Hallo allemaal! Esser, goed te horen idd dat je een werkgever hebt die zo met je mee werkt; fijn! Pas maar goed op jezelf, maar dat doe je heel bewust zoals ik dat lees. De chocoletter heeft zeker geholpen; heerlijk gisteren op de bank gekropen onder een fleecedekentje met thee en chocola. Wel voel ik nog veel spanning in mijn lijf; er stijve schouders, omdat ik ze steeds optrek en een stijve nek waardoor ik ook hoofdpijn krijg. Ik voel dus allerlei spanning maar heb niet de indruk dat ik stress heb ofzo. Dat is wel heel raar en ik weet nog steeds niet zo goed wat mijn lijf me nu wil zeggen en waarom. Maar goed; zoals jullie al zeiden, ik geef me er maar gewoon aan toe, ik hoef t ook niet allemaal te weten natuurlijk. Als ik het zo bij jullie zie dan kan t allemaal nog wel een hele poos gaan duren voordat wij duidelijkheid hebben, dus moet ik proberen om mijn zorgen een beetje op zij te zetten. Helaas is manlief van huis, maar morgen heeft ie me een massage beloofd, dus daar verheug ik me nu al op! Vanavond lekker dansen, daar kan ik ook vast wat van mijn emoties in kwijt! Fijne avond allemaal!
Hoi lieve meiden, Vandaag weer naar werk geweest, maar viel nog wel tegen ben rond het middag uur naar huis gegeaan. En heb ik lekker even geslapen en rustig aan gedaan, maar het gaat wel steeds beter ! Gisteren in ieder geval weer heerlijk geklust, ook al is dat zonder resultaat (lees zwangerschap). Esser, goed zo dat je het rustig aan doet, voel je je verder wel goed ? Hypo, klinkt heerlijk ide massage, ik krijg er ook nog een ergens dit jaar, maar dat beloofd hij al een halfjaar, dus ik moet het nog zien hahaha. Zon, fijn dat je de brief hebt gehad en fijn dat ze de 23e aanhouden, was bij ons ook het geval, ik kan inmiddels op de digitalie ivf poli. Ik heb de film gekeken hoe de punctie gaat in het Radboud, vind het nog steeds erg pijnlijk om te zien, maar ja. Ga nou lekker even een pot thee zetten, en daarna druk met mijn kettingen aan de slag, ze erg hard nu, dus een goeie afleiding voor mij eel liefs C.G
Hoi meiden, Wat was het stil vandaag zeg hier...! Ook al was ik vrij, ben enorm druk geweest met het huishouden en de administratie. Mn hockeytraining ging niet door (te weinig animo) dus wederom een relaxavond! Ben dan ook weer ns in slaap gevallen op de bank........... En dat terwijl ik vannacht ook gewoon zowat 9 of 10 uur knock-out heb gelegen! Esser, hoe gaat het met de utrogestan? 'Voel' je al iets? Wat fijn trouwens dat je werkgever zo meedenkt en er dus ook voor zorgt dat je je rustig houdt! Echt super! Denk niet dat je (lees: men) dat vaak meemaakt... Hypo, fijn dat je thee en chocoladeletter enigszins hebben geholpen, en die massage........ oh heerlijk zeg! (dat doet mijn mannetje nou nooit... ) Enne dansen...? Vertel! Leuk joh! Ik vind dansen altijd heerlijk en zou graag danslessen willen hebben maar ja, dat kan ik er niet echt bij hebben in mn schema! Bovendien, mijn mannetje heeft al aan stijldansen en salsa gedaan, en ik vroeger rock n roll (heb de passen van het mannetje geleerd en mn zus die van de vrouw), dus tja, er blijft weinig over (iig om met hem te doen!)... Zon, wat heerlijk dat je die brief hebt ontvangen! Heb je toch het gevoel dat er ' iets' gebeurt tijdens het wachten... Mia, zou toch even bellen hoor met het zkh! Jij zal toch inmiddels ook wel iets moeten hebben gehoord! Beter een belletje meer dan minder... CG, fijn dat je eindelijk hebt geklust! Waren jullie vast even goed aan toe Balen dat het op het werk toch niet goed te doen was. Ga je het morgen weer proberen of was je nou gewoon de hele dag vrij? Hier eigenlijk weinig bijzonderheden. Heb wel goede hoop dat ik zwanger zou kunnen zijn...qua