Hee dames, Nou ik ben net terug van de VU en we staan officieel op de wachtlijst voor ICSI. In pirncipe geen IVF dus maar dat is vanwege logistieke redenen. Wrs zal het zaad wel goed genoeg zijn voor IVF maar een ICSI neemt tijdens de labfase meer tijd in beslag. Het is dus vervelend voor de laboranten als ze uitgaan van IVF en het ineens een ICSI wordt. De verpleegkundige zei dat de wachtlijst voor ICSI 2 maanden is dus ik vroeg al of dat niet wat sneller kon (wil graag voor kerst mn intake) dus zei ze zachtjes dat ik volgende week maar moet bellen met de kliniek, dan hebben ze ons dossier wel binnen, en wie weet lukt het. Anders zal het waarschijnlijk wel de cyclus erna worden. Kortom, ik ben enorm blij en zit nu al met spanning te wachten bij de tel (ook al is het onmogelijk dat ik nu al gebeld word, hahaha). Oh ja, bij manlief konden ze geen bijzonderheden vinden mbt oorzaak slechtere kwaliteit zaad. Wel moest ik nog 1x bloedprikken voor bepalen Hep B, C en HIV en dat terwijl ik dacht dat ze dat allang hadden gedaan! Maar goed, dat is alleen maar standaard want ik word regelmatig getest daarop en voor hep B ben ik zelfs ingeent... Nou dames, wij gaan zo maar naar mn schoonmoeder het goede nieuws vertellen! Liefs Suus
Suus, fijn zeg, maar ook balen dat je moet wachten ! hihi ben wel benieuwd naar je droom Mia en Zon, al post gehad ? Morgen kan ik mijn hormonen ophalen bij de apotheek, ben benieuwd hoeveel het is, ik heb al een plankje vrij in de koelkast.... Ga nu even eten..... Liefs C.G.
Susan, wat fijn dat je nu weet waar je aan toe bent! Ik snap dat je liever gister dan vandaag begint, maar twee maanden valt natuurlijk ook nog wel mee. e hebben dus niks gezegd over chromosomen? Mooi En die bloedtesten zijn binnen twee weken binnen, dus dat komt ook wel goed. Ik ga voor je duimen dat je snel kan beginnen. CG, ik denk dat een lege plank in de koelkast een goed idee is, want het is een tas vol medicijnen heb ik gehoord Zon, jij al iets gehoord? 2bb, hoe is het met jou? Esser, alweer een beetje over het slechte nieuws heen aan het komen? Ik hoop het meid. In ieder geval een grote knuffel vanaf hier. Hier nog steeds geen post... ik hoop dat er morgen iets binnenkomt anders ga ik vrijdag bellen hoor. Ze zei nl uiterlijk binnen twee weken hoor je iets. Twee weken is zaterdag, maar dan kan ik natuurlijk gen afspraak maken, dus lijkt het me beter om vrijdag aan de telefoon te hangen Fijne avond nog! Liefs Mia
Weer eventjes hier... CG, ik had mijn koelkastdeur vol staan. Maar daarnaast ook een gedeelte van de medicatie in onze kast in de woonkamer. Idd, een hele tas vol met medicatie maar veel kon bij mij gewoon op kamertemperatuur bewaard worden. De gonal f en de pregnyl moesten in de koelkast, de rest niet. Ik vond het maar een gek gezicht zo in onze koelkast Heb zelfs nu nog medicatie er in liggen! Ben benieuwd hoe 't eruit ziet bij je morgen, hi hi hi Manlief en ik hadden trouwens alle medicatie op de foto gezet. Heel het icsi traject is pittig en de medicatie er een gedeelte daarvan. Wilden dit dan ook vastleggen op foto Zon, hoe is het met je? Mrsmia, idd wel erg gek dat je nog geen bericht hebt ontvangen! Zou er zeker een telefoontje aan wagen. Wij hebben vanuit 't Radboud ook nog geen bericht over 't chromosomen onderzoek..........manlief en ik snappen er niks van. De 8 weken zijn vrijwel om... Hoe is het verder met je? 2bb, nog steeds druk daar? Hypo, hoe is ie? Hier vandaag trouwens post van 't lab van het Elisabeth ZH. Onze 6 cryo's zijn verdeelt over 3 rietjes. Dus tja, moesten we eerst nadenken over het terugplaatsen van 1 of 2 cryo's............nou ja, nu hoeft dat dus niet meer Het ZH heeft de keuze al gemaakt. Manlief en ik hebben er geen problemen mee. (stiekem hopen wel zelfs op 2 ukkies/tweeling, dan zouden onze wensen al helemaal vervuld zijn..... of zeggen we hier nu iets wat iemand voor het hoofd kan stoten...? hopelijk niet...) liefs aan jullie meiden
