? Verder is mijn man gelukkig een makkelijke prater en kan hij gelukkig ook goed zeggen wat m dwars zit.

9. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Good morning!

Zon, ik zou gewoon even bellen met het ZH, je kunt dan ook even vragen waarom het al zo snel is, hoe lang die DNA gaat duren en of je daar op moet wachten en zo. En als je dan gebeld hebt, dan laat mij het ook maar even weten :D

CG, hoe was je avond? Lekker en gezellig?

Susan, heb je goed op de bank gehangen en fijn niks gedaan? Hoe was ide verjaardag trouwens afgelopen?

Hypo, het verwerken van zo'n nieuws doet iedereen natuurlijk verschillend. Bij ons is het zo dat mijn mannetje heeeeel nuchter is. Ik heb dan ook nog geen traan bij hem gezien (eigenlijk bijna geen enkele emotie). Wel is hij heel lief voor mij. In het bgein was ik erg verdrietig en mocht ik van hem twee weken veel huilen en zo. Daarna zei hij: "je mag maar 10 minuten per dag een dipje hebben". Dat klinkt misschien hard, maar het heeft wel goed geholpen, omdat ik zo de draad weer oppakte en mijn leven niet liet beheersen door verdriet.
    Zelf heb ik heel veel informatie erover gelezen en dat helpt ook om positiever er tegenaan te kijken. Ook vind ik dit forum erg fijn omdat je zo lekker van je af kan kletsen :D Mijn mannetje wil het nl tegen niemand vertellen en dat is best moeilijk, aangezien ik veel opener ben dan hij, toch wil ik het graag respecteren. We hebben het onze ouders verteld en de rest van de familie + mijn werk volgt als we iets meer weten in december.
    Een ding is zeker: we groeien steeds dichter naar elkaar toe en dat vind ik heel fijn en positief. Je leest wel eens dat je relatie sterk moet zijn voordat je aan zo'n behandeling begint en dat s die van ons zeker.
    Nou, ik hoop dat je zo genoeg weet.

Fijne zondag meiden, ik ga aan de grote schoonmaak en een berg nakijkwerk :(
    Liefs Mia

10. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Mia, ook vroeg uit de veren lees ik! Jij werkt ook in het onderwijs merkte ik al!
    Wat fijn he om te merken dat je relatie er alleen maar sterker op wordt. Als je elkaar zo hard nodig hebt dan is het zo fijn dat die ander er voor je is. Inderdaad ook om je weer met beide benen op de grond te zetten zo af en toe! Ookal ga je er anders mee om, als je elkaar daarin kan respecteren en steunen dan zegt dat heel veel over je relatie!
    Mij helpt het ook om er veel informatie over te lezen (volgens mij doen mannen dat helemaal niet, die van mij tenminste niet). En het forum is natuurlijk ook heerlijk!
    Ik ga zo lekker ontbijten met mijn mannetje en daarna naar de sportschool!
    Fijne zondag allemaal!

11. Goblingglow

Goblingglow Actief lid

8 sep 2008
    369
    0
    0
    Achterhoek
    Goeiemoggel,

Net weer ff gestoomd (voel me steeds beter gelukkig)
    Gisteren was erg bijzonder en lekker, het was 04:00 uur toen we in bed lagen.... ;) :oops: :confused:
    Heb toch weer een paar tranen gelaten, maar iedereen is zo ontzettend lief voor mij, ze begrepen het en gaven me een dikke knuffel en een troostende schouder dat vond ik echt zo fijn, en dan ben ik blij dat we er open over zijn dan kan iedereen meer begrip voor je hebben en kunnen ze voor je klaar staan.

Mia en Zon, wij hebben ook nog steeds geen uitslagen van de dna test, maar daar vraag ik de 26ste wel naar.
    Hebben jullie allebei al wel de brief gehad dat jullie officieel op de wachtlijst staan ? Want een paar weken later kregen we dus die brief voor het pré-ivf spreekuur.
    Mia als ik jou was zou ik even bellen of er al wat bekend is, want het duurt wel erg lang nu en je weet maar nooit....

Hypo, onze relatie word ook sterker, we voelen dat we het samen aankunnen. En wij lossen elkaar ook af met de dipjes, hoewel ik degene ben die het meeste dipt....