timing enzo...maar ja balen dat je weet dat het vrijwel onmogelijk is! De innesteling zou vandaag ongeveer moeten zijn geweest dus ben benieuwd of ik ergens last van ga krijgen. Je gaat je helaas natuurlijk van alles in je hoofd halen dus moet maar uit gaan van het feit dat het wrs toch niet is gelukt..........valt de teleurstelling wellicht iets mee. De timing zou eigenlijk geweldig zijn als het wel nu raak zou zijn! Dan zou het een augustus-kindje worden en kan ik misschien nog zowel mn hockey- als volleybalseizoen afmaken (lopen tot half mei) en in het nieuwe seizoen weer gewoon meedoen (september). Ik zou dan iig zo weinig missen van mn sporten... maar ja, eerst maar ns afwachten... Mn vriend wilde eigenlijk al een zomervakantie inplannen maar heb gezegd nog even een paar weekjes te wachten, voor het geval dat... Ik ga weer richting mn bank en lekker voor de tv hangen. Heb voldoende gedaan vandaag! Oh NL-Zweden: 2-0! Mooie goal...
Hey meiden, Even een heel snel berichtje, want wat ben ik druk geweest vandaag Heb to aan nu gewerkt (we moesten cijfers invoeren en ik had nog mega veel nakijkwerk...) Hypo, fijn dat je je weer beter voelt! Lang leve de chocoletters CG, doe jij nog steeds maar een beetje rustig aan en niet te hard werken ineens he, want daar wordt je niet beter van. Susan, ik wil niet vervelend zijn, maar hoop maar op niks, ander valt het toch weer zo tegen straks... Jouw tijd gaat ook nog komen Esser, hoe gaat het? Lekker aan het broeden? Succes meid! Zon, heb je nu al een brief Ik ga inderdaad morgen maar even bellen, ik vind het wel heel vreemd hoor. Ik denk wel dat jij extreem vroeg bericht hebt gekregen, maar ja, mijn afspraak was altijd nog een week eerder. Ik hou je op de hoogte... Welterusten! Liefs Mia
Hi, hi, ja, dat moest ik eigenlijk wel, maar ik had het te druk (ironisch he ). Ik heb wel getwijfeld, maar had een enorme deadline gister, dus ik kon er echt niet onderuit... Bij ons gingen er trouwens maar 10 van de 120 staken of zo, erg weinig dus. Niet dat we het er niet mee eens zijn, maar het heeft toch geen zin: Je kunt de werkdruk niet minder maken met een lerarentekort en weinig geld. Vandaag, weer lekker aan de slag! Werk ze iedereen... Liefs Mia
Hihi, Mia; dat is nou echt de onderwijsmentaliteit he; te druk om te staken! (Ik kan het weten, werk ik het po) Fijne dag allemaal!
Ja, jullie hebben het ook veel te druk en verdienen volgens mij nog minder.... helemaal een schande! Maar ja, we hebben wel erg veel plezier in ons werk toch? Groetjes!
Nou, ik heb net ff met het ZH gebeld, maar ze hebben nog geen gegevens over ons onderzoek. De verpleegkundige aan de tel. kan niet in alle dossiers, maar ze zag nu nog niks staan, dus waarschijnlijk is de uitslag ook nog niet binnen. Ik natuurlijk vragen waarom iemand anders, later dan wij, wel de uitslag had, maar dat kon ook liggen aan hetgene wat ze gingen onderzoeken. Ik dacht echter dat ze bij onze mannen hetzelfde (chromosomen) gingen onderzoeken, maar misschien ook niet/ verschillende chromosomen? In ieder geval: ik moet nog gedud hebben tot half december En nu echt naar het werk! Groetjes Mia
Jeetje Mia, ik vind het wel vreemd. Misschien kun je naar je gyn vragen, en daar de vraag nog eens stellen. Maar asl je de officiele aanmeldings brief krijgt, staat er wel de goede datum op, dus dat scheelt een hoop. Hier een beetje een dipje, flink wat woorden gehad met manlief, we hebben het ook weer bijgelegd (aangezien we beiden een hekel aan ruzie hebben) maar er blijven toch dingen in mijn achterhoofd malen , terwijl ik me net weer beter voelde (zonder dat griepje dan ) Ga ff thee leuten, een flinke emmer, daar knap ik vast van op. Liefs C.G.
