DE BESTE WENSEN VOOR 2009! Dat het een vruchtbaar jaar mag worden voor ons allemaal. Liefs van mij en manlief
hier zelf ben ik nu 6 dagen over tijd ik heb ooit een keer een cyclus van 34 gehad,.. maar toen zat ik in t vliegtuig naar thailand.. dus ik dacht.. de druk van t vliegen... ander warm land.. okeej was ff overtijd.. nu zit ik op dag 36.... nog nooit gehad... 4 dagen terug een test gedaan.. maar was geen streepje... ik denk dat ik morgen weer ga testen.. is er geen streepje.. dan snap ik er niks meer van.. ik hoop t zo.. goed begin van t jaar.. maar de kans was zo klein... dat we zo zwanger kunnen worden.. dat ik niet durf te testen.. ik wou vanmorgen een test doen.. maar ik durfde t niet... dus misschien morgen dan maar...ik ben gewoon zo bang voor een teleurstelling nou ik laat t jullie wel weten.. fijne dag allemaal..
MEIDEN, EEN HEEL GEZOND, GELUKKIG EN LIEFDEVOL 2009 GEWENST! Hypo, ik vind het een hele goede instelling van je! Zo moeten we eigenlijk ook denken! En ik vind dat heel 2009 nu voor ons open ligt, dus dat we weer een jaar lang alle kansen van de wereld hebben! Wij geven nooit zoveel uit aan vuurwerk, maar nu hadden we één grote pot gekocht van 45,-. Ik heb hem om 0.00 (oke, iets later) symbolisch aangestoken, steek nooit vuurwerk aan, maar dit wilde ik doen. Heb voor alle meiden hier op het forum en nog een ander forum waar ik veel mee schrijf een wens uitgesproken. (in mijn gedachte dan) Ik heb gewenst dat dit jaar heel veel wondertjes mogen gebeuren en dat er volgend oud & nieuw vele meiden met een dikke buik mogen lopen! (of misschien al een hummeltje hebben!) Toen heb ik de pot aangstoken en is alles de lucht in geknald...aan de pot zal het niet liggen, want hij was super. Ben nu even alleen thuis, mijn vriendje/ouders/zussen/zwager en 2 kids zijn nu naar de vijver bij ons in de buurt. Daar kunnen ze lekker op vandaag. De honden zijn ook mee. De jongste van 8 maand is bij mij thuis. Heb haar net de fles gegeven en daarna in bedje gelegd...zucht...wat een heerlijke meid. Gaby, wat spannend zeg dat je 6 dagen over tijd bent! Kan me heel goed voorstellen dat je het nog heel spannend vind en dat je bang bent dat de test je weer gaat teleurstellen. Nu leef je nog zo lekker op die hoop he?! Ik ga zo even terug lezen of ik kan vinden in welk traject je zit, want dat weet ik zo niet, want ben hier nog maar net. Suus, ik hoop dat je ondanks je rustige avondje, wel een gezellig oud & nieuw hebt gehad... En de rest natuurlijk ook! Fijne dag! Liefs Loesie
Meiden, Hopelijk jullie allemaal een goed uiteinde gehad? Niet teveel latertjes geworden? Vanuit hier i.i.g. de beste en mooiste wensen voor 2009! liefs ps; susan, nog mijn snelle berichtje via msn gehad..?
hier was geen streepje te zien.. dus moet t maar gewoon afwachten raar dat mijn cyclus ineens zo doet...