Heej meiden, Susan: Fijn dat jullie nu meer weten, ik hoop dat jullie snel kunnen beginnen! Mia: Neeeee, geen post! Maar ik denk dat ik dat pas krijg als ik echt alle uitslagen binnen heb, ook het uitstrijkje. Ik heb wel vandaag de digitale ivf poli bekeken. Stond ook een bloeduitslag op die ik nog niet kende, FSH. Was goed (5 en moet onder de 10 zijn) , dus da's fijn. Ik hoop dat jij snel post krijgt en dan bedoel ik niet over de digitale poli, maar over het pre ivf spreekuur! CG: Enne...zit je hele koelkast vol inmiddels? Esser: Super hoor, die 6 cryo's! Volgens mij vriezen ze die altijd per tweetal in! Enne........je stoot mij in ieder geval niet voor t hoofd met die opmerking. Ik hoop stiekem ook op een tweeling en overweeg zelfs om m'n zinnen door te zetten dat ik sowieso twee embryo's terug wil laten plaatsen (als het allemaal goed gaat natuurlijk). Ik wil namelijk geen kans missen (kans is toch groter dan bij 1 terugplaatsing) en een tweeling heeft me altijd zo leuk geleken. En dan zouden onze wensen ook vervuld zijn . Maar mijn man wil liever het advies van de arts volgen (wat waarschijnlijk één terugplaatsing is bij A-kwaliteit), hij is bang voor complicaties. Als ik er echt op sta, dan gaat hij wel mee met mij. Nog een dilemma hier dus, we zijn er nog niet uit. Eerst maar eens met de arts praten. Liefs Zon
Hee meiden, Zon en Mia, balen dat jullie nog steeds geen brief hebben ontvangen! Mia, ik zou ook morgen gewoon maar eens bellen... Esser, mij stoot je ook niet voor het hoofd hoor... Wij hebben er ook aan gedacht om er 2 te laten terugplaatsen omdat we dan ook in 1x 'klaar' zouden zijn, alleen als je kijkt naar de complicaties die kunnen optreden, hebben wij zelf besloten om er 1 te laten terugplaatsen. Ik snap dus wel heel goed dat het er 2 gaan worden in jullie geval (en ook bij andere stelletjes hoor), zeker omdat de 1e ICSI met jullie toppertje niet het gewenste ronde buikje heeft veroorzaakt. Hoe is het met de andere dames? CG, is je koelkast al vol inmiddels? Hier, een beetje teleurgesteld. Net gebeld met de ivf kliniek van de VU. De kliniek is voor intakegesprekken 2 weken dicht met de kerst (de behandelingen gaan wel gewoon door hoor) dus het wachten duurt sowieso 2 wkn langer dan normaal. Heb gevraagd hoe het in zn werk gaat: ze gaan op een gegeven moment een lijst uitprinten met alle patienten die op de wachtlijst staan en die worden dan opgeroepen voor een intake. Daar krijg je alles te horen en word nog gekeken of alle onderzoeksresultaten binnen zijn (wat wrs zo is want de screening is uitgebreid voor je op de wachtlijst komt). Dan mag je je bij je eerstvolgende cyclus aanmelden en ga je starten met de behandeling. Ze had het nu over een intake rondom eind januari! Ik zit dus enorm te balen want ik verwacht 21 januari mn ongi (na hem met 1e kerstdag te hebben gehad) dus dat zou betekenen dat in het slechtste geval (waar ik maar even vanuit ga) ik pas de derdevolgende cyclus pas mag starten! Echt zo irritant! En dan wil ik mn mannetje bellen maar die neemt niet op want die zal wel druk zijn op werk Oh wat een ellende allemaal zeg...........en ik was gisteren zo blij............ Ik ga maar ns met het hondje lopen en mn gedachten op nul zetten. Daarna maar een klein schoonheidsslaapje op de bank doen...
