Oh ja trouwens, die verjaardag vrijdagavond ging prima. Mn ex was er niet, wel zn broer (ex-zwager dus) en daar heb ik heel leuk en gezellig meegekletst........
Ahhhhhhh...weekend weer voorbij! Manlief en ik hebben echt heeelemaal niks gedaan vandaag, heerlijk! @Mia: goed zeg, nagekeken én schoongemaakt! Productieve dag in tegenstelling met die van mij. Ik bel deze week Radboud en dan vraag ik of we nu we de uitslagen al binnen hebben eerder terechtkunnen voor het pre-ivf spreekuur. Laat ik je meteen weten, dan kun jij dat namelijk ook doen als je de uitslagen hebt. Voor ons maakt het niet zoveel uit, hebben dus genoeg tijd nu we in jan. eerst op vakantie gaan. Manlief verklaarde me voor gek toen ik vertelde dat ik annuleringsneigingen had. Dus we gaan gewoon lekker! Enne...wat is nu nóg een maand wachten op bijna twee jaar ? @Esser: Weer spannend voor jou morgen! Ik hoop op heeel veel bevruchte top-embryo's voor jullie! @Susan: herkenbaar, dat punthoofd van gezeur. Ik overlaad mijn man ook altijd met alles waar ik me zorgen over maak en wat me dwarszit. Maar goed...dat zijn vrouwen hè. En ook weer uit ons geklets op het forum blijkt dat de mannen over t algemeen vrij nuchter zijn. CG: nou eindelijk beter worden hè! @all: fijne avond nog en welterusten voor straks! Liefs
Goeieorgen dames, Hoe gaat het Esser ? Heb de blaren op mijn duimen staan. Ben net bij de huisarts geweest, ik blijk middenoorontsteking en sinusitus te hebben, het lijkt erop dat het ergste al voorbij is. Dus het was niet zo gek dat ik me zo beroerd voelde. Gelukkig geen ab, zou ik niet zo fijn vinden als we straks op mogen voor de icsi. Ga nu naar mijn psychologe, maar ben er vanmiddag wel weer even ! Veel liefs voor allen.
Nou meiden, even ego berichtje............................................... We hebben 9 embryootjes! \/ Vanochtend was alles goed met de echo, en kregen we dus groen licht voor de TP. De fert.arts gaf aan dat we in de loop van de dag gebeld zouden worden door het ZH in Tilburg. En wat bleek? Ong. 30 minuten later belde het lab van Tilburg al op! We hadden zaterdag 15 eicellen waarvan er later 12 echt goed waren. Deze 12 zijn zaterdag dan ook bevrucht waarvan er nu dus 9 embryootjes uit zijn ontstaan! Er zit in ieder geval 1 topper tussen en ik krijg deze dan ook teruggeplaatst om 17.10u. vanmiddag in Tilburg. Spannend........... Voor de overige 8, laten ze deze nog verder delen en op dag 4 of 5 kijken ze welke nog sterk en 'invrieswaardig' zijn. Dat krijgen we later deze week dus te horen. Wij zijn super blij! \/ liefs Esser
Heb geen tijd voor een lang antwoord maar moet wel even kwijt: ESSER WAT FANTASTISCH! Ben helemaal blij voor jullie! En nu maar hopen op een mooie en goede innesteling. Succes met de TP strax.
Esser, helemaal goed meid! Als het goed is ben je nu aan het broeden, dus zet hem op Zon, ik wacht jouw telefoontjes netjes af en dan mag je mij inlichten over hoe en wat. Dan kan ik daarna altijd zelf nog bellen. Maar ik denk dat ik zeker tot de eerste week van december wacht met bellen (dan zijn er 7 weken voorbij). Wel makkelijk dat jij ze van de week nog spreekt Ik denk dat je mannetje wel gelijk heeft wat betreft jullie vakantie. Ik snap jouw gevoel erg goed, het kan mij ook niet snel genoeg gaan, maar als jullie het nu zo druk hebben is het alleen maar fijn om voor die zware behandeling even te relaxen! Susan, heerlijk samen in bad in slaap vallen! Ik ben gister ook vroeg op de bank in slaap gevallen en daarna lekker tegen mijn mannetje aan, daar kun je soms zo van genieten he Liefs Mia
Esser wat goed! En nu moet je twee weken wachten; wat ontzettend spannend! Wat is het op het laatste moment toch nog snel gegaan he?