Hallo meiden! De allerbeste wensen voor iedereen! Ik heb een heerlijk gezellige avond gehad met een heleboel fijne vrienden! (en Esser, dat was een behoorlijk latertje ) Tot mijn eigen verbazing zelfs geen traantje gelaten! Voor de meeste van ons; geniet van de laatste vakantiedag! xxx hypo
Hee dames, Ook vanaf hier een kort en snel berichtje. Allereerst natuurlijk de beste wensen en hopelijk worden we allemaal een stuk dikker in 2009 Hoe is het met iedereen? Voor een aantal de laatste vakantiedag en voor Ieoor en mij lekker inpakken voor de skivacances! Esser, ik had je berichtje nog gehad hoor! Erg leuk en lief! Zag dat je al offline toen ik het eenmaal gezien had dus dat was jammer... Hier druk druk druk. Vanmiddag weer mn bruidsjurk passen, daarnaast ook laatste boodschappen halen voor de vakantie, skibox installeren, lampje in de auto verwisselen en natuurlijk inpakken. Als het kan ook nog wat slapen want we gaan vannacht rijden (rond 12 a 1 uur). Verder wel wat triest nieuws... De neef van manlief heeft zichzelf gisteren voor de trein gegooid...met dodelijke afloop. Je kan je gewoon niet voorstellen dat iemand dat kan doen (tenminste, ik niet). Lopen naar de trein, op die rails gaan staan en dan wachten tot de trein komt, en dan komt ie, en vervolgens blijven staan! Ik zou al een paar stappen ervoor niet meer gedurfd hebben... Wel vreemd dat wij voor allerlei belangrijke en leuke stappen staan in ons leven en dan hoorden we dit nieuws gisteravond. Heel raar. Maar goed, gaby, balen van je test. Helaas kennen we het gevoel hier dat we onze cyclus af en toe niet begrijpen. CG, hoe gaat het met de puregon? Voel je je al een broedkipje worden? Ladies, ik ga snel douchen want er is nog werk aan de winkel hier!
Ook van mij een kort berichtje zo net voor de vakantie. voor de meiden die momenteel aan de medicijnen zitten; veel succes nog. Elke dag is er weer 1 dichter bij dé dag van de terugplaatsing. Ik hoop dat alles helemaal perfect verloopt voor jullie. Suus; succes met inpakken en alles regelen, en natuurlijk veel plezier met het passen van je jurk (wat heb je dat toch bizar snel gedaan). Ik zal maar niet zeggen hoeveel jurken ik gepast heb voordat ik dé jurk had (het waren er meer dan 25....) Een hele fijne vakantie gewenst. De rest allemaal alvast een fijn weekend, en tot over een weekje
Hallo meiden! Allereerst: De allerbeste wensen voor 2009 en dat onze dromen maar mooi uit mogen komen Wat kunnen jullie veel schrijven zeg! Ben je een paar daagjes weg en heb je gelijk veel om bij te lezen. Maar wel leuk hoor Ik hoop dat iedereen een mooie jaarwisseling heeft gehad. Ik ben net terug uit Dublin en daar was het heel erg gezellig! Ik was met een vriendin gegaan want mijn mannetje zit in Oostenrijk (om te snowboarden). Het was wel een beetje raar dat we voor het eerst zonder elkaar waren om 0.00 uur. En nog raarder omdat de tijd in Dublin een uurtje achterloopt, dus hij belde me om 23.00 uur om me geukkig nieuwjaar te wensen terwijl het bij ons dus nog te vroeg was Het was allemaal erg leuk, maar we hebben toch maar afgesproken om het voortaan samen te vieren (het liefste natuurlijk volgend jaar met een kleintje erbij...) CG, hoe gaat het met de puregon? Susan, wat vervelend van die neef zeg. Dat is niet niks lijkt me. Sterkte ermee. Wel al erg fijn dat je al een jurk hebt en dat jullie op vakantie gaan het gaat toch nog wel door of niet?). Ik wens je alvast heeeeeeeel veel plezier en geniet maar goed van elkaar! Esser, ben je al begonnen met de medicatie voor de terugplaatsing? Op welke dag begin je daar eigenlijk mee? Succes in ieder geval! Zon, hoe was jouw vakantie? Of ging je nog weg? Ieoor, jij ook heel veel plezier op vakantie! Geniet er van. Hypo, jij natuurlijk ook de beste wensen. Gaby, wat vervelend dat je cyclus niet op schiet. Ik weet er helaas alles van... Sterkte meid. Loesie, wat lief dat je an ons gedacht hebt... Tot snel! Liefs Mia
