Slechte kwaliteit sperma

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mammma2, 19 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zon1980

zon1980 Bekend lid

16 dec 2007
    915
    174
    43
    Heej Mia, als je dit nog leest heeeeeeel veel succes vandaag, laat je t gauw weten?

Wij mogen als het goed is de volgende cyclus beginnen, dus het valt gelukkig mee. Ik moet over een paar dagen ongesteld worden en dan kunnen we ons aanmelden en heb ik weer een datum om naar toe te leven.

Liefs Zon

2. 2bb

2bb Niet meer actief

Mia! Waarschijnlijk ben je nu in het ziekenhuis oei oei wat spannend. Zet 'm op en we horen je wel weer als je weer kan typen :)

3. Mootje20

Mootje20 Actief lid

29 jun 2008
    374
    0
    0
    Ey mrsMia:

Ben benieuwd hoe het gaat!
    Heel veel sterkte en het komt vast allemaal goed!

4. Merel81

Merel81 Bekend lid

27 mrt 2008
    556
    0
    0
    Rotterdam
    Mia: Ik hoop dat de punctie je heel erg is meegevallen en dat de na pijn van korte duur is! Laat je lekker verzorgen en hou je rustig! En veel drinken, he! Kruikje op je buik helpt ook goed!

En... laat ons de score zo snel mogelijk weten ;) !

Hou je haaks!

5. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Mrsmia, hoe is het gegaan vandaag?
    We zijn nieuwsgierig....! ;)
    Heb geduimd voor super uitslag.....
    liefs

6. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Hallo meiden, wat lief van jullie dat jullie allemaal zo meeleven :D

Vandaag heb ik de punctie gehad! Het viel me 100% mee :) De morfine deed zijn werk erg goed. Zelfs zo goed dat ik na de ingreep nog wat tijd nodig had om bij te komen (ik was wat duizeleg en zweterig).
    Rechts voelde ik bijna niks en bij links moest ik wel even de tandjes op elkaar zetten, maar het was erg goed te doen. Een gaatje boren zonder verdocing is pijnlijker :)
    We hadden 8 eitjes, waarvan er 7 geinjecteerd zijn. Een nette score, maar het viel me een beetje tegen aangezien ik best veel en grote follikels had en ze erg veel vocht hebben weggehaald. Maar ja, het is in ieder geval ruim voldoende en nu maar hopen dat alles goed gaat delen.
    Ik heb vandaag wel last van mijn buik, maar gelukkig heb ik morgen ook nog vrij ;)

En nu maar weer genieten van mijn mannetje die mij vandaag goed aan het verwennen is.
    Liefs van Mia

7. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Nette score hoor!
    Erg fijn om te lezen dat de punctie je mee viel.
    (was ik toch niet de enige die dat ook vond ;) )
    Nu hopen op een verdere, goede deling van die 7 emmy's! Duimen weer......
    Wanneer krijg je verder weer nieuws over de tp?
    En mogelijke emmy's die ingevroren kunnen worden?

Laat je goed verwennen en rust goed uit!
    liefs

8. 2bb

2bb Niet meer actief

Goed gedaan Mia! Lekker op de bank kruipen en relaxstand aanzetten. Hopelijk horen jullie snel hoeveel emmy's jullie hebben.

groetjes

9. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Ja, de relaxstand doet het goed ;)
    Maandag krijg ik een telefoontje over de deling en de tijd van de terugplaatsing die dinsdag zal zijn. Nog even doorduimen dat dat ook allemaal goed gaat dus [-o<

Liefs Mia

10. zon1980

zon1980 Bekend lid

16 dec 2007
    915
    174
    43
    Mia, nette score hoor. Ik snap wel dat je meer had verwacht, maar als ze goed gaan delen is het helemaal prima toch? Ik ga in ieder geval heel hard voor je duimen!
    Liefs Zon

11. Merel81

Merel81 Bekend lid

27 mrt 2008
    556
    0
    0
    Rotterdam
    Mooie score zeg! Daar is niks mis mee! Wanneer horen jullie of er een tp is? dinsdag? Komt vast helemaal goed! Lekker relaxen!

12. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Mia, prima score hoor! En het is idd precies zoals Zon zegt... Nu duimen op mooie delingen!

13. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Mia, fijn te horen dat het meegevallen is. En 7 eitjes is een mooie score.
    We duimen vrolijk verder voor geweldig goede delingen :D :D

14. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Goede morgen meiden,

Wat zijn jullie toch lief allemaal! Iedereen duimt en hoopt mee met elkaar, ik vind dat we en leuk forum hebben hier :D

Zon, wat fijn dat je je de volgende cyclus gewoon kan aanmelden!

Susan, hoe gaat het nu met de deca? Al een beetje gewenning?
    Heb je trouwens nog iets van CG gehoord? Ik hoop dat alles goed gaat met haar. Mocht je haar spreken dan wens haar maar veel sterkte van mij.

Merel, nog steeds op de roze wolk? Krijg je al last misselijkheid en/of andere symptomen?

Ieoor, hoe is het nu met je mannetje en zijn ontsteking? En voel je jezelf al wat beter?

2bb, kunnen jullie je ook de volgende ronde aanmelden of niet?

