Slechte kwaliteit sperma

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by mammma2, Sep 19, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Esser

Esser Fanatiek lid

Jun 29, 2006
    3,190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Jeuh! 50 pagina's! :)
    Helemaal goed van ons!

CG, wauw, zo'n kaart van je manlief...........Echt helemaal super.
    Ben je gewoon weer helemaal 'in luv'! Niet?
    Is je griep/niet lekker gevoel weer weg?

Susan, idd, nog 10 daagjes.......zucht....
    Leuk zulke krullen maar das idd wel een heel werkje. Vooral als je het alleen doet, dat zou bij mij toch niet helemaal lukken denk ik, hahaha.
    Blijft een vaag verhaal van dat meisje en haar auto?
    En ben wel benieuwd wat het ZH er evt over zegt? Klinkt wel gek zo wat je beschrijft, maar zou me er toch niet teveel aan vast pinnen hoor meid..... Ben zelf altijd wat huiverig hiervoor............ Maar ja, zeg nooit nooit ;)

Mrsmia, hoe is 't met jou? Druk aan het werk?

Hier gaat 't wel. Ik blijf mijn onderbuik maar voelen, en dan soms ook steken en zeurderig gevoel in mijn rechtzij. En m'n boobies, niet normaal! Cup maat groter en pijn..........auw auw, kan er niet op liggen in bed. Oh, en ook nog verkouden....bleh...
    Verders is alles wel goed hoor *(zet zeurmodus weer uit)* ;)
    liefs

2. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,299
    1
    0
    )Esser, zere boobies klinkt als een goed teken toch? Of kan dat ook nog allemaal van de bijwerkingen komen? Ik blijf voor je duimen... nog even wachten en dan krijgen we hopelijk goed nieuws van jou!

Susan, jammer dat de auto al weg was voordat de politie arriveerde...
    Ik zou je ook niet te veel vastpinnen op die symptomen, dan kan het alleen nog maar meevallen toch? Het zou natuurlijk wel heel mooi zijn (dan ga ik zeker proxeed kopen, ha, ha), maar ik ben bang dat het niks is. Over een paar dagen weten we meer...

Hier verder alles goed want het is weeeeeeekend! Vanavond heerlijk bankhangen met mijn mannetje en morgen gaan we stappen in Amsterdam (dus dat wordt weer een latertje), maar gelukkig hoef ik verder niks meer te doen dit weekend (ik heb zelfs al de boodschappen in huis :D )
    En natuurlijk wachten, wachten, wachten...

CG, wanneer hadden jullie een afspraak? Volgende week toch? Spannend...

Liefs Mia

3. mammma2

mammma2 VIP lid

Aug 13, 2008
    6,372
    0
    36
    Goedemorgen allemaal!

Esser, zere boobies klinkt best positief! Maar ja, zou idd, zoals Mia al zei, miss wel komen door de medicijnen?

Vannacht gedroomd dat ik zwanger was en dat ik Utrogestan moest innemen (lag al klaar voor de ivf behandeling) om de innesteling te bevorderen! hahaha Hoezo, ik ben ermee bezig!
    Vanmorgen trouwens wel weer een hogere temp trouwens van 37.1.... Echt vreemd hoor! Heb vanmorgen al wel getest met zo'n sensitest maar ik ben er natuurlijk ook wel erg snel bij hoor! hahaha Niet verrassend dus dat ie negatief was... Had er toch nog zo'n 12 liggen ofzo dus maakte me niet uit! Denk trouwens wel dat een test bij niet zo snel posi is........ Ben al ns zwanger geweest toen ik heel jong was en toen was de test pas echt duidelijk posi na 1.5 wk overtijd... 3 dec toch naar de gyn dus die zou, mocht ik nog steeds niet ongi zijn, dan ff kunnen kijken hoe het eruit ziet.
    Enne, weet ook dat ik nergens op moet rekenen! Had wel weer ongi-krampjes gisteravond, zelfs even paracetamolletje ingenomen...

