Hee meiden, Even een kort egoberichtje... Ik zit echt te balen als een stekker hier. Net gebeld met VU of ik me misschien toch al mag aanmelden als mn ongi voor dinsdag doorbreekt. Zegt de verpleegkundige dat ik echt tot dinsdag moet wachten want wellicht zijn er toch nog aanvullende onderzoeken nodig! Ze vroeg wel of er al vaatonderzoeken zijn gedaan bij manlief en mij, ze had ook nog over extra zaadonderzoeken... Had er zo op gerekend dat ik meteen mocht starten en nu moet ik wrs weer een mnd langer wachten. Ik zie er al enigszins tegenop en had me er zo op ingesteld om in januari te starten en nu dus wrs nog een mnd langer wachten......... Anders ga ik toch gewoon alvast aan de pil op CD 3 (als CD 3 al is geweest voor dinsdag natuurlijk). Hoop dat met iedereen verder alles oke is. Zon, hopelijk voor jou wel goed nieuws vandaag........
Hoi Hoe is het Esser en Gobje? Die kleine mormeltjes moeten echt hun best doen hoor! En daar bedoel ik de embryootjes mee he?! Suus wat vervelend! Laat maar snel weten als je meer weet: wij lopen in het elisabeth in tilburg, dus no worries wbt het vu mrs. mia: wat spannend voor jou ook zeg, spuitinstructie ben héél benieuwd, ik ben zelf niet echt bang voor naalden dus hoop dat het meevalt. Zon: en..? al nieuws? Merel, goed hoor dat ze lekker groeien! Ik duim voor een mooie oogst voor je. Gaby je kunt toch niet zomaar een maand overslaan? heb je dat eerder gehad? ik kon gister mezelf dus strompelend naar de gyn krijgen, vandaag gaat het weer iets beter, maar die duizeligheid is killing, hoop dat ik snel de oude ben, na 12 dagen ben ik ziek zijn echt heel erg zat! groetjes en tot snel
neej heb ik nog nooit eerder gehad.. weet ook niet wat t is.. k vraag t dinsdag wel in t ziekenhuis..
Hallo! Merel, ha, ha, inderdaad een stom typfoutje van me Ik denk dat ik het gewoon bij de verkeerde naam had gezet. Tja, ik kwam thuis van het sporten en wilde natuurlijk even bijlezen en wat schrijven hier, maar mijn mannetje zei dat ik bijna meer aandacht aan jullie besteedde dan aan hem... Hij was niet boos of zo hoor, hij zegt dat als grapje, maar wel met een kleine ondertoon. Dus ik moest erg snel typen en dan krijg je veel fouten, sorry Fijn dat het lekker dooraan het groeien is bij jou! Susan, wat balen zeg! Hadden ze niet eerder kunnen vertellen dat er nog onderzoeken gedaan moesten worden? Of is dat nog niet helemaal zeker? Ik zal voor je duimen dat het meevalt en dat je toch snel mag beginnen. Het lijkt me inderdaad slim om alvast aan de pil te gaan, dat heb ik ook gedaan. Vanavond slik ik de laatste glukkig, want ik heb hem 3 maanden moeten doorslikken Wanneer weet je meer, dinsdag? 2bb, het valt inderdaad best mee met die naald hoor! Hij is toch redelijk klein, alleen moet je hem er snel in "jassen" want dan doet hij het minste pijn. Ben je nog steeds duizelig? Ik hoop dat het snel beter gaat met je! Gaby, een maandje overslaan is echt wel gek, dat kan niet hoor. Je kan wel een erg lange cyclus hebben (dat heb ik ook). Maar ja, over een weekje weet je hopelijk meer. Vanavond moet ik voor het eerst een spuit zetten terwijl ik niet thuis ben en zonder toezicht van mijn mannetje. Maar dat gaat wel goed komen denk ik, ik begin er al aan te wennen... Fijne avond alvast meiden! Liefs Mia Esser en CG, nog steeds alles top? Onze duimen draaien overuren he.