tjonge jonge, heb een paar dagen geen tijd gehad, staat er weer zoveel geschreven ! Maar allereerst : Voor iedereen een heel gezond, liefdevol maar vooral vruchtbaar 2009, ik hoop dat al onze wensen zullen uitkomen ! Suus, wat een nieuws zeg, lijkt me erg heftig zo. Wel lekker dat jullie op wintersport gaan, kun je lekker even ontspannen en genieten met z'n tweetjes Mia, wat heerlijk dat je oud & nieuw zo leuk was, wel grappig met de tijd haha Dublin lijkt me zo gaaf ! Enneh je mag bijna beginnen met de deca ! je bent vast al een het aftellen Loesie, wat een leuk idee met dat vuurwerk, ik hoop ook dat alle wensen uitkomen ! Hypo, mooie voornemens zeg, goed van je dat je er zo naar kan kijken, dan ben je al een heel eind ! Iejoor, een hele fijne vakantie, ga er lekker van genieten ! Zon, hoe gaat het met jou ? Lekker aan het genieten van de vakantie ? Wanneer had je nou ook alweer de afspraak ? Esser, hoe gaat het met de medicatie (progynova geloof ik ?!) ? heb je er last van of valt het mee ? Gaby, balen van je test zeg, is toch altijd weer een teleurstelling.... Nou hier gaat alles redelijk goed, de Puregon spuiten valt me 100 % mee, ik vind het minder pijnlijker dan dan de decapeptyl, heb alleen overal blauwe plekjes op mijn buik, word steeds lastiger een goed plaatsje te vinden om te prikken. (hoewel mijn buikomvang groot genoeg is ) De hormonsters gaan ook steeds meer hun best doen, ik kan geen film kijken zonder te huilen (gisteren bijv. the terminal) ook moet ik huilen als mensen op visite zijn geweest en weggaan, en de reclames doen het ook nog steeds erg goed. Ook heb ik nu dat ik ineens uit het niets een huilbui heb, erg vreemd allemaal maar gelukkig weten we waarvan het komt, en manlief stelt elke keer zijn schouders weer beschikbaar, hoewel hij er af en toe wel om moet lachen ( en ik soms ook nog wel, tis ook zo raar). Ook merk ik nu, dat ik sneller moe ben, en ik ben af en toe ook misselijk, en ook voel ik regelmatig wat steekjes in mijn zij (ik denk dat dat erbij hoort), maar dat lijkt me niet raar aangezien ik een echte eierdoos word Ben al wel weer een beetje zenuwachtig voor 7 januari, zie nl. best wel tegen de punctie op, en die komt natuurlijk steeds dichterbij.... Vanavond gaan we met een paar vriendinnen op stap, ben benieuwd hoe dat gaat, maar één ding weet ik zeker, ik ga het niet te laat maken want dat hou ik op dit moment niet vol. Wel hoop ik dat ik het vanvond droog kan houden. Veel liefs en een dikke knuffel, C.G.
Hi, hi, CG, altijd leuk om jouw hormoonverhalen te lezen en het staat ons ook allemaal te wachten... Ik ben inderdaad aan het aftellen (nog een dikke week en dan mag ik ook beginnen). Ik denk dat ik ook zo'n huilmens word hoor, want ik kan het nu al vaak niet droog houden Fijn dat de puregon makkelijk spuit, lijkt me ook raar als je buik blauw aan het worden is, maar ja, nog even en dan ben je er vanaf! Kan me goed voorstellen dat je het ook wel eng vindt dat de punctie dichterbij komt. De 7e dus een echo en dan hoor je waarschijnlijk wanneer de punctie is of niet? Nou, veel plezier vanavond en succes met het drooghouden! Liefs Mia