Hee meiden, ben net terug van de apotheek, de koelkast, (nou ja de groentelades) liggen vol hoor Esser, je opmerking valt ook bij niet verkeerd hoor. Wij hebben aangegeven dat wij ook het liefste 2 embryo's willen ondanks de complicaties. Wie weet zijn we straks allebei zwanger van een tweeling sterker nog ik hoop dat we straks allemaal zwanger zijn ,en dan zoeken we elkaar mooi op met onze buiken ***droom*** (sorry kon het even niet laten ) Suus, wat een kl*te bericht zeg, wachten is ook zo irritant, ze zouden dat moeten verbieden.... Mia en Zon, al post ? Hoe gaat het met de andere dames (2bb, hypo, siebje ,klingel... ik vergeet iemand ben ik bang... sorry....) Liefs Gobje
Hallo dames! Met mij gaat t nog niet super. Ik voel me nog steeds moe en ben ook nog licht in mijn hoofd als ik me druk maak. Met als gevolg dat ik vanmiddag maar weer op tijd naar huis ben gegaan en net weer uit mijn bed kom. Ik heb toch de dokter nog maar gebeld en het verhaal van de sportschool verteld. Hij zei dat je bij zo'n flauwte een enorme bloeddrukdaling krijgt en dat ik daar nog van moet herstellen. Ik moest het maar wat rustiger aan doen. Nou, dat probeer ik deze week dus wel, maar werken is echt te veel drukte merk ik. Als het na het weekend niet over is moet ik even naar m toe, zei hij. Mooi balen, want ik zou vanavond lekker uit eten met mijn vriendin en dat kan dus niet doorgaan nu! Best wel weer veel nieuws bij jullie dames! Suzan: balen dat je nu weer langer moet wachten! Misschien valt t nog mee als je cyclus wat anders doet; of is je ongi heel regelmatig? Cg: Gek idee lijkt t me die medicijnen in de koelkast. Krijg je nog prikinstructie, of heb je dat al gehad? Ik ga maar s wat te eten maken; manlief staat weer s in de file! Fijn sinterklaasweekend allemaal! xxx hypo (deze naam is nu wel erg toepasselijk; lage bloeddruk = hypotensie)
Goede avond! Eindelijk kan ik jullie verhalen weer lezen na een drukke en lange dag Susan, wat balen zeg dat je langer moet wachten! Misschien als je een beetje door zeurt kan je toch voor 21 januari die afspraak maken.... Ik begrijp wel dat je er niet vrolijker op wordt, dat zou ik ook niet worden, dus sterkte en een dikke knuffel voor jou! Esser, ik wil er zelf 1 terugplaatsen bij goede kwaliteit, maar volgens mij doen ze die cryo's bijna altijd per twee in een rietje. De kans is ook wat kleiner dat het lukt dus in jouw geval zou ik er ook gewoon twee terug laten plaatsen (niet dat je nog iets te kiezen hebt of zo). Wanneer gaan ze het doen? CG, lekker zo'n groentelade vol! Een met heel veel extra "vitamines". Succes ermee! Hypo, balen dat je je nog steeds niet goed voelt. Als ik je zo hoor zou ik ook lekker rustig aan doen tot je goed hersteld bent. Te vroeg beginnen met werken en zo leidt alleen maar tot nog meer ziekte. Beterschap in ieder geval! Zon, jij hebt dus ook nog niks? Ik denk inderdaad dat jij alles tijdens die afspraak krijgt. Wanneer was dat ook al weer? Wij hebben dus NOG STEEDS NIETS ONTVANGEN! Oke, de twee weken zijn zaterdag officieel pas om, maar toch. Dus ik ga morgenochtend maar gewoon een belletje wagem denk ik. Wij hebben trouwens ook nog niks over de digitale poli ontvangen. Hoe snel kreeg jij dat na de chromosomenuitslag? Tot Morgen! Liefs Mia
