Slechte kwaliteit sperma

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mammma2, 19 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

goedemorgen allemaal

hier een negatieve test.. ik denk dat ik gewoon een cyclus over sla ofzo... had ook een ovulatie test gedaan.. en daar was wel een licht streepje op de zien.. maar ja.. t was ook te mooi om waar te zijn :(

dus ongi kom maar op!

fijne dag allemaal..

2. Merel81

Merel81 Bekend lid

27 mrt 2008
    556
    0
    0
    Rotterdam
    Oh Gaby, wat balen zeg!

3. gaby1986

ja ik baal ook heel erg...
    hopelijk word ik snel ongesteld..

4. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Hoi Meiden,

Ik heb een vraag...
    Wij hebben vanmorgen het zaad van mijn man ingeleverd in het ziekenhuis.
    Maar ze hebben ons niet verteld hoelang het duurt voordat de uitslag bij de HA ligt....

Hebben jullie enig idee hoe snel ze het zaad onderzoeken en hoelang dat duurt voordat het bij de ha komt?

Ik hoop dat iemand mij hierop antwoord kan geven, misschien staad het hier al wel vermeld maar ik heb het nog niet gelezen.

5. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Het zaad is nu al onderzocht Tessa.
    Maar hoelang het erover doet voordat de uitslag bij de huisarts ligt verschilt per ziekenhuis.
    Je kan je dokter even bellen tijdens het telefonisch spreekuur om te vragen wanneer de uitslag binnen zal zijn.

6. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Oh wat spannend eigenlijk zeg!
    Pff!
    Het probleem is dat onze ha morgen geen spreekuur heeft :( en dan zit het weekend er weer tussen :cry:
    We kunnen wel contact opnemen met de invaller zeg maar.

Misschien is het handig als ik bel met de assistente vanmiddag om te vragen of het al binnen is, zodat we morgen contact met de vervanger kunnen opnemen?

Sorry maar baal ervan dat we het vergeten te vragen zijn.

7. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ook de assistente kan je vertellen wanneer de uitslag doorgaans binnen is, dus zou gewoon daarheen bellen dan.
    Spannend hoor!

*breekt weer uit :) *

8. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Oke bedankt voor je antwoord!

Hoop dat het dan al binnen is..
    Anders moeten we tot maandag wachten.... :( :(
    Dat is nog zo ver weg :(

9. Merel81

Merel81 Bekend lid

27 mrt 2008
    556
    0
    0
    Rotterdam
    Meestal duurt het een week!

Dusse... daar zou ik me maar op voorbereiden, als het eerder is, is het mooi!

10. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Ja! Ik wou het net zeggen...
    Het duurt een week! ! ! Grrrr

Zei de assistente inderdaad van de ha.
    Bah das echt lang, en dat terwijl hun het eigenlijk al weten.

11. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Hallootjes meiden,

Gaby, nee....balen meid...... :(

Tessa, dreamer en merel, wat een berichten zo over en weer!
    Ook wat jullie schrijven, bij ons hier duurde het 1 a 2 weken eer dat wij de uitslagen hadden. Tessa, succes in ieder geval en hopelijk valt het mee!

CG, hoe is het met je? En de spanning? ;)
    Vanavond de pregnyl zetten toch? Heb je een precieze tijd?

Hier goed nieuws. Mijn baarmoederslijmvlies was goed, zo'n 9,2 mm.
    Volgens het ZH helemaal perfect. :D Het was een mooi gespreid bedje gaven ze aan, hahaha.
    Groen licht dus voor de TP voor a.s maandag. Spannend!
    Ben d'r nu weer vandoor, krijgen zo visite over de vloer.
    Doeg!
    liefs

12. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    @Esser,
    Dankje!
    Het duurt dan wel lang zeg... en dat terwijl het eigenlijk al onderzocht is :(
    Pff hoe kunnen ze ons zo lang in spanning houden he?
    Maar goed, het komt vast goed. Hoop ook dat de uitslag mee valt.
    Vind het wel 'eng' maarja wie niet..

En wat fijn zeg dat jou baarmoederslijmvlies goed is zeg! Zal zeker wel een fijn gevoel hebben!

13. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Goede morgen!
    CG, hoe ging het gisteravond met de pegnyl? Is het gelukt om de boel te mengen en zo? Zaterdag komt nu wel heeeeeeeeeeel dichtbij, spannend hoor. Ik ga voor je duimen dat alles goed gaat.

Esser, wat heerlijk dat je baarmoederslijmvlies goed was! Dan is die progynova toch nog ergens goed voor geweest :D Jij ook alvast heel eel succes voor maandag. Ik ga nog meer duimen dus.

Gaby, balen dat je test negatief was. Is je ongi nu al wel verder doorgezet? Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt over dit alles. Sterkte hoor.

Merel, hoe gaat het nu met jou?

Zon, leuk zo'n sneeuwballengevecht :D Die sneeuw blijft maar liggen hier he. Gelukkig wordt ik er steeds handiger en sneller in om naar mijn werk te komen, jij ook? Bijna op vakantie toch? Leuk hoor!