Hey meiden, Thanks voor het meeleven en 't duimen! De TP is goed gegaan met aardige artsen en verpleegkundige. Heb nu 1 mooie, top emmy in mijn buik............dat is echt zo'n gek idee! Maar ook echt wel zo bijzonder om te zien op de echo monitor; een klein 'blubje' cq luchtbelletje waar we ons embryootje in zagen zitten! Nu op naar 01-12, de testdatum......... [-o< Hoe is het verders met jullie meiden? Liefs!
Oh Esser, spannend 1 december! Doen ze een urine- en bloedtest of alleen bloed? Hoe voelt dat nu trouwens? Moet wel erg bijzonder zijn geweest he vanmiddag, dat je zo jullie eigen embryootje eindelijk in je baarmoeder zag zitten/liggen. Hier weinig bijzonders eigenlijk. Zo maar ns met het hondje naar buiten en dan lekker mn bed in. Manlief had plotseling dienst (had eigenlijk reservedienst) dus die heb ik vanmorgen gedag gekust niet wetende dat ik hem pas morgenavond zie! Was dus best pissig............... En dan belt hij me ook nog ns niet... Ben ook best wel veeleisend af en toe... Enne meiden, McDreamy en Meredith weer bij elkaar! Heb meteen gekeken op internet om te checken hoe het verhaal verder gaat (in Amerika zijn ze alweer met het 5e seizoen bezig nl) Oh ja nog 1 ding, voor ik echt naar buiten ga, gistermiddag liet mn zwangere hockeyvriendinnetje de foto's van haar echo zien, van 12 wkn. Erg leuk voor dr hoor: hoofdje te zien, handjes, voetjes etc. etc. maar ik vond het toch best wel zwaar eigenlijk. Wetende dat zij heeft gerookt, hij nog steeds rookt en dat het bij hun al binnen 2 of 3 mnd is gelukt!
Goede morgen meiden! Esser, wij duimen mee tot 1 december (en ook nog die weken erna hoor). Echt mega spannend.... Susan, ik ken dat gevoel. Een collega van mij heeft zijn vriendinnetje (hij halverwege 30 en zij begin 20) per ongeluk zwanger gemaakt. Zij kwam er pas achter na 11 weken (ze had haar mirenaspiraaltje de laatste tijd niet echt goed meer gebruikt ), ze hebben al die tijd stug doorgerookt, sterker nog, zelfs bij 20 weken stak ze af en toe nog een peuk op en ook gewoon alcohol gedronken. Maar het ergste vind ik eigenlijk nog dat hij ontzettend veel drinkt en dat mijn mannetje nu zijn biertjes aan het tellen is als hij er dan al eentje mag drinken.... het is af en toe wel oneerlijk verdeeld :x Maar goed, wij gaan er ook een krijgen hoor! En dan zijn we er zooooooooo blij mee Fijne dag nog! Liefs Mia
@Esser wat een nieuws! Wat spannend, oeioei ik ga zo hard voor je duimen. Hopelijk blijft je eskimo lekker in zijn iglo! @Susan: dat gevoel ken ik ook maar al te goed, zeker als mensen "per ongeluk, ongepland" zwanger worden, grrr hoezo? wist je niet dat je sex had? pfff Fijne dag allemaal!
Jeetje Esser, wat geweldig ! \/ Ik blijf voor jullie duimen hoor ! Suus, dat blijft pijnlijk, ook als het een geplande zwangerschap is (wat ook na 3 mnd raak was). Maar onze tijd komt ook nog wel hoor ! Vandaag toch nog maar een dagje thuis, net weer gestoomd, voel me steeds beter. Sinds gisteren kunnen we online op de digitalie ivf poli, dus ik ga nu ff checken hoe en wat. Liefs C.G.