Goeie avond meiden! Mia: Nee, hier ook nog steeds niks. Ik heb op 18 december een belafspraak met de IVF-arts. Denk dat we daarna pas uitnodiging krijgen voor pre ivf spreekuur. Ik moet 9 december ook nog uitslag krijgen van uitstrijkje. Ehhh......zo'n anderhalve week/twee weken na chromosoomuitslag kregen we de eerste brief over de digitale poli geloof ik. Hypo: Kijk je uit meid, doe maar lekker rustig aan! CG: Jij dus ook voorkeur voor twee terugplaatsen. Deden ze daar moeilijk over bij Radboud? Susan: Balen zeg, toch weer een tegenvaller wat het wachten betreft. Maar........ik weet uit eigen ervaring: de tijd vliegt nu! Voor je het weet is het februari. En misschien kun je toch eerder beginnen. Hier behoorlijk druk aan t werk. Is wel goed voor de afleiding. Helaas wel ei gemist deze maand. Maar ja.....als je al twee jaar bijna elke maand wél je ei benut zonder resultaat heb ik er ook geen hele goede hoop op. Toch stiekem wel beetje jammer, je weet maar nooit...... Meiden, ik ga lekker naar bed, heb vannacht bijna niet geslapen dus heb wat in te halen! Liefs Zon
Hoi, hoi! Zon, jammer dat je je ei gemist hebt, maar zoals je zelf al zegt: waarschijnlijk maakt dat toch niks uit. Op naar 9 december en daarna 18 december Ik heb net even naar het ZH gebeld: ze belt me in de loop van de dag even terug, want ze gaat het uitzoeken. De brief met de uitslag van het chromosomenonderzoek is van 20 november (2 dagen later kreeg ik hem pas met de post). Dus in principe zijn de twee weken toch voorbij? Misschien heb ik wel iets te vroeg gebeld en is de brief gewoon onderweg Maar ja, er achteraan zitten kan geen kwaad toch? Ik word altijd een beetje onzeker van dit soort dingen... Fijne dag nog! Liefs van Mia
Hallo allemaal, Die decembermaand is dus voor iedereen druk ! Hier ook, maar nu ben ik vrij dus even de tijd om te reageren op jullie. @Esser: gewoon lekker 2 cryo's terugplaatsen! Zou toch fantastisch zijn? In een keer klaar. Volgens mij heb je idd geen keuze meer. Ik zou best willen, ookal is het dan wel zwaarder. @Susan: balen hoor, nog langer wachten (it takes one to know one...dat weten we allemaal), misschien dat je als je regelmatig belt toch nog ergens tussengepropt kunt worden. Ik zit er zelf ook aan te denken om eind december weer aan de pil te gaan, zodat dat niet meer hoeft als we bij de gyn zitten, maar dat we dan echt meteen kunnen beginnen, daar had jij het toch ook over? @Hypo: bah wat vervelend zeg, ik heb dat ook weleens en je kunt je idd dagen "zwakjes" voelen van zo'n hypo . Doe lekker rustig aan, het weekeinde gaat bijna beginnen gelukkig. @Mrs. Mia: gewoon blijven volhouden! op dit soort poli's begrijpen ze echt wel dat je wat nerveuzer bent en alles gewoon in huis wilt hebben. Ik las toevallig een artikel in de krant over de digi ivf poli en wat een succes het is en dat ze dit nu willen gaan doen in verschillende fert. klinieken. Lijkt me idd fijn dat je alles zelf kunt bekijken. @Zon: ik snap je, balen van je ei, ook wij proberen het