Hoest verder met iedereen?
    Mia vanavond stappen in Amsterdam! Gezellig! Waar gaan jullie naartoe? A'dam was natuurlijk my place to be in mn jongere wilde jaren ;)
    CG, werk overleefd?
    Hoest met de boobies Esser?
    Hypo, alles nog goed?

Meiden, ik ga zo maar ns douchen en mn krullen er proberen in te zetten! :) Word wel lastig klusje denk ik...

4. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,299
    1
    0
    Hallo!

Goed nieuws: wij hebben vandaag ook de uitslag van de chromosomen binnen gekregen en het is gelukkig allemaal in orde!
    Ik ben zo blij :D :D :D
    Nu dus wachten op de rest van de info, maar volgens die verpleegkundige kon dat maximaal 2 weken duren...

Nu kan de avond stappen in Amsterdam helemaal niet meer stuk (en ik hoef ook eens niet te bobben ;) ).
    Suus, je "jongere jaren" :( Je bent nog steeds jong hoor! Wij gaan naar Awakenings (in de Westergasfabriek), daar gaan we al jaren heen en is altijd erg leuk (wel zonder verdovende middelen hoor, want daar doen wij niet aan).

Nou, dit was mijn ego berichtje, want ik moet nu weg, dus tot later!
    Liefs Mia

5. mammma2

mammma2 VIP lid

Aug 13, 2008
    6,372
    0
    36
    Mia, wat super! Toch je uitslagen al binnen... :) Super! Avondje stappen wordt nu idd wel erg leuk!

Ik heb de hoop hier toch alweer opgegeven... Heb al mn voorbloeding, tenminste daar lijkt het op. Lekker balen dus. Snap alleen nog steeds mn krampen en die rare temp niet.......... Baal er wel behoorlijk van maar ja, het was te verwachten.........

6. zon1980

zon1980 Bekend lid

Dec 16, 2007
    915
    174
    43
    Jaaaaa Mia super, gelukkig maar en fijn dat de uitslag bij jou ook goed is! Denk dat ze t ff niet zo druk hebben op de klinisch genetische afdeling dat de uistlagen sneller gaan! Ik hoop dat jij nu snel kan beginnen!

Susan: ik vind het toch wel een beetje vreemd hoor die temperatuurdip......... Alle vage tekenen geven ons tóch weer de hele tijd hoop hè. Balen dat je nu denkt dat de voorbode van de ongie weer is begonnen. Is het gelukt met de krullen?

Esser: zere boobs klinken positief....ik duim en hoop voor je!

Hoe is het met de rest?

Liefs Zon

7. Esser

Esser Fanatiek lid

Jun 29, 2006
    3,190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Susan, was 't gelukt met de krulset? ;)

Mrsmia, goed nieuws! Jeuh!
    Have fun tonight ;)

Zon, Alles goed? Fijn weekend aan het vieren?

Hier moe......toch weer teveel gedaan vandaag denk ik en nu is m'n energie heel erg laag....... Ook vanmiddag veel steken in m'n rechterzij gehad en gewoon bleh.......
    Vanavond koest op de bank en morgen wat
    uitslapen ;)
    liefs!

8. Goblingglow

Goblingglow Actief lid

Sep 8, 2008
    369
    0
    0
    Achterhoek
    Hee meiden,

Ook weer een berichtje evan mij.
    Was de laatste dagen erg druk.
    Ik voel me weer stukken beter, alleen mijn oren blijven pijn doen !

Esser, zere boops goed teken ! Maar niet echt fijn, vooral niet als je er niet op kan liggen ;)

Mia, wat heerlijk ! Dat word een lekkere avond stappen dus...
    Wie weet toch tegelijk voor de icsi ?!
    Wij hebben de 26ste het pre-ivf spreekuur.

Zon, hoe gaat het met jou ?

Suus, wat ontzettend balen zeg ! Dat word maandag dus gewoon wat lekkers eten ;) haha, ik heb er wel zin in !
    Trouwens is het nog gelukt met je haar en de krullers ?