Suus, hoe gaat het nu met je ?
    Blijf het apart vinden hoor, heb je niet vroeger je ei gehad ? Ik heb kramp gehad op dag 12 en 13 dus das ook wat vroeger dan normaal....

Esser, hoe gaat het nu met je ? Al weer een beetje bijgekomen ?
    Ben blij dat je het goed hebt doorstaan, dat geeft mij weer een beetje kracht en hoop.

Pff ben doodmoe, dus kruip er nog lekker even in :oops:
    Veel liefs C.G

12. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    CG, wat fijn dat jullie het leuk hebben gehad gister. En ook heerlijk dat die vrienden klaar staan voor je!

Ik denk dat ik nog even niet bel hoor, want ze zei dat het 8 weken kon duren en we ztten pas op 4 weken. 12 december is het precies 8 weken en dan kan het max. 2 weken duren voor we een oproep krijgen voor het spreekuur. Dus ik ben bang dat ik gewoon nog even deduld moet hebben. Wij hebben alleen geen afspraak meer staan, Zon daarentegen weer wel, maar volgens mij maakt dat niet zoveel uit, wij gaan gewoon zsm na de brief dat spreekuur plannen!
    Wij hebben ook nog geen officiele wachtlijst brief gekregen trouwens, maar dat zal ook wel na de chromosomenuitslag komen denk ik. Gelukkgi krijg ik het de komende twee weken nog best druk, dus dan vliegt de tijd he :D

Hypo, sport ze! Altijd lekker he, ik heb het gister nog gedaan voordat we naar de sauna gingen (ideale combinatie).

Esser, hoevoel je je nu alle medicatie is uitgewerkt?

Suus, geen steken meer gehad?

Zon, jij ook nog geen officiele wachtlijst brief? Enkel die chromosomenuitslag?

Liefs Mia

13. zon1980

zon1980 Bekend lid

16 dec 2007
    915
    174
    43
    Goeiemorgen meiden!

Mia en CG: Nee, geen brief dat we op de wachtlijst staan, enkel de chromosomenuitslag.

CG: Fijn dat je zo'n leuke avond hebt gehad en dat de vrienden zo lief zijn voor jullie!

Hypo: Bij ons heeft de relatie er ook niet onder geleden! Manlief bekijkt het allemaal wel iets positiever en meer nuchter dan ik. Ik kan me nu al zorgen maken over als het na drie pogingen nog niet gelukt is....en hij denkt niet verder dan de volgende afspraak. Hij heeft in het begin wel even een dip gehad. We hadden toen net na een leuke kampeervakantie in de zomer het slechte nieuws gehoord en los van elkaar nog allerlei onderzoeken daarna. En we zagen elkaar amper door andere werktijden. Toen zat ie er echt doorheen, hij was bang dat dit nu ons leven compleet ging beheersen. Maar nu gaat het wel goed, we zien het gelukkig redelijk positief in. En ik lees ook heeeel veel op internet. Manlief laat het meer op zich afkomen en laat zich nu ook vaak bijpraten door mij :) .

Fijne zondag allemaal!

Liefs

14. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Hee dames,

Weer lekker veel gekletst zie ik!

CG, wat fijn dat je je beter voelt en dat je vrienden jullie zo goed steunen! Je zei dat jij je ei al op dag 12 of 13 hebt gehad? Dan heb je deze mnd een korte(re) cylcus zeg! Hopelijk brengt nu geen moeilijkheden met zich mee voor de 26e en kan je wellicht wel meteen beginnen.

Esser, ben ook wel benieuwd hoe je je nu voelt. Wel wat gespannen voor morgen denk ik? Gaan ze er trouwens 1 of 2 terugplaatsen? Enne, vanaf dan ook de Utrogestan innemen? In de VU moeten we die capsules vaginaal inbrengen, ook al staat op de verpakking dat dat met heel veel water ingenomen moet worden (ze hebben de ervaring dat het dan beter werkt)...

Mia, lijkt me wel vervelend dat er nog geen afspraak gepland staat. Kan je niet al bellen om er 1 te maken zo tegen de kerst aan? Anders moet je WEER wachten...

Zon, ik lees ook heel veel op internet. Vind wel dat je dan beter bent voorbereid. Moet zeggen dat dit forum ook echt helpt! Kan je heerlijk je ei kwijt zonder dat je je man daarvoor moet lastigvallen. Tenminste, die van mij kan af en toe een punthoofd krijgen van al mn gezeur (zeur natuurlijk ook al over trouwen, huishouden etc. etc.)...