Esser, volgende week is het alweer de 14e, wat gaat de tijd toch snel! Deze keer gaat het gewoon lukken hoor.

Nou, hier gaat het alweer beter, ik heb vandaag veel minder last van alles, maar ik ben wel blij dat ik nog een dagje vrij heb.

Iedereen, ook de rest die ik hierboven niet genoemd heb: heel veel succes met alles!

Veel liefs van Mia

15. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Mia, fijn dat het vandaag stukken beter gaat! Morgen weer gewoon naar het werk en dan ga je dinsdag je kindje(s) ophalen. Hoeveel laat je er eigenlijk terugplaatsen?

CG, spreek ik nog veel ja. Ik moest je zeggen dat zij het ook een mooie score vindt :)
    Het gaat eindelijk wat beter met r, alleen wat last van buikgriep dit weekend.

Hier alles nog goed. Ben wel erg moe... Kan me niet voorstellen dat ik na 3 spuiten al last hebt van die bijwerking, toch? Het spuiten gaat steeds beter, alleen die 1e was echt bah. Daarna waren ze net als in het zkh en stelde het weinig voor. Tot nu toe gaat alles dus prima! Heb al helemaal zin in mn ongi want dan komt de uitgangsecho en kan ik aan de Puregon. De pil slik ik als laatst woensdagavond dus ik hoop op het starten van mn ongi in de nacht van vrij op za want dan kan ik zaterdag bellen voor een echo op zondag (hopelijk). Hoef ik geen patienten af te bellen nl. En dan zondag meteen starten met Puregon. Dan heb ik wellicht de wo of do (1.5 wk later) de punctie, op mn vrije dag :) Dat zou toch een goede planning zijn he!

Ik ga maar ns douchen meiden. Ben ook wel benieuwd hoe het met de rest is.........

16. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Hallo Iedereen!

Mia, fijn dat de punctie meeviel! Ik heb wel aan je gedacht gister, maar ik had geen tijd om hier wat te schrijven. En een mooie score ook, en wat Zon ook zegt, als ze goed delen is het het mooi toch! Laat je nog maar lekker verwennen door je mannetje en doe maar lekker rustig aan!

Susan, de eerste spuiten erin! Heb je er veel last van? Of valt het nog mee? En toch wel gek dat je de nacht niet hoefde te plassen...begin nu zelf ook een beetje te twijfelen... ;) Hoevaak moet je nu er heen dan? Of mag je dat zelf bepalen?

2bb, balen dat je man koorts had. Zou ook het ziekenhuis bellen, hij had niet hele hoge koorts toch? Ik hoop voor jullie dat jullie nu niet 3 maanden moeten wachten.

Zon, fijn zeg dat jullie al bijna kunnen beginnen! Nu maar snel ongesteld worden! (nu is het wel leuk om ongesteld te worden ;) )

Esser, volgende week al de terugplaatsing, spannend! Voel je je alweer wat beter? Ik hoop dat je niet ziek wordt, wel vervelend dat je zo last van die prognovia hebt.

Hier verder niets bijzonders, ongi is weer voorbij, dus weer een nieuwe ronde...nieuwe kans... ;)

Voor iedereen; succes met alles! En een fijne dag nog!
    Liefs Jewel

17. Mootje20

Mootje20 Actief lid

29 jun 2008
    374
    0
    0
    Fijn dat het goed is gegaan MrsMia!
    Ben benieuwd! Hoop echt dat het gaat lukken!

Veel liefs en sterkte!

18. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

hey allemaal

k kom alleen even gauw Merel Feliciteren!

merel: Gefeliciteerd :D en nu genieten maar... :D ben echt super blij voor je :D

19. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Jewel, enige waar ik last van heb, is dat ik me enorm moe voel, maar wat dat nou door komt...? Kan komen natuurlijk van de deca (hoewel ik het nog steeds erg snel vind om nu al bijwerkingen te hebben), of de acupunctuur behandeling, of gewoon van alle werkstress ofzo. Verder weinig bijzonders hoor. Gisteren wel volleybalwedstrijd gespeeld en verloren en ik was echt enorm chagrijnig (kan niet tegen mn verlies) en voelde wat traantjes prikken achter mn ogen. Zou kunnen komen door de deca maar ja, al na 2 spuiten...?
    Wat betreft de acupunctuur, voorlopig zit ik nog op 1x pw maar ze zei dat ik haar op de hoogte moest houden als ik eenmaal middenin mn FM zit want de ene vrouw moet komen op dag 8 en de andere op dag 10. Ik moest trouwens vannacht pas om 7.30 uur naar de wc........ Zou het dan toch werken?

Meiden, ik ga schaatsen kijken en dan wrs ff slapen (ben echt moe). Tot later!
    Het is wel stil rondom de anderen trouwens........
    Enne Jewel idd, ook al zijn de kansen klein op een natuurlijke zwangerschap, het is wel weer een nieuwe ronde. Wie weet bezorg jij ons wel het allereerste wondertje! ;)

20. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Even snel hier... Mia wat een mooie score! Spannend zeg! Laat je er 2 terugplaatsen als dat mogelijk is of 1?
    Succes!

Susan jij ook heel veel succes! Spannend hoor dat spuiten en dat jullie nu écht bezig zijn met de behandeling :)

Deel Deze Pagina