Goeieavond meiden! YES, heb me kunnen aanmelden vanmorgen. Het was nog wel even spannend. Ik was de eerste die belde vandaag, maar er was een flinke reservelijst van mensen die voorrang hebben omdat ze al een cyclus hebben moeten wachten. Dus als deze mensen vandaag ook hadden gebeld, dan had het niet meer gekund. Als ik vóór 14 uur niet teruggebeld werd, dan kon het en ik ben dus niet teruggebeld joehoe! Dus ik kan dag 21 beginnen met de deca! Vrijdag haal ik alle medicijnen op zodat alles lekker al klaarligt voor we op vakantie gaan. Ben echt heel blij dat het gelukt is. *einde egobericht* 2bb: Wat naar die duizeligheid, ik hoop voor je dat je daar snel vanaf bent zeg. Wel goed dat je je naar de gyn hebt gesleept, want je wil natuurlijk geen vertraging nu hè. En spuiten valt reuze mee hoor, de naalden zijn niet zo dik. Ik heb gisteren geoefend en ik voelde helemaal niks van de naald. Susan: Balen zeg, ik had het ook heeeeeel vervelend gevonden als we nog een maand hadden moeten wachten. Ik denk dat het best een goed idee is om de pil te gaan slikken. Kijk maar naar Mia, dan kun je wel direct starten als alle onderzoeken zijn geweest en je aan de beurt bent en ben je niet afhankelijk van je cyclus. Mia: Ahhh dat is vast gelukt zonder je mannetje. Mijn man werkt in de horeca, dus die is 's avonds vaak niet thuis. Dus ik zal sowieso alleen moeten prikken. Maar dat vind ik niet zo erg, alleen met de Pregnyl heb ik graag dat hij erbij is. Ik ben namelijk zo'n kluns met die spuiten ben ik gisteren achter gekomen haha. Dat mengen laat ik graag aan hem over. Merel: Ik hoop dat de kleine eitjes idd. een schop hebben gekregen: GROEI GROEI GROEI! Ben benieuwd naar je volgende echo. Esser en CG: Enne......hoe is het nu aan het begin van de lange wachtweken? CG: We zijn trouwens gisteren tegelijkertijd in Radboud geweest. Ik was er van 2 tot 4 voor de intake. En jij hebt tussendoor je emmy's gekregen! Grappig idee wel hè. Fijne avond nog meiden! Liefs Zon
Zon, wat fantastisch! Ben zoooo blij voor je! Super! Gaby, een cyclus overslaan? Nooit van gehoord... je baarmoederslijmvlies moet toch echt worden afgestoten als je je ei hebt gehad en voordat er een nieuw ei kan komen. Dan wordt het slijmvlies weer opgebouwd... Mia, dat alleen spuiten komt helemaal goed! Heb er alle vertrouwen in! CG, heb je je lange werkdag overleefd? merel, hoe gaat het nu het gevoel rondom je eierstokken?