Tessa, bij mij duurde het een week voordat ik de uitslag had, maar ik belde na 5 werkdagen al en toen hadden ze het al binnen. Maar, wen maar alvast aan al dat nutteloze wachten. Als de uitslag niet zo goed is zullen ze nog wel meer onderzoeken doen en dan is wachten het sleutelwoord, helaas.... Maar goed, ik duim ook voor jullie dat de uitslag gewoon goed is!

Hier tikt het klokje lekker door richting zondag :D
    Fijne dag nog meiden! Liefs Mia

14. Merel81

Merel81 Bekend lid

27 mrt 2008
    556
    0
    0
    Rotterdam
    Goedemorgen allemaal!

Even een algemeen berichtje: er is ook een ivf/icsi forum, dat zullen jullie wel weten. Maar daar zijn heel veel meiden met ervaring. Dus voor vragen, onzekerheden etc. kun je daar heel goed terecht!

15. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    @Mrs Mia,
    Bedankt voor je antwoord.
    Wat naar zeg dat ze iedereen zo nutteloos laten wachten zeg...
    Erg onhandig, want in die tijd had er nog zo veel gedaan of kunnen gebeuren.
    Bedankt dat je meeduimt!

16. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    CG, hoe is het nou meid? Spannend.... ;)

Mrsmia, bijna zondag om te starten! Tijd is echt snel gegaan....

Hier lekker weekend! Wat dingen gepland staan en lekker relaxen en op naar maandagochtend voor het telefoontje en later de TP...spannend.....
    Jullie ook nog plannen?
    liefs

17. gaby1986

hier een berichtje van mij...
    gisteravond had ik echt ongi buikpijn... dus k dacht vanmorgen.. nou daar zal t zijn.. maar neej hoor...nog steeds niet..
    dus ja....we gaan gewoon door met wachten..

18. Merel81

Merel81 Bekend lid

27 mrt 2008
    556
    0
    0
    Rotterdam
    Jakkes Gaby, dat wachten is zo vervelend!

Esser: zeker spannend zeg! Hoeveel embryo's gaan jullie laten terugplaatsen?

Mrs Mia: heb je goede moed voor zondag? Het zal je echt meevallen hoor!

Cg: gaat het goed met je?

Wij zijn van plan om komend weekend een schaatstocht te gaan maken, tenminste als ik geen last heb van allerlei bijwerkingen, maar tot nu toe gaat het goed!

Fijn weekend allemaal!

19. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Merel, de 6 cryo's zitten bij ons verdeelt over 3 rietjes.
    Dus als het ontdooien bij het 1e rietje bij allebei de cryo's goed gaat, dan laten we er dus 2 terugplaatsen ;)
    Manlief en ik kunnen het niet over ons hart verkrijgen om eventueel 1 cryo 'weg te gooien' omdat daar eigenlijk de voorkeur van het ZH naar uit gaat......

Hopelijk kunnen jullie mooi die schaatstocht doen.
    Klinkt leuk! Kan me gewoon niet herinneren wanneer de laatste keer was dat ik op schaatsen stond...
    liefs

20. Goblingglow

Goblingglow Actief lid

8 sep 2008
    369
    0
    0
    Achterhoek
    Hoi Ladies,

Even alweer een ego berichtje, woensdag op donderdag nacht niet geslapen, er spookte van alles door onze hoofden, zelfs manlief is nu een beetje van slag. Dus donderdag was een zware dag, ik mocht om 22:00 uur de pregnyl spuiten, ik was de hele dag al niet zo lekker maar een halfuur na het spuiten werd ik me toch beroerd ! :pale:
    Ik heb de hele nacht lopen spugen, tot aan mijn gal toe, ik kon geen water of iets binnen houden en het bleef maar doorgaan. Dus vandaag helemaal brak. Ik heb inmiddels alweer wat thee gedronken en wat beschuitjes gegeten en dat blijft gelukkig zitten.
    Ik weet niet waar het van kwam, of het nou een virusje was of de combi van hormonen en spanning voor de punctie.

In ieder geval hebben we morgen ochtend om 10:00 uur de punctie, ik heb oxazepammetje gekregen om een beetje rustig te worden, dus ik hoop dat ik daar vannacht goed op slaap. Ik zal blij zijn als het achter de rug is, ik zie er zo erg tegenop (vaak lijdt men nog het meest om het lijden dat men vreest) maar gelukkig zorgt manlief heel erg goed voor mij, en verwend me helemaal.
    Sorry voor mijn ego berichtje, maar op het moment trek ik het allemaal even niet, maar ik denk aan jullie hoor, en ben hard aan het duimen voor allemaal !

Merel hoe gaat het met de gonal F ?
    Zon, hoe was je afspraak ?
    Esser, maandag de tp ? Spannend
    Mia je mag al bijna beginnen met de deca !

Heel veel liefs en dikke knuffels
    C.G.

Deel Deze Pagina