Hypo, in onze relatie is weinig veranderd eigenlijk. Mijn vriend voelt zich niet schuldig naar mij toe ofzo, vind het wel vervelend, daar niet van... Hij is er zo enorm nuchter onder dat ik af en toe denk, voelde hij zich maar wat schuldiger! Zo kan het dus ook zijn helaas... Gelukkig is hij wel zo iemand die gewoon makkelijk meegaat naar zo'n ivf-infoavond en uiteraard zoveel mogelijk mee gaat naar het zkh. Hij steunt me dus wel maar is echt zo'n nuchtere Hollander :(

Hier verder weinig bijzonderheden, geen krampen meer gehad... Moet wel zeggen, gisteravond weer geklust (ik had nl zo'n zin) en was wel bang na afloop voor die krampen terwijl ik dat nooit eerder heb gehad, die angst dus. Gelukkig had ik nergens last van! Wel vreemd trouwens dat ik gistermiddag een veegje bloed had toen ik naar de wc ging........ Vind het wel vreemd dat het zkh geen afwijkingen bij mij kan vinden terwijl mijn lijf niet helemaal de normale cyclus laat zien.

Meiden, ik moet zo weg voor mn 2e hockeywedstrijd. 1e al wel gewonnen (met 2-1) dus dat maakt de volleybalwedstrijd van gisteren weer een beetje goed. Denk dat ik daarna lekker met manlief in het bubbelbad ga! Vanavond geen verdere plannen dus heeeeeeeeeeeerlijk relaxed op de bank, net als gisteravond en morgenavond!

15. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Hoi hoi meiden,

Super fijn meiden dat jullie zo mee leven! Dat is echt zo goed om al die berichtjes te lezen!

Susan, dat is wel balen dat jullie degradatie meer in zicht komt.
    Super balen om dan zo een seizoen af te sluiten, toch?
    Gelukkig heb je geen gekke krampen meer gehad, maar blijft zeker vreemd.

Mrsmia; oeh.....heerlijk een dagje sauna! Daar kan ik ook zo van genieten!
    Ik ga een aantal keer per jaar met een vriendin een hele, lange dag naar een sauna die we dan speciaal hebben uitgezocht. Zo zijn we enkele weken geleden naar Thermen Bussloo geweest; die was goed en mooi!
    Regel jij voor jezelf en een vriendin ook weleens zo'n dagje?
    Ik hoop dat jullie ook zo'n punctie hebben hoor! Maar dan idd wel met wat prettige 'drugs' erbij. ;)

Hypo, ik herken zeker wel wat je schrijft. Mijn man kan gelukkig ook goed omschrijven hoe hij zich voelt en hoe hij zaken ervaart.
    Het brengt ons zeker dichter bijelkaar, ook al hebben zeker zo nu en dan echt moeilijke momenten. Uithuilen en praten met elkaar helpt dan goed bij ons. Oh, en natuurlijk meerdere momenten 'alleen' en 'echt' samen zijn doet ons goed. Even weg van de buitenwereld.

CG, das een aardig tijdstip toen jullie in bed lagen! :confused:
    Wel goed dat het zo gezellig was geweest! En natuurlijk om te lezen dat je 'makkelijk' een traan kan laten bij jullie vrienden.
    Bij onze vriendenclub kan dat ook, maar ik merk wel dat veel ervan wat stilletjes worden en het moeilijk vinden om de juiste woorden te vinden.
    Heb je later in de ochtend nog even lekker kunnen slapen?
    En hoe is het met je 'ziekgevoel' nu? Langzaamaan beter?