Goede morgen! Zon, gefeliciteerd meid! Helemaal super dat jij nu ook snel kan beginnen. Wat zal jij in spanning hebben gezeten die paar uur... Slim van je om alle medicijnen voor je vakantie in huis te halen, dit had ik ook gedaan. Wel even een schapje of groentelade vrij maken in de koelkast he Susan, nu hopen dat het bij jou ook zo snel kan gaan. Ik blijf duimen hoor! CG en Esser, alles onder controle? Of durven jullie even niet meer hier te kijken, omdat het je wachtweken bemoeilijkt? Merel, lekker door broeden he. Gaby, gelukkig mag je ook bijna naar de gyn, hopelijk verteld die je meer over je eigen lichaam. Het spuiten ging gisteren inderdaad prima. Ik heb het helemaal onder controle Eerlijk gezegd heb ik ook nog nergens last van, ik denk soms dat ik er meer energie van krijg De plek waar ik prik is moeilijk terug te vinden, dus nog geen blauwe plekken of zo. Maar ja, ik heb er ook nog maar 4 gezet, dus niet te vroeg juichen... Ik heb mijn mannetje inderdaad niet meer nodig bij het spuiten, maar net als bij jou Zon, mag hij wel gaan mixen met die pregnyl (hij is arts, dus dat doet hij wel vaker). Nou, fijne dag nog! Liefs Mia
Hoi Dames, Had gisteren geen tijd (en puf meer) om te kijken en laat staan reageren. Ik was op werk van 8:00 tot 21:00. Eerst een hele dag gewerkt en daarna even een uurtje pauze om vervolgens in een oersaaie vergadering te gaan De Pregnyl mengen stelt niets voor haar Mia en Zon, je zuigt de vloeistof op en spuit het leeg bij het poeder(achtige) het lost gelijk op, dus geen probleem. Zon, wat geweldig dat je mag beginnen \/ En wat grappig dat we tegelijk in het ziekenhuis waren, wij waren in de punctie kamer voor de tp. Toen we rond 14:30 binnen kwamen was de hele wachtkamer leeg, dus we waren een beetje melig en natuurlijk blij omdat we onze "kindjes" gingen ophalen.... Mia, dus het spuiten gaat goed ? Fijn hoor ! Krijg je al wat last van de hormonsters of merk je nog niets (kan natuurlijk ook). Enneh fijn dat je duimen volop draaien Suus, wat verschrikkelijk balen zeg ! Ik zag pas vanmorgen je berichtje want natuurlijk was de batterij leeg van mijn mobiel , fijn hoor als je net op berichtjes zit te wachten. Ik zou gewoon vast beginnen met slikken ! En hoezo onderzoeken ? je hebt alles toch al gehad grrrr.... Hoop dat je je dinsdag gewoon mag aanmelden. [-o< Esser, hoe gaat het met jullie (hihi dat klinkt zo leuk ) ? 2 bb, wat goed van je dat je toch naar de gyn ben gesleept, ik hoop wel voor je dat je snel weer opknapt.... Gaby, een cyclus overslaan kan niet hoor, maar ik snap wel dat je dat zo voelt.... Hopelijk heb je dinsdag meer duidelijkheid ! Hypo, hoe gaat het met je ? Druk met werk ? We denken aan je hoor Nou volgens mij heb ik iedereen gehad. Met mij gaat alles eigenlijk wel goed, heb wel een beetje ongi gevoel in mijn buik (maar dat kan nog van de punctie horen schijnt het) en mijn borsten beginnen ook al een beetje pijn te doen, maar dat komt denk ik van die klieder bolletjes (utrogestan), ben blij dat ik zo'n inbrenghuls heb. Ik voel me nog niet zwanger of anders , dat had ik eigenlijk niet verwacht, hoe raar dat misschien ook klinkt. Ik voel me eigenlijk net als anders (behalve mijn buik die nog een klein beetje opgezwollen is) en kan op zich lekker ontspannen. Ik merk wel dat ik regelmatig eraan denk dat ik nu mede-passagiers heb maar ik word er niet gestressd van ofzo. Maar ja dat komt vast wel tegen de test datum.... En misschien dat ik af en toe inderdaad afstand van de zp ga nemen, zodat ik er niet teveel mee bezig ben, maar ik bekijk alles gewoon per dag. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik niet aan jullie denk, want ik leef ontzettend mee met iedereen. Nou voor iedereen een hele dikke knuffel enneh zet em op allemaal ! Liefs Gobje
He Dames, Zon, wat fijn dat je snel kan beginnen! En Mia, gelukkig dat het prikken goed gaat, idd handig dat je man de pregnyl kan mengen. Het stelt niet zo veel voor, ik heb het nu met de cetrotide, maar heb wel vaak lucht in mn spuitje en dan spuit ik het gewoon in, maar heb nu een grote bult op mn dij. Heb jij dat ook gehad, Esser? Suus, snap dat je je zo voelt, balen zeg! Maar wat voor meer onderzoeken zouden ze dan moeten doen? Misschien was de vp nog niet goed ingelezen over je situatie, zou het maar rustig afwachten. Je hebt zelf tenslotte ook nog wat te zeggen! Gobje, ik had hele zere borsten van de Ovitrelle, kan natuurlijk ook van de Utrogestan, (hoe gaat het trouwens met die bolletjes, ik vergat ze soms bijna, tussen de middag ) Klieder zooi, vind ik het! Maar goed, het is voor een goed doel! Morgen heb ik de 2e FM en ik ben zo nieuwsgierig! Hoop maar dat ik een goede kip ben! Gisteravond ben ik naar de film geweest, AUSTRALIA. Echt een aanrader, heb zo zitten huilen. Die Hugh Jackman is trouwens echt een heerlijke vent!