gewoon elke maand terwijl ik weet dat wij geloof ik maar 5% kans heben dat het zou lukken. Was wel deze maand voor het eerst niet teleurgesteld toen ik ongi werd (misschien omdat ik weet dat we in 2009 aan de slag gaan). Onze tijd komt er echt aan. @Gobje: HET GAAT BEGINNEN! Zo spannend, ik leef helemaal mee. Ik kan niet wachten op zo'n volle groentelade, veel succes met spuiten en de hormonen. Hopelijk valt het mee. @Lalalaindsay: heb je al meer nieuws? Wat zei de huisarts? Vanavond zijn wij lekker met z'n tweetjes, borreltje en even niks. Morgen sinterklaas met de hele familie in Friesland, gezellig maar ook vermoeiend met al die kids. Voor alle meiden die ik ben vergeten: hoe is het met jullie klingel, siebje? groetjes en fijn weekeinde! groetjes!
Hee meiden, Hoe staat het ermee met iedereen? CG, heb je je drukke werkdag overleefd? Esser, ging je trouwens met kerst een cryo terug laten plaatsen? Ik bedoel dus eigenlijk 2, gezien je rietje? In de VU vullen ze ook een rietje met meerdere embryo's hoor dus volgens mij is het vrij normaal dat er in jullie 3 rietjes, 6 embryo's zitten te wachten op je. Hoe zit het dan met het traject? Neem aan dat je dan alleen de utrogestan-bolletjes moet inbrengen? Hypo, idd wel erg toepasselijk nu je naam! Doe maar rustig aan de komende tijd! Zon en Mia, irritant dat je ergens op wacht en dan komt het maar niet. Mia, goed dat je hebt gebeld en dat ze het nu gaan uitzoeken. Ben erg benieuwd! Zon, jij hebt natuurlijk al gewoon een afspraak staan dus dat scheelt maar Mia verkeert nu een beetje in niemandsland.......... 2bb: lekker zo'n vrije dag he en dan ook lekker genieten dit weekend. Klinkt iig goed al je plannen! Hier weinig bijzonders... Ik heb bedacht dat ik ga vragen, als mn intakegesprek net lullig uitkomt met mn cyclus, of ik even aan de Primolut mag om mn ongi 1 of 1.5 wk uit te stellen. Als ze dat niet geven, ga ik miss 1 maandje aan de pil zodat ik dan niet nog langer hoef te wachten! Ik verwacht dat ik pas volg wk of de wk erna word gebeld (en als het me te lang duurt, bel ik zelf wel! hahaha) Er is ons trouwens nog steeds nix gezegd over chromosomenonderzoek ofzo. Misschien hebben ze dat wel gedaan toen ze bij manlief bloed hebben afgenomen? Hij zei dat ze 9 buisjes bloed hebben afgenomen dus we vonden dat best veel eigenlijk... Ik heb nog heel even pauze hier dus ik ga daar maar even van genieten! Tot laters dames! Liefs Suus Al tijdje nix gehoord van Siebje, Klingel en Lalalindsay
Daar ben ik weer.... Nou, ze hebben me terug gebeld en ze zeiden dat het maar goed was dat ik had gebeld want mijn gegevens waren dus nog niet eens langs de arts geweest Hoe dat kon wist ze ook niet maar ze ging ze er gelijk neerleggen. Nou hoop ik dat ik halverwege volgende week wel een brief heb (ik moet er wel rekening mee houden dat de post vanuit het ZH altijd twee dagen duurt). Ik had alleen zo graag aankomende week al een pre-IVF afspraak willen hebben, maar helaas Nu moet ik die pil dus nog maar een week langer slikken... Susan, ik kan me goed voorstellen dat je erover denkt om even aan de pil te gaan (lijkt me trouwens beter dan primolut hoor), maar aan de andere kant: misschien valt het wel net goed! Ik hoop met je mee... 2bb, heerlijk zo'n dagje vrij! Ik ben ook erg blij dat het weer weekend is Toch altijd druk zo voor de feestdagen. Doen jullie nog wat met Sinterklaas? Ik niet, gewoon heerlijk op de bank met mijn mannetje, een wijntje en een dvdtje. Hmmmmmmm, dat vind ik echt genieten hoor. Fijne avond allemaal! Liefs Mia