Oh manlief heeft echt zo lief DE punten voor me verzameld, ik wil nl. heel graag een geweldige theepot met allerlei kleurtjes en een roodborstje erop (hij vind hem afgrijselijk) en die kan ik nu halen voor € 10,- (bij gebrek aan meer punten maar 5000 punten is toch al heel wat....)
    Maar vind het zo lief van hem, helemaal omdat hij het dus niet mooi vind.
    Ik ben helemaal happy vandaag, eindelijk weekend, lekker sneeuw buiten (vind ik zo heerlijk om in te wandelen)

Nou ga snel naar mijn lieve schat op de bank !

veel liefs en een fijn weekend voor allemaal
    C.G.

9. mammma2

mammma2 VIP lid

Aug 13, 2008
    6,372
    0
    36
    Ladies,

FF kort want heb visite van mn beste vriendinnetje, lekker dvd's kijken met mannetje erbij op de bank! Helemaal leuk! Die krulset is lastig! Ben er ongeveer een uur mee bezig geweest! Krul is nu wel wat minder maar ja, maakt niet uit. Denk dat het sneller gaat, als ik het vaker doe ;)
    Had trouwens net geen veegje bloed meer op de wc............ Ik houd er maar over op; maak mezelf alleen maar gek. Moet maar gewoon denken: het kan niet dus is het niet zo.

Dit was nu ff mijn korte ego-berichtje!

PS. Esser, volgens mij klinkt het best goed je klachten hoor! Of hebben ze je gewaarschuwd in het zkh dat je zou voelen, of het nou wel of niet gelukt was?

10. Goblingglow

Goblingglow Actief lid

Sep 8, 2008
    369
    0
    0
    Achterhoek
    Goh dames,

Wat zijn we allemaal rustig vandaag.....
    Hier sneeuwt het al een halfuurtje, ziet er altijd zo mooi uit !

Heb helemaal zin in woensdag ik ben zo benieuwd wat we te horen krijgen, ben gewoon stiekem voor mezelf aan het duimen ;)

Voor de rest is het lekker rustig hier, geen spannende dingen.

Veel liefs C.G.

11. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,299
    1
    0
    Hoi, hoi,
    Na een gezellige avond stappen ben ik eindelijk weer een beetje fit genoeg om hier een kijkje te nemen :D

Susan, jammer dat je toch ongesteld bent geworden (of nu toch weer niet?!), maar eigenlijk moet je ook maar niet meer hopen dat het op de gewone manier nog lukt (hoewel ik snap dat je lichaam je af en toe op het verkeerde been zet).
    Die krulset krijg je vast wel onder de knie, mijn moeder zet elke dag krulen en dat gaat best snel. Heb je wel complimenten gekregen over je nieuwe look?

Zon, ik denk inderdaad ook dat het rustig was bij de genetische afdeling, gelukkig maar ;) Hoe snel kreeg jij die andere brief na de chromosoomuitslag? Heb ik weer wat om naar uit te kijken...

Esser, hoe gaat het? nog steeds moe? Is wel een goed teken toch? Maar: je moet wel je rust nemen he! Ik hoop dat je vandaag een relaxte dag hebt. Succes met wachten nog...

CG, jullie hebben deze week al het pre-ivf spreekuur, fijn zeg! En daarna kun je je bij de eerstvolgende ongi opgeven toch? Wanneer valt dat bij jou? Zou leuk zijn als we toch rond dezelfde tijd zouden zitten.
    Beetje veel vragen, maar: Hoe lang zat er bij jou tussen de chromosoomuitslag en de brief voor het pre-ivf spreekuur? Ze vertelde mij dat het spreekuur op dinsdag en donderdag was, heb je enig idee op welke tijdstippen?
    Ik ben blij dat het weer helemaal goed is met jou en je mannetje, wat is hij toch lief :D

Wij gaan vandaag lekker bankhangen, met dvdtje, kopje thee en een fleece dekentje erbij. Ik kan daar zo van genieten...
    Fijne zondag nog!