Mia, kon ze je wel vertellen of je op de wachtlijst staat? Wel vreemd hoor want chromosomen zijn chromosomen! Als jullie (Zon en jij) nou in een ander zkh onder behandeling waren..............
Ja, ik vind het dus ook een beetje vreemd... Ze kon eigenlijk niet veel vertellen, want dit was de verpleegkundige (die doen het tel spreekuur), maar ik sta wel op de wachtlijst vanaf 17 oktober, dus dat moet dan wel goed komen hoop ik. Ik wacht gewoon af tot 12 december (dan is het 8 weken), daar ging ik eigenlijk ook van uit. CG, vervelend van die ruzie, ik hoop dat het allemaal een beetje zakt. Met de rest alles goed? Esser, hoe staat het? Groetjes Mia
Oh ze kon wel zien dat je vanaf de 17e op de wachtlijst staat? Nou daar gaat het uiteindelijk om toch? Ja Esser, voel je al iets? Lijkt me zo vreemd he...sowieso qua gedachte al! Hebben ze eigenlijk iets gezegd over wat ze denken? Succespercentage met deze topembryo? Hier geen bijzonderheden. Gisteravond wel weer wat krampjes linksonder zeg maar. Moet het maar negeren anders maak je jezelf helemaal gek he... Vandaag mezelf heerlijk getrakteerd op een middagje kapper. Heb er bijna 3 uur gezeten (!) maar heb er weer een mooi kleurtje in, lekker geknipt en ze heeft me helemaal gestyled met slagen in mn haar! Manlief vond me er ook geweldig uitzien! Zo jammer alleen dat ik vanavond moet volleybaltrainen en dat de kans aanwezig is dat het er dan helemaal uit is........ Heb wel meteen zelf krullers gekocht zodat ik het wellicht zelf ook kan doen... Heb trouwens ook nog geen bloedingen maar goed, dat zal vast wel weer komen ergens volgende week...
Mrsmia, jij bent al even druk in de weer met 't werk joh! Bij het lezen over de stakingen moet ik ook iedere keer aan jou denken Wel balen dat je toch echt tot half dec. moet wachten voor de uitslagen... Last but best? Hoe is 't verder met je? CG, voel je je al weer wat beter? Flink thee leuten geholpen? Minder dat je zo'n ruzie hebt gehad met je man..... Desondanks het uitpraten toch zaken die blijven hangen? Das lastig......... Susan, oeh......lekker z'n lange kappersbehandeling! Heb je al slag en/of krul van jezelf dan? Wat voor kleurtje heb je nu? En leuk dat je krullers hebt gekocht! Van die grote/gove? Daar krijg je zo'n mooie slag van vind ik Hier gaat het aan de betere hand. Gister zo'n zware dip dag gehad.... Later op de avond in bed ook flink wat tranen moeten laten. Wil jullie geen schrik om 't lijf geven maar wat is 't wachten nu KL*TE.....! Voel ik wel iets? Of toch niets? etc etc etc etc.......... Onzekerheid bij jezelf tot zekerheid........bleh........... Ik ben behoorlijk een controlefreak en iemand die graag stuurt en leiding geeft. Maar over deze wachtdagen heb je totaal niets te zeggen! ](*,) Heb dan snel de neiging om te doemdenken; "ach, het zal toch wel niet gelukt zijn" en "alles zat de hele tijd al mee, waarom zou dit dan ook mee zitten?" Goed, jullie zullen vast lezen dat dit dus enkele hersenspinsels zijn. Maar, ik moet door dus doorbijten en maar wachten......... Heb een drukker weekend en volgende week weer wat werken dus hopelijk gaat de tijd sneller liefs ps; overdag soms wat krampjes en een gevoelige buik en afgelopen nacht zelfs veel steken en flinke krampen, dit voor een uur lang! En; bij een uitstekende kwaliteit embryo, plaatsen ze er altijd maar eentje terug. Dus dit was bij ons ook het geval! En kansen, tja het blijft gewoon 50/50..........