Dames, wat is het rustig, er word vast vanavond flink gebabbeld, maar dan ben ik helaas aan het werk..... Merel, veel succes morgen, ik hoop voor je dat je een super broedkip bent ! Ik ga thee leuten en dan straks naar werk Liefs voor allen, C.G.
hey allemaal.. volgens mij ga ik morgen ofzo ongi worden.. ben vandaag beetje oud bloed verloren.. dus k denk dat t eraan komt..heb ook wel een beetje buikpijn nu.. dus ja..maar ik ga zo lekker douchen.. en dan op de bank hangen.. dus fijne avond allemaal..
Vandaag was de grote afsprakendag! We zijn zowel in ons ziekenhuis als bij Geertgen geweest vandaag. Ondanks mijn zere hoofd mezelf toch maar samen met manlief naar de 2 afspraken gesleept. In maart starten we met IUI. Ik heb de medicijnen (het zijn maar 5 pilletjes, en 1 spuit) al mee naar huis gekregen. Dan gaat er nu eindelijk iets beginnen.... 23 jan moet mijn ongi komen. Dan op 21 feb moet mijn volgende ongi komen; en dan mag ik het ziekenhuis bellen, en gaat de IUI poging van start. We hadden vandaag een andere gyn in ons eigen ziekenhuis (op ons eigen verzoek). Hij was erg aardig, nam de tijd en het gaf ons een goed gevoel. Geertgen was ook echt helemaal niets mis mee, maar qua afstand en gevoel gaan we toch maar in ons eigen ziekenhuis blijven. Het spijt me ontzettend dat ik niet al jullie berichtjes kan lezen (moet nog steeds rustig aan doen). Maar zodra ik weer mag computeren (wat ik nu illegaal aan het doen ben, maar moest het even kwijt). Dan ga ik jullie verhalen weer bijlezen. Ondanks dat ik niet mag bijlezen en typen, denk ik echt wel heel veel aan iedereen... Ohja Suus; mijn snowboardval was gewoon domme pech. Heel hard op mijn achterhoofd gevallen (zonder helm) op hele harde sneeuw/ijs/ondergrond. Op de 2e dag ben ik al gevallen, dus veel wintersportplezier hebben we niet gehad. Daarna ook niet meer op mijn board gestaan; maar naar huis gekomen. Ik wens iedereen het beste en hoop snel weer gezellig mee te kunnen babbelen. Truste
Goede Morgen! Ieoor, wat fijn dat jullie nu meer duidelijkheid hebben en IUI is helemaal mooi toch Maak je maar niet druk om dat bijlezen van al onze verhalen. Jouw herstel is nu even wat belangrijker. Wat ontzettend rot dat je op de 2e dag al zo hard gevallen bent... maar ja, daar is nu niks meer aan te doen. Dus lekker relaxen en op naar jullie eerste IUI! Beterschap. Gaby, ongi is natuurlijk niet leuk, maar aan de andere kant weet je dan wel eindelijk waar je aan toe bent. Ik zit me et te bedenken dat ik wel eens last heb gehad van mijn (.)