Liefs Mia

12. mammma2

mammma2 VIP lid

Aug 13, 2008
    6,372
    0
    36
    Hee meiden,

Hier een hele drukke dag achter de rug... Hockey ging niet door (goh verrassend) dus we hadden weer een vrije dag! :) Aangezien we (ik) morgen hoog bezoek krijgen, hebben we het huis eens even goed opgeruimd. Eindelijk de tafelpoten goed vastgezet, stekkerdoos die op de grond lag geborgd aan tafel, gezogen, was opgehangen en de rest gevouwen en opgeruimd........ Nou, ik ben er nu wel even klaar mee.... pfffff Pijn aan mn rug...
    Weer merkwaardig trouwens...die bloeding heeft niet doorgezet. Vanmorgen beetje licht bruinig slijm zeg maar maar daarna nix! Typisch hoor...

Mia, het was gezellig? In welke tenten ben je allemaal geweest? Heerlijk he, zo'n relaxdag na het stappen en op de bank hangen onder een dekentje.

CG, nog 3 daagjes! Echt super spannend en met een beetje mazzel mag je dus meteen beginnen! Nou ja, meteen....... op dag 21 van je cyclus dan beginnen met prikken toch? Lekker, zo een weekje voor de kerst! ;) Hopelijk het nieuwe jaar dan goed in met de Gonal F of Puregon en laat die follikels maar goed groeien! :)

Hoe is het met de rest? Van 2bb al tijdje nix gehoord hier! Hypo, met jou ook alles oke?
    Esser, nog 1 weekje maar! Duurt vast een eeuwigheid voor jou maar hopelijk krijg je voldoende afleiding en dan zul je zien dat het steeds dichterbij komt!

Liefs Suus

13. 2bb

2bb Niet meer actief

Hoi allemaal!

Ben ontzettend druk op het moment. Ons prive leven is een beetje zoals dat van jullie Susan, en daarnaast allebei werken, drukke tijd ook hier, allebei veel sporten en een nieuw huis in aantocht levert een hoop "werk" op. We hebben net een flinke winterwandeling gemaakt naar ons nieuwe huis (leuke foto's gemaakt) en daarna hete choco! Heerlijk he die sneeuw.

Afgelopen zaterdag mijn eisprong gehad dus voor de vorm hebben wij er vrijdag een gezellige prosecco klusavond van gemaakt, want je weet maar nooit ;)

Ben blij te lezen dat het met iedereen goed gaat. En ik vind het zo spannend voor Esser! Maar die boobies dat klinkt goed. En Susan, idd heel vreemd van dat beetje bloed, maar even afwachten dus....
    As dinsdag moet mijn vriend voor de vierde en laatste keer zaad inleveren, dus hopelijk is de uitslag redelijk.

Fijne avond allemaal en tot snel!

14. hypo

hypo Fanatiek lid

Oct 28, 2008
    1,940
    0
    0
    Hoi dames!
    Gezellig gekwebbel hier weer! Grappig om te zien dat veel mensen heerlijk saampjes op de bank duiken met manlief! Er is er ook echt het weer voor; wat een prachtig gezicht al die witte bomen.
    Hier is het wel weer aardig oke! Kreeg eind van de week wel weer wat meer energie gelukkig, maar kan nog niet de vinger opleggen waar t nou echt door kwam. Verder dit weekend weer lekker veel tijd met z'n tweeen ingehaald ;) ;)
    Toch blijf ik dat "in de wacht staan" gevoel wel erg storend vinden. Ik probeer t uit te zetten, maar dat lukt niet zo. Maar goed; jullie snappen helemaal wat ik daar mee bedoel natuurlijk.

@Susan: ik herken t wel hoor; je denkt dat je t wat meer los kan laten, omdat je weet dat het eigenlijk niet kan, maar als je lijf dan raar doet word je toch weer onzeker. Vervelend maar wel begrijpelijk dat dat gebeurt.

@CG: nu komt het IVFspreekuur toch wel dichtbij. Hoor je dan ook wanneer je mag gaan beginnen?

@Esser: Hoe is t met je? Aankomende week wordt het natuurlijk extra spannend; succes daarmee!

Nog even en de werkweek begint weer; hopelijk gaat die iets gemakkelijker dan afgelopen week.
    We zijn trouwens vanmiddag op kraambezoek geweest bij vrienden. Het viel me allerzins mee. Ik heb er niet echt last van en vindt het niet echt vervelend. We hebben hen wel verteld dat we een behandeltraject in gaan, dat was wel even moeilijk.
    Fijne avond nog even allemaal en een goede week!
    Groetjes, hypo

15. zon1980

zon1980 Bekend lid

Dec 16, 2007
    915
    174
    43
    Hoi meiden!