Hey dames! Moet ff wat kwijt hoor! Kan vast wel hier toch? Ik weet niet wat ik heb maar ik zit als een soort zombie achter de pc. Ik voel me de laatste dagen superduf en ben niet vooruit te branden. Er komt ook werkelijk niets uit mijn handen. Ben op tijd naar huis gegaan vanuit mn werk. Ik heb geen idee waarom ik me zo voel, maar miss doet al het gedoe me wel meer dan ik in eerste instantie wil toegeven. Het is helemaal niet zo dat ik me verdrietig voel of dat ik er steeds aan moet denken ofzo, maar wat het dan wel is? Miss heb ik een beginnend griepje onder de leden ofzo, dat kan natuurlijk ook! Ik heb maar een grote pot thee gezet en eet er zo een chocoladeletter bij! En daar ga ik me dan maar s helemaal niet schuldig over voelen! haha Groetjes, hypo
Hypo, balen zeg dat je je zo slap voelt! Chocola(deletter) doet altijd goed, zeker ook omdat er suiker in zit. Hopelijk krijg je daar wat meer energie van! Geniet lekker van je pot thee en veel 'beterschap'!
Heej meiden, Herkenbaar, dat gevoel! Maar inderdaad onze tijd komt ook nog wel! Alleen de weg is wat langer en lastiger. Gewoon opeten hoor hypo die chocoladeletter! En hopelijk krijg je weer nieuwe energie, al is het helemaal niet erg om even een paar dagen futloos te zijn. Mag je best aan toegeven vind ik! Hier opeens mn kortste cyclus ooit gehad; 27 dagen. t moet niet gekker worden. Maar goed, beter korter dan langer! Esser, 1 december wordt de dag! Heb je een beetje afleiding tot die tijd? spannend hoor.... Liefs!
Ohh ben dol op chocoletters mjammie Gewoon aan toe geven hoor hypo, het zal misschien wel vaker gebeuren, doe het lekker rustig aan ik hoop voor je dat het geen griepje word.... Ik heb zin in volgende week, aftellen is begonnen.... Maar eerst zo dadelijk even klussen want dat is alweer veels te lang geleden vanwege mijn ongi en griepje...... Liefs Gobje
Hey meiden, Hoe is het hier? CG, al weer wat aan de betere hand lees ik? Nu die stijgende lijn vast blijven houden hoor! Hypo, lekker aan toegeven! Dit soort dipjes e.d. zullen er altijd wel 'ns zijn, dus het is maar heeeeel goed dat ze daar chocolade op hebben gevonden, hahaha Oh, over dat ongepland/onverwacht zwanger............ik zie dit zoveel in mijn werk helaas, en natuurlijk alle andere ellende erbij gepaard..... Wellicht kan ik er daarom wat beter mee omgaan maar goed, heb 't in mijn prive omgeving nog niet zo mee gemaakt. Hier rustig aan......heb van mijn bazin een hele week thuisblijven en mijn gemak houden opgelegd gekregen Ook de fert.arts gaf me gister om m'n 'donder' dat ik zo'n actief mens ben, hahaha Nu dus echt serieus rustig aan doen en heel erg goed naar mijn lijf luisteren.... (ben vanavond na overleg met manlief, toch even naar de stallen geweest........ mis de paardjes zo!) Op 01-12 wordt er een urinetest uitgevoerd door het ZH. Moeten er om 09.30u. zijn, met daaraan met het evaluatiegesprek gekoppeld. Zelf met manlief al besloten om die ochtend thuis al een testje te doen..... liefs
Heej Esser, wat goed, een weekje rustig aan doen thuis. Je hebt zo te horen in ieder geval een hele fijne werkgever! Voel je je goed verder? Hier net thuis van werk. Heb brief van radboud binnen met melding dat we officieel sinds 23 oktober op de wachtlijst staan en een aanmeldbrief voor de digitale ivf poli. Staat verder in de brief dat de wachtlijst 2 a 3 maanden is en we een maand voor de behandeling een brief krijgen voor het maken van een afspraak voor het pre ivf spreekuur. Schiet dus best op allemaal. Vreemd Mia dat dit bij jou minder snel gaat. Zou niet weten waar dat aan ligt. Hoe is het verder met iedereen? Heeft de chocoladeletter geholpen hypo?