(.) tijdens mijn eispong (een van de weinige die ik heb gehad), dus misschien kwam daar jouw gevoel ook wel vandaan en heb je daar dus een evt zwangerschapsgevoel in gezien terwijl het dus je eisprong was. Succes ermee. CG, niet te hard werken he meid. Je moet deze twee weken wel rustig aan doen (maar ook lekker bezig blijven, anders word je helemaal gek). Hoe gaat het met de bolletjes? Is die inbrenghuls wat? Dan ga ik hem ook bestellen. Ik denk trouwens dat het erg moeilijk te bepalen is wat je voelt en waar het andaan komt. Zijn het de medicijnen of niet... Ook denk ik dat als je echte swangerschapkwalen gaat krijgen, je die pas aan het einde van de tweede week gaat voelen. Succes met alle onzekerheid. Mijn duimen draaien nog steeds overuren... Ook voor jou Esser! Hoe voel je je? Merel, spannend.... de 2e fm vandaag. Ik hoop voor je dat je lekker doorgebroed hebt. Australia heb ik ook al gezien. Mooi gefilmd, maar wel echt een meidenfim (ik heb hem met een vriendin gezien). En Hugh.... herlijk gewoon Succes vandaag! Voor al die anderen: succes! Hier nog steeds alles goed. Ik heb pas 5 spuiten gezet, maar ik voel nog geen hormonsters of zo. Het enige wat ik wel heb is dat ik heeeeel erg veel en raar droom. Had iemand van jullie dat ook? Zo, dan ga ik nu naar mijn werk, nog even en dan: weekend Liefs Mia
YES, even snel: Er zitten 10 mooie eitjes, 5 li en 5 re! Er zit li 1 groter ei en rechts wat kleinere, als ze die nog een kans geven wordt het maandag en anders zondag punctie-dag!
heej merel, da's goed nieuws! Heb je toch lekker zitten broeden! En al bijna de punctie.....wat goed zeg. Ieoor: Wat een pech, gevallen op de tweede dag. En Susan op vakantie ziek geweest en 2bb net na haar vakantie. Het zit de wintersporters niet mee! Wel fijn dat jullie nu duidelijkheid hebben over wat het wordt. Hier de koelkast vol liggen! Dus ben er helemaal klaar voor. Liefs Zon
hey allemaal.. ben eindelijk ongesteld geworden.. precies 21 dagen overtijd.. maar ja.. ff vraagje.. als je intake hebt in t ziekenhuis.. word er dan bij mij ook al wat onderzocht..?
Gaby, onze intake in het ziekenhuis was toevallig cyclusdag 10 of 11. Ze hebben ons een heleboel vragen gesteld, en direct een inwendige echo gemaakt. Die maken ze altijd op dag 10, 11 of 12 zo uit mijn hoofd. Dus wij hadden geluk. Ze deden meteen iets. Toen moest ik om de dag terugkomen voor een nieuwe echo. Ze deden vervolgens bij ons de samenlevingstest rond mijn eisprong om te kijken of die goed was. Daarna volgde bij mij nog bloedprikken en een HSG. Verder moest mijn man naar de uroloog, hij blijkt een spatader in zijn bal te hebben. Komende dinsdag wordt hij daarvoor geopereerd. Succes met jullie intake
oh okeej...want ik ben dus ongi als ik een intake heb... dus dan zullen ze geen inwendige echo maken neem ik aan.. dus zal ik nog een keertje terug moeten komen..
Gabÿ: Ik heb op dag 2 van mn cyclus echo gehad, was tijdens eerste gesprek in Radboud. Ik was hartstikke ongesteld toen. Wil niet zeggen dat het bij jou ook zo gaat, maar kan misschien toch. Ik zou er stiekem wel rekening mee houden.