Heej meiden! @Mia: Ik denk dat het bij ons ook wel extreem snel is. Ik heb laatst op internet zitten speuren naar chromosoomonderzoek. Niet te begrijpen onderzoeksrapportages enzo bekeken. Maar er staat echt overal dat het ongeveer 8 weken duurt. Dus snap het niet goed, maar ja, je hoort mij niet klagen dus! De brief met de uitslagen is gedateerd op 12 november. Da's gewoon binnen drie weken al @Esser: Ohhh meid, wat lijken me die twee wachtweken verschrikkelijk lang duren! Sterkte ermee en houd moed! @Susan: Heerlijk, zo'n dagje lekker verwennen bij de kapper. @CG: Goed dat jullie het al wel bijgelegd hebben, ruzie is maar niks. Helpt de thee een beetje?
haah wat een gekwebbel, 50 pagina's is idd netjes ! Mia wij staan op de achtlijst op 16/10 1 dagje eerder asl jullie, dus wie weet tegelijk in de wachtkamer ! Ik kwam net thuis van het werk, had mannetje een hele lieve kaart geschreven, echt ik moest gewoon hulen zo lief was het ! Dus hier is alles helemaal koek en ei (hmmm er zijn wel veel sreekwoorden met een ei ) Esser, het lijkt mij inderdaad ook heel erg moeilijk, blijf volhouden meis ! Wij duimen hier indertussen rustig door.... Pff ga zo slapen ben helemaal op. Veel liefs en tot kwebbels C.G
Hee meiden, Haha, 50 pagina's! GEWELDIG! Daar mogen we best trots op zijn....... Esser, ik kan me wel voorstellen dat je je zo voelt. Als ik zo je berichtjes van de afgelopen weken las, ging het ook eigenlijk best wel goed met je! Hoorde je nooit over vervelende dingetjes enzo... Niet zo vreemd dus dat je dip nu is gekomen dus. Statisch gezien vinden mensen die dit soort behandelingen het wachten na de TP de meest stressvolle periode (terwijl de daadwerkelijk behandeling erop zit). Probeer het nog eventjes vol te houden. Nog 10 daagjes........ Je hebt nu al zo lang gewacht op alles! CG, wat ontzettend lief van je man! Dat heeft heel wat goedgemaakt he... Hij snapt je misschien toch beter dan je denkt, alleen is hij wellicht af en toe wat onhandig in zijn uitspraken, zonder dat hij dat door heeft. Zon, echt super dat jullie uitslag zo snel binnen was. Nu dus nog wachten op DNA en dan de brief wanneer je op intake mag komen? Mia, vind het nog steeds vreemd dat er bij jullie, qua gevoel dan, geen vooruitgang in zit. Tot die tijd gewoon hard werken, dan denk je er miss ook minder aan........ Ik heb trouwens van mezelf wel een beetje slag maar niet heel veel. Heb nu zo'n krulset gekocht van Carmen die je er dan zelf in moet draaien en moet vastzetten met van die klemmen. Wel wat werk...zaterdag maar ns uitproberen! Heb vanavond rustig aan getraind want mn haar moet morgen ook nog goed zitten! Moet voor het eerst in mn leven een sollicitatiegesprek afnemen (en heb zelf nooit gesolliciteerd) dus ik ben best nerveus eigenlijk! Oh ja, ik heb normaal ook gewoon blond haar hoor maar heb het zo vaak geverfd al... Laatste keer was licht bruin met blond maar nu weer blonde highlights! Weer een stukje lichter; staat me toch beter vind ik... Meiden, ik ga ff opletten hier. Er staat een vreemde auto geparkeerd voor onze oprit, zo dat wij hem niet kunnen gebruiken! Manlief heeft de politie al gebeld met de vraag of ie weggesleept kan worden. We wachten nu dus op de politie of de eigenaar... Ik stelde al voor om die auto gewoon lekker zelf weg te slepen met de dienstauto van manlief (is een brandweerwagen dus sterk genoeg ervoor). Manlief wil eerst de politie afwachten...wat is ie toch netjes!