hahaha, wat grappig dat je mijn hormonen verhalen zo grappig vind Als ik ze zelf weer nalees (of hier of in mijn dagboekje) dan moet ik er zelf ook om lachen, tis echt zo apart allemaal. Maar ik heb het gisteren gelukkig droog kunnen houden, daar was ik zelf wel blij mee. Lekker roseetje gedronken, en gezellig gekwebbeld. Maar ik moet wel zeggen dat gisteren mijn spuit Puregon erg tegenviel, hij deed al pijn toen ik de naald erin zette, en de vloeistof brandde zo erg, dat ik de naald gewoon ergens anders wilde neerzetten, maar manlief moedigde mij aan en zei; kom op schatje even volhouden je kunt het, ik ben trots op je. Er kwam toen ik het naaldje eruit haalde ook gelijk een dikke druppel bloed uit, dus pleistertje erop geplakt. En ik keek vanmorgen, ja hoor weer helemaal beurs en goed ook, niet een klein plekje maar ter grootte van ongeveer 2 x 2,-munten (als jullie dat nog volgen hahaha). Dus het word even zoeken vanavond waar ik mezelf nou weer ga prikken..... Hoe gaat het verders ladies ? Tis zo rustig vandaag..... Liefs Gobje
hey meiden, Susan en Ieoor, jullie lezen beiden dit niet meer.....maar alsnog een hele fijne wintersport! Mrsmia, het klinkt ook dat je het gezellig hebt gehad in Dublin! Ben d'r zelf nog nooit geweest; wel aan te raden dus? En voor de wisseling 2009/2010 dus maar mooi weer met je mannetje samen. En wellicht een beeb? Hoe is het met het boarden van je man in Oostenrijk? Geen blessures? CG, net zoals mrs mia al schreef; we blijven lachen om je tante hormonster! Zo gek dat jij zo sterk reageert op het stimuleren, terwijl ik nergens last van heb gehad...... Zo zie je maar weer dat ieders lichaam echt anders kan reageren. Hopelijk is het gelijk raak meid en valt dit niet meer in de herhaling voor je. Wanneer moet je weer voor controle? De 7e, kan dat? Hoe is het met de andere meiden? Hier gaat ie niet zo lekker........ Heb best veel last van de progynova. Hoofdpijn, drukkend en vervelend gevoel in mijn baarmoeder en een vol, misselijk gevoel in mijn maag. Met af en toe overgeef neigingen, maar net zo dat het dan weer afzwakt.....bah.... Met het stimuleren dus geen last maar nu van deze tabletjes dus wel, poeh.... A.s. donderdagochtend naar het ZH voor de controle echo. Ben benieuwd. Ga zeker deze klachten daar benoemen.... Als alles goed verloopt, dan hebben we op 12-01 de TP. Spannend... liefs
Oh wat spannend allemaal. Het komt echt dichtbij hè CG! Snap wel dat je zenuwachtig bent voor de punctie, dat zal ik denk ik ook zijn. En haha je hormonsterverhalen zijn echt grappig ja, gelukkig kun je er zelf ook om lachen. Esser: vervelend dat je last hebt van de medicijnen. En wat gek toch, dat je van het stimuleren geen last had en nu van die pilletjes wel. Maarrrr...tis voor een goed doel, de 12e komt ook al dichtbij! Mia: Welcome back, goed dat je fijne dagen hebt gehad in Dublin. En nu op naar de eerste spuit! Hier nog niet op vakantie hoor meiden, da's pas 19 januari. De week ervoor (13 jan) hebben we spreekuur in Radboud. Als het goed is wordt ik diezelfde week ongesteld en dan hoop ik (please please) dat we ons meteen kunnen aanmelden. Want nu vind ik het toch wel erg lang duren allemaal. Fijne avond nog meiden!
Oh...bijna vergeten Loesie: bedankt voor de wensen, superlief van je. Ik zie de vuurwerkpot al helemaal voor me. Enne....ik heb het al vaker gezegd: MEIDEN, 2009 WORDT ONS JAAR!