Hier lekker in t bos gewandeld met vriendinnetjes en daarna brownies gegeten jammie. Mooi hè die sneeuw! Ik vind t heerlijk.
    Nu lekker knus binnen met de kaarsjes aan. en dan is t weekend al weer bijna voorbij!

@CG: Lijkt precies goed uit te komen met je cyclus of niet? Spannend hoor, voor jou komt het nu ook echt dichtbij.

@Mia: Wij kregen de brief over de wachtlijst en digitale ivf poli binnen een week na het chromosomenonderzoek. Dus.....nog maar heel even wachten! Ben ook benieuwd wanneer wij de volgende brief krijgen voor het pre ivf spreekuur. Maar ik moet donderdag nog uitstrijkje laten maken. Daar zullen ze dan wel op wachten.
    Enne....bankhangze nog vandaag!

@Esser: hoe is het meid?

@2bb: heerlijk zo'n prosecco klusavond, klinkt goed :) ! Hopelijk is de volgende uitslag van het zaad beter!

@Susan: hoog bezoek? Heb ik iets gemist?

Liefs Zon

16. Goblingglow

Goblingglow Actief lid

Sep 8, 2008
    369
    0
    0
    Achterhoek
    Hee dames, wat gezellig :D

Mia, bij mij zaten er ongeveer 2 weken tussen. En we krijgen woensdag te horen of ik me bij mijn eerst volgende menstruatie mag aanmelden, zo ja dan ga ik vet uit mijn dak want dat is 3 dagen later ! \:D/

2bb een prosecco klusavond, dat klinkt me als muziek in de oren.....

Hypo, dat wachten is inderdaad gewoon het ergste van allemaal, bij mij gaat het de ene week beter als de andere.

Zon, een boswandeling en brownies oh klinkt super, volgende keer doe ik mee ;)

Esser, hoe gaat het met je, nog een weekje wachten, wat duurt dat toch ontzettend lang of niet ?! Ik blijf duimen hoor...

Suus, je hoge bezoek is helemaal vereerd, dat weet ik zeker *gniffel*
    Ik heb er helemaal zin in.... :whistle:

Voor alleen nog een fijne avond en voor iedereen die het wilt :
    Een hele dikke knuffel
    Liefs C.G.

17. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,299
    1
    0
    Wat fijn om te lezen dat iedereen een gezellige en relaxte dag heeft gehad :D Wat is het toch heerlijk om af en toe tijd voor jezelf en elkaar te nemen....

Want morgen begint de werkweek weer.... Succes allen!
    Liefs Mia

18. Esser

Esser Fanatiek lid

Jun 29, 2006
    3,190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Hey meiden,

Even snel ego berichtje; ben moe en boobies nog steeds zeer.......... Duik zo m'n bedje in....
    Morgen nog een vrij dagje, dus dan beloof ik uitgebreider te reageren meiden! ;)
    liefs

19. 2bb

2bb Niet meer actief

Nou vandaag te horen gekregen dat onze gyn pas tijd heeft voor een afspraak over het te bewandelen traject op 13 januari! OMG! Goed balen want mijn daaropvolgende cyclus heb ik 1 week een zware beurs in het buitenland en volgens mij mag je dan niet spuiten he? Dus dan wordt het wéér een maand later. Aarrrgghhh ik word echt gek van al dat wachten...

20. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

May 5, 2008
    1,299
    1
    0
    2bb, dat is wel erg laat zeg! Welk ZH zat jij ook al weer? Kun je anders niet naar een ander ZH?
    Ik snap helemaal dat je gek wordt van al dat wachten :evil: , volgens mij is dat nog het ergste van die hele MMM.

Esser, klinkt nog steeds goed meid! Ik hoop dat je vandaag ook nog relaxed hebt doorgebracht ;)

Met de rest alles goed?
    Liefs Mia

Share This Page