Hee meiden, daar was ik weer eens. Pff vandaag drukke fag gehad op werk, de dag vloog om. Ik zat net lekker op de bank met manlief, ik zei ik ga ff computeren, zei hij : doe iedereen de groeten oip de zwangerschapspagina hahaha Dus bij deze de groetjes van mijn man. Mia, maar goed dat je hebt gebeld, jeetje zeg.... en idd is wel mooi twee groente lades vol "vitamines" hihi Zon, allen onze gyn vroeg of we 1 of 2 embryo's wilden waarop wij volmondig hebben geantwoord 2 graag! Nooit commentaar gehad. Maar misschien komt dat nog, geen idee..... maar ik hou je op de hoogte hoor.... Zit je al op de digi ivf ? Suus, hoe gaat het met je vandaag, ik heb alweer zin in maandag ! Kunnen we ff bijbeppen, is hard nodig 2bb, succes met sinterklaasavond, zal aan je denken.... Hypo, alweer wat opgeknapt of nog steeds niet zo lekker ? Ik ga weer lekker op de bank ploffen, naast de lieve vent van mij.... Dikke knuffel voor iedereen die er eentje wil.... Liefs C.G.
Hallo dames! Rustig hier vandaag; iedereen heerlijk van het weekend aan het genieten! Mia; maar goed dat je gebeld hebt zeg; wat een lapschwansen daar; kan je weer langer wachten! Esser: hoe is t nu met je; heb je een beetje je rust terug of ben je in je hoofd nog erg bezig met de eerste poging? Susan: pil lijkt me in jouw geval ook een goede optie, is toch minder rommel denk ik. Hier gaat het gelukkig weer ietsje beter. Ik ben niet meer de hele tijd duizelig/licht in mijn hoofd, maar het is ook nog niet helemaal weg! Ik heb een enorme zak zoute drop gekocht;dat schijnt bloeddrukverhogend te zijn en ik doe t maar rustig aan vandaag. Als t morgen nog niet helemaal weg is dan ga ik maandag ff naar de huisarts, zoals ik met hem heb afgesproken aan de telefoon. Gisteren Sint gevierd bij mijn zwager en schoonzus met 2 kids. Het was erg gezellig, maar ik vond t toch best confronterend toen mijn nichtje van 1 een schattig jurkje kreeg en mijn schoonvader vertelde dat ze die ook voor mijn andere nichtje hadden gekocht. Gek, maar ik had ineens zo'n leeg gevoel. (herkennen jullie vast wel) 2bb Hoe ging het met jouw Sintavond met alle kids? Vanavond nog Sint vieren met onze vrienden; dat wordt vast lachen, gieren,brullen met die gekke gedichten. Gelukkig gaat de tijd in deze periode van het jaar extra snel. Ik heb gewoon al een kerstboom gekocht! Ben nog nooit zo vroeg geweest, maar had er ineens zoveel zin in! Hij staat nu nog in de tuin, maar morgen over overmorgen ga ik m lekker optuigen! Fijne avond allemaal, geniet van elkaar (leuk om te lezen hoe we allemaal lekker van onze vent kunnen genieten met een wijntje op de bank; zalig toch!)! xxx hypo
Hey meiden, Even tussendoor, ben nl al druk aan de poets geweest en ga nu alleen nog ff het toilet doen Dan daarna onder de douche springen en een klein hapje eten, Vanavond een hele bups vrienden over de vloer en manlief heeft vanmiddag in de keuken al een hoop lekkers gemaakt. Jummie met de nodige wijn natuurlijk Gezellig sint avondje dus. Jullie meiden ook nog een fijne zaterdagavond! Zal snel weer wat uitgebreider reageren. liefs
Hoi Dames, Esser hoe was je avondje, alweer een beetje bijgekomen van de wijn Hypo, ook een leuke avond gehad ? Heb je nog kunnen lachen , gieren en brullen ? Suus, alweer druk aan het sporten nu ? Wij hebben lekker een avondje aan bankhangen gedaan, lekker met een stokbroodje en een wijntje, ik lag alleen om half elf al half te slapen op de bank, dus ben toen maar naar bed gegaan. Maar het was wel heerlijk, even een weekend zonder verpichtingen. Esser, heb jij ook decapeptyl gespoten ? Moet je er eerst een druppeltje uit laten komen of juist niet, ik twijfel een beetje. (kan het altijd nog vragen bij het Radboud hoor) Manlief zag de groetelades van de koelkast vol liggen en zei, lieve schat ik benijd je niet, arme jij.. En daarna zegt ie: misschien neem ik ook wel en shotje hahahahaha, ik kwam niet meer bij Vandaag gaan we ook lekker helmaal niets doen (op was huishoudelijke klusjes na dan, want morgen heb ik er geen tijd voor) Veel liefs voor allemaal C.G-tje
Hee meiden, FF kort want heb genoeg te doen vandaag, idd sporten (hockey) CG! Eerst 1 helft meedoen met de veterinnen en daarna mn eigen wedstrijd. Na afloop ff snel naar huis, douchen, hondje uitlaten en snel terug naar de hockeyclub want dan hebben we het afsluitende feestje! Altijd gezellig. Aangezien manlief en ik hebben afgesproken hierna beiden geen alcohol meer te drinken totdat we zwanger zijn, moeten we het er even goed van nemen dus! Zal wel zwaar worden morgen op het werk... hahaha. Zie verscheidene Sinterklaas-vieringen en relaxte avondjes en weekendjes. Heerlijk toch?! Hypo, hoe is het er nu mee? Voel je je alweer wat beter? Heeft de drop nog geholpen? Toch best een fijn excuus om ongestoord te kunnen snoepen Mia, wat goed dat je hebt gebeld! Kan me voorstellen dat je enorm baalde toen die verpleegkundige dat tegen je zei. Trouwens, waarom bellen ze je niet ook gewoon om de datum van de intake door te geven, en vervolgens nog een brief? Ze snappen toch wel dat je daarop zit te wachten? Zon, jij gaat toch a.s. dinsdag weer naar het zkh? Dan krijg je de uitslag van je uitstrijkje en verder? Hopelijk al nieuws over de intake? Ik hoop het voor je! Dames, misschien ga ik idd wel even aan de pil 1 maandje. So what als ik mn ei mis.......de kans is toch zo minimaal! Afgelopen cyclus hebben we het echt helemaal perfect getimed en nog steeds zonder resultaat dus tja............dan heb ik liever eerder een behandeling! Nou ik ga maar ns lunchen en dan met het hondje lopen, die overigens gezakt is voor zijn examen gedrag en gehoorzaamheid B. Had het al verwacht maar had gehoopt dat ie wellicht een goede dag zou hebben. Nou hij had alles behalve een goede dag...! Had 70 punten terwijl hij er 75 moest hebben...toch blijft hij voor mij de liefste hond die er is! Tot later! Liefs Suus