Hallo! CG, wat leuk dat je alles opschrijft in je boekje, misschien moet ik dat ook maar eens doen tegen die tijd. 2x2 euromunten is best groot hoor! Hopelijk kun je vanavond nog een "leeg" plekje vinden. Ik dnek dat die puregon van gister gewoon op de verkeerde plek zat en daarom zo'n pijn deed. Gelukkig hoef je niet zo heel erg lang meer Esser, wat vervelend dat je je niet lekker voelt van die progynova. Gek eigenlijk, want ik dacht juist dat dat medicijn wel meeviel. Is het bij jou gewoon omgekeerd Gelukkig komt 12-1 al snel dichterbij (nog maar een dikke week). Spannend.... Dublin is wel een aanrader hoor, echt erg gezellig! Mannetje heeft het in Oostenrijk ook goed gehad, geen blessures alleen is wel zijn snowboard gestolen en die van zijn vriend ook (ze waren aan het lunchen en moesten hem toen buiten neerzetten). Hopelijk dekt de verzekering wel alles. Volgend jaar inderdaad samen oud en nieuw vieren (hopelijk met beeb ja net als iedereen hier...) Zon, oja, je was nog niet op vakantie. Ik kon het even niet meer bijhouden sorry. Ik dnek dat je wel snel kan aanmelden na de afspraak hoor. Want al die mensen die een ronde moesten uitstellen vanwege de winterstop zijn ondertussen al wel begonnen. Ik snap dat je het lang vindt duen, maar het gaat gewoon goed komen! Vanavond lekker op de bank met mijn mannetje de oudejaarsconferences kijken die ik heb opgenomen (stiekem dus een beetje onze eigen jaarwisseling vieren, hi, hi) Veel liefs van Mia
hey hier nog steeds niet ongi.. vandaag ben ik al bijna de hele dag misselijk.. en buikpijn.. ben ook erg moe.. vanmorgen t ziekenhuis gebelt.. en we krijgen binnen nu en 2 weken bericht.. dus t komt wel steeds dichterbij
Esser, wat vervelend he die bijwerkingen ? Was jij nou ook bij het radboud ? (ik dacht zelf van niet, maar twijfel nogal) Zo ja , dan is de kans groot dat ik je daar tegen kom Spannend allemaal hoor ! Mia, hoe was jullie "oud & nieuw" met z'n tweetjes ? Lekker gelachen ? Zon, 13 januari schiet ook al op ! Wie weet zitten we straks die dag samen in de wachtkamer Ik hoop voor je dat je je snel kan aanmelden voor je behandeling. Wel grappig dat we allemaal redelijk gelijk op gaan, kunnen we elkaar goed steunen. Gaby, fijn dat het snel dichterbij komt, dan heb je snel duidelijkheid ! Wel vervelend dat je ongi er nog niet is, of ben je toch stiekem zwanger ?! Ik ga hard voor je duimen..... Hier krijg ik nu echt meer klachten, heb het gevoel dat ik een hele "zware" buik heb, en ook voelt het alsof tie helemaal opzwelt (dit is niet te zien hoor). Ook ben ik regelmatig misselijk, nou ja veel drinken maar , en het lekker rustig aan doen vandaag...... Gisteren nog geprobeerd Titanic te kijken, maar dat konden ik en mijn hormonstertjes toch niet aan, ik moest al regelmatig huilen, en dan was de film nog maar net begonnen hahaha. Heb het dus maar niet afgekeken, ben maar naar bed gegaan met een boek. En ik ben vrij snel in slaap gevallen. Manlief vond me al met het boek op mijn gezicht hahaha. Ik ga nu lekker even ontbijten en en pot thee naar binnen gieten. Alvast een hele fijne zondag allemaal ! Veel liefs, tante hormonster
Goede morgen! CG, onze "oud en nieuw" was erg gezellig! Lekker met zijn tweetjes op de bank hangen kan zoooo fijn zijn Ik verbaa me niet dat je itanic niet hebt af kunnen kijken, dat is toch wel zo'n romantische/ zielige/ huil film, ha, ha. Heb jij trouwens ook last van concentratieproblemen? Een vriendin van mij die net haar 1e ICSI behandeling heeft gehad (ze mocht op 2e kerstdag testen en het was ook nog positief ook!) zei dat ze zich slecht lang kon concentreren, dus een lange film was al te veel. Heb jij dat ook of is het enkel de tranen die je te veel worden? Doe maar lekker rustig aan vandaag en inderdaad veel drinken (minstens 2 liter). En nog een paar daagjes volhouden.... Esser zat niet in het Radboud i.t.t. bijna al die anderen hier. Wel leuk dat we allemaal tegelijk bezig zijn, dan kunnen we het mooi delen met elkaar. oe gaat het nu met de progynova? Ik hoop dat je al wat minder last hebt van de bijwerkingen. Gaby, vreemd hoor. Ik hoop voor je dat je snel positief nieuws krijgt. Zon, ik denk ook dat we elkaar nog eens gaan tegenkomen in het ZH, ha, ha! Fijne (laatste vakantie)dag nog iedereen! Liefs Mia