Wauw, pagina 50! En dat in zo'n korte tijd, ik ben trots op ons Esser, die wachtweken lijken me ook erg moeilijk. Maar ja, je kunt niets anders doen dan wachten he. Maar wij wachten en duimen met je mee hoor. Ik denk dat werken inderdaad wat afleiding geeft, maar ook weer niet te hard werken, want je moet wel je rust geven. Ik heb gister twee dvd boxen van de serie 24 naar een vriendin gebracht (zij zit ook in het hele ICSI proces, maar krijgt over een dag of tien pas de punctie). Lekker dvd-tjes kijken als afleiding is natuurlijk wel een goed idee (als je er van houdt). Zon, ik denk ook dat jullie gewoon extreem vroeg zijn met de uitslagen. Ik ga er maar vanuit dat ik half december meer weet, dan kan het alleen maar mevallen toch? Ik hoop wel dat ik daarna snel kan beginnen. Tot die tijd inderdaad hard werken: volgende week is het nog heel druk en daarna hopelijk iets meer rust. Ik mag natuurlijk niet klagen want over ene paar weekjes heb ik weer twee weken vrij CG, zou leuk zijn als we dan gelijk lopen: gezellig Wat fijn dat het weer helemaal goed is met jou en je mannetje. En wat lief dat hij een kaartje heeft geschreven! Susan, heerlijk om uitgebreid naar de kapper te gaan, lekker jezelf verwennen! Ik hoop dat het je gaat lukken met je eigen krulset. En waar we allemaal wel nieuwsgierig naar zijn: hoe is het afgelopen met die auto? Wel weer een apart verhaal. Fijne dag allemaal! Enneh: bijna weekend.... Liefs Mia
Hee meiden, Oh ik heb nu toch iets aparts...! Vanmorgen ineens een lage temp van 36.8! En dat terwijl ik na mijn eisprong altijd temp's heb van min 37.0......... Ik had natuurlijk allang gekeken op deze site bij de temp.kaartjes van zwangere vrouwen en die hebben ook (bijna) allemaal een dip na ca 7 dgn na hun ei......... Dat in combinatie met mn krampen van vrijdagnacht en woensdagavond... Een roze veegje zaterdagoverdag en donderdag in de namiddag....... Je gaat dan toch wel denken he, zou het dan toch? Mannetje gebruikt nu wel dat Proxeed Plus, slaapt naakt dus misschien dan toch? Je durft nergens op te hopen maar ik ga denk ik toch maar ns het zkh bellen om te vragen hoe zij hierover denken........... Die auto, tja, ik ben maar naar bed gegaan. Politie duurde me te lang en die eigenaresse kwam ook maar niet. Manlief heeft op de wacht gestaan en vlak voordat de politie kwam, kwam het meisje van die auto aanlopen. Manlief naar buiten, hij haar erop aangesproken maar hij had niet echt het idee dat het doordrong bij dr........... Hij zei nog wel dat ze wellicht nog een boete thuis kon verwachten omdat we haar kenteken hadden doorgegeven aan de politie! hahahaha Vlak daarna kwam dus de politie maar zij was al weg dus die konden nix doen. Ook krijgt ze geen bekeuring. Wel is afgesproken dat als het nog een keer gebeurt, met welke auto dan ook, wij dat door moeten geven, de politie langskomt om een bon te geven en er een wegsleepsticker op te plakken. Staat die auto er vervolgens de dag erna nog, dan komt de takelwagen! hahahaha Helemaal goed dus! Mia, zou idd grappig zijn als jij en CG tegelijk kunnen beginnen! Enneh idd, bijna weekend! Moet nu weer ff verder met mn patienten.