Hier tot 10.30u. geslapen, gelukkig ook goed geslapen vannacht.
    Ik heb gister door de dag heen paracetamol geslikt maar voel nu dat dat voor vandaag niet meer nodig zal zijn. Mijn onderbuik en baarmoeder blijven wel heel erg gevoelig en wat beurs maar heb geen pijn meer.
    Wel voel ik me moe, moe en moe..........vandaar ook de rust die ik moet houden vanuit het ZH ;)
    Plus de 2 liter vocht (thee, water, sapjes) die ik per dag moet drinken....
    Moest gister ook met de utrogestan beginnen in te brengen. Wat een vieze bedoeling zeg! 'T zijn kleine 'pareltjes' die je vaginaal moet inbrengen; 2 maal per dag en dan 2 pareltjes per keer.
    Nee, prettig is anders...... :(
    Manlief is trots op mij hoe ik de punctie ben ondergaan, en op zichzelf dat alles zo goed was verlopen in het Elisabeth ziekenhuis.
    Nu leven we weer erg naar morgen........spannend......... ;)

Fijne zondag meiden!
    liefs

16. 2bb

2bb Niet meer actief

@Esser: heel veel succes morgen en ik reken op ons eerste forum succes!

@Hypo: onze relatie is totaal niet veranderd. Mij slaat de angst wel eens om het hart, maar dan probeer ik mezelf aan te pakken, want kleine stapjes tegelijk en niet teveel nadenken werkt voor mij beter, anders haal ik me vanalles in mijn hoofd, ik heb een keer gehuild, maar verder vooral heel veel gelezen, gevraagd en opgezocht. Mijn vriend is heel nuchter. Hij is dus heel ziek, voor hem is het ziekenhuis bezoeken iets heel normaals, en bijna wekelijks terugkerend. Hij vindt het ook niet gek dat onze baby door een ander "gemaakt" wordt ;), hij vindt het net als ik wel jammer dat zelfs dit niet van een leien dakje gaat. Nou ik ga eindelijk een beetje cocoonen: fijn weekeinde verder!

groetjes

17. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    En het is alweer bijna avond... heb de hele dag gewerkt voor school (nakijken en zo) en schoongemaakt :( Maar ja, dat moet ook gebeuren he!

Esser, ik ga inderdaad een paar keer per jaar met een vriendin lekker een dagje naar de sauna. Heerlijk is dat! Dus de Thermen in Busloo is ook goed? Wij gaan meestal gewoon naar Nijmegen, aangezien dat het dichtse bij is voor ons.
    Ik wil je alvast heeeeeeeeeel veel succes wensen voor morgen!

Susan, hopelijk heb je deze wedstrijd ook gewonnen, dan eindig je het weekend toch wel goed.
    Ik denk dat ik toch nog even wacht met bellen,aangezien ze had gezegd dat de afspraak voor het pre ivf spreekuur snel gemaakt kon worden (ze kon je bijna voor de volgende dag inplannen). Volgens mij hoeven wij geen andere afspraak meer met de gyn, omdat het allemaal wel duidelijk is zo. Tenzij de chromosomen natuurlijk niet in orde zijn.

CG, al een beetje bijgekomen?

Zon, in het onderwijs blijf je inderdaad altijd aan het werk thuis.... maar ja, ik vind het wel erg leuk om voor de klas te staan!

Fijne avond nog! Groetjes Mia

18. Goblingglow

Goblingglow Actief lid

8 sep 2008
    369
    0
    0
    Achterhoek
    Mia, toen ik belde voor het ivf spreekuur, duurde het nog 3 weken ! Dat was de eerst mogelijke datum ?! vreemd hoor.....

Esser spannend hoor, ik ga weer hard duimen voor jullie...

Heb net weer gestoomd is nog wel nodig, ik voel gelijk dat dat oplucht.

Ga zo lekker naar bed want ik ben helemaal kapot.

liefs C.G.

19. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Hey CG, 3 weken :confused: dat is wel lang. Maar, jullie hebben wel een persoonlijk gesprek toch? Want misschien gaat het wat sneller als we een gezamenlijke afspraak nemen. Ik hoop het in ieder geval...

Groetjes Mia

20. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Mia, ik zou toch gewoon lekker bellen! Hoe eerder hoe beter toch? ;) en een belletje meer of minder kan geen kwaad. Denk dat ze toch wel gewend zijn dat patienten wat vaker zeuren of het niet wat sneller kan enzo...

met manlief op de bank is heerlijk; we vallen alleen telkens in slaap, hahaha. Ook toen we eerder samen in het bubbelbad zaten, ben ik tegen hem aan in slaap gevallen. Misschien maar lekker vroeg naar bed dus. Oh ja, die 2e hockeywedstrijd is wel weer verloren maar ja, dat was met een ander team dus dat vind ik dan niet zo heel vervelend.........

